[forumspel] Verpest een wens

Kamer om te babbelen
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forumspel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 12 jun 2008, 09:12

Gezien op een ander forum, en te leuk om niet te jatten... :D

Het gaat zo: iemand doet een wens.
Bijvoorbeeld:
Ik wens dat ik een draak als huisdier heb.

Iemand anders geeft dan een antwoord waarin die wens uitkomt, maar niet zoals je zou hopen, waardoor de uitgekomen wens uiteindelijk totaal niet is wat je in gedachten had.
Dat kan je zo kort of uitgebreid maken als je zelf wilt.

Bijvoorbeeld:
Voor je verjaardag krijg je een leuk lief draakje. Maar het leuke lieve draakje wordt groot. De draak eet al je vrienden en familie die die bij je over de vloer komen op, waardoor je eenzaam en alleen met je draak overblijft.

Vervolgens doet de persoon die net een wens verpest heeft een wens. Die natuurlijk door iemand anders verpest wordt.

Nu jullie!

Ik wens dat ik een door Bert gebakken chocoladetaart heb.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 12 jun 2008, 10:25

Karin heeft een door Bert gebakken chcoladetaart. Maar o jee, de taart blijkt niet goed gestold te zijn! Bij het aansnijden spuit de hete chocolade uit de taart... alles zit onder, heel haar woonkamer is bruin van de chocolade. En plakken dat het doet, niet normaal meer...

Mijn inzending:
Ik wens dat ik de loterij win.
▶ ───────🔘────────── 13:37

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door corien » 12 jun 2008, 11:56

Ja hoor, de hoofdprijs is gevallen op het lot van Marc nog wel !!! Vreselijk blij levert hij hem in .... U weet al wat de hoofdprijs dit keer was ? Nou ja, zegt Marc, ik ga van een enorm geldbedrag uit eigenlijk ..... Nee, nee, dit keer niet ... de hoofdprijs deze maand is een ECHTE ORIGINELE BREIMACHINE !!!


Ik wens dat ik heerlijk op vakantie ga!

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Bert » 12 jun 2008, 22:31

Marc, ik denk niet dat karin daar een probleem mee heeft!
Kan ze een keer haar hele huis schoon likken:p


Je denkt heerlijk op vakantie te gaan naar een verre zonnige, subtropische bestemming. Halverwege komt je vliegtuig in een enorme storm terecht en met heel veel turbulentie stort je uiteindelijk neer in de sahara woestijn,
Als enige overleef je de crash en moet je proberen de weg naar huis te vinden! Een geluk bij een ongeluk is dat je wel op een verre en zonnige bestemming zit.

ik wens dat JAN met volleybal 1ste en 2de wordt

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Martin » 12 jun 2008, 22:39

Het volleybaltoernooi is begonnen, beide JAN teams proberen van alles, maar het wil niet lukken. Karin is misselijk van al die chocolade te likken van de muren, Vanessa is helemaal stoned van het BON JOVY concert, Bert zit onder de antibiotica en de zon schijnt te vel, Jos verzwikt zijn voet, Brenda is in de roes van de knappe tegenstanders, andere Karin staat te rillen van de kou, Nieck en Robbert hebben veel te veel gedronken, Peter staat te vaak naast het veld, martijn heeft de tatoeage op zijn oog geplakt en martin kneust ze ribben weer en michiel is terug naar uis om een slaapzak te halen. we worden laatste.

wij wensen een hele mooie warme zonnige zomer

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 12 jun 2008, 23:20

Martin en Karin wensen een hele warme zomer. En geluk dat ze hebben, het wordt volgende week 30 graden. Maar daar blijft het niet bij... iedereen heeft natuurlijk wel gehoord van de klimaatverandering en dat het steeds warmer wordt. Het gat in de ozonlaag wordt steeds groter, waardoor de aarde uit balans raakt. Deze begint te tollen en te stuiteren in de melkweg. O jee, de zon begint de aarde aan te trekken. Het wordt warmer en warmer... het is ondertussen al 80 graden. Die sauna hoeft niet meer aan. Maar o jee, wat gebeurt daar nu? Het is ondertussen zo heet dat de oceanen beginnen te koken. De bossen vatten vlam. De oceanen verdampen in rap tempo. Er is geen water meer om te blussen. Gelukkig neemt het water de lege ruimte die de ozon achtergelaten heeft in, waardoor de aarde weer tot rust komt en de temperatuur weer daalt. Helaas houdt al dat water ook de warmte tegen, en komt de regen met bakken naar beneden. De hele aarde is in een grote kale zandbak veranderd en de komende 100 jaar zal het niet warmer dan 5 graden worden en zal het onafgebroken regenen. En dat allemaal omdat jullie een warme zomer hebben gewensd. Jullie worden bedankt :(


Ik wens dat ik zometeen lekker kan slapen.
▶ ───────🔘────────── 13:37

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door corien » 13 jun 2008, 17:19

Marc valt uitgeput in slaap .... hij slaapt, en slaapt en slaapt. Als hij uiteindelijk wakker wordt blijkt het 24 november te zijn en heeft hij de hele zomer en herfst doorgeslapen en alle leuke JAN-uitjes van dit jaar gemist !


Ik wens dat mijn nieuwe baan leuk is

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Martin » 16 jun 2008, 23:55

ja deze wens willen we eigenlijk niet verpesten maar ja zo is dit spelletje nu eenmaal.

Dus Corien is zo blij met haar nieuwe baan dat ze zich 's morgens vroeg vrolijk fluitend naar haar werk begeeft, een nieuwe baan dus nieuwe kansen denkt ze
Maar zoals zoveel dingen ze lijken soms leuker dan ze zijn.
Ze heeft een verschikkelijk takkewijf van een cheffin die eigenlijk al vanaf dat ze binnenkomt de hak op Corien heeft. Alle vervelende werkjes die ze maar kan vinden draag ze aan haar op en dan geeft ze nog commentaar op de uitgevoerde werkzaamheden. De kantine heeft geen chocolade in de verkoop waar Corien zo gek op is. Haar collega's maken haar het leven zuur met vervelende opmerkingen dus er komt maar geen einde aan die ellenlange werkdagen. Ze krijgt gewoon heimwee naar haar oude huisje en werk.
Thuis gekomen ligt er een kaart op de deurmat met de tekst " hartelijk gecondoleerd met je nieuwe baan " verzonden door haar nieuwe collega.
Maar ja wees blij dat je werk hebt.

we wensen een mooi huis met zwembad in zuid frankrijk

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Nieck » 18 jun 2008, 23:42

Je ziet een mooi huis met zwembad en alles erop en eraan. Je besluit het te kopen. Eenmaal gekocht, begint de elende. Je moet een paar dakpannen vervangen. Je klimt op het dak. Eenmaal op het dak aangekomen, trek je een dakpan los en de hele boel stort in elkaar. Wanneer je onder de troep weg probeerd te kruipen, zie je dakpannen op de bodem van het zwembad liggen dat snel leegloopt. Je besluit maar weer naar dat kleine kikkerlandje terug te gaan, waar je weer opnieuw moet beginnen, omdat je voor vertrek alles hebt verkocht. Alleen je vouwwagen en auto hebben jullie nog, waarmee je weer gezellig met de JAN-weekenden mee kunt gaan.:)


Mijn wens is wonen op een eiland met allemaal mooie en lieve gewillige vrouwen:)

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door TuuronTour » 19 jun 2008, 19:56

Nieck wint de jackpot in de loterij waarmee hij een klein eilandje in de Stille Oceaan koopt. Hij vliegt erheen met natuurlijk de meest luxueuze prive-jet. Tijdens het verkennen van het eiland komt hij een primitief dorpje tegen waarvan hij het bestaan niet wist aangezien het niet zichtbaar was op Google Earth. Wat een bof, er komen allemaal lieftallige vrouwen uit de huisjes. Ze proppen Nieck helemaal vol met lekkere hapjes. Na deze copieuze maal wordt hij door een van de vrouwen van top tot teen ingesmeerd met een sterk ruikende kruidenolie en krachtig gemasseerd. Net als Nieck zich bedenkt dat de olie wel heel erg als een soort BBQ-marinade ruikt komen de mannen thuis en slaan hem dood. Een uur later geniet de hele plaatselijke bevolking van de overheerlijke gekruide Nieck-spiesjes. Ze zouden nog jarenlang napraten over hun grootste vangst ooit.

Wat een pech, Nieck had een eiland met een kannibalenstam gekocht. En de moraal: vertrouw nooit gewillige vrouwen ;)

Mijn wens is dat Oranje Europees Kampioen wordt

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Bert » 20 jun 2008, 00:09

Oranje Europees kampioen??? Is volgens mij een tijdje geleden!
Ik kan me nog wel een keer herinneren dat Nederland tegen duitsland moest en dat Nederland met 2-1 won. Maar tja, gaat dat nu weer gebeuren??
Aangezien Duitsland vanavond gewonnen heeft, is de kans natuurlijk dat ze weer tegen elkaar moeten, maar Nederland heeft ook al vaker verloren! Dus zal het nu 1-2 worden????
Wie zal het zeggen, laten we eerst Nederland - Rusland maar eens afwachten waarin Guusje ons verslaat! Dus helemaal geen Oranje Europees Kampioen!
Hup Guusje, hup, laat de leeuw wel in zijn hempje staan:rolleyes:



Ik wens dat Anja en Eric heel erg gelukkig worden samen (met zn drieën)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 23 jun 2008, 11:51

Simpel: Michel overlijdt. En hoeft (kan) derhalve nooit meer te werken. :D
(zeg, dit is toch een spelletje hè? niet dat het stiekem ergens in een ander universum allemaal uitkomt...)

Ik wens dat ik zonder bril en/of lenzen alles weer perfect kan zien.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 23 jun 2008, 12:51

Whahaha, verpesten mislukt!!
Zonder bril kan ik zelfs zo'n grote letter niet lezen, op normale afstand en met normale 'knijpkijkstand' van mijn ogen.

Hmmm, waarom lach ik hierom? Diep triest. Damn....

(maar het is wel een erg komische poging om m'n wens te verpesten, hihihi)

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door MichelA » 24 jun 2008, 21:35

[QUOTE=Marc v G;12792]
Mijn wens is dat het hinderlijke siergras dat steeds in mijn tuin opkomt eindelijk eens definitief weg gaat.
[/QUOTE]


Marc vind eindelijk het wonder middel dat zijn siergras laat verdwijnen. Echter heeft dit middel een nevenwerking; er is geen siergras meer maar nu groeit in de hele tuin 10 meter hoge bamoe.


Ik wens dat mijn tuin af is.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 27 jun 2008, 15:24

Na een lekker nachtje slapen wordt Corien wakker. Ze loopt naar de brievenbus, pakt de krant en ziet een klein artikeltje op de voorpagina staan: Omdat steeds meer mensen ontevreden zijn over hun kledingmaat heeft de kledingindustrie besloten alle maten te veranderen. De maat 'XL' is vanaf nu 'L', de 'L' wordt 'M' enzovoort. He, denkt Corien: Dat betekent dat ik vanaf nu maatje 38 moet hebben :)

Ik wens dat de komende 4 1/2 maand tot mijn vakantie zo snel mogelijk voorbij zijn.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Vanessa » 06 jul 2008, 13:40

de komende 4.5 maand gaan inderdaad heel snel... maar als de vakantie dan voor de deur staat.. is de auto kapot, vliegen er geen vliegtuigen.. treinen gaan niet naar de bestemming.. en de motor heeft geen zin om te starten die is te moe om nog ergens heen te moeten.

Dus de vakantie gaat niet door... dan maar weer werken.



ik wens dat ik een vast contract krijg.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Bert » 09 jul 2008, 10:10

[QUOTE=corien;12760]hmmm .... die wil ik echt niet verpesten ![/QUOTE]
Had ik ook niet gehoopt!
[QUOTE=Vanessa;13034]de komende 4.5 maand gaan inderdaad heel snel... maar als de vakantie dan voor de deur staat.. is de auto kapot, vliegen er geen vliegtuigen.. treinen gaan niet naar de bestemming.. en de motor heeft geen zin om te starten die is te moe om nog ergens heen te moeten.

Dus de vakantie gaat niet door... dan maar weer werken.
[/QUOTE]

Nieuw Zeeland zal dan niet door kunnen gaan, maar het is maar goed dat Marc van fiets vakanties houdt:D

Overal waar je werkt krijg je eerst een proef contract van een paar maanden. Dit kan dan een paar x verlengd worden met een jaar maar telkens als je voor een vast contract in aanmerking komt, heeft je baas geen zin meer in je en vervangt je voor een jonger ding (tja, het oog wil ook wat en schoonheid kan met de jaren komen en gaan).
Totdat je iemand tegen komt die je een "vast"contract aanbied! Je bent zo enthousiast en overdonderd dat je het tekend zonder het gelezen te hebben.
Een paar dagen later, als je een beetje bent bijgekomen van de opwinding, bekijk je het contract en lees je wat er in de kleine lettertjes staat:
ondergetekende verklaard, tot aan het einde der dagen, dat zij voor het bedrijf zal blijven werken. Dit zal gebeuren in het allerkleinste kamertje, waar geen ramen zijn, geen verwarming/airco en maar 1 klein lampje. Tevens begint zij voordat alle andere medewerkers op het werk beginnen en gaat zij pas naar huis als iedereen weer weg is. Overdag zal zij haar kamer niet verlaten en zal zij met niemand contact hebben. Evt communicatie mbt het werk mag via een post-it briefje. Vakantie zal op jou nooit meer van toepassing zijn en je werkt 6 dagen in de week (zondag rustdag) Zij zal genoegen nemen met betaling van haar salaris in natura,
te weten, 1l water en 3 plakjes buin brood/ dag.
Mocht zij van deze regels afwijken of van een andere regel die door de directie en andere medewerkers terplekke mogen worden bepaald, dan wordt haar een boete opgelegd die bij elke volgende keer exponentieel wordt verhoogd, beginnende bij € 50,00.
In alle niet voorziene omstandigheden beslist de directie.



Ik wens dat ik de € 25.000.000 in de staatsloterij niet win

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door corien » 09 jul 2008, 11:04

hahahaha , slimmerd ;)

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Lindsay » 10 jul 2008, 11:56

Het is de avond van de trekking. de jackpot staat op € 5.000.000 in de staatsloterij. Helemaal gek word ik van die mensen die loten kopen om rijk te worden. ik wil dat absoluut niet winnen. brengt alleen maar ellende: niet kunnen kiezen in welk zwemnbad ik vandaag weer ga zwmemen in de achtertuin, mag geen choco taarten meer bakken want daar heb je een kok voor (hint hint, die taarten zijn lekker Bert)

in elk geval, mij zal dat niet gebeuren, want ik heb geen lot gekocht dus zal ook nooit winnen. tot ik voor mijn verjaardag (13 juli) de kaart openmaak eb wat vind ik erin...ja hoor...een lot van de staatsloterij! en je raadt het al....shit, ...ik heb prijs. vervloekt.:(;)


Ik wens dat mijn twee katten eens ophouden om achter elkaar aan en over mij heen te rennen als ik lig te slapen.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 23 jul 2008, 10:29

Lindsay wenst dat haar katten niet meer over haar heen rennen als ze ligt te slapen, maar de katten willen niet van ophouden weten. Jammergenoeg blijven ze achter elkaar aanrennen en Lindsay lastigvallen. Het wordt zo erg dat Lindsay helemaal niet meer in slaap kan komen en doodmoe wordt. Gelukkig is haar wens hiermee wel uitgekomen, want als je niet kan slapen kunnen de katten ook niet tijdens je slaap over je heen rennen...

---

Ik wens dat het voortaan altijd zo rustig op de weg is als tijdens deze vakantieperiode.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Anja » 23 jul 2008, 15:59

Marc v G stapt uit zijn bed, gordijnen open...douche, koffie...en dan hup: op de fiets naar het werkt. Het zonnetje schijnt lekker, het is heerlijk rustig op de weg en intens tevreden arriveert Marc op zijn werk. Om aldaar erachter te komen dat het zondag is :(
De volgende dag (maandag) is het natuurlijk net zo stikdruk als anders....




Ik wens dat er meer weekenden bestaan...

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door MichelA » 23 jul 2008, 19:43

Er is een nieuw besluit van de VN tijdcommissie. Vanaf nu is er een nieuwe kalender.We hebben nu niet 52 maar 76 weekeinden per jaar.
Alleen zijn vanf nu alle weekeinden maar 1 dag lang...


Ik wens dat het altijd zomer is.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 15 aug 2008, 22:39

En *knip*, Michel staat midden in de Sahara. Alleen is heel de wereld nu Sahara, en het is ook niet te begrijpen dat Michel daar nog staat... Alles is droog, heet, zand, dood, kaal.
Nou je zin, Michel?

Ik wens dat mijn slaapkamer weer op een slaapkamer lijkt, ipv een matras op de grond, gaten in het plafond en halve vloerbedekking.

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Brenda » 10 sep 2008, 19:20

Karin is vol goede moed dan eindelijk begonnen met het repareren van haar, door de tokkies professioneel afgebroken, slaapkamer.
Platen om het plafond te repareren zijn heelhuids aangekomen bij de bouwmarkt vandaan en de nieuwe vloerbedekking ligt keurig op rol in haar slaapkamer klaar.
Haar immer behulpzame Robbert is in de keuken bezig een bakkie koffie in te schenken, zodat Karin niet van haar stoel hoeft af te klimmen waarop ze staat, terwijl ze de achtergebleven plafondplaten aan het verwijderen is.
Robbert komt voorzichtig met de volle, dampende koffiemokken aanlopen, maar ziet niet, dat Karin in de tussentijd de rol vloerbedekking naar de woonkamer heeft verhuisd, net buiten haar slaapkamer.
Robbert struikelt over de rol, waardoor de koffie op de vloerbedekking terecht komt. Hijzelf duikelt de slaapkamer in, waarbij hij zich hard stoot tegen de stoel waar Karin op staat. Karin, die net met een grote plaat in haar handen staat, gooit deze verschikt de lucht in, omdat haar stoel opeens dreigt te kapseizen. De plafondplaat vliegt met een boog tegen het slaapkamerraam, dat onder luid gerinkel in scherven uiteen spat.
Robbert ziet dat zijn geliefde Karin zich vastgrijpt aan de rugleuning van haar stoel om haar evenwicht te bewaren, maar de stoel begint toch gevaarlijk over te hellen. Met gevaar voor eigen leven duikt Robbert naar de vloer om zijn Kaatje op te vangen. Precies op tijd, want Karin komt precies in zijn armen terecht. Helaas kan de vloer van de slaapkamer van het prachtige chalet toch niet tegen zoveel geweld en onder luid gekraak verdwijnt Robbert met zijn Karin in zijn armen in een krater in de vloer.
Gelukkig is de vloer van het chalet goed geïsoleerd en komen zowel Robbert als Karin vrij zacht neer op het immer zachte Isover en komen ze (met wat blauwe plekken) met de schik vrij.
Helaas lijkt de slaapkamer van Karin nu nog net íets minder op een slaapkamer dan voordat Karin aan de opknapbeurt begon!

Ik wens dat mijn nieuwe kast dan eindelijk eens op de goede plek in mn kamer komt te staan, zodat ik er eindelijk spullen in kan gaan stoppen.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 19 sep 2008, 08:29

Gisteren vernomen dat dat nog steeds niet het geval is, dus jouw wens komt gewoon ook écht niet uit... gnagnagnaaaa

Maargoed, ik ben de beroerdste niet, dus straks alvorens naar Beers te rijden, sturen we wel even langs jouw dorp om wat aan je inrichting te doen.
We zetten de kast op een paar ouderwetse rolschaatsen, omdat dat makkelijker verplaatst. Maar... het rolt wel ineens heel makkelijk, en whoep! daar gaat de kast zo door je voorraam heen, en landt deze op z'n kop in de heg. Ziet er allemaal wel komisch uit, maar het is toch niet de bedoeling. Dus naar buiten, kast uit de heg duwen, door het raam weer naar binnen, en hoppa, 1 hoekpunt van de kast haakt achter het beeldscherm van je computer, die met een mooie knal aan gort gaat. De kast is inmiddels mooi bestreept geraakt van de krassen van het gebroken glas uit je voorraam. Het laatste stukje kast wordt door het raam geduwd, en ipv dat die binnen opgevangen wordt, schiet 'ie van de vensterbank af, en klapt 'ie op de grond. Hard. Héél hard! En de hele kast valt uit elkaar. Het is tenslotte Ikea, en je had niet voor niks zoveel schoefjes en deuveltjes over. Die hadden er ergens in gemoeten Brenda!
Tja... nouja, ga je toch gewoon een nieuwe kast halen?

Ik wens dat mijn heggen na het weekend ineens netjes gesnoeid zijn.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 15 okt 2008, 11:52

De buren van Karin eens begonnen met het snoeien van hun heg, maar daarvoor gebruiken ze geen normale methode. Nee, zonder dat Karin het wist hebben ze magische krachten. Na een onuitspreekbare toverspreuk komt de koe aan het begin van de straat tot leven. Deze begint te loeien, kijkt om zich heen en beseft dat hij al jaren niet heeft gegeten en gedronken. Na eerst de hele vijver van Flevonatuur leeggedronken te hebben begint de koe met het grazen aan de heg van de buren van Karin. Maar ja, als je al jaren niets op hebt, heb je veel honger. Zo begint de koe aan andere heggen in de straat, maar om onbekende reden slaat deze de heg van Karin over. Gelukkig maar, want de koe weet van geen ophouden. Alle heggen in de straat zijn ondertussen helemaal kaalgevreten en de koe is bijna 4 keer zo dik geworden. Na het laten een enorme boer probeert de koe terug te waggelen naar de plek waar hij al die jaren heeft gestaan. Hierbij komt hij langs de tuin van Karin. Maar o jee, de koe heeft te veel op; zijn poten houden hem niet meer! Met veel gekraak zakt hij door zijn hoeven en valt pardoes bovenop de heg van Karin, die meteen bezwijkt onder het enorme gewicht van de koe. Het enige voordeel hiervan is dat Karin hierdoor haar heg niet meer hoeft te snoeien en dat ze haar barbecue tevoorschijn kan halen voor een grote biefstuk.

Ik wens dat ik geen spam meer krijg in mijn mailbox.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Robbert65 » 23 okt 2008, 11:57

Marc plaatste alhier een dringend verzoek aan de cybergoden om zodoende af te komen van ongewenste e-mail berichten. Voor een doorgewinterde cyberpriester als Marc is dat natuurlijk geen ongewone daad. Echte ICT'ers weten dat als het echt lastig wordt de goden dienen te worden aangeroepen en dan wel precies hier, op dit forum, waar alles magisch is. daarom, en alleen daarom zijn er een paar IT'ers die wel problemen kunnen oplossen. Maar dat is geheim. Nu dit uitgelekt is, door toedoen van iemand die al bekend stond als niet al te handig, wordt Marc ineens nog veel populairder dan hij al was. Gevolg: fanmail...... en niet zo'n beetje ook, vele duizenden berichten per dag bezingen zijn kennis en kunde en zijn speciale plek in de wereld van ICT. Telkenmale overloopt zijn mailbox de limiet. Marc kan niet meer bij zijn mailberichten. Marc is gedwongen een andere provider te nemen, een ander adres dus en hij moet ook verhuizen, TNT heeft 'm ook al gevonden en dan weet je het wel..........


Ik wou dat iedere dag Rib-eyes, T-bones, Chateaubriands of Entrecotes met een fles lekkere rode wijn gezond en slankmakend zou zijn...........

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door MichelA » 09 aug 2010, 22:03

Robbert, wil graag Rib-eyes, T-bones, Chateaubriands of Entrecotes met een fles lekkere rode wijn gezond en slankmakend zou zijn.
En voor Robbert is er nu een pil die dit alles gezond en slankmakend is. Echter de pillen zijn heel duur en na een kote tijd kan Robbert ze niet meer betalen en nu blijkt en neven effect als je met de pillen stopt. Wat je daarna ook eet je wordt 2x zo dit als voor dat je de pillen gebruikte.

Ik wens dat ik alwetend ben.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 09 aug 2010, 22:22

Michel wenst dat hij alwetend is, maar hij weet al dat dat niet gaat lukken.

Sorry, deze was te makkelijk :)

Ik wens dat het volgend JAN-weekend weer heel erg gezellig is.
En wie durft dat te verpesten?
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Jan » 12 aug 2010, 23:10

Marc wil graag dat het volgende JAN weekend heel erg gezellig is, maar omdat ik JAN alleen op een SANNE weekend mag komen is het op een JAN weekend niet gezeliig.

Ik wens dat ik op een JAN weekend mag komen.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 12 aug 2011, 10:11

Grutver, die wens is zowaar uitgekomen met het weekend in België ivm de Spencer Tunick fotoshoot... LOL Dus die kan ik niet meer verpesten. :)

Ik wens dat op het volgende SANNE-weekend minstens 10 SANNErs komen!

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 22 aug 2011, 20:42

Helaas is die wens sowieso al verpest hoor ik net. Jammer hoor, want de overige SANNErs hebben een geweldig weekend gemist!

Ik wens dat ik een wens kan verzinnen.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marcel » 23 aug 2011, 11:56

Dat iemand geen wens kan verzinnen, lijkt me niet wenselijk....

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 10 okt 2011, 11:38

En jahoor, het lukt Marc. Hij heeft eindelijk na lang peinzen en nadenken een wens weten te verzinnen. Maarja, die moet hij dan ook gelijk in het spelletje 'verpest een wens' gooien, met als resultaat dat én z'n wens niet uitkomt, en hij ook gelijk geen wens meer heeft...

Ik wens dat mijn wasmachine verkocht wordt.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 17 dec 2011, 13:01

Nou, die hebben jullie niet verpest... die wasmachine is uiteindelijk verkocht. :)

Ik wens dat we de ALV van vanmiddag er binnen het uur doorheen gejast hebben!

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Anja » 17 dec 2011, 21:44

ALV...is dat vandaag ?!?!? Ben al in geen eeuwen meer hier geweest en loop dus hopeloos achter met het nieuws...

Geheel off topic, zoals te doen gebruikelijk...Dus mocht iemand de wens gehad hebben dat ik hier on topic zou blijven...dan is bij deze die wens verpest.
Dus. Op de valreep weer on topic :-)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 03 jul 2012, 12:01

En zo bracht Anje het draadje om zeep! ;)

Ik wens dat het komende JAN-weekend op de Bessenhof minstens zo leuk en gezellig wordt als het afgelopen SANNE-weekend in Friesland.

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Lindsay » 04 jul 2012, 23:13

Jeetje hoe moet je die wens nou om zeep helpen???
Ik ga het proberen.

Komen we aan op de bessenhof blijken alle boten lek te zijn voor het waterspektakel zaterdag en de boemerangs die we gemaakt hebben komen inderdaad terug bij de wettige eigenaar maar vraag niet hoe hard.
we weten nog van het vliegeren met onze zelfgemaakte vliegers bij JAN dat dingen in de lucht levensgevaarlijk kunnen zijn (vraag maar aan Martijn die geleerd heeft te moeten bukken voor vliegende objecten die bij JAN zelf gemaakt worden) dus ook komend weekend is het weer raak. Ja hoor een boemerang tot de helft in iemand zijn dijbeen geboord zit. Dat mogen we dus ook al niet meer doen bij JAN. Dus half verzopen (zie je de link met het wadlopen van SANNE, als jullie niet snel genoeg terug waren geweest) en half doorboord (uhmm hier kan ik de link niet zo snel maken met SANNE, misschien omdat er meer manke JAN en Sanne leden zijn), maar al met al is het komende JAN weekend dus net zo gezellig als het Sanne weekend in Friesland. let alleen wel op bij de activiteiten, zodat er geen leden per ambulance afgevoerd hoeven te worden gedurende het weekend.

Mijn wens: dat die therapeut eens ophoudt met zeuren!!!

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 19 apr 2013, 17:20

[quote]Mijn wens: dat die therapeut eens ophoudt met zeuren[/quote]

Ook weten zowel Lindsay als ik dat dit een hele oude wens is, de therapeut weet dat niet. Of eigenlijk beter, hij weet dat niet meer. Dat heeft hij wel geweten hoor, maar hij is de laatste tijd nogal vergeetachtig. Het enige dat hij zich echt kan herinneren is hoe enorm hij een jaar geleden aan het zeuren was. En omdat hij vergeten is dat hij dat vergeten was is hij dus nog steeds aan het zeuren.

---

Ik wens dat ik volgend jaar weer een grote fietstocht kan maken.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Bregje » 11 mei 2013, 21:14

De recessie trof dit jaar ook Marc. Zijn pas nieuwe bedrijfje bleek geen succes en al zijn geld ging verloren. Ook zijn huis en auto konden op marktplaats. Met het geld dat hij hier nog van krijgt kan hij zijn fiets oplappen en een schoenenpoets set kopen. Te fiets trekt hij van dorp naar dorp om schoenen te poetsen om zo in zijn levensonderhoud te voorzien.

---

Ik wens dit jaar ieder weekend in de zon te kunnen kamperen.

Plaats reactie