[forumspel] Verpest een wens

Kamer om te babbelen
Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 28 sep 2014, 15:47

Eindelijk zijn spaceshuttles goed genoeg om helemaal tot de zon te kunnen reizen. Sander, dapper als hij is, besluit met de eerste proefvlucht mee te gaan. Om een of andere onverklaarbare reden besluit hij daarbij zijn tent mee te nemen. Helaas is er aan het eind van de vlucht een klein probleempje. De shuttle boort zichzelf een gat in de zon. Gelukkig heeft Sander zijn tent bij zich en kan hij nu elk weekend in de zon kamperen.

Ik wens dat ik veel mooie geocaches ga vinden.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door TuuronTour » 07 dec 2014, 13:59

Marc logde in op geocaching.com en zag een nieuwe kersttrail in de buurt liggen. Hij denkt "leuk die ga ik doen" en gaat er met zijn volgbare ligfiets op af. Het blijken allemaal filmkokertjes te zijn die steeds achter een boompje of lantaarnpaal onder een graspol of baksteen verstopt liggen. Alleen de bonus maakte het nog een klein beetje goed: een kokertje gecamoufleerd als kerstbal in een nepkerstboom. Marc besluit de volgende keer een originele nachtcache of een spannende multi te gaan lopen met de andere geocachende JANtjes.

Ik wens dat ik volgend jaar een leuke stadstrip ga maken.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 15 apr 2015, 16:59

Arthur bedenkt zich opeens dat hij wel eens naar Amsterdam wil gaan. Wat een alleraardigste stad blijkt dat te zijn, veel leuker dan dat nare Rotterdam. Dansende lantaarnpalen, springende fietsen, water in de kanalen dat alle kleuren van de regenboog aanneemt. Misschien de volgende keer toch een paddestoeltje minder nemen, zodat het een iets mindere stedentrip wordt?

Ik wens dat ik veel mooie dingen in Ierland ga zien.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 09 mar 2016, 10:39

Dik een jaar na dato zal ik Marc z'n wens eens even verpesten:

Marc besluit met de boot naar Ierland te gaan, en staat tijdens de reis lekker op het dek te genieten van het uitzicht, als er een meeuw langsvliegt en zomaar in Marcs linkeroog schijt. Vervolgens staat Marc te dansen en springen van de pijn en woede, waarop zijn andere oog bijna vuurspuwt, en een andere meeuw dat aanziet voor iets eetbaars, en erin pikt.
Vervolgens ziet Marc niks meer, en heeft hij tijdens zijn hele reis in Ierland niks kunnen zien... (het herstel erna verliep voorspoedig, en zijn ogen doen het weer prima hoor)

Ik wens dat mijn bijen de honing in het vervolg zelf in de potjes doen.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[forum spel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 01 aug 2016, 15:20

De bijen van Karin hadden haar wens gelezen. Ja, het waren hele slimme bijen die lezen konden. Ze wilden Karin een handje helpen om de honing zelf in de potjes te doen. Ze waren al een heel eind op weg richting de potjes, tot de veranda hadden het het al gered. Nog een klein stukje en dan zouden ze in de keuken zijn, bij de potjes. Maar helaas, Karin had de intentie van de bijen niet door en stuurde ze direct terug naar de broedkast. Jammer hoor, de wil van de bijen was er wel.

Ik wens dat ik het hele jaar zo fileloos naar het werk kan rijden als nu tijdens het groot verlof. (Om er maar eens een mooie Vlaamse uitspraak in te gooien)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Re: [forumspel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 31 mei 2018, 16:40

Bijna twee jaar later werk ik vooral thuis of neem ik het openbaar vervoer om de alsmaar langer wordende files te omzeilen. De wens is dus verpest.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: [forumspel] Verpest een wens

Bericht door Karin » 31 mei 2018, 21:12

En je hebt helemaal geen nieuwe wensen meer?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Re: [forumspel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 31 mei 2018, 21:51

Ik wens dat ik een wens kan bedenken.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

Re: [forumspel] Verpest een wens

Bericht door Jan » 29 nov 2018, 16:51

Aangezien Marc nog steeds geen wens heeft, heeft hij hem zelf al verpest.

Ik wens dat de straatprijs dit jaar bij mij in de straat valt.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Re: [forumspel] Verpest een wens

Bericht door TuuronTour » 29 nov 2018, 23:18

Er wordt bij Jan aangebeld: "Gefeliciteerd! Je hebt 10.000 euro gewonnen....om te betalen aan de Belastingdienst! Leuker kunnen we het niet maken"

Ik wens dat het deze winter veel gaat regenen zodat we weer een zonnige zomer kunnen beleven

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Re: [forumspel] Verpest een wens

Bericht door Marc v G » 01 apr 2020, 21:28

Het is een jaartje uitgesteld, maar die regen heeft TuuronTour gehad. En nu is het lekker zonnig, maar je hebt er gewoon lekker helemaal niets aan met de ophokplicht.

Ik wens dat ik snel weer mag kamperen.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: [forumspel] Verpest een wens

Bericht door Eystaring » 04 apr 2020, 13:25

Yes Marc je mag weer kamperen
Alleen alle voorzieningen zijn dicht en je moet eerst verplicht twee weken 24 uur per dag in je tent blijven (veel plezier)

Ik wens dat ik een jaar betaald verlof krijg

Plaats reactie