Het gaat nergens over!

Kamer om te babbelen
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Het gaat nergens over!

Bericht door Karin » 04 sep 2009, 16:08

Jeeeeetje mina, wat een dooiigheid op dit forum de laatste dagen.

Daarom hier: een draadje waarin het nergens over hoeft te gaan. Mag wel, hoeft niet.

Maar in ieder geval géén enkel excuus, voor wie dan ook, om niks hier achter te laten.

Dus:
Leef je uit. :D

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Het gaat nergens over!

Bericht door Eilko » 04 sep 2009, 16:26

[QUOTE=Karin;17660]Jeeeeetje mina, wat een dooiigheid op dit forum de laatste dagen.
[/QUOTE]

Komt omdat het zo warm is. Over een paar maanden is de dooi voorbij :)

Overigens wil ik naar huis. Het is nu 1/2 5, ik zit op mn werk, mijlpaaltje bereikt, dus een mooi moment om weekend te vieren.

Verder ben ik melig en recalcitrant. Een rare combinatie. Voor de veiligheid van mn collega's houd ik me maar in...

/Eilko.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Het gaat nergens over!

Bericht door Jos » 04 sep 2009, 18:38

Zal inderdaad wel komen door het weer. Momenteel zie ik de regen zo ongeveer horizontaal langs het raam schieten. Niks an.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Het gaat nergens over!

Bericht door Marjoleine » 04 sep 2009, 20:27

regen ja... en een brommer die langsscheurt.. en een kat die op mijn bed ligt te pitten. En een konijn die in zijn hok zit.
Het wordt al weer vroeger donker.
Enne.. ik heb nog helemaal geen weekend.
Morgen moet ik ook nog werken.

dit gaat dus nergens over.. want het hoefte hoefde Hoefde.. weet veel hoe je dat schrijft.. nergens over te gaan...

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Het gaat nergens over!

Bericht door Anja » 04 sep 2009, 21:05

Nou he he, Sven ligt eindelijk op bed en hopelijk dit keer voor een langere spanne tijds... Het was weer de dag van de haze(n)slaapjes en veel met hem op de bank zitten. Ondertussen groeit het stof lijkt het wel...

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Het gaat nergens over!

Bericht door Marjoleine » 04 sep 2009, 22:14

Weltrusten dan voor Sven he!
Ligt er trouwens een giraffen knuffel bij hem in bed... of ergens anders in jullie huis?? :D
Gaat nergens over....;)maar ik wil dolgraag weten of mijn collega's hun werk goed hebben gedaan.. en of ik het niet te debiel heb verpakt..:o want ik moest wel doorduwen bij die rode brievenbus...

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Het gaat nergens over!

Bericht door Karin » 05 sep 2009, 11:15

Er moet hier nodig gestofzuigd, want Jos komt vanmiddag op visite. (zo, dan hoeft dat gelijk niet meer, want Jos heeft nu gelezen dat het een zootje is, en die verwacht dan vast geen schoon huis meer)

Ik ben heeeeeeeeeeeeeel moe. En ik moet vanmiddag nog werken. Jaja, Ka doet weer een beetje werken. Tenminsten... ergens aanwezig zijn 2 x per week voor wat uurtjes.

Verder ben ik het nu al beu dat de zomer een beetje over is. Ik vind dat stom. Zo.

--- :eh: --- :eh: --- :eh: ---

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Het gaat nergens over!

Bericht door Jos » 05 sep 2009, 11:39

[QUOTE=Karin;17685]Er moet hier nodig gestofzuigd, want Jos komt vanmiddag op visite.[/QUOTE]

Nou, dan wil je niet weten, hoeveel stof hier vanochtend lag, vóórdat ik er met de stofzuiger overheen ging! En dan krijg ik vanmiddag niet eens visite, maar ga ik weg :rolleyes:

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Het gaat nergens over!

Bericht door Wendy » 05 sep 2009, 12:55

o. lekker is dat... iedereen gaat hier maar een beetje bij elkaar op visite.. en ik zit hier het hele weekend met mijn kleine thuis (want mijn bankrekening liet me zo hard schrikken.. kan in feite niks meer doen, eigenlijk ook geen boodschappen op het moment ..en dat mede dankzij die k-belastingdienst die een simpele mutatie mbt kinderopvangtoeslag niet begrijpt en waar ik zo woedend over ben dat ik daar echt iets kapot wil gaan maken.. ik heb begin april een aanvraag gedaan en krijg nog steeds geen antwoord, wat en hoe ik ook communiceer.. en heb het helemaal gehad om steeds een kip zonder kop aan de foon te krijgen.. SUKKELS!!!!!!!!!! aah..... moest het even kwijt..).

maar oke.. ik ben toch wel van plan om hoe dan ook naar de Peelrand te komen binnenkort..tis dichtbij, dus dat scheelt..

fijn weekend iedereen!!

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

Het gaat nergens over!

Bericht door Robbert65 » 05 sep 2009, 15:05

zo zie je maar, dat als het helemaal nergens over gaat het toch weer ergens over gaat.

Wendy, sterkte met je portemonnee, ik geloof, dat we allemaal wel met je meevoelen :D

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Het gaat nergens over!

Bericht door Anja » 05 sep 2009, 15:30

[QUOTE=Robbert65;17691]zo zie je maar, dat als het helemaal nergens over gaat het toch weer ergens over gaat.

Wendy, sterkte met je portemonnee, ik geloof, dat we allemaal wel met je meevoelen :D[/QUOTE]

Nou zeker! Belastingdienst breek me de bek niet open:(

Wendy, sterkte meid, ik voel met je mee! Enne...dat bij elkaar op visite gaan, valt ook wel mee geloof ik;), maar begrijp je gevoel.

@Marjoleine: jaaaaaa je collega's hebben hun werk naar behoren uitgevoerd! Knuffel is in afwachting van het in werking stellen van het box-gebeuren (je weet wel zo'n ding waar je kind in kan spelen, niet te verwarren met boks-gebeuren:p). Daar is Sven nog net ietsje te jong voor, maar zal niet al te lang meer duren.

En omdat het dan toch nergens over hoeft te gaan, even moederlijke trots: Sven heeft zijn eerste lachjes al geproduceerd:D

Zo. Dan nu de haarverf maar es gaan uitspoelen anders ben ik straks een vuurtoren:rolleyes:

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Het gaat nergens over!

Bericht door Brenda » 05 sep 2009, 18:43

Heerlijk, zo'n pagina die helemaal nergens over hoeft te gaan!Blijkbaar was dit even nodig, want wat een reacties!
Goede vondst, Karin!

Ik moet eigenlijk zo nog de stofzuiger en de strijkbout hanteren, de was ophangen, de zooi in mn woonkamer een nieuw plekje geven en nog het e.e.a. voor JAN doen. Maar...aangezien ik niet zo lekker ben, vind ik dat een uitermate goed excuus om lekker met een boek op de bank te kruipen en vroeg mn bedje in te duiken.:)

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Het gaat nergens over!

Bericht door Jos » 06 sep 2009, 01:53

Wordt dit een nieuwe JAN-activiteit: stofzuigen op zaterdag??? Iedereen lijkt er wel mee bezig te zijn!!!!

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Het gaat nergens over!

Bericht door Marcel » 06 sep 2009, 10:01

Lijkt me op zich nog wel logisch nu er ook enkele zuigelingen in de JAN-geledingen verkeren....;)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Het gaat nergens over!

Bericht door Karin » 06 sep 2009, 10:59

Jos ging eigenlijk meer bij Robbert op visite, want ze hebben het over hun grote liefde SANNE gehad. ;)

Maar ik mocht er ook nog wel eventjes bij zitten hoor. :P

Ik heb weer niet-zo-lekkere cappuccino gekocht.
Wie heeft de gouden tip voor lekkere cappuccino, voor als je NIET zo'n hyperduurdeluxe apparaat hebt?

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Het gaat nergens over!

Bericht door Anja » 06 sep 2009, 11:47

[QUOTE=Karin;17733]Wie heeft de gouden tip voor lekkere cappuccino, voor als je NIET zo'n hyperduurdeluxe apparaat hebt?[/QUOTE]

Tip, weet niet of het de gouwe is;): senseo koffie met opgeschuimde warme melk, het liefst volle melk. Ik warm de melk eerst op de in de magnetron, klop het dan (dus technisch gesproken niet opgeschuimd)met een speciale melkklopper (heb jij als het goed is ook Ka:P), dan koffie erbij (ik gebruik de senseo espresso pad maar met gewone regular pad). Eventueel nog cacaostrooispul erover et voila: lekkerderderder dan oplos of pads-met-topping-herrie.

Nou uitgebreider kan het haast niet zou ik zo zeggen hahaha. Succes dermet mien wicht :)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Het gaat nergens over!

Bericht door Wendy » 06 sep 2009, 13:05

vergeet ik in mijn rijtje van mijn laatste schrijfsel allerliefte Eilko..:confused: !
Ben wel heel benieuwd hoe het uiteindelijk afgelopen is op je werk (lekker de boel op zijn kop gezet?).. en nee hoor, melig en recalcitrant is hier in huis een doodnormaal verschijnsel.. niks vreemds aan. En tis toch lekker om af en toe even te schoppen als dat zo voelt?
Hoewel ik daar wel eens verder in zou willen gaan als ik nu doe.. misschien ben ik dan toch net iets te lief..

En Anja, vergat net in het Peelranddraadje te betreuren dat je niet kunt komen op het weekend.. het wordt nog wel een lady's weekend en dan ben je natuurlijk onmisbaar.. en het lijkt me gezellig om weer eens met je bij te kletsen. Maar kan me er alles bij voorstellen als je alleen met je kleintjes moet gaan. In de toekomst op een weekend wisselen als oppas? Hoewel, we hebben heel goede oppasmannen in de groep.. :cool:

Zo. Heb ik nu alle mensen uit het noorden gehad? ;)

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Het gaat nergens over!

Bericht door Eilko » 06 sep 2009, 13:54

Nee hoor, ik heb me heel netjes gedragen.. Mijn recalcitrantie beperkte zich slechts tot de vrijdagmiddag :) Trouwens "alle" mensen uit het noorden? zijn der nog al wat hoor.. enkele 100000den, afhankelijk van waar je de grens trekt.

O ja, zoekt er iemand nog antieke stoelen? En een antieke tafel? Het huis van oma moet leeg.. Ik ga strax maar eens wat fotoootjes op marktplaats zetten..

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Het gaat nergens over!

Bericht door Brenda » 06 sep 2009, 19:13

@Eilko: Ik zoek nog een klein bijzettafeltje zonder enige waarde. Het is bedoeld voor buiten naast m'n tuinbank (het zal dus ongetwijfeld een keertje wegrotten).

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Het gaat nergens over!

Bericht door Eilko » 06 sep 2009, 20:19

Er is nog een klein maar wel hoog "tafeltje": vierkant, Ongeveer 20x20 cm, naar schatting 80 cm hoog. Waarschijnlijk zoek jij iets anders :)

Kheb er trouwens geen foto van, en ik zal nog eens kijken of er een tafeltje bij is waar je veilig een kop thee met een zachtgekookt ei op kunt zetten :) 't Huis is nog niet leeg...

We hebben wel een iets grotere tafel:
http://link.marktplaats.nl/277271065 (achter de stoelen)

Klassieke constructie, waardoor je er niet echt handig een stoel onder kunt schuiven. Maar wel mooi..

Eventueel hebben we ook aardappelkistjes, heel geschikt om je creatief mee uit te leven en er van alles van te maken. Die staan op onze eigen website:
http://www.famnijboer.eu/boerderijverko ... /index.php
(tip: de verkoop gaat niet zo hard meer. De prijs is waarschijnlijk onderhandelbaar :) Niet zeggen dat ik dat gezegd heb....)

Tot zover de reclame..

/Eilko.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Het gaat nergens over!

Bericht door Marjoleine » 07 sep 2009, 12:23

@ Anja: een box ken ik wel. Dat is toch zo'n ding waar je een baby in stopt.. als je ff niet wilt dat hij of zij de hele tijd om je heen kruipt? ;) Leuk dat ie in de box mag, Sven en de giraffe! :)

enne.. ik stofzuig altijd op de vrijdag! :D Geen zin om dat na werk op de zaterdag nog te gaan doen.
En badkamer enzo doe ik op de maandagochtend. Want dan ben ik nog vrij en is een mooie gelegenheid om ff schoon te maken!

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Het gaat nergens over!

Bericht door Anja » 07 sep 2009, 13:09

[QUOTE=Marjoleine;17777]enne.. ik stofzuig altijd op de vrijdag! :D Geen zin om dat na werk op de zaterdag nog te gaan doen.
En badkamer enzo doe ik op de maandagochtend. Want dan ben ik nog vrij en is een mooie gelegenheid om ff schoon te maken![/QUOTE]

Nou Marjoleine, ik zie je graag een keer hier komen stofzuigen en badkamer enzo poetsen op vrijdag en/of maandag hahaha, dat komt er niet echt van nu Erik aan het werk is en Sven overdag alleen maar hazenslaapjes doet...

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Het gaat nergens over!

Bericht door Wendy » 07 sep 2009, 19:50

Jee, wat gek eigenlijk (Als ik er echt bij stilzit..).. dat er ineens nog iemand met een klein kindje bij de JAN is.. maf gevoel, maar wel leuk ;)
Heel herkenbaar allemaal wat je schrijft Anja ;)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Het gaat nergens over!

Bericht door Marjoleine » 07 sep 2009, 21:03

Je weet wel dat ik een vette kostprijs vraag he??? :D
Enne.. alleen als ik daarbovenop ook nog reiskostenvergoeding krijg.. wil ik best wel een keertje langs komen...:D

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Het gaat nergens over!

Bericht door Eilko » 07 sep 2009, 21:17

[QUOTE=Marjoleine;17808]Je weet wel dat ik een vette kostprijs vraag he??? [/QUOTE]


Is 40+ kaas vet genoeg? :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Het gaat nergens over!

Bericht door Karin » 07 sep 2009, 21:24

Kikkers.
Pindakaas.
Gras.
Deur.
Bingo-avond.
Neuspeuteren.
Speeddate.
Ui.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Het gaat nergens over!

Bericht door Wendy » 07 sep 2009, 21:39

Inderdaad. Die associatie had ik exact zo bij het lezen van het bericht van Eilko Karin! :D

alhoewel ik dan toch voor graskaas zou gaan.. (is er overigens iemand die al een keer geitengraskaas heeft ontdekt? ben daar al ééuwen naar op zoek.. ).

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Het gaat nergens over!

Bericht door TuuronTour » 07 sep 2009, 22:56

Ik heb ooit sambalkaas ontdekt in de kantine - smaakt best lekker als broodbeleg ;)

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Het gaat nergens over!

Bericht door TuuronTour » 07 sep 2009, 23:09

Ik kreeg trouwens vandaag een kaartje van thermen de Hofstede waarmee ik tot 6 oktober mijn leeftijd als korting kon krijgen.
Wel een originele kortingsactie :D

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Het gaat nergens over!

Bericht door Eilko » 08 sep 2009, 08:40

[QUOTE=Wendy;17815]Inderdaad. Die associatie had ik exact zo bij het lezen van het bericht van Eilko Karin! :D

alhoewel ik dan toch voor graskaas zou gaan.. (is er overigens iemand die al een keer geitengraskaas heeft ontdekt? ben daar al ééuwen naar op zoek.. ).[/QUOTE]

ksnap er nix van... Wat hebben uien en speeddaten nou met kaas te maken? Leg eens uit?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Het gaat nergens over!

Bericht door Marc v G » 08 sep 2009, 09:29

[QUOTE=TuuronTour;17820]Ik kreeg trouwens vandaag een kaartje van thermen de Hofstede waarmee ik tot 6 oktober mijn leeftijd als korting kon krijgen.
Wel een originele kortingsactie :D[/QUOTE]

Leuk voor mensen van boven de 100 jaar. Zullen die geld terugkrijgen? Al zullen die de sauna waarschijnlijk niet overleven...
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Het gaat nergens over!

Bericht door Marjoleine » 09 sep 2009, 17:03

;) @ Tuur: Waar is sauna de Hofstede?

Ga je in je eentje? of zoek je nog mensen om mee te gaan?? Ik wil dan wel mee hoor..;)
Uiteraard zonder eeh... veel...;) korting.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Het gaat nergens over!

Bericht door Karin » 09 sep 2009, 18:04

Jeetje.... ben ik me vandaag toch helemaal vergeten te gaan werken... Kom er net achter dat het woensdag is. Ik dacht dinsdag. Lekker is dat... hahaha!

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Het gaat nergens over!

Bericht door Anja » 10 sep 2009, 13:47

[QUOTE=Karin;17857]Jeetje.... ben ik me vandaag toch helemaal vergeten te gaan werken... Kom er net achter dat het woensdag is. Ik dacht dinsdag. Lekker is dat... hahaha![/QUOTE]

En nu dan??

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Het gaat nergens over!

Bericht door Karin » 10 sep 2009, 13:54

Mailtje gestuurd dat ik me vergist had. Het is vrijwilligerswerk (je moet weer ergens beginnen), en er zijn mensen genoeg op woensdag. :-)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Het gaat nergens over!

Bericht door Wendy » 10 sep 2009, 17:57

.. om te mozïeken met verstandelijk gehandicapten?? (ik begin te begrijpen waar de inspiratie voor het komende weekend vandaag gekomen is..:rolleyes: ;) ).

Ik vanavond weer eens ouderwets Biodanza-en!!! wel moe, maar ook erg zin in.. (dat maar even als nuttige toevoeging op de vorige zin).

en de pompoensoep (ook al eet ik hem al voor de 3e dag) smaakte nog steeds lekker.

Er hangt overigens een vette kruisspin ngo geen halve meter van me af voor het raam.. ik weet het ..zucht.. wake-up call om eindelijk mijn huisje weer eens door te wervelstormen..

tenslotte: een warme knuffel voor iedereen die daar zin in heeft!

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Het gaat nergens over!

Bericht door Anja » 10 sep 2009, 20:45

[QUOTE=Wendy;17880]tenslotte: een warme knuffel voor iedereen die daar zin in heeft![/QUOTE]

Ik heb daar wel zin:) Dank:D

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Het gaat nergens over!

Bericht door TuuronTour » 10 sep 2009, 21:53

@Marjo:
in Rijswijk. Ik had niet echt plannen, de weekenden in september lopen al in rap tempo vol in mijn agenda.

@Wendy:
Biodanza-en?? wassdat?

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Het gaat nergens over!

Bericht door Marten » 10 sep 2009, 22:57

Ik vermoet dansen op een bio verantwoordelijke manier????????????????/

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Het gaat nergens over!

Bericht door Karin » 11 sep 2009, 09:12

Dus een soort van dansen terwijl je géén plantjes (of dieren!) vertrapt, en wellicht daarvoor een biologische maaltijd genuttigd hebt...???

Plaats reactie