Bedankt

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Bedankt

Bericht door Jos » 18 apr 2010, 23:07

Iedereen, die mijn bijdrage over het tochtje naar Corpus gelezen heeft, weet, dat wij daarvoor bij mij thuis op het terras lekker in het zonnetje zaten. Ik schreef dan wel, dat wij vervolgens maar net op tijd bij Corpus waren, maar niet wat daar de werkelijke reden van was.
Nadat ik namelijk koffie (en thee) had ingeschonken en de onvermijdelijke stroopwafels had rondgedeeld, werden er nog een aantal ingepakte cadeautjes op tafel gelegd en werd mijn verjaardag nog even opgerakeld.
Iedereen, die bijgedragen heeft aan deze cadeautjes wil ik langs deze weg heel hartelijk bedanken.

2 Zaken wil ik zeker nog even noemen:
  • Een polo in de SANNE-kleuren en :SANNE: erop.
  • Een tegoedbon voor een (nog nader in te vullen) activiteit. Ik mag dit zelf uitzoeken (via het onvolprezen web). Ik zal hier verder verslag van doen :)
Nogmaals, iedereen heel erg bedankt.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Bedankt

Bericht door Karin » 19 apr 2010, 10:26

Vergeet het stroopwafelkookboek niet!!

Want zoals gezegd verwachten we vanaf nu niet meer een pakje stroopwafels, maar een bereid recept uit dat boekje op de activiteiten natuurlijk! ;)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Bedankt

Bericht door Anja » 20 apr 2010, 13:45

Fijn dat je blij bent met je cadeau's (of is het toch cadeaus?? taalpuristen?), het is je van harte gegund! :)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Bedankt

Bericht door Marjoleine » 20 apr 2010, 19:23

ja, asjeblieft Jos! Mooie kadootjes heb je gekregen.

Enne..oja... Stroopwafeltoetje van Marjoleine en Stroopwafel met gebakken appel is hetzelfde recept... zag ik toen ik ff door t boekje bladerde...:confused:

Plaats reactie