Wat doe jij met Hemelvaart?

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wat doe jij met Hemelvaart?

Bericht door Karin » 06 mei 2010, 08:45

Er is natuurlijk een SANNE-weekend waar je heen kan.
Maar als je andere plannen hebt, wat ga je doen?

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Wat doe jij met Hemelvaart?

Bericht door Anja » 07 mei 2010, 17:44

Ik denk balen dat ik niet bij het SANNE-weekend kan zijn!!
Erik is druk aan het werk (wegens vertrek sous-chef en nieuwe kracht die pas per juni start...). Zie het tenten met baby nog niet zitten (hou wel van avontuur, maar dan natuurlijk wel redelijk gecontroleerd, neuroot als ik ben) en jammer genoeg is de locatie me te ver weg voor een dag op en neer rijden. Tsss...wat een zeurdoos he...Nou ja tis even niet anders hahaha.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Wat doe jij met Hemelvaart?

Bericht door Wendy » 07 mei 2010, 22:55

tja.. der komt nu een tijd in het jaar aan waarin ook werkelijk alles in dezelfde (Weekend)dagen gepropt lijkt te worden.. met juni als klimax-maand.. (met tegelijk eigentijdsfestival, oerol, volleyweekend nfn, etc.).. met Hemelvaart ben ik (enige kans dit jaar zonder kind) naar een Buitenkunstweekend.. ff creatief doen in de buitenlucht en leuke, vaak ook lekker vrije mensen ontmoeten..

Mocht ik me nog bedenken (als ik me plotseling gechockt realiseer onderweg naar Randmeer dat ik jullie toch wel heel erg mis en wat ben ik toch aan het doen door te ver door te rijden vanuit het zuiden!..) dan zie je me wel verschijnen.. maar ik acht die kans ongeveer 5,47% (da's niet helemaal niks.. en altijd nog meer dan een luttele 2,34%..).

Veel plezier volgende week.. en wanhoop niet! ;-) ooit komt er een dag dat ik er weer bij ben..

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Wat doe jij met Hemelvaart?

Bericht door PeterH » 08 mei 2010, 00:10

Ik moet wederom werken :-(

Plaats reactie