naakt slapen

Kamer om te babbelen
Gesloten
Gebruikersavatar
spetter27
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jul 2010, 18:16

naakt slapen

Bericht door spetter27 » 27 jul 2010, 11:50

ik woon nog bij min ouders dus ik kan nog niet naakt thuis lopen maar ik slaap al wel naakt in bed
omdat mijn ouders er niks over wilen weten van naturisteme


groetjes ronald

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

naakt slapen

Bericht door TuuronTour » 27 jul 2010, 20:25

Ik slaap ivm de hygiene niet naakt, met warm weer heb ik alleen een kort pyamabroekje aan. 's ochtends loop ik wel naakt tussen de slaap- en douchekamer.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

naakt slapen

Bericht door Marjoleine » 27 jul 2010, 20:41

Nee, altijd iets aan in bed. Vind ik niet prettig.. naakt slapen. Enne... naakt door het huis lopen.. of in de tuin... no way!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

naakt slapen

Bericht door Karin » 28 jul 2010, 21:55

Ik slaap naakt sinds ik een jaar of 13 was (kan een jaartje eerder of later geweest zijn hoor). Geen idee waarom, maar ineens besloot ik m'n nachtshirt en ondergoed uit te laten, en dat beviel goed.
Nooit over nagedacht wat mijn ouders daarvan zouden denken, ze hebben er ook nooit wat van gezegd dat er geen nachtkleding meer in de wasmand terecht kwam.
Overigens ben ik pas een jaar of 10 naturist.

Maar Ronald, er even vanuit gaande dat je 27 bent (gezien je nick), zou het serieus een drama zijn als je ouders merken dat je naakt slaapt...?? Je bent al bijna 10 jaar volwassen, moet je toch lekker zelf weten??

Gebruikersavatar
spetter27
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jul 2010, 18:16

naakt slapen

Bericht door spetter27 » 28 jul 2010, 23:43

ja dat is waar karin mar ik kan er met hun niet over praten

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

naakt slapen

Bericht door Nieck » 30 jul 2010, 17:29

misschien is gebarentaal een optie..;)

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

naakt slapen

Bericht door PeterH » 30 jul 2010, 20:32

Vreemd. Ik hoef daar ook niet zo nodig met m'n ouders over te spreken, maar ik ben 28 en ik doe wat ik wil. Als ik naakt wil slapen, naakt aan 'n strand wil liggen, of wat dan ook naakt wil doen, dan doe ik dat :-)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

naakt slapen

Bericht door Marjoleine » 30 jul 2010, 21:07

En terrecht!
Ik heb al dat gedoe gelukkig niet....:-)
Mijn ouders zijn nu zelf op vakantie op een naturistenterrein en als kind ging ik ook atiljd mee.. ik weet gewoon niet beter....

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

naakt slapen

Bericht door Nieck » 31 jul 2010, 20:30

Mijn ouders zijn al een tijdje op hun zelf en ze moeten het ook allemaal zelf weten wat ze doen. Ik stoor me er niet aan ;)

Gebruikersavatar
Erik N.
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 19:39

naakt slapen

Bericht door Erik N. » 01 aug 2010, 23:13

Wordt het op je 27 of 28 ste niet eens tijd om te vertrekken bij je ouders ? Dan kun je je gang gaan.

stefan
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2008, 01:26

naakt slapen

Bericht door stefan » 11 aug 2010, 23:54

Als je nog bij je ouders woont, dan zou ik ook niet zomaar naakt gaan rondlopen in de huiskamer of tuin. Maar de korte ochtendtrip van slaapkamer naar badkamer zou toch wel in adamskostuum kunnen? Ook veel niet-naturisten slapen volgens mij gewoon naakt. Dus ongeacht wat je ouders van naturisme vinden, denk ik niet dat ze daar direct aan denken als je 's morgens naakt naar de badkamer zou wandelen. Maar Erik N. heeft wel de gouden tip natuurlijk.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je geen zin hebt in eventuele afkeurende blikken of negatieve opmerkingen (al zijn het maar flauwe grapjes). Daarom loop ik er, op mijn werk bijvoorbeeld, ook niet mee te koop dat ik naturist ben.

Stefan

Gebruikersavatar
spetter27
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jul 2010, 18:16

naakt slapen

Bericht door spetter27 » 12 aug 2010, 15:59

nee dat valt wel mee
maar ik vind die stap nog tegroot om bij mijn ouders weg tegaan waarom zou ik heb het nog zo goed bij mijn ouders
volgend jaar ga ik ook drie weken zonder hun op vakantsie naar flevo natuur
en ik voel me thuis binnen de naturistme
het is gowoon mijn plekje geworden

groetjes ronald

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

naakt slapen

Bericht door Nieck » 12 aug 2010, 17:41

3 volle weken zonder je ouders op vakantsie???... Zou je dat wel doen??...

Gebruikersavatar
spetter27
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jul 2010, 18:16

naakt slapen

Bericht door spetter27 » 12 aug 2010, 20:50

ja wel lekker toch geen gezuur van me ouders als ik op de kermis ben ik ook niet bij me ouders

Gebruikersavatar
Erik N.
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 19:39

naakt slapen

Bericht door Erik N. » 13 aug 2010, 16:14

Ik moet er niet aan denken, bij ouders wonen, tenzij er geen : per se om 6 uur avondeten, nooit ontbijt overslaan,
geen afmeldplicht bij het huis verlaten, bemoeienis met allerlei aankopen en geldzaken, commentaar op vrienden/vriendinnen, je kleding verpesten in de was of strijk, ruzie over werk of het niet hebben van werk, onverwacht je kamen binnenvallen, ook te vroeg op zondagochtend, kortom het algehele gebrek aan privacy en vrijheid en vaak ook ruimte, mijn moeder vind het ook onzin dat in een huis iedereen zijn eigen computer en TV heeft, ook weer een bron voor irritatie. Op mijn 20 ste al gillend naar mijn eigen huisje. (al 2 jaar te laat wegens geldgebrek en woning wachtlijst)

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

naakt slapen

Bericht door PeterH » 13 aug 2010, 19:40

Hoogstwaarschijnlijk is Erik N. m'n verloren broer. We lijken dezelfde moeder te hebben :-)

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

naakt slapen

Bericht door Marcel » 13 aug 2010, 20:23

Nou, laat ik dan eens een heel ander geluid laten horen.. :-) Ik ben 40 en woon samen met mijn moeder die 74 is. Probleem mee? Nee!! Nu is daar ook wel een reden voor. Ik heb sinds mijn negende gezondheidsproblemen, met name op reumatisch vlak. Mijn tienertijd/pubertijd heb ik nagenoeg overgeslagen. Toen ik eenmaal "volwassen" was, werden mijn ouders om beurten en soms langdurig ziek, maar ook zelf hield ik klachten. Als enig "kind" wil je dan toch in de buurt zijn. De afgelopen vijf jaar was het weer mijn beurt om stevig ziek te worden (een gehoor/evenwichtsaandoening) en ik was zielsgelukkig dat ik op mijn ouders kon rekenen. Sinds enkele maanden verblijft mijn vader in een verzorgingshuis. Ikzelf ben nog revaliderende, net als mijn moeder overigens na een operatie. We helpen en steunen mekaar wederzijds. Van al het bovenstaande kan ik me in andermans leven heel veel voorstellen, maar niet in mijn eigen leven. Natuurlijk was het fijner geweest als ik gezond was gebleven en ik nu een eigen gezin had gehad, maar het is anders gelopen en als ik de keuze nogmaals zou moeten maken zou ik het weer zo doen. Gebrek aan privacy en te weinig mogelijkheden tot ontplooiing? Nooit iets van gemerkt. Met wederzijds begrip en een volwassen houding kun je heel ver komen...

Overigens om het topic niet te zeer uit het oog te verliezen, naakt slapen? Ik heb er eigenlijk nooit de behoefte toe gevoeld. Zeker 's winters vind ik een warme pyama wel zo fijn, in de zomer mag het al iets minder zijn, maar altijd wel een shirt of zoiets... :-)

Gebruikersavatar
Erik N.
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 19:39

naakt slapen

Bericht door Erik N. » 17 aug 2010, 18:05

Mijn 'problemen' worden wel door iemand herkend. Mijn broer had er nog veel meer problemen mee.
Zijn vriendin mocht na veel morren met ma pas blijven slapen, ze waren toen al 21.
Ik heb ook collega's gekend die het bij pa en ma niet meer leuk vonden maar alleen bleven voor de gratis kost en inwoning en dus veel uitgaan, dure vakanties, en een opgepimpte auto.

Even on topic : ik lag toen ook wel naakt, met de dekens tot op mijn kin als iemand 's ochtends binnenviel.

Gebruikersavatar
spetter27
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 jul 2010, 18:16

naakt slapen

Bericht door spetter27 » 24 aug 2010, 11:41

mijn ouders vind ook dat naakte naturiste viese mensen zijn ik vind van niet

Gebruikersavatar
Internet Commissie
Vriend(in) van JAN
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:40

naakt slapen

Bericht door Internet Commissie » 24 aug 2010, 16:23

Sorry, maar dit draadje ging oorspronkelijk over 'Naakt in bed', ging toen over thuiswonen en leek een inhoudelijke discussie te worden. Maar met je laatste opmerking vraag ik me toch af wat de bedoeling is van je opmerkingen.

De link 'naakt slapen' met naturisme is, voor zover aanwezig, al heel dun, maar ik heb het even aangezien. Helaas moet ik nu toch besluiten dit onderwerp te sluiten. Er zijn andere plaatsen op het internet waar deze onderwerpen wel besproken worden, maar niet hier.

Gepost door Marc v G

Gesloten