Altijd naar de sauna voor €15,-

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
Ben N.
Vriend(in) van JAN
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 feb 2011, 10:11

Altijd naar de sauna voor €15,-

Bericht door Ben N. » 11 jan 2012, 17:05

Sinds kort bent ik lid geworden van de HEMA lekker weg club. Toegegeven, dat klinkt wat burgerlijk, maar ze hebben wekelijks vaste en nieuwe aanbiedingen. Omdat ze een samenwerking zijn aangegaan met de Thermen & Beauty Group Nederland, kunnen leden eigenlijk altijd voor €15,- naar de sauna. Bij Saré in Oldenzaal scheelt mij dat in het weekend bijvoorbeeld maar liefst €13,50. Een lidmaatschap kost €29,- per jaar en geldt voor twee volwassenen en maximaal vijf kinderen jonger dan 18 jaar.

Als je een spaarrekening bij de ING hebt, kan je gebruik maken van de aanbieding in de Rentepuntenwinkel. Voor een lidmaatschap betaal je dan €7,90 en 2.110 rentepunten.

Naschrift: Gisteren heb ik geprobeerd om voor komend weekend een dagticket voor Saré aan te schaffen via de site van de HEMA lekker weg club. Tijdens het boeken bleek dat er per boeking €2,00 reserveringskosten in rekening worden gebracht.

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Altijd naar de sauna voor €15,-

Bericht door Nieck » 13 jan 2012, 20:33

Dus als ik het goed begrijp, moet je eerst een spaarrekening openen bij de ING?
Of zijn dat 2 verschillende aanbiedingen?

Ben N.
Vriend(in) van JAN
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 feb 2011, 10:11

Altijd naar de sauna voor €15,-

Bericht door Ben N. » 16 jan 2012, 10:33

[QUOTE=Nieck;24099]Dus als ik het goed begrijp, moet je eerst een spaarrekening openen bij de ING?
Of zijn dat 2 verschillende aanbiedingen?[/QUOTE]

Nee, Nieck, dat is nergens voor nodig. Een ieder kan een lidmaatschap van een jaar aangaan tegen betaling van €29,00. Voor meer informatie kan je terecht op de website.

Plaats reactie