Thuis bloot lopen

Kamer om te babbelen
rhinestone
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:28

Thuis bloot lopen

Bericht door rhinestone » 11 mar 2012, 00:14

Hoi,

Eigenlijk zou ik een poll willen starten, maar wie loopt er eigenlijk bloot thuis? (C.q. in de tuin in de zomer.) En hoe doe je dat in de winter? Verwarming lekker hoog laten of toch iets aan?

Ikzelf loop het liefst bloot thuis als ik alleen ben of alleen mijn partner erbij.

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Thuis bloot lopen

Bericht door Marcel » 11 mar 2012, 11:24

Nee, thuis blootlopen trekt me niet, eerstens nogal onhandig als er iemand aan de deur komt, accoord een badjas is zo aangetrokken, maar dat vind ik ook geen manier om mensen te woord te staan. Daarnaast voel ik dat verlangen ook niet. Thuis ben ik gewoon met andere dingen bezig dan met naturisme. Daarbij speelt zeker ook een rol dat ik kantoor aan huis heb... dus al zou ik het willen, moet ik heel goed opletten, wanneer wel en wanneer niet.

ReinderDijkhuis
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 dec 2011, 20:49

Thuis bloot lopen

Bericht door ReinderDijkhuis » 11 mar 2012, 13:23

Ik zou wel willen maar de tienerstiefzonen zijn er niet zo van gediend.

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

Thuis bloot lopen

Bericht door Jan » 11 mar 2012, 13:47

Zodra het weer het toe laat, graag.
De verwarming gaat er niet voor hoger.
Een badjas, of een short, is zo aangetrokken als er mensen aan de deur staan.

rhinestone
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:28

Thuis bloot lopen

Bericht door rhinestone » 11 mar 2012, 22:40

Nah ik heb ook een stief-tienerzoon. Om de weekend is hij bij zijn vader, en aangezien ik het hem niet aan wil doen een blote stiefvader te zien beperk ik dat tot dat moment. Dus bijna de hele zondag loop ik bloot. Dan verwacht ik toch niemand aan de deur. En anders inderdaad de badjas. Trouwens verwarming gaat ook niet hoger dan normaal. In de zomer valt het inderdaad niet op als je alleen een short aantrekt.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Thuis bloot lopen

Bericht door TuuronTour » 11 mar 2012, 23:18

Ik woon midden in de stad en heb geen tuin, dus nee ik loop niet bloot thuis (muv het stukje douche-slaapkamer ;) )
Eerlijk gezegd kan ik het me niet voorstellen dat naturisten daarvoor in de winter de cv extra hoog zetten, dat is onnodige energieverbruik. Dan kan je beter naar de sauna gaan.

rhinestone
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mar 2012, 18:28

Thuis bloot lopen

Bericht door rhinestone » 12 mar 2012, 00:58

Is sauna dan geen onnodig energieverbruik dan? Haha, dat moest ik toch ff kwijt :peace: Alle gekheid op een stokje, zoals ik zei staat de cv niet onnodig hoger in de winter dan mét kleren. :tevree:

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Thuis bloot lopen

Bericht door TuuronTour » 12 mar 2012, 23:49

Een sauna wordt sowieso door meerdere mensen gebruikt....

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Thuis bloot lopen

Bericht door Karin » 14 mar 2012, 18:30

Als de temperatuur het toelaat, heb ik ook het liefst niks aan. Maar ook ik zet de kachel er niet hoger voor, dat vind ik zonde.

[QUOTE=Marcel;24490]Nee, thuis blootlopen trekt me niet, eerstens nogal onhandig als er iemand aan de deur komt, accoord een badjas is zo aangetrokken, maar dat vind ik ook geen manier om mensen te woord te staan. [/QUOTE]

Dat vind ik dan weer echt onzin. Als mensen daar al moeite mee hebben, dan bellen ze maar eerst op van te voren om een afspraak te maken, en een verzoek in te dienen wat ze wensen dat ik draag. En als ze geluk hebben, doe ik daar dan wat mee. ;)

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Thuis bloot lopen

Bericht door Marcel » 14 mar 2012, 20:55

Kan ik me iets bij voorstellen Karin, maar als je kantoor aan huis hebt, en het je inkomsten kan kosten, wordt het voor mij althans een iets ander verhaal haha...

Gebruikersavatar
piieter
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 jul 2009, 17:47

Thuis bloot lopen

Bericht door piieter » 15 mar 2012, 19:17

Overigens is het tegenwoordig ook niet meer zo dat naturisten per se heel milieubewust leven ofzo. Ik val zelf niet onder de milieubewusten bijvoorbeeld, maar vind het gewoon lekkerder lopen in m'n blote kont.

Sjors
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2012, 04:20

Thuis bloot lopen

Bericht door Sjors » 20 okt 2012, 12:21

Ik ook wel op z,n tijd

Sjors
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2012, 04:20

Thuis bloot lopen

Bericht door Sjors » 01 jan 2013, 17:19

Als je thuis bloot wilt lopen, vind ik dat je dat voor jezelf mag uitmaken.

Sjors
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2012, 04:20

Thuis bloot lopen

Bericht door Sjors » 01 jan 2013, 18:06

Als je thuis bloot wilt lopen, vind ik dat je dat voor jezelf mag uitmaken.

Sjors
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 okt 2012, 04:20

Thuis bloot lopen

Bericht door Sjors » 01 jan 2013, 18:09

Maar bij regelmatig langskomende visite wel lastig :D

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Thuis bloot lopen

Bericht door jacob » 17 jul 2014, 22:28

Bij me vriendin loop ik met warm weer wel binnen bloot. Maar ze heeft geen tuin. Bij me moeder heb ik dan weer wel veel grond om het huis, maar daar omheen veel inkijk van huizen er om heen en woon nog bij me moeder dus 2 redenen waarom het helaas niet gaat

Alex
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2014, 16:11

Thuis bloot lopen

Bericht door Alex » 28 aug 2014, 16:42

Thuis loop (of zit) ik wel regelmatig naakt.
In de tuin gaat niet omwille van de buren. Sowieso vind ik het in de natuur wel prettiger.

Wouter76
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2014, 17:50

Thuis bloot lopen

Bericht door Wouter76 » 28 aug 2014, 19:36

Ik ben thuis soms naakt, de laatste tijd (de zomer helpt daar goed bij) wel wat vaker.

Ik vind het een stuk fijner voelen zonder kleren aan, een vrijer gevoel.

Ook ik heb vlak bij de deur in de kast een badjas hangen die ik bij onverwacht bezoek even aan kan doen, dat zal over het algemeen geen rare blikken opleveren, het gebeurt immers ook wel bij mensen die net gedoucht hebben en daarna een badjas aantrekken, of bij het net uit bed komen.

frank073
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 dec 2014, 14:15

Thuis bloot lopen

Bericht door frank073 » 28 dec 2014, 14:26

Ik loop thuis bijna altijd bloot. Ook op de plaats en naar de schuur. Zomer herfst lente of winter. Zet nooit de verwarming hoger(van mij hoeft deze nog niet eens aan) niemand bij mij thuis problemen mee. Zelfs me kinderen lopen af en toe naakt. Heerlijk. Jammer dat er geen hotels in brabant zijn waar je naakt kunt rondlopen. Ben zelf openminded

-verwijderd-

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door -verwijderd- » 10 apr 2018, 14:45

rhinestone schreef:
11 mar 2012, 00:14
Hoi,

Eigenlijk zou ik een poll willen starten, maar wie loopt er eigenlijk bloot thuis? (C.q. in de tuin in de zomer.) En hoe doe je dat in de winter? Verwarming lekker hoog laten of toch iets aan?

Ikzelf loop het liefst bloot thuis als ik alleen ben of alleen mijn partner erbij.
ik loop als het ff kan altijd bloot door het huis
als ik smorgens naakt mijn bed uit komt dan loop ik lekker bloot door het huis
ff naar de wc en daarna de rest van de dingen die gedaan moeten worden voor ik naar mijn werk ga
ik ben zolang als het kan bloot en kleed me pas op het laatste moment aan.
heerlijk alles lekker laten hangen ( of bijna hangen ) en heerlijk vrij zijn zonder kleding
tandenpoetsen
haar doen
deo enz enz
als ik thuis ben en de pubersmeiden zijn er niet dan gaan de gordijnen zo dicht dat je van buitenaf niet direct mij bloot ziet zijn / lopen
de tuin in bloot zou ik wel willen en durven alleen heb ik te veel buren die op mijn tuin kijken en ik weet niet of dat erg gewaardeerd word
als de meiden thuis komen terwijl ik bloot ben dan trek ik wel even een string aan.
nog wel lekker in mijn blote kont maar wat er aan de voorkant hangt is dan toch niet zichtbaar.

ik loop als ik vrij ben de hele dag bloot door huis
of er nou wel of geen mensen kunnen aanbellen daar heb ik maling aan.
dan trek ik snel een slip aan en doe de deur openen sta ze te woord
als het visite is dan kunnen ze gewoon binnen komen en trek ik des gewenst ( ligt eraan wie het is ) even een shirt en /of een broek aan

ik heb zelfs de muren gesaust terwijl ik bloot was.
eerlijk gezegd was dat wel heel apart en een beetje opwindend
dan komen er toch verfspetters op plaatsen waar normaal ze niet komen.

als het avond is en ik bloot ben en ik moet naar de schuur of iets pakken uit de tuin dan doe ik wel ff een shirtje aan maar geen slip.

-verwijderd-

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door -verwijderd- » 10 apr 2018, 14:54

TuuronTour schreef:
11 mar 2012, 23:18
Ik woon midden in de stad en heb geen tuin, dus nee ik loop niet bloot thuis (muv het stukje douche-slaapkamer ;) )
Eerlijk gezegd kan ik het me niet voorstellen dat naturisten daarvoor in de winter de cv extra hoog zetten, dat is onnodige energieverbruik. Dan kan je beter naar de sauna gaan.
je hoeft toch geen tuin te hebben om bloot te lopen thuis?
je kan in huis toch ook bloot lopen / zijn.?

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door TuuronTour » 10 apr 2018, 21:56

Ja natuurlijk kan ik thuis bloot rondlopen, als ik alle lamellen dicht heb gedaan tegen de inkijk van buren of mensen op straat. Maar dat vind ik nogal geforceerd, ik ga liever bloot op geschikte plekken in de wetenschap dat er geen mensen zijn die zich eraan zouden kunnen storen.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat bloot lopen een stuk makkelijker en relaxter is in een vrijstaand huis met enige afstand tot de buren :)

-verwijderd-

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door -verwijderd- » 11 apr 2018, 07:49

TuuronTour schreef:
10 apr 2018, 21:56
Ja natuurlijk kan ik thuis bloot rondlopen, als ik alle lamellen dicht heb gedaan tegen de inkijk van buren of mensen op straat. Maar dat vind ik nogal geforceerd, ik ga liever bloot op geschikte plekken in de wetenschap dat er geen mensen zijn die zich eraan zouden kunnen storen.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat bloot lopen een stuk makkelijker en relaxter is in een vrijstaand huis met enige afstand tot de buren :)
Daar heb je wel een beetje gelijk in
maar als ik bloot wil zijn dan doe ik graag de lamellen en zo dicht zodat de andere mensen zich er niet aan kunnen storen.
bloot is gewoon en natuurlijk
alleen de omgeving doet er zo krampachtig over.
een vrijstaand huis lijkt mij zeker ook erg ideaal om lekker de hele dag bloot te zijn zonder dat andere er zich aan kunnen storen

-verwijderd-

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door -verwijderd- » 11 apr 2018, 07:59

Sjors schreef:
01 jan 2013, 17:19
Als je thuis bloot wilt lopen, vind ik dat je dat voor jezelf mag uitmaken.
mee eens

antwerpsehandjes
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2019, 17:52

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door antwerpsehandjes » 01 mei 2019, 18:02

Thuis naakt lopen is niet zo handig omwille van de inkijk van de buren. Als het dan enkel kan met alle gordijnen dicht dan hoeft het voor mij niet meer.

eric-h
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 mar 2019, 11:03

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door eric-h » 03 mei 2019, 08:08

Ik woon tuingericht, dus geen inkijk aan de voorkant.
Ook in de tuin kan het prima...
Dus ja, ik ben, zo vaak het kan, lekker bloot in huis en tuin.
gr.

Vincent82
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 feb 2019, 00:49
Locatie: Hengelo

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Vincent82 » 03 mei 2019, 18:42

Ik loop alleen in de avond thuis af en toe in mijn blootje. Meestal na een warme douche van het hardlopen. Lekker op de bank.

Daarnaast slaap ik ook naakt.

hermlie
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2019, 11:19

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door hermlie » 15 jun 2019, 11:22

Thuis bloot lopen vind ik persoonlijk het fijnste wat er bestaat.
Wij hebben geen inkijk van buren of van openbaar terrein, en als het warm genoeg is gaan de kleren snel uit.
Je voelt je gewoon vrij.
Harmen heeft daar vorige week trouwens een leuk stukje over geschreven op zijn blog : https://openenblootweb.wordpress.com/20 ... e-daar-op/

Rbunt2020
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 apr 2020, 20:26

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Rbunt2020 » 13 apr 2020, 20:42

Ik loop ook naakt thuis en slaap ook naakt

Rob1967
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 apr 2020, 22:10

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Rob1967 » 14 apr 2020, 22:21

Nadeel bij een benedenwoning aan de straatkant is de mogelijke inkijk. Daar zit ik niet op te wachten. Helaas beperk ik het daardoor tot de badkamer en slaapkamer.

Valma
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2021, 11:15

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Valma » 26 mar 2021, 21:44

In huis bijna altijd naakt, ik ben niet snel koud, dus de verwarming hoeft ook niet hoger. Als bezoek zich aankondigt stap ik met tegenzin in de kleren...

Gebruikersavatar
Ridgedigger1980
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 nov 2021, 16:01

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Ridgedigger1980 » 01 nov 2021, 16:54

Hoi, ik ben Frank en net nieuw hier.

Ik heb mijn intro geschreven en zit nu wat te zoeken naar wat er allemaal is te lezen hier.

Dit thema sprak mij wel aan omdat het één van de hoofdredenen is dat ik op internet ging zoeken naar 'Nudisme'.
In het verlden wel eens wat gezocht maar nooit iets passends.
Dit Forum lijkt mij wel wat.

Loop ik thuis wel eens bloot?
Ja, sinds een jaar of twee voortdurend eigenlijk.
Afwisselend wel eens een shirtje as het wat fris voelt, maar verder liefst zo veel mogellijk !
Ik woon 3 hoog in een appartementje met aan een kant een groot plantsoen en aan de galerijkant een keuken die mijn woonkamer grotendeels aan nieuwsgierige ogen onttrekt.

Ja, en daar zit ik dan gewoon, meesta op mijn laptop, want ik ben single en afgekeurd voor werk, dus breng ik online mijn tijd door op mijn computer met schrijven en vertalen van voor mij interessante artikelen.

Wat ik nu het meeste mis is gezelschap. Aanspraak.
Alleen bloot zijn is wel lekker, maar eigenlijk is er ook gen barst aan als je alleen bent. (vind ik tenminste, anderen weer niet).

Ik heb wel een tijdje een vriendin gehad die langs kwam op de koffie en dan deden we dat beiden gezellig bloot, soms bleef ze eten en soms ook overnachten.
Geweldig zo, zonder verplichtingen, LAT en geen 'relatie'.
Vrijheid blijheid zal ik maar zeggen.
Soms gingen we naar het nauurgebied hier om te zonnen.
Voor mij het ultieme van nnudist zijn. Bllijkbaar miste zij toch iets en bleef zij op zeker moment gewoon weg. Jammer.

*** stukje verwijderd door moderator ***

Nouja, dit gezegd hebbend, hoop ik op enkele reacties, want ik vind uitwisseling over het thema 'Nudisme' iets waar het vooral over zou moeten gaan.

Doei ! tot schrijvens ! :upside_down_face:

Nudismeboy
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 nov 2021, 15:54
Locatie: Zuid-Oost brabant

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Nudismeboy » 07 nov 2021, 19:46

Ik loop ook graag naakt thuis. Lekker vrij door de kamer. Maar idd wel de hele dag gordijnen dicht zodat de overburen of buren vanaf het balkon geen kans hebben om binnen te kijken.

Misschien dat ik binnenkort nog eens een folie op het raam plak dat afspiegelend werkt zodat je niet meer door de ramen heen kijkt.

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Maatje86 » 22 jun 2022, 19:04

Ridgedigger1980 schreef:
01 nov 2021, 16:54
Hoi, ik ben Frank en net nieuw hier.

Ik heb mijn intro geschreven en zit nu wat te zoeken naar wat er allemaal is te lezen hier.

Dit thema sprak mij wel aan omdat het één van de hoofdredenen is dat ik op internet ging zoeken naar 'Nudisme'.
In het verlden wel eens wat gezocht maar nooit iets passends.
Dit Forum lijkt mij wel wat.

Loop ik thuis wel eens bloot?
Ja, sinds een jaar of twee voortdurend eigenlijk.
Afwisselend wel eens een shirtje as het wat fris voelt, maar verder liefst zo veel mogellijk !
Ik woon 3 hoog in een appartementje met aan een kant een groot plantsoen en aan de galerijkant een keuken die mijn woonkamer grotendeels aan nieuwsgierige ogen onttrekt.

Ja, en daar zit ik dan gewoon, meesta op mijn laptop, want ik ben single en afgekeurd voor werk, dus breng ik online mijn tijd door op mijn computer met schrijven en vertalen van voor mij interessante artikelen.

Wat ik nu het meeste mis is gezelschap. Aanspraak.
Alleen bloot zijn is wel lekker, maar eigenlijk is er ook gen barst aan als je alleen bent. (vind ik tenminste, anderen weer niet).

Ik heb wel een tijdje een vriendin gehad die langs kwam op de koffie en dan deden we dat beiden gezellig bloot, soms bleef ze eten en soms ook overnachten.
Geweldig zo, zonder verplichtingen, LAT en geen 'relatie'.
Vrijheid blijheid zal ik maar zeggen.
Soms gingen we naar het nauurgebied hier om te zonnen.
Voor mij het ultieme van nnudist zijn. Bllijkbaar miste zij toch iets en bleef zij op zeker moment gewoon weg. Jammer.

*** stukje verwijderd door moderator ***

Nouja, dit gezegd hebbend, hoop ik op enkele reacties, want ik vind uitwisseling over het thema 'Nudisme' iets waar het vooral over zou moeten gaan.

Doei ! tot schrijvens ! :upside_down_face:
Wat als er iemand aanbelt? 😅

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Maatje86 » 22 jun 2022, 19:05

Vincent82 schreef:
03 mei 2019, 18:42
Ik loop alleen in de avond thuis af en toe in mijn blootje. Meestal na een warme douche van het hardlopen. Lekker op de bank.

Daarnaast slaap ik ook naakt.
Doe je dit al lang?

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Maatje86 » 22 jun 2022, 19:07

Folie op het raam🙈

Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door AlexanderP » 05 jul 2022, 12:28

Ja regelmatig, vaak, meestal ... zeker meer dan 12u per dag (slapen wel inbegrepen).

Ik heb me ongekleed altijd veel meer op mijn gemak gevoeld dan gekleed, dus waarom zou ik mijn kleding dan aantrekken/aanhouden? Wij werken nog altijd thuis (4d/wk). Dat is iets wat mijn werkgever gelijk omarmt heeft en dat bevalt ons prima. Op een gegeven moment dacht ik; waarom kleed ik me eigenlijk aan, om achter een computer te zitten? Nu gooi ik een hamamdoek over mijn bureaustoel en begin met werk. Alleen even opletten met inbellen, t-shirt aan ... maar inmiddels is dat een automatisme geworden.

Van inkijk hebben wij geen last. Aan de voorkant is de dichtstbijzijnde woning 200-300m verderop. Dus dan zou de probleemzoeker extra moeite moeten doen en een verrekijker pakken en er staat ook een boom voor. Aan de andere kant is het privéparkeerterrein van ons blok en zijn de directe overburen (ook naturisten trouwens) zo'n 80m verderop. Maar ik geloof niet dat er nog nooit iemand in het blok is geweest die mij naakt heeft gezien, eigenlijk net als dat ik ook andere buren weleens naakt heb gezien in huis. Verder hebben goed contact met de mensen in het blok ... dus als iemand er echt onoverkomelijke problemen mee had gehad dan had ik het vast gehoord. Ik heb er iig persoonlijk totaal geen probleem mee als 1 van de buren mij naakt zou zien, waarom ook??

En wat betreft verwarming; Het 'koud hebben' is een emotie ;) Je kunt er ook voor kiezen die emotie te negeren. Met 17-18 graden voel ik me prima.
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Maatje86 » 05 jul 2022, 18:19

Duidelijk verhaal😅

Ja, dat kunnen wij in de stad niet veroorloven;)

Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door AlexanderP » 10 jul 2022, 04:11

Maatje86 schreef:
05 jul 2022, 18:19
Duidelijk verhaal😅

Ja, dat kunnen wij in de stad niet veroorloven;)
Ik woon in Utrecht (Leidsche Rijn) dat is best ‘de stad’ te noemen 😉 Ik denk dat je gewoon een beetje geluk moet hebben hoe je woning ‘gesitueerd’ is 🙂
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Cybot
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2023, 14:52

Re: Thuis bloot lopen

Bericht door Cybot » 04 jul 2023, 15:01

Vroeger liepen wij altijd naakt thuis en ook met bezoek. Uiteindelijk zijn we vanwege de kinderen gestopt omdat we niet willen dat ze gepest worden. Inmiddels zijn ze 9 en 13 en…loopt papa eindelijk weer altijd naakt thuis.

Plaats reactie