Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Kamer om te babbelen
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Karin » 02 jul 2013, 11:44

Het schijnt komend weekend prachtig weer te worden, heb je hier al (naturistische) plannen voor? :cool:

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Marjoleine » 02 jul 2013, 17:13

Ik nog niet. Zaterdag mag ik gewoon werken en s'avonds een afscheidsetentje van 2 collega's van PostNL. Zondag heb ik nog geen plannen. Dus zondag ben ik wel in voor een naturistische activiteit! :-)

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Bregje » 02 jul 2013, 21:48

Als het echt mooi weer wordt denken wij er over om naar het Dennefeest (http://www.balfolk.nl/agenda.php?bal=902) te gaan en dan te kamperen op 't Vinkel.

Ik heb ze wel even gemaild want er is op zaterdag een smartlappen meezing avond ofzo. Als die weer tot laat door gaat en goed hoorbaar is bij de tent denk ik dat we liever ergens anders heen gaan ;)

En jij Karin, heb je zelf al plannen?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Marc v G » 03 jul 2013, 08:53

Klussen en een familiebarbecue. Nee, de familie zelf gaat niet het vuur op.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Marjoleine » 03 jul 2013, 10:07

@ Sander: afgelopen zaterdagavond heb je toch ook overleefd?? tenminste... Laura...want die zat in de tent...;-) Ik zou gewoon lekker gaan... naar 't Vinkel en naar het Dennenfeest! :-) Veel plezier! :-)

@ Marc... klussen...ja.... je moet wat he.. als je je huis wilt verbouwen. Ik vind eigenlijk dat jij ze een BBQ moet aanbieden...of is dat ook zo?? ;-) Jij logeert toch nu ivm die verbouwing bij je ouders?? ;-) Iig veel plezier! :-)

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Bregje » 03 jul 2013, 11:35

De plannen worden wel weer veranderd. Net een reactie gehad van 't Vinkel en die hebben inderdaad ook tot 1 uur 's nachts herrie. En dan nog smartlappen ook, das nog erger dan karaoke ;) Kunnen we beter ander plekje zoeken, dus wordt vervolgd...

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Karin » 03 jul 2013, 12:50

't Vinkel is behoorlijk groot, als je een plek kan krijgen ver van de kantine vandaan, denk ik dat je amper wat hoort. Maar je kan natuurlijk het zekere voor het onzekere nemen. :-)

En nee, ik heb nog geen plannen. Behalve dan van het mooie weer gaan genieten, waar of op welke manier dan ook. :-)

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Brenda » 03 jul 2013, 13:51

Ik zit te denken om na 's ochtends wat geklust te hebben naar De Maat te gaan en daar later op de middag/ avond te BBQ-en.

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Falco » 03 jul 2013, 14:10

Ik ga denk ik naar de molen (alb) alle janners mogen 2x gratis komen. Dus wie wilt er ook mee? Als je wat mee neemt om te eten kan je er blijven eten (magnetron en bbq zijn aanwezig).

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Bregje » 03 jul 2013, 14:26

Ach ja we kunnen overal heen. Eigenlijk hoeven we ook niet zo nodig te gaan dansen, dus waarom het risico nemen op 't Vinkel...

De molen wordt het in ieder geval ook niet, want daar kun je niet kamperen en moet je naar toe roeien toch?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Karin » 03 jul 2013, 19:38

Ja, naar de ALB moet je roeien. Wel een leuk terrein. Als ik daarheen wil zoek ik dus nog iemand die me wil roeien! ;)

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Falco » 03 jul 2013, 21:34

Ha ha is wel 5 minuten roeien! En nee kamperen gaat daar niet nee is dag recreatie. Maar is wel een heel mooi terrein. Bevalt mij altijd goed.

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Bregje » 04 jul 2013, 10:26

Merijn heeft geen zwemdiploma he, vandaar dat roeien eigenlijk niet kan ;)

Ik heb de Birk maar eens gemaild. Daar wilde ik sowieso nog eens een kijkje nemen en dit lijkt er wel een goed weekend voor te zijn.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Eilko » 04 jul 2013, 11:51

Ik denk dat wij naar Ameland gaan, zondag. Zaterdag is er thuis veeeeeeeeeeeel te veel te doen :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Karin » 04 jul 2013, 18:03

Misschien is een kinderzwemvestje een handige aanschaf? Kan je Marijn wat makkelijker rond laten hobbelen als er water in de buurt is. Vrienden van me gaan gewoon zeilen met die kleintjes. Zwemvestjes aan, en gaan!

En de Birk is leuk! Vind ik. Alleen jammer dat het dagbezoek tegenwoordig 6,50 kost. Maar als er meer JANners gaan, wil ik mijn blote kont ook best daar neerplanten komend weekend. :)

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Bregje » 04 jul 2013, 21:30

Dat dagbezoektarief valt te omzeilen door er gewoon te gaan kamperen ;)
Ik heb nog geen reactie overigens, maar ga er van uit dat er wel plek is.

Je hebt kleintjes en kleintjes he. Als Merijn een jaartje ouder is kan ie wel op een bootje ook al kan ie niet zwemmen, maar nu luistert ie gewoon totaal niet en daar helpt geen zwemvestje tegen. Met die dingen aan verdrinkt ie nog steeds net zo hard... Als het echt vijf minuten roeien is zou dat nog wel kunnen, dat is heel kort. Maar je kunt er niet kamperen en dat vind ik toch het leukst :)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Marjoleine » 04 jul 2013, 21:31

Zondag de Birk. Ik vind het een goed idee! :-) Moet je je daarvoor van te voren melden op hun site?

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Marjoleine » 04 jul 2013, 21:32

Wbt kamperen.... ik heb geen idee hoe dat zit met gasten. De Birk is een heel geliefd terrein. Denk dat je morgen wel een reactie ontvangt. Ik neem aan dat je morgenmiddag ook al wilt vertrekken?!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Karin » 04 jul 2013, 23:05

Anders ze gewoon even bellen, het is wel hoogseizoen nu, en ze hebben niet enorm veel gastenplaatsen geloof ik. Ik ga er geen kampeerweekend van maken, want ik slaap thuis beter, en wil zo veel mogelijk energie hebben voor m'n Berlijn-avontuurtje. Maar De Birk is behoorlijk vlakbij voor me, dus ik rij er zo heen. :)

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Falco » 05 jul 2013, 07:41

De Burke vind ik ook prima! Heb de dag ervoor een verjaardag dus ik weet nog hoe laat ik precies aan zal komen...

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Bregje » 05 jul 2013, 09:48

De Birk is vol, verdorie! Poeh het wordt er niet makkelijker op zo.
Dan gaan we gewoon niet kamperen en ook op zondag een dag naar de Birk! Vanaf hoe laat kun je daar eigenlijk terecht? En waar zien we jullie?

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Martijn B » 05 jul 2013, 17:36

[QUOTE=Sander;27539]De Birk is vol, verdorie! Poeh het wordt er niet makkelijker op zo.
Dan gaan we gewoon niet kamperen en ook op zondag een dag naar de Birk! Vanaf hoe laat kun je daar eigenlijk terecht? En waar zien we jullie?[/QUOTE]

Hebben jullie ook de Peelrand in Zeeland in overweging genomen? Kunnen jullie ook nog naar al die voetballers toe. (balvolk)

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Bregje » 05 jul 2013, 18:44

Hebben we wel in overweging genomen, maar dan missen we iedereen die zondag naar de Birk gaat.

Misschien leuk als iedereen eten mee neemt een daar kokkerelt? Als iedereen gewoon voor zichzelf meeNeemt komt dat vanzelf góed.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Marjoleine » 05 jul 2013, 21:36

Ik heb geen gasstel. En een gesmeerde boterham heb ik geen zin in. Ik kies dan liever voor de snackbar oid. of een Pizza.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Marjoleine » 05 jul 2013, 21:47

[QUOTE=Sander;27542]Hebben we wel in overweging genomen, maar dan missen we iedereen die zondag naar de Birk gaat.

Misschien leuk als iedereen eten mee neemt een daar kokkerelt? Als iedereen gewoon voor zichzelf meeNeemt komt dat vanzelf góed.[/QUOTE]

Iedereen die zondag naar de Birk gaat??? Volgends mij zijn dat tot nu toe alleen Karin, Falco en ik. Wellicht zijn er nog meer mensen die zin hebben om te komen. Hoe laat spreken we af? Ik kom iig op de fiets! :-)

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Bregje » 05 jul 2013, 22:08

Juist dan mis ik jullie gezelligheid ;)


Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Karin » 06 jul 2013, 11:03

Op de Birk heb je een buitenkeuken (achter de bbq bij de pizza-oven) die je mag gebruiken, dus een eigen kookstel is niet per se nodig. Verder kan je op de Birk zelf ook gewoon patat en andere frituurmeuk bestellen, dus da's lekker makkelijk!

En ik zal de naam van het draadje even veranderen, zodat het duidelijker is dat het zondag De Birk wordt. ;) (en het even op de facebookgroep gooien)

Remco77
Vriend(in) van JAN
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2006, 16:06

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Remco77 » 06 jul 2013, 12:34

Ik wil ook! Moet ik me van tevoren nog aanmelden bij De Birk?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Karin » 06 jul 2013, 22:46

Nee, gewoon aanbellen bij de poort. :)

Ik weet nog niet zeker wat ik morgen doe, maar jullie zien me vanzelf wel of niet verschijnen. ;)

Pascal
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 jul 2013, 22:29

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Pascal » 07 jul 2013, 08:49

Hi allemaal! Iemand (of meer natuurlijk) van jullie tijd en zin om maandag a.s. (morgen) naar De Birk of Wilgenborgh te gaan? Ik ga naar 1 van deze twee en ben er denk ik tussen 11.00 en 14.30. Ik wens jullie iig veel plezier vandaag!

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Bregje » 07 jul 2013, 09:55

Gewoon komen Karin, wordt kei gezellig ;)

Wij vertrekken zo.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Marjoleine » 07 jul 2013, 10:30

Goeiemorgen!

Ik kom wel. Nu nog ff opstarten hier... aankleden... ontbijten... en hoppa... ik spring op mijn fiets richting de Birk. Ik heb maar 4 uur geslapen vannacht... maar ach....LB.... ik kom eraan... over een paar uurtjes ofzo!:-)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Maarten de Vries » 17 jul 2013, 08:30

Beetje mosterd na de maaltijd waarschijnlijk. Maar als je naar de Birk gaat neem je mobiel mee. Dan kan je bellen als je voor de poort staat. Tel nummer staat ook bij de poort. Deur bel is weg gehaald ivm vaak kapot.

Groet Maarten

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Maarten de Vries » 17 jul 2013, 08:40

Nog een aanvulling. Als je kamperen wilt weet je met bellen sneller of je te recht kunt dan per email. Email wordt niet dagelijks gelezen heb ik het idee. Er zijn meer kampeerplekken voor gasten dan vroeger. Maar ook meer kamperende leden. Daardoor bij mooi weer een grotere kans op vol.

Gr. Maarten de Vries

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door TuuronTour » 17 jul 2013, 23:46

Hmm... daarmee behaalt de Birk een slechtere score op het gebied van toegankelijkheid.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Karin » 18 jul 2013, 12:21

Ik vind het ook een flutexcuus... daarbij, wat kost een draadloze deurbel? Of nog makkelijker: gewoon een touw met een ouderwetse klingelingbel. En ze hebben een poort met een sleutel, geen cijferslot, dus hoe Arthur (of iemand anders die niet kan telefoneren) ooit binnen moet komen is mij een raadsel.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door TuuronTour » 18 jul 2013, 23:15

Tja, zit voor mij niets anders op dan gewoon in de telefoon te blijven herhalen "Ik ben doof, kan je naar de poort komen, kan je naar de poort komen". Dat was ooit het advies van de ANWB aan de dove leden over hoe hulp te vragen via de inmiddels verdwenen praatpalen. dan moest je gewoon blijven vermelden bij welke paalnummer je stond.

Gelukkig heb ik soms ook het geluk dat ik gelijktijdig met een lid aankom, dan glip ik mee naar binnen. Ik leg dat dan bij het melden ook altijd even uit voor het geval men zich afvraagt hoe ik binnengekomen ben :D

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Maarten de Vries » 19 jul 2013, 09:47

Dat we laag scoren op de ANWB lijst qua toegankelijk zal me een worst zijn. Cijfersloten geloof ik niet in, die nummers/codes worden wel heel makkelijk doorgegeven. Maar over hoe te bellen als je doof bent had ik nog niet nagedacht. Hoe doe je het als je doof bent met een bel met een intercom. Dat was de oude situatie. Voordeel van een mobieltje is dat je kan zien dat er opgenomen wordt. Tuurontour, ik weet niet hoe vaak de naar de Birk komt en hoe vaak je een probleem hebt met binnen komen. Als dat vaak is neem dan Prive of met een PB contact met me op. Karin weet eventueel mijn email adres. Dan ga ik kijken bij het bestuur of er iets bedacht kan worden. Gr. Maarten

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Zondag naar de Birk! (was: Komend weekend mooi weer, wat zijn je plannen?)

Bericht door Maarten de Vries » 19 jul 2013, 09:53

Hoi Ka, een mobieltje is los van doof zijn wel een communicatie middel van deze tijd. Vroeger hadden ze ook nog postduiven. Die noemde je niet. 😄😃😀😊. Groet Maarten. PS: Het zal niet meer lang duren of je mobieltje neemt ook de functie van bankpasje over.

Plaats reactie