beindiging lidmaatschap

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
mark77
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:00

beindiging lidmaatschap

Bericht door mark77 » 27 sep 2013, 10:37

Ik ben voor mezelf te raden gegaan wat ik allemaal wil en dat is te veel voor 1 mensen leven :confused: ,
dus ben ik maar gaan strepen :( . Ik hou van zeilen, surfen, kanoe-en en naturisme, dan is t eigenlijk heel eenvoudig te bedenken wat ik moet doen. Weer lid worden van de 4elementen! ;)
Helaas stop ik dus met JAN-en :cry: , hoewel ik t wel zal missen met jullie, want met jullie is het ook altijd gezellig en t is ook leuk om andere lokaties te leren kennen. Maar misschien wordt ik in '15 of '16 weer lid :) . Nu even niet.

De groeten allemaal en misschien nog tot ziens ergens. (De veluwsebron-5okt bv)

Mark

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

beindiging lidmaatschap

Bericht door Brenda » 27 sep 2013, 10:58

Hoi Mark,
Jammer om te lezen dat je stopt met JAN, al begrijp ik je wel. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen en daarvoor vaak te weinig tijd en/of geld.
Zelf heb ik het ook altijd prima naar mijn zin op 'de 4'. Vandaar dat Martijn en ik er ook lid zijn. Al twijfelen wij of we daar lid blijven, aangezien we er al 2 seizoenen weinig zijn geweest. En met Thijs zullen we er voorlopig ook niet komen denk ik.
Veel plezier in ieder geval met de dingen die je wel gaat doen en wie weet tot ziens!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

beindiging lidmaatschap

Bericht door Karin » 27 sep 2013, 11:12

Jammer Mark, maar je moet keuzes maken in het leven. :)
Tot zaterdag over een week!

Plaats reactie