Wil er iemand van 23 maart t/m 6 april naar Fuerteventura?

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wil er iemand van 23 maart t/m 6 april naar Fuerteventura?

Bericht door Karin » 18 mar 2014, 12:46

Hoi JANners, SANNErs en anderen:

Komende zondag zouden mijn moeder, broer en ik naar Fuerteventura vliegen, om te genieten van twee weken zon op Monte Marina (naturistisch resort).
We hebben een appartement B (1 slaapkamer) en een appartement E (2 slaapkamers) geboekt, 3 vluchten en een parkeerplaats op Schiphol voor deze periode.

Nu moeten wij annuleren, want mijn moeder ligt inmiddels bijna een week in het ziekenhuis, gelukkig inmiddels van de IC af, maar zéker niet in staat om zondag op vakantie te gaan.
En... we hebben geen annuleringsverzekering afgesloten (gewoon niet aan gedacht).

Dus bij deze de vraag: zijn er mensen die voor een heel klein prijsje (want we moeten waarschijnlijk sowieso alles
betalen, nog niet zeker hoe dat uitvalt) willen genieten van de Canarische zon?
Er zijn 2 appartementen, en dus 3 slaapkamers, en ik geloof ook nog slaapbanken, dus je kan er natuurlijk ook met meer mensen in dan dat wij van plan waren.

De vluchten zijn op een andere naam te zetten, maar wellicht is het goedkoper om nieuwe vluchten te regelen. Dat kan ik navragen als iemand interesse heeft. En het kan natuurlijk ook dat jij/jullie korter willen, wat ook kan, want ze zijn toch de hele 2 weken gereserveerd.

Als iemand er wat in ziet, laat het me weten. Scheelt ons misschien nog een klein beetje geld, maar het gaat me er meer om dat ik het gewoon zonde vind als niemand gebruik maakt van iets dat toch betaald is.

Wij hadden geboekt via naturtravel trouwens, meer info via hun over deze accomodatie: http://www.natutravel.nl/index.cfm/reis ... te-marina/

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Wil er iemand van 23 maart t/m 6 april naar Fuerteventura?

Bericht door Lindsay » 18 mar 2014, 17:39

Jeetje wat lullig voor jullie zeg!!
Ik zal eens kijken of ik iemand ken die vrij kan nemen...kun je hem niet op marktplaats aanbieden ofzo?
Maar wel fijn dat je moeder van de ic is.
Sterkte he

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Wil er iemand van 23 maart t/m 6 april naar Fuerteventura?

Bericht door Marc v G » 18 mar 2014, 21:15

Is er niet, ondanks dat er geen annuleringsverzekering is, iets te regelen met de reisorganisatie? Misschien werken er wel mensen die zich kunnen inleven.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wil er iemand van 23 maart t/m 6 april naar Fuerteventura?

Bericht door Karin » 19 mar 2014, 11:22

Ze hebben alles geprobeerd, maar het resort wil ook niet meewerken (ook geen korting als we gelijk een andere datum boeken), en voor de vluchten is het gewoon te kort voor vertrek. Zelfde verhaal, ook als we gelijk nieuwe boeken.
Dus helaas pindakaas.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Wil er iemand van 23 maart t/m 6 april naar Fuerteventura?

Bericht door TuuronTour » 19 mar 2014, 20:33

Kan je het niet aanbieden via het NFN-forum? Daar vind je misschien wel geinteresseerde naturisten.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wil er iemand van 23 maart t/m 6 april naar Fuerteventura?

Bericht door Karin » 21 mar 2014, 11:25

Ik had het ook al aangeboden op een ander algemeen forum. Maar helaas pindakaas, zojuist officieel geannuleerd.... :(
Maar met m'n moeder gaat het inmiddels een stuk beter. Da's dan weer goed nieuws!

Plaats reactie