nudistenparty @home

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
frank073
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 dec 2014, 14:15

nudistenparty @home

Bericht door frank073 » 28 dec 2014, 14:31

Hoi, misschien een raar onderwerp voor een forum, maar wie houd er wel eens nudistenpartys bij jezelf of iemands thuis? Wil samen met me vrouw(eigenlijk ikzelf) graag een keer met anderen naakt samenzijn onder het genot van een drankje, hapje en muziek. Maar vroeg me af of anderen dit ook wel eens deden

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

nudistenparty @home

Bericht door TuuronTour » 28 dec 2014, 15:43

Dat zal niet vaak voorkomen Frank. De meeste naturisten hebben er geen behoefte aan om ook binnenshuis bloot te lopen.
Sommige JAN-leden komen wel eens bij elkaar op bezoek, maar naakt samenzijn met hapjes en drankje doen we op kampeerweekenden (mits het weer dat toelaat ;) ). Of in het cafe-restaurant van een saunacomplex met badjas aan.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

nudistenparty @home

Bericht door Karin » 29 dec 2014, 14:59

Op zich vind ik het prima om thuis bloot te zijn, maar ik zet de kachel er niet voor hoger. Dus gebeurt dat in de winter bijna niet, en in de zomer best veel.
Maar om dat samen met andere mensen te doen, puur met als doel: samen naakt zijn. Ik zie daar de meerwaarde of lol niet van in.
Als het toevallig zo uitkomt, op een naturistenterrein, een saunacomplex, of op een warme dag waarbij er toevallig naturistenvrienden op visite zijn en we in de tuin van de zon genoten hebben, kan het misschien gebeuren. Maar dus niet als doel.

Sarah
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2014, 16:15

nudistenparty @home

Bericht door Sarah » 16 feb 2015, 16:14

Wij doen dat regelmatig Frank. Eens in de maand organiseren mijn vriend en ik een yoga ochtend. Omdat het zo gezellig is blijven er vaak een aantal mensen hangen en doen wij gezelschapsspelletjes met een hapje en drankje erbij. Het is nou ook weer niet zo dat de muziek hard aan gaat en wij allemaal gaan dansen maar het is een leuke gezamelijke bijeenkomst, uiteraard wel in ons blootje.

Gebruikersavatar
Dazz
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 apr 2006, 07:26

nudistenparty @home

Bericht door Dazz » 26 feb 2015, 00:59

Dag Frank,

Mijn vriendin en ik zijn vaak naakt thuis, ook in de winter (als de verwarming sowieso aan staat).
We zouden een paar maanden geleden nog eens met kennissen thuis afspreken, dat ging toen helaas niet door, maar we staan zeker open voor een keertje gezellig met een groepje mensen naakt 'socializen'.

Hi Sarah,

Yoga vinden wij ook leuk om te doen (vooral mijn vriendin). Benieuwd of jullie yoga-ochtenden ook voor JAN/SANNE openstaat.

Groeten,

D.

Sarah
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2014, 16:15

nudistenparty @home

Bericht door Sarah » 27 feb 2015, 14:48

Hoi Dazz,

Heb je ook een berichtje gestuurd. Omdat wij yoga in huiselijke kring organiseren is het nu niet te doen om voor iedereen onze bijeenkomsten open te stellen. Maar wellicht kunnen we zoiets wel op grotere schaal organiseren.

Groet, Sarah

Plaats reactie