Praktisch vraagje

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Praktisch vraagje

Bericht door jacob » 23 aug 2015, 23:36

Ik vroeg me af hoe het zit met de kampeermogelijkheden met de jan en sanne weekenden. Ben een keer mee geweest op proef met een tentje, voor een keer leuk maar niet een blijvertje. Karin heeft dan een caravan en dat vind ik persoonlijk al iets makkelijker. Maar ik zit te denken om een camper aan te schaffen. Maar dan wel een beetje uit de kluitengewassen model. Hoe staan de campings hier tegen over? Iemand ervaring er mee?

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Praktisch vraagje

Bericht door TuuronTour » 24 aug 2015, 01:21

voor campings vallen campers en vouwwagens in dezelfde categorie als een caravan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Praktisch vraagje

Bericht door Karin » 24 aug 2015, 11:40

Er zijn geloof ik campings waar een camper geen toegang heeft (i.v.m. de mogelijkheid tot het lekken van olie). En ik weet zeker dat er ook zijn waar er maar een beperkt aantal camperplaatsen zijn.

Ik weet verder niet hoe het zit met Heule Grote campers, of dat misschien sneller een beperking is voor campings. Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen, i.v.m. wegzakken.

Om hier een heel duidelijk antwoord op te krijgen, moet je 'even' alle circa 60 terreinen aanschrijven in Nederland. :p

Wat ook nog eens zo is, maar dat geldt ook voor caravans, is dat het niet altijd mogelijk is om bij de rest te staan. Ik denk dat je dat risico met een camper heel wat sneller loopt dan met een caravan, omdat ze een camper toch meestal op de camperplekken willen hebben, wederom i.v.m. eventueel het lekken van olie.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Praktisch vraagje

Bericht door Marc v G » 24 aug 2015, 12:35

En, als toevoeging daarop, kan het zijn dat het kortingstarief dat we vaak afspreken met de campings niet geldt als je een volwaardige kampeerplek met 1 kampeermiddel inneemt. Maar anders dan dat: Koop die camper en kampeer weer lekker mee :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Praktisch vraagje

Bericht door jacob » 24 aug 2015, 16:22

Mischien moed ik dan toch gewoon mijn geld en energie in mijn oude caravan stoppen en die opknappen.
En het is zeker de bedoeling dat ik weer mee ga meet weekeindjes Marc

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Praktisch vraagje

Bericht door jacob » 29 feb 2016, 19:00

Nu het volgende. Ik heb een leuke ruime tandem asser caravan gezien waar ik wel interesse heb, maar hoorde van een reguliere kampeerder dat je met een caravan van meer dan 6 meter meestal niet welkom bent. Hoe zit dat met naturisten campings?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Praktisch vraagje

Bericht door Marc v G » 01 mar 2016, 21:21

Dat zal vast per camping verschillend zijn. Ik verwacht dat hier op het forum niet veel veel ervaring aanwezig is.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Praktisch vraagje

Bericht door TuuronTour » 02 mar 2016, 16:39

Stel je vraag anders eens op naturismeforum.nl, daar zijn mogelijk wel een aantal mensen die daarover hun ervaring kunnen delen.

Plaats reactie