Gewoon even vertellen

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vfvandijk
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 sep 2017, 16:04

SANNE Gewoon even vertellen

Bericht door vfvandijk » 16 mar 2019, 21:19

Dag Vrienden van Sanne!

Gewoon even vertellen hoe het met mij gaat :slightly_smiling_face:

Dit jaar 2019 ben ik serieus begonnen met het opzetten van een ZZP bedrijf als tutor/bijles-docent Nederlands.
Superleuk om te doen! Ja, ik heb een website en zo maar wil hier niet ongevraagd/ongewenst reclame maken.
Verder blijf ik mijn kleine uitkering voorlopig nog wel behouden (UWV is 100% op de hoogte!) .

Voor Sanne betekent dit, dat ik dit jaar er graag weer bij wil zijn met kamperen maar nog niet weet hoe het gaat lopen.
Ik zal waarschijnlijk hard moeten sparen voor mijn bedrijf en daarbij ook een groot deel van mijn vakantiegeld opzij moeten zetten.
Ik hoop jullie dit jaar nog wel te zien hoewel dat financieel moeilijk wordt.

Binnen mijn bedrijf leer ik heel veel nieuwe mensen kennen en geniet daar nog het meest van :D

Zo, nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte.

Heel fijn, zonnig jaar alvast toegewenst, hopelijk toch nog tot ziens en hartelijke groeten van mij!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Gewoon even vertellen

Bericht door Karin » 17 mar 2019, 10:32

Goed bezig Victor!
Ik wens je enorm veel succes met je eigen bedrijf!
Het eerste kampeerweekend is voor jou niet enorm ver van huis, geloof ik. Dus misschien tot daar? En anders tot een andere keer natuurlijk.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Re: Gewoon even vertellen

Bericht door Eilko » 17 mar 2019, 12:27

Herkenbaar dat het superleuk is om te doen! Ik geef in de avonduren af en toe wat bijles in wis- en natuurkunde en elektrotechniek, en kan uit ervaring vertellen hoe leuk het is om gemotiveerde leerlingen net dat extra zetje in de rug te geven. Het geeft een enorme kick om te horen dat een paar weken nadat bijlessen begonnen zijn, er ineens weer voldoendes gescoord worden :)

Gebruikersavatar
vfvandijk
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 sep 2017, 16:04

Re: Gewoon even vertellen

Bericht door vfvandijk » 17 mar 2019, 12:34

Hoi Karin,

Dankjewel :-)!

Het eerste kampeerweekend is inderdaad niet zo super ver bij mijnvandaan, alleen ga ik Eerste Paasdag naar mijn moeder, dus dat is slecht te combineren. Maar hopelijk zien we elkaar nog op een ander kamperrweekend?!

Groetjes van Victor.

Gebruikersavatar
vfvandijk
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 sep 2017, 16:04

Re: Gewoon even vertellen

Bericht door vfvandijk » 17 mar 2019, 12:37

Hoi Eilko,

Goh wat gaaf dat jij ook bijles-docent ervaring hebt!
Ja, leuk en fijn hè, als jouw leerling mede door jou een examen of andere test haalt :-)!
Dat geeft inderdaad enorm veel voldoening!

Groetjes van Victor.

Plaats reactie