Badminton Almere

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
Ricardo
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2020, 23:06

Badminton Almere

Bericht door Ricardo » 09 sep 2020, 23:33

Hallo,

Zijn er wel eens jongeren die gaan badmintonnen bij NSV de Waterlelie op donderdagavond? Lijkt me leuk om iig een keer te proberen, maar ben bang dat de gemiddelde leeftijd hoog ligt..

Nu ik zo de vraag stel bedenk ik me ook dat ik me nooit heb voorgesteld. Ik ben Ricardo, 26 jaar en woon net onder utrecht. Sinds m'n 20e bekend geraakt met naturisme maar nooit veel mee gedaan eerst. Laatsts jaren wel maar ken niet echt andere jongeren nof helaas. Sinds 2 jaar wel m'n vriendin meegekregen naar de naturistencamping in de zomer maar activiteiten ziet ze (nog) niet echt zitten.

Gr. Ricardo

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Badminton Almere

Bericht door Karin » 13 sep 2020, 20:32

Hoi Ricardo,

Toevallig weet ik dat er een aantal jongeren van JAN wel eens badmintonnen daar. Zodra ze je vraag hier zien reageren ze vast zelf wel. Ik weet niet hoe oud ze allemaal precies zijn. ;-)

Ricardo
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2020, 23:06

Re: Badminton Almere

Bericht door Ricardo » 15 sep 2020, 09:28

Hoi Karin,

Dankjewel voor je reactie, ben benieuwd dan :)
Leeftijd maakt niet veel uit als ze onder de jonge actieve naturisten vallen hoor ;)

Lijkt me leuk om actieve dingen te doen en zo andere leeftijdsgenoten te ontmoeten.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Badminton Almere

Bericht door Jos » 15 sep 2020, 21:51

Ricardo schreef:
15 sep 2020, 09:28
........
Lijkt me leuk om actieve dingen te doen en zo andere leeftijdsgenoten te ontmoeten.
Ik zou zeggen, meld je aan als lid van deze vereniging en ga mee met de weekenden.
Wat hebben we dit jaar gedaan, ondanks alle corona-beperkingen:
  • Bolsward - fietstocht + bezoek aan Jopie Huisman
  • Vlissingen - zeskamp
  • Bunne - volleybal
  • Enschede - waterskiën
Zoals je ziet: activiteiten genoeg, nu alleen nog, durf jij de stap te zetten om je aan te melden?

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

Re: Badminton Almere

Bericht door Falco » 29 sep 2020, 17:47

Hoi Ricardo

Ik denk dat we jou Donderdag hebben ontmoet!
Zien we je deze week weer?

Ricardo
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2020, 23:06

Re: Badminton Almere

Bericht door Ricardo » 30 sep 2020, 07:59

Hoi Falco,

Dat klopt!
Nee deze week hoogstwaarschijnlijk niet, het is nog wel een stukje rijden en voorlopig werken we weer thuis dus is het ook niet op de route helaas.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Badminton Almere

Bericht door Karin » 03 okt 2020, 10:45

Moet je je eigen badmintonracket meenemen?
Misschien kom ik dan wel een keer mee-meppen. Afstand houden bij badminton lijkt me vrij eenvoudig, dus dat scheelt. :)

Ricardo
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2020, 23:06

Re: Badminton Almere

Bericht door Ricardo » 06 okt 2020, 09:45

In principe moet je je eigen badmintonracket meenemen, maar ik kon de vorige keer 1 lenen toen ik me via de mail had aangemeld (had er zelf nog geen).
Komende donderdag kom ik waarschijnlijk ook weer :)

Gebruikersavatar
fanSte
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 feb 2022, 18:07
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Badminton Almere

Bericht door fanSte » 04 mar 2022, 10:21

Ik ben gisteren weer geweest. Het is vanuit Tilburg wel een eindje rijden, maar ik rijd gelukkig wel altijd met iemand mee.

Meestal zijn er ongeveer 10 badmintonners aanwezig. Je moet inderdaad je eigen racket meenemen. Je hebt daar wel de mogelijkheid om na afloop te douchen. De kosten zijn laatst verhoogd van 5 euro naar € 5,50.

Plaats reactie