[forumspel] Wanneer was de laatste keer dat...

Kamer om te babbelen
Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Nieck » 23 mar 2008, 16:17

Dat is al héél lang geleden met ei gooien en weer vangen. Maar toen ik in Australië was heb ik 1 ei op iemands hoofd kapot gegooid. Ik zei voor die tijd dat hij 50 dollar kreeg wanneer ik 2 eieren op zijn hoofd kapot mocht gooien..
Leuk

Wanneer was de laatste keer dat je naar een concert bent geweest en van wie?

Gebruikersavatar
Diable
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 apr 2006, 19:43

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Diable » 25 mar 2008, 12:55

Dat was afgelopen donderdag, Patrick watson in paradiso. Echt geweldig!

Wanneer heb je voor het laatst nagedacht over je beeld van god/godin/niets? (en wat kwam daar uit?)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Anja » 25 mar 2008, 14:12

[QUOTE=Diable;11525]Wanneer heb je voor het laatst nagedacht over je beeld van god/godin/niets? (en wat kwam daar uit?)[/QUOTE]

De manier waarop Erik en ik elkaar ontmoet hebben is wel een heel toevallige manier ;-) (voor diegene die dit nog niet weten: ik reed bij mijn ex-vriend weg van de parkeerplaats, tenminste dat was het plan ware het niet dat ik tegen erik zijn auto aanreed) Dit sterkte mij in de overtuiging dat er minstens 1 "iets" is, die van alles bestiert, maar hoe en in welke vorm? Verder houdt ik mij daar niet zo mee bezig. Meer mee bezig, moet ik eigenlijk zeggen, heb me een poosje bezig gehouden met de godinnenreligie, d.w.z. heb er veel over gelezen.

Wanneer was de laatste keer dat je in een speeltuin was?

Gebruikersavatar
Diable
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 apr 2006, 19:43

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Diable » 25 mar 2008, 14:27

4 weken geleden, heel romantisch zoenend met een jongen van school op een gigantische schommel. Dat was tevens de laatste keer want ik heb besloten braaf monogaam met mijn verse vlam verder te gaan :)

Wanneer was de laatste keer dat je een boterham met pindakaas at?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 25 mar 2008, 15:25

Een week of 3 terug ongeveer (sorry, ik heb het niet in mijn agenda genoteerd...)

Wanneer was de laatste keer dat je jezelf expres pijn gedaan hebt?

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Anja » 25 mar 2008, 21:50

[QUOTE=Karin;11528]Wanneer was de laatste keer dat je jezelf expres pijn gedaan hebt?[/QUOTE]


:eek:Ka! Waarom zou iemand dat willen doen (de masochisten daargelaten natuurlijk)...Ik kan me niet herinneren dat ik mezelf ooit expres pijn heb gedaan...wel per ongeluk, zoals vanavond dat het mes (formaat GROOT want professioneel koksmes) mijn vingernagel schampte en gelukkig niet mijn vingertop...

Brengt me op de volgende vraag: wanneer was de laatste keer dat je je sneed?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 25 mar 2008, 22:42

:offtopic: :offtopic: :offtopic:

[QUOTE=Anja;11530]:eek:Ka! Waarom zou iemand dat willen doen (de masochisten daargelaten natuurlijk)[/QUOTE]

Weddenschap, kaartje-blazen, iets proberen (is die kachel echt heet?), het-kon-niet-anders, korstje krabben, jack-ass toestanden... enz... :D

:offtopic: :offtopic: :offtopic:

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc v G » 25 mar 2008, 23:27

[QUOTE=Anja;11530]Brengt me op de volgende vraag: wanneer was de laatste keer dat je je sneed?[/QUOTE]

Ik weet niet zeker of het de laatste keer was, maar vorig jaar op vakantie kwam ik erachter dat de anti-inklapbeveiliging op een zakmes geen overbodige luxe was. Toen ik ducttape van een kapotte tentstok probeerde te snijden klapte het mes in, waardoor ik niet in de tape maar in mijn vinger zat. Het mes was best wel scherp...

Nieuwe: Wanneer was de laatste keer dat je zelf een gevaar op de weg bent geweest? En natuurlijk, waarom was dat :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Vanessa » 27 mar 2008, 21:04

vorige week ergens.. toen een of andere mongool zo voor mijn auto overstak zonder licht en richting aan te geven. Uitwijken was de enige optie, gelukkig was t stil.. -

Wanneer was de laatste keer dat je je tijdens het lachen onwijs verslikte... bv met cola uit je neus... :p

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Anja » 28 mar 2008, 18:22

[QUOTE=Vanessa;11537]Wanneer was de laatste keer dat je je tijdens het lachen onwijs verslikte... bv met cola uit je neus... :p[/QUOTE]

Te lang geleden vrees ik, dus hoog tijd daar wat aan te doen! ;) - wanneer was de laatste keer dat je lekker ongenuanceerd achteruit je keel hebt staan krassen? (sorry mensen, was weer druk, chaotisch vandaag met zeurende mensen:o)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 11 apr 2008, 07:41

Afgelopen zaterdag, toen ik in Bert z'n cabrio vanuit Enschede naar huis reed om daar Robbert op te pikken om vervolgens naar de sauna in Putten te gaan.
Echt zó hard en vals meegezongen! Lichtelijk schor na afloop. Heerlijk! :D

Wanneer was de laatste keer dat je dacht 'als blikken konden doden, was ik er nu geweest...' (en natuurlijk: waarom???)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Anja » 11 apr 2008, 18:09

Wanneer was de laatste keer dat je dacht 'als blikken konden doden, was ik er nu geweest...' (en natuurlijk: waarom???)

Ow...toen ik oog in oog kwam te staan met een stalkende ex-vriend...hij was niet zo blij dat ik de politie op hem af had gestuurd en hij daarna veroordeeld is geworden geweest gedaan enzo.

Wanneer was de laatste keer dat je dacht: dit is de laatste keer! (en waarom enzo;))

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 17 mei 2008, 10:38

Nou... ik heb hier zo lang over na zitten denken omdat ik niks kon bedenken, dat ik op het laatst dacht: 'dit is de laatste keer dat ik zo lang over een antwoord op een spel-draadje na zit te denken!'...

Wanneer was de laatste keer dat je nagedacht hebt over wat je later worden wilt? :)

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Brenda » 19 mei 2008, 18:42

Ik geloof dat die vraag me af en toe wel bezighoudt. Vooral als het op het werk weer mega-druk is, er stapels papieren klaarliggen om de vorige week al ingevuld te hebben moeten zijn (ja, snappie 't nog?) en de kids niet te genieten. Dan denk ik wel eens, ... wat zou ik later wíllen worden.

Wanneer was de laatste keer dat je moe en chagerijnig uit je werk thuis kwam? En wat doe je eraan om eraf te komen? :confused:

Globe
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 apr 2008, 18:05

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Globe » 20 mei 2008, 01:56

Goh, dat is mij vorige week nog overkomen. Er vanaf komen lukt wel met een lekker glaasje wijn en genieten van een lekkere maaltijd (Belgen zijn bourgondisch aangelegd he)

Wanneer was het de laatste keer dat je een discussie had met je kids en achteraf dacht van "was dit nu de moeite waard?"

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door corien » 20 mei 2008, 10:29

hmmm Globe dit gaat een lastige worden omdat er niet zo heel veel mensen met kids lid van JAN zijn maar we wachten rustig af ....

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Anja » 20 mei 2008, 16:48

[QUOTE=Globe;12167]Wanneer was het de laatste keer dat je een discussie had met je kids en achteraf dacht van "was dit nu de moeite waard?"[/QUOTE]


Dat soort discussies probeer ik te vermijden, die ontaarden toch altijd in een welles-nietus gebeuren, maar heeeeeeel soms als je dan toch moe en chagarijnig van je werk thuis komt;) wil het nog weleens gebeuren dat je je zomaar ineens in zo'n zinloze discussie bevind...

Wanneer was de laatste keer dat je pannenkoeken at?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc v G » 20 mei 2008, 17:21

Da's niet moeilijk, dat waren de heerlijke pannenkoeken van Rainer bij Helios.

Wat was de laatste keer dat je iemand aan de lijn had die verkeer verbonden was?
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Brenda » 20 mei 2008, 18:58

Laatst nog. De man had pijn in z'n grote teen, maar had een verbandje om zijn middelvinger :D (helemáál niet flauw hoor!)

Wanneer was de laatste keer dat je in een ziekenhuis was (en als je het kwijt wilt) wat deed je daar dan?

Globe
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 apr 2008, 18:05

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Globe » 21 mei 2008, 00:06

Vorige week lag ik nog in het ziekenhuis voor een buikoperatie

Wanneer was de laatste keer dat je dronken was

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Anja » 21 mei 2008, 19:26

[QUOTE=Globe;12211]Wanneer was de laatste keer dat je dronken was[/QUOTE]

Vorig jaar...tijdens een personeelsfeest van Erik z'n werk, when in Rome do as the romans do...in dit geval: in gezelschap van horecapersoneel wat een avond vrij heeft, gedraag je je als horecapersoneel wat een avond vrij heeft ;) Dieptepunt van die nacht: ik viel bijna in slaap met mijn hoofd geklemd tussen toiletpot en muur...:o

Wanneer was de laatste keer dat je dacht: "dat had ik beter anders kunnen doen" en waarom?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 25 aug 2008, 21:58

Zojuist, toen ik 'all-in' ging bij het online pokeren, terwijl ik een flut-kaart had... hihi

Wanneer was de laatste keer dat je een kleurplaat inkleurde?

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Nieck » 25 aug 2008, 22:15

[QUOTE=Karin;13605]Zojuist, toen ik 'all-in' ging bij het online pokeren, terwijl ik een flut-kaart had... hihi

Wanneer was de laatste keer dat je een kleurplaat inkleurde?[/QUOTE]

Dat was 1 augustus, toen had ik een bruiloft en deden ze een wedstrijdje wie de taart het mooist kon inkleuren. Ik hab dus al mijn talent laten zien en met veel kleurpotloden de taart ingekleurd. Binnen een minuut was ik klaar, je kon alleen niet meer zien wat het nou precies was..

Hoelang is het geleden dat je nog een zwembroek/badpak/badmuts met bloemetjes/bikini aan had?

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door TuuronTour » 25 aug 2008, 22:19

[QUOTE=Nieck;13611]
Hoelang is het geleden dat je nog een zwembroek/badpak/badmuts met bloemetjes/bikini aan had?[/QUOTE]

ca. twee weken geleden op het strand van Santa Monica. Wat een geklooi met het handdoek zeg om een zwembroek aan te doen :mad:

Hoe lang is het geleden dat je onder een zonnebank lag?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc v G » 26 aug 2008, 10:16

Ik heb nog nooit onder een zonnebank gelegen. Lijkt me helemaal niets aan. Ik ga niet voor het bruin worden, dus ik neem genoegen met de echte zon.

Wanneer was de laatste keer dat je in het verkeer dacht: Oei, dat ging maar net goed.

(Voor mij is dat vanochtend. Er was een rijbaan afgezet vanwege een pech-geval, maar een rijdende beller maakte dat niets uit en reed gewoon onder de rode kruizen door, bijna een ANWB'er omver. Die kon gelukkig nog net op tijd opzij springen)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Robbert65 » 26 aug 2008, 12:33

Vanmiddag, toen ik achter een vrachtwagen invoegde die ineens ging remmen, de Pool! Ik denk dat de mazzel zich hier liet uitdrukken in millimeters. Of was het toch mijn stuurvaardigheid? De waarheid ergens in het midden.........

Wanneer heb jij voor het laatst gewonnen in een loterij?

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Brenda » 26 aug 2008, 17:13

Ik geloof niet dat ik ooit wat heb gewonnen. Daarom doe ik ook niet meer mee met de loretijen en win ik dus zeker niets! :D

Wanneer was de laatste keer dat je 1 dropje op hebt?

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Vanessa » 26 aug 2008, 17:50

vandaag. heb ik het laatste dropje uit mijn pondspak op.. samen met mijn collega's hebben we er een kleine week over gedaan om hem leeg te krijgen. :D


Wanneer was de laatste keer dat je helemaal stuiterde van blijschap...?????

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Anja » 26 aug 2008, 19:08

[QUOTE=Vanessa;13641]Wanneer was de laatste keer dat je helemaal stuiterde van blijschap...?????[/QUOTE]

Dat was in Ureterp, bij een concert van Blof.


Wanneer was de laatste keer dat je ziek was?

(terwijl ik met een soort van uitgebreide kaak zit ivm opgezette lymfeklieren in mn hals en mn ogen bijna de hele dag dicht dreigen te vallen:()

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Brenda » 30 aug 2008, 23:24

Dat was de eerste dag van mijn zomervakantie (of eigenlijk de eerste nacht). Was echt mega-ziek! Iets verkeerds gegeten of een buikgroepje ofzo! Heb daarna geloof ik iets van 36 uur (bijna) achter elkaar geslapen van ellende! Jee, wat kan je je dan beroerd voelen!

Wanneer was de laatste keer dat je iets voor het eerst deed?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc v G » 03 sep 2008, 18:25

Dat moet zondag geweest zijn. Toen was ik voor de eerste keer op de ALV van De Wereldfietser. En direct ben ik ook daar in de internetcommissie beland :)

Wanneer was de laatste keer dat je met je handen in het haar zat omdat het forum van JAN uit de lucht was? :p
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 03 sep 2008, 18:27

Oeh... dat was in 2006, ergens in de zomer, toen JAN net aan het opstarten was en het forum net ging lopen.
Ik zat op mijn werk, toen in Alkmaar, vreselijk naar Michiel te stressen (weet ik waar die toen werkte), en we konden de hoster niet bereiken. Gedoe, gedoe. Uiteindelijk die hoster gelaten voor wat het was en een ander gekozen.

Wanneer was de laatste keer dat je compleet de kluts kwijt was?

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Brenda » 10 sep 2008, 18:40

Nou, ik geloof vanmorgen op mn werk. Ik denk dat de kids me wel een stuk of 10x hebben moeten corrigeren, omdat het niet helemaal goed ging (of helemaal niet)!:D
Dat krijg je als je de dag ervoor zo'n 12 uur hebt gewerkt. Moet je niet doen!

Wanneer was de laatste keer dat je boos bent geweest op jezelf? En waarom dan?

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Vanessa » 10 sep 2008, 21:31

echt boos geweest op mezelf is een week of 6 geleden, toen kon ik wel met mijn kop tegen de muur slaan. Op mijn werk moest ik 2 wanden maken voor een schip, dat miljoenen kost. Ik had een tekening gekregen met maten erop, en die moest ik aanhouden van de voorman. Dus ik braaf alles uitgerekend, gezaagd, in verstek gezaagd. De raamwerken inelkaar gelijmd, netjes haaks, de bossingpaneeltjes gelijmd en in de raamwerken gelijmd. Toen alles braaf volgens tekening op de achterplaat gelijmd... dit alles beslaat zo'n 6m2... een wand van 220cm hoog en 312cm breed.
Uiteindelijk wilde ik er de pilaren op vast schroeven, en wat blijkt... :mad: zijn de 'latten' die onder de stijl zitten 1 cm te breed.. ipv 60mm in het zicht was het 70 mm in het zicht.. aaaaah..!@#$%^#@$&#%$^&&(!!!!!

die hele wand kon ik dus weggooien.. helemaal aan stukken gezaagd...

Maar uiteindelijk was het binnen 2 weken opgelost, en had ik 2 goede wanden staan.. dus de voorman was weer blij, en ik ook :o


wanneer was de laatste keer dat je je ziek gemeld hebt of eraan gedacht hebt om dat te doen omdat je geen zin had om te werken?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc v G » 10 sep 2008, 23:37

[QUOTE=Vanessa;13844]wanneer was de laatste keer dat je je ziek gemeld hebt of eraan gedacht hebt om dat te doen omdat je geen zin had om te werken?[/QUOTE]

Dat is nog nooit voorgekomen. Ik werk als zelfstandig ondernemer, maar ook in de tijd dat ik nog in loondienst was heb ik me alleen ziekgemeld als ik echt zo ziek was dat ik mijn bed niet eens uit kom komen. Ik heb wel eens gehad dat ik een dagje vrij neem omdat ik echt totaal geen zin heb, maar ik zeg dan niet dat ik ziek ben.

Wanneer was de laatste keer dat je een lekkere vette frikandel speciaal op hebt?
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 11 sep 2008, 13:30

Ik denk dat dat was op De Reeshof, vorig jaar. Toen ik Brenda en Ruben een ontbijtje ging brengen in de caravan. 3 Frikandellen speciaal (dat de frietboer al open was, was een wonder). En ook pannenkoeken hebben we toen gegeten. Top-ontbijtje! *bwuerggg*

Wanneer was de laatste keer dat je iets gepikt hebt? (en wat?)

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc » 11 sep 2008, 14:01

[QUOTE=Karin;13852]Wanneer was de laatste keer dat je iets gepikt hebt?[/B] (en wat?)[/QUOTE]

Dat was afgelopen zaterdag in Denenmarken. Mun asbak was overleden en ze hadden in de kroeg eentje van staal die ook in de vaatwasser kan. Ben er blij mee :-)

Wanneer was de laatste keer dat je iemand de waarheid hebt verteld?

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Brenda » 11 sep 2008, 19:29

Volgens mij was de naam van het spelletje:

Wanneer was de laatste keer......

marijnD
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 apr 2007, 10:01

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door marijnD » 11 sep 2008, 20:30

Ik vertelde net nog de waarheid aan mijn vriendin dat ze super leuk is.

wanneer was de laatste keer dat je achter het internet deze site bezocht.

Groetjes,
Marijn.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc v G » 12 sep 2008, 10:50

Nou, uhh, nu dus :)

Wanneer was de laatste keer dat je echt helemaal geen nieuwe vraag kon bedenken om hier te stellen?
▶ ───────🔘────────── 13:37

Plaats reactie