[forumspel] Wanneer was de laatste keer dat...

Kamer om te babbelen
corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[forumspel] Wanneer was de laatste keer dat...

Bericht door corien » 23 nov 2006, 20:03

Nog een leuk spelletje....

Ik stel een vraag die begint met "wanneer was de laatste keer dat....."

Degene die deze vraag beantwoordt stelt meteen weer een wanneer vraag voor de volgende.........

Wanneer was de laatste keer dat je boos was ?

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Bert » 23 nov 2006, 22:09

toen mn relatie eindigde (lang geleden dus)

wanneer was de laatste keer dat je een botsing had?

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Maarten de Vries » 24 nov 2006, 07:23

Dat is denk 1.5 jaar gelden toen er een vrachtwagen me van achteren aanreed voor de Coentunnel.

Wanneer was de laatste keer dat je verlieft was?

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door corien » 24 nov 2006, 10:22

ehhh... heb op t moment last van beginnende kriebels dus nu ?

Wanneer was de laatste keer dat je echt genoten hebt?

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Bert » 26 nov 2006, 22:01

Als ik t me goed herinner was dat 1-2 july, ;) ;)

wanneer was de laatste keer dat je: een hele grote blunder hebt gemaakt (en welke?)

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door corien » 27 nov 2006, 11:20

echt een heeeeeeeeeeele grote blunder was al heel lang geleden maar wel memorabel....

Ik zat net op mijn opleiding en ging stage lopen. Toen ik de nieuwe werkplek voor het eerst betrad stelde ik me netjes voor aan de aanwezige bewoners ( verstandelijk gehandicapten dus ). Deze hadden allemaal een dusdanig 'laag' niveau dat je ze als kinderen moest beschouwen dus ik deed dit op een wat kinderlijke manier.... De volgende dag kom ik terug voor mijn eerste werkdag..... zit 1 van deze 'bewoonsters' aan het bureau in het kantoortje en blijkt zij mijn stagebegeleidster te zijn..............:eek: :sorry:


wanneer was de laatste keer dat je verdrietig was?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 27 nov 2006, 19:51

Nou, niet zo heel veel last van verdrietigheid de laatste tijd, maar toevallig de zaterdagochtend op Elsendorp, omdat de bloedsuikerspiegel van dit diabeetje enorm aan het jojo-en was, en behalve dat ik me daardoor heel beroerd voelde, wilde ik juist op dat moment daar geen last van hebben (niet dat het ooit wel uitkomt, maargoed)...

Wanneer was de laatste keer dat je tegen je ouder(s) gezegd hebt dat je van ze houdt?

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Maarten de Vries » 28 nov 2006, 00:06

Moet zeggen dat ik niet precies de dag weet dat het de laatste keer was dat ik tegen mijn ouder zei dat ik van ze hield maar binnen ons gezin zeggen wij zeer regelmatig dat we van elkaar houden. En dat op zich ervaar ik als een rijkdom.

Wat was de laatste keer dat je iets at wat je uitzonderlijk lekker vond (en wat)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Bert » 28 nov 2006, 13:55

11 november was een collega afgestudeerd en die had een over heeeerlijke chocolade taart gemaakt. Moet nog steeds het recept vragen.

om maar in de sfeer te blijven:
wanneer en wat was de laatste keer dat je iets ongelofelijk smerigs hebt gegeten/ gedronken?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc v G » 28 nov 2006, 15:58

[QUOTE=Bert]wanneer en wat was de laatste keer dat je iets ongelofelijk smerigs hebt gegeten/ gedronken?[/QUOTE]
Dat moet vanochtend zijn geweest, zoals bijna elke ochtend als ik denk een lekkere slok van mijn koffie te nemen die er blijkbaar al een uur staat en dus koud is. Bah, koude koffie (Starbuck frappuchino niet meegeteld :) )

Wat is de laatste keer dat je je gigantisch aan iemand geïrriteerd hebt?
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 28 nov 2006, 16:03

[QUOTE=Marc v G]Wat is de laatste keer dat je je gigantisch aan iemand geïrriteerd hebt?[/QUOTE]
Dat was tijdens het JAN-weekend op Aamsveen... aan een verre-van-sociaal-en-irritante-liedjes-zingend iemand die zijn gedrag na er op aangesproken te zijn nog niet aanpaste.


Wanneer was de laatste keer dat je een grens van jezelf overschreden hebt? (en was was het, en was het een overwinning, of had je niet over die grens willen gaan?)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Wendy » 28 nov 2006, 23:06

ongeveer 4 weken geleden toen ik op de crematie van mijn moeder compleet in tranen delen uit een persoonlijke brief aan haar heb voorgelezen.

Voelde daarna een soort oerkracht (ik, die zo bang kan zijn om en plein publique iets te vertellen) in me, was dus een persoonlijke overwinning.

Ik ben blij dat ik het gedaan heb (over die grens gegaan ben), was het enige juiste om te doen op dat moment.

(sorry, wel erg persoonlijk, maar waar).


- wanneer was de laatste keer dat je iemand afgewezen hebt om trouw te zijn aan jezelf?

Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 apr 2006, 19:36

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Dirk » 29 nov 2006, 03:58

[QUOTE=

- wanneer was de laatste keer dat je iemand afgewezen hebt om trouw te zijn aan jezelf?[/QUOTE]

Hm, tricky one.....echt afwijzen is het niet, maar wel net voor de operatie had ik zo iets van 'val allemaal hardstikke dood, nu eerst ikzelf!' Degene die me kennen weten dat ik af en toe sociaal kan zijn en hier soms in doorschiet (ten kostte van mijzelf). Teveel met andere dingen bezig dan met bijvoorbeeld m'n gezondheid, dat is gelukkig wel veranderd, niet dat ik nu alleen maar aan gezondheid denk maar je leert wel heel erg relativeren en ziet hoe betrekkelijk het leven eigenlijk is. Daarintegen leer je ook meteen echt te genieten van hele kleine dingen, kinderen die lachen, zon die schijnt, zoals nu de kleuren van de herfst, etc.

Wanneer was de laatste keer dat je iemand bedonderd hebt ? Is ook zo'n tricky one :)

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door corien » 29 nov 2006, 11:01

[QUOTE=Dirk
Wanneer was de laatste keer dat je iemand bedonderd hebt ? Is ook zo'n tricky one :)[/QUOTE]


Vanmorgen, al vind ik het zelf niet echt onder 'bedonderen' vallen.... Ik heb vannacht slaapdienst gehad en errug slecht geslapen. Ben vreselijk brak en eigenlijk had ik nu een moeilijk gesprek met de moeder van 1 van mijn bewoners waarin ik haar met allemaal behoorlijk persoonlijke en ingewikkelde dingen moest confronteren. Na zo'n nacht bijna niet slapen had ik hier echt de puf niet voor en heb ik haar opgebeld of ze ook volgende week kon omdat er iets accuuts tussengekomen was....... dat accuuts is dus eigenlijk bijslapen thuis ;)


Wanneer was de laatste keer dat je iets liefs voor iemand gedaan hebt?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 01 dec 2006, 07:46

[QUOTE=corien]Wanneer was de laatste keer dat je iets liefs voor iemand gedaan hebt?[/QUOTE]

Goh, weinig lieve mensen bij JAN, of weinig mensen die hun lief-heid willen laten blijken? ;)

Zelf heb ik deze week een met zorg uitgekozen e-card (en dat dúúrt met internet op de telefoonlijn) naar mijn lieverd gestuurd... :)

Wanneer was de laatste keer dat... je iets zonder te betalen uit een winkel hebt meegenomen? (zonder het cadeau te krijgen dan)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Maarten de Vries » 01 dec 2006, 09:02

Moet zeggen dat ik de vorige van Corien ook een moeilijke vraag vond. Wanneer vind je van jezelf dat je iets liefs doet voor iemand anders. Ik vind het makkelijker om te zeggen wanneer je iets liefs ontvangen hebt.

Maar Karin, je kaart is zeker zo ontvangen.

Dan zonder te betalen meenemen uit een winkel. Wat ik zeker weet is dat ik in de loop der tijd (als kind) meerdere raket ijsjes bij Mol in Bussum heb meegenomen. De laatste keer was bij de Hema in Bussum. Wat ik toen meenam weet ik niet meer, maar het was wel de keer dat ik gepakt werd. Heen werd gestuurd met de opdracht het zelf thuis te gaan vertellen, wat ik niet deed, waarop uiteindelijk de Hema zelf met mijn ouders is gaan bellen. En wat ik daar nog van weet is dat mijn actie bij de Hema niet gewaardeerd werd, dat ik straf kreeg en ook excuus en zo moest gaan aanbieden. Een redelijk beschamende vertoning vond ik toen.


Wanneer was de laatste keer dat je iets liefs of iets bijzonders van iemand ontvangen hebt? (en wat)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Bert » 02 dec 2006, 00:10

[QUOTE=Karin]
Zelf heb ik deze week een met zorg uitgekozen e-card (en dat dúúrt met internet op de telefoonlijn)
[/QUOTE]
Ik weet wat je bedoeld, heb het jaren gedaan, maar die tijd is voorbij:)


[QUOTE=Maarten de Vries]Moet zeggen dat ik de vorige van Corien ook een moeilijke vraag vond. Wanneer vind je van jezelf dat je iets liefs doet voor iemand anders. Ik vind het makkelijker om te zeggen wanneer je iets liefs ontvangen hebt.
[/QUOTE]
Ben t met je eens, het is aan de ontvanger de keus of iets lief is, ook al is 't wel/of niet zo bedoeld.


De laatste keer dat ik iets bijzonders ontving: paar maanden geleden toen ik stopte met mn werk; de "echte" waardering van patienten (die je lang en uitgebreid behandeld hebt) en collega's. Daar doe ik t voor!:peace:

Wanneer/waarmee was de laatste keer dat je niet gewaardeerd werd om wat je zei, deed,...

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Maarten de Vries » 03 dec 2006, 10:27

[QUOTE=Bert;5097]
De laatste keer dat ik iets bijzonders ontving: paar maanden geleden toen ik stopte met mn werk; de "echte" waardering van patienten (die je lang en uitgebreid behandeld hebt) en collega's. Daar doe ik t voor!:peace:
[/QUOTE]

Dat is een mooie ervaring Bert. Eentje op vast te houden.

De laatste keer dat ik niet gewaardeerd om wat ik deed. Dat was ongetwijfeld door een medeweggebruiker. Weet van mijzelf dat ik niet altijd de allernetste bestuurder ben op deze aardbol ben.

Wat was de laatste keer dat je een (voor jouw) buitegewone sportieve prestatie geleverd hebt

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc » 03 dec 2006, 11:54

Pfffff dat is echt heeeeel lang geleden hahaha :)
Was toen iets van 23 en deed mee aan het Nederlands Kampioenschap Snooker.

Wanneer was het voor het laatst dat je op vakantie was in eigen hoofd?

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door corien » 03 dec 2006, 12:38

net nog.... mijn hoofd maakt vakantie-overuren ;)


Wanneer was de laatste keer dat je verlegen was?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 03 dec 2006, 16:01

Dat was een half uurtje terug toen er wel iets heel persoonlijks en bijzonders tegen me gezegd werd waar ik wel even stil van was...

Wanneer was de laatste keer dat je ergens examen voor deed? (en wat, en ben je geslaagd?)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Bert » 04 dec 2006, 15:38

Wanneer was de laatste keer dat je ergens examen voor deed? (en wat, en ben je geslaagd?)

de laatste keer examen was sept 2002, voor mijn beroep.
Ik hoop toch echt dat ik wel geslaagd ben, anders ben ik nu hartstikke illegaal bezig:D (ben dan zeker niet de enigste die dit illegaal doet in nederland:mad: ). Idereen kan zeggen dat hij dat of dat is van beroep, controle is soms ver te zoeken!

Wanneer was de laatste keer dat je een uitbrander kreeg van je baas, waarom?

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc » 04 dec 2006, 16:12

Dat was toen ik nog in loondienst was. Was het niet eens met de reorganisatie. Voor 'k wist kreeg ik een brief van een advocaat met mun onslagbrief... Gelukkig ben ik niet op mun bekkie gevallen en heb ut aangevochten met als resultaat dat ik een flinke buidel geld mee heb gekregen waarmee ik mun bedrijf heb opgericht. Nogmaals hartelijk dank! HAHAHAHA :)

Wanneer was het voor het laatst dat je echt voelde dat je leefde....

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc » 04 dec 2006, 16:17

Ik zie um wel :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 04 dec 2006, 16:56

hahaha, ik ook, en niemand weet nu verder waar het over gaat, omdat ik het bericht waar Marc op reageert heel snel weer verwijderd had, maar blijkbaar niet snel genoeg... hahaha

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc » 04 dec 2006, 17:24

Nieuw spel? ik zie ik zie wat jij niet ziet? hahahaha ;)

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door corien » 04 dec 2006, 20:13

heb ik weer..... dit soort dingen moeten jullie natuurlijk niet doen als er zulke nieuwsgierige leden als ik in de buurt zijn ;)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Maarten de Vries » 04 dec 2006, 21:13

Ik snapte Marc zijn opmerking ook niet, maar dat blijkt nu begrijpelijk:)

Blijft wel een antwoord op de laatste vraag van Marc nog onbeantwoord

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 04 dec 2006, 21:36

Nou Maarten, wat let je? ;)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Maarten de Vries » 04 dec 2006, 23:16

Wanneer was het voor het laatst dat je echt voelde dat je leefde....

Vooruit dan maar:

Moet zeggen dat ik niet alle bewuste momenten van bewust leven met iedereen wil delen. Die momenten zijn vaak intiem.

Niet de laatste, maar wel een heel bewust moment van leven was voor mij het moment, en de momenten daarna, dat Lucas werd geboren.... een heel bijzonder en emotioneel moment wat je doet voelen dat je leeft en een nieuw leven ziet en voelt.

Wat was de laatste keer dat je dat je een textiel camping je meer aansprak dan een naturistische camping?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 05 dec 2006, 08:19

Jeetje, goeie!!

Dat moet mijn huwelijksreis geweest zijn in 2000. Op een camping in Spanje. Dat huwelijk was trouwens érg snel over, en direct daarna heb ik me op het naturisme 'gestort'.

Eigenlijk kan ik dat iedereen afraden, want je wilt meestal vervolgens niet anders meer, en dat is niet altijd praktisch... :D Maarja, voor vrijwel iedereen hier is het al te laat... :p

Wanneer was de laaste keer dat je iemand bewust met woorden pijn hebt gedaan?

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door corien » 05 dec 2006, 11:08

wanneer was de laatste keer dat je iemand bewust met woorden pijn hebt gedaan ?

Nou, bewust vind ik behoorlijk heftig. Ik weet dat ik best wel eens behoorlijk hard uit de hoek kan komen en heb wel regelmatig ( dat hoor ik dan achteraf ) mensen pijn gedaan met mijn woorden maar het is nooit mijn bedoeling......
Bewust is gelukkig wel al lang geleden..... In mijn puberteit heb ik mijn vader nogal eens bewust 'onderuit proberen te halen' k heb daar nu enorm veel spijt van en gelukkig weet hij dat ook en hebben we nu een hele goede band....

Wanneer was de laatste keer dat je (bijna) in je broek hebt geplast van het lachen ?

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Martijn B » 05 dec 2006, 18:42

Aangezien ik van huis uit een sterke blaas heb, zal ik miet zo snel mijn pants wetten, maar vanochtend heb ik heerlijk gelachen om Giel Beelen en zijn grootvader. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar Hilversum 3, maar vanochtend dus wel.

Wanneer maakte je je grootste blunder (en welke was dat):D ?

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door MichelA » 05 dec 2006, 19:32

Mijn grootste blunder. Door even niet opletten en een filenaam niet goed aan te passen tijdens een wijziging er voor zorgen dat 45 :eek: mailboxen werden gewist.
Blij dat we een goede backup hadden.


Wanneer was de laatste keer dat je uit bent wezen eten (en wat heb je toen gegeten)?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 06 dec 2006, 07:52

(persoonlijk vind ik het een grotere blunder om met je bus tegen je tuinmuur aan te rijden broertje... hè hè hè ;) )

Maar uit wezen eten... ik neem aan dat aso-schranzen met Corien bij de McDonalds niet meetelt als uit eten? Enne, dineren tijdens het bezoek aan een saunacomplex ook niet? Want anders was het Thermen Bussloo een paar weken terug, en toen had ik sjieke lasagne.
De laatste keer écht in een restaurant met bestek enzo is denk ik met JAN op De Birk geweest... Ik weet niet meer precies wat ik had, wel dat het niet heel lekker was. Jeetje, veel te lang geleden, ik moet nodig weer eens uit eten!

Wanneer was de laaste keer dat je een gelukkig gevoel kreeg van iets heel simpels?

Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 apr 2006, 19:36

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Dirk » 06 dec 2006, 13:54

Gisteren...

Jeffrey gelooft sinds dit jaar niet meer in Sinterklaas en hij is nog iets te jong om surprises, etc. te maken. Nu was er gisteren Sinterklaas op school, en hij hoorde gisteravond laat pas dat ik dat was en dat ik toch nog een pakje alleen voor hem had :-) Je had dat snoetje moeten zien.:)

Wanneer is de laatste keer dat je iemand verdrietig hebt gemaakt ? (en waarmee)

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc » 06 dec 2006, 15:02

Karin,

Je bent nog uit eten geweest op Elsendorp (en nee dan niet de snackbar hahaha)....

(dit tussendoor)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 06 dec 2006, 15:11

[QUOTE=Marc;5268]Karin,

Je bent nog uit eten geweest op Elsendorp (en nee dan niet de snackbar hahaha)....

(dit tussendoor)[/QUOTE]

Die snackbar was top anders!! Ik kan het broodje saté ten zeerste aanbevelen (als je zit te wachten op buikloop dan).

Maar inderdaad, ik was Elsendorp vergeten. Wel ook weer JAN hè... Goh... Is er leven naast JAN???

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Karin » 14 sep 2007, 08:21

Laten we dit draadje weer eens wat leven inblazen...

Wanneer is de laatste keer dat je iemand verdrietig hebt gemaakt ?

Dat was afgelopen week, toen ik iemand vertelde dat wij (sociale dienst) echt de dikke € 800,- voor de kosten van gezinshereniging niet gingen betalen.


[FONT="Comic Sans MS"]Wanneer was de laatste keer dat je het écht koud had?[/FONT]

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

wanneer was de laatste keer.....

Bericht door Marc v G » 14 sep 2007, 09:17

[QUOTE=Karin;9409]LWanneer was de laatste keer dat je het écht koud had?[/QUOTE]

Dat is in december 2004, 's nachts op de camping in Queenstown, Nieuw Zeeland geweest, terwijl de temperatuur 's nachts onder de 0 was gezakt en ik er achter kwam dat mijn slaapzak toch echt op was.:kerst: En dat terwijl ik het eigenlijk nooit echt koud heb!

De volgende: Wanneer was de laatste keer dat je ergens gruwelijk te laat voor was?
▶ ───────🔘────────── 13:37

Plaats reactie