Over modellen gesproken...

Kamer om te babbelen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Over modellen gesproken...

Bericht door Karin » 23 dec 2006, 09:22

Over modellen gesproken (elders op dit forum), ik vind van Wendy in de laatste Naturisme maarliefst 4 foto's terug!! (of heb ik er nog over het hoofd gezien?)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Over modellen gesproken...

Bericht door Karin » 23 dec 2006, 13:46

Wow, Wendy zelfs op een 5e foto gespot!! :D

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Over modellen gesproken...

Bericht door Anja » 28 dec 2006, 19:47

Hoi hoi,

Het was alweer een tijdje terug dat ik voor het laatst reageerde. M'n tijd gaat nogal op in een nieuwe relatie, woon nu onofficieel alweer een halfjaar samen (officieel vanaf oktober). Deze zomer dus niet alleen een nieuwe liefde, maar ook mèt nieuwe liefde en kind voor het eerst een naturistische vakantie gevierd. De volgende is alweer geboekt! ;)
Ff een vraagje...Ik las dat (sommigen van) jullie het nieuwste nummer van Naturisme ontvangen hebben? Zo ja, wanneer ongeveer? Ik heb em namelijk niet ontvangen. De vorige x ook al niet, heb er toen achteraan gemaild en alsnog ontvangen. Voordat ik weer in de virtuele pen klim, wil ik toch graag even weten of ik iets gemist heb, of dat ik voor mijn beurt spreek...Dat laatste wil nog weleens gebeuren:rolleyes: De welbekende olifant in de porselein kast...that would be me:cool:

Anja

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Over modellen gesproken...

Bericht door Wendy » 28 dec 2006, 20:18

He Karin,

Heb ze zelf niet eens geteld! Tja.. en dat dan ook nog met dikke buik he.. nah ja, niet die bodypaintactie van vorig jaar (zijn ze ook lekker op tijd mee geweest met een artikel over de vakantiebeurd (was jan. 2006). Leuke herinnering die foto's met buik.. in de laatste Naturisme ooit.
Vind het niet erg om op zijn natuurlijkst op een foto te staan, zolang dat met respect gebeurt en ze ook niet her en der geplaatst worden. (zonder een discussie over fotografie zoals eerder bij de Yo op te starten :rolleyes: ;) ).

Gebruikersavatar
hans
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:53

Over modellen gesproken...

Bericht door hans » 29 dec 2006, 00:06

[quote=Anja;5758]Ff een vraagje...Ik las dat (sommigen van) jullie het nieuwste nummer van Naturisme ontvangen hebben? Zo ja, wanneer ongeveer? Ik heb em namelijk niet ontvangen. De vorige x ook al niet, heb er toen achteraan gemaild en alsnog ontvangen.[/quote]

Ik heb de indruk dat er daar wat grondig mis is met de administratie; ik heb er wederom 2 gekregen!

Hans

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Over modellen gesproken...

Bericht door Marc v G » 29 dec 2006, 08:08

[QUOTE=Anja;5758]Ff een vraagje...Ik las dat (sommigen van) jullie het nieuwste nummer van Naturisme ontvangen hebben? Zo ja, wanneer ongeveer? Ik heb em namelijk niet ontvangen. De vorige x ook al niet, heb er toen achteraan gemaild en alsnog ontvangen. Voordat ik weer in de virtuele pen klim, wil ik toch graag even weten of ik iets gemist heb, of dat ik voor mijn beurt spreek..[/QUOTE]

Hoi Anja, ik heb hem zo'n 2 weken geleden al gekregen.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Over modellen gesproken...

Bericht door Maarten de Vries » 29 dec 2006, 09:55

[QUOTE=Anja;5758]Hoi hoi,

Het was alweer een tijdje terug dat ik voor het laatst reageerde. M'n tijd gaat nogal op in een nieuwe relatie, woon nu onofficieel alweer een halfjaar samen (officieel vanaf oktober). Deze zomer dus niet alleen een nieuwe liefde, maar ook mèt nieuwe liefde en kind voor het eerst een naturistische vakantie gevierd. De volgende is alweer geboekt! ;)
Ff een vraagje...Ik las dat (sommigen van) jullie het nieuwste nummer van Naturisme ontvangen hebben? Zo ja, wanneer ongeveer? Ik heb em namelijk niet ontvangen. De vorige x ook al niet, heb er toen achteraan gemaild en alsnog ontvangen. Voordat ik weer in de virtuele pen klim, wil ik toch graag even weten of ik iets gemist heb, of dat ik voor mijn beurt spreek...Dat laatste wil nog weleens gebeuren:rolleyes: De welbekende olifant in de porselein kast...that would be me:cool:

Anja[/QUOTE]

Hoi Anja,

Leuk dat je nieuwe vriend het naturisme ook leuk vind. Word hij ook wellicht vriend van Jan? Misschien tot de nieuwjaars dag in Apeldoorn.

Groetjes Maarten

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Over modellen gesproken...

Bericht door Karin » 29 dec 2006, 10:09

[QUOTE=Anja;5758]Ff een vraagje...Ik las dat (sommigen van) jullie het nieuwste nummer van Naturisme ontvangen hebben? Zo ja, wanneer ongeveer? Ik heb em namelijk niet ontvangen. De vorige x ook al niet, heb er toen achteraan gemaild en alsnog ontvangen. Anja[/QUOTE]

Ik heb even de ledenlijst gecheckt, maar Anja is niet via JAN lid van de NFN, dus loopt de verzending van de naturisme ook niet via JAN. Ditzelfde geldt ook voor Hans.
Dus als er in een administratie wat mis zit, wil ik in ieder geval graag duidelijk hebben dat die fout niet bij de administratie van JAN zit!! :D

Enne Anja, die Naturisme had je al lang moeten hebben. Dus ik zou zeggen: even de NFN mailen.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Over modellen gesproken...

Bericht door Bert » 29 dec 2006, 11:35

Ik heb de Naturisme ook 2 weken geleden gekregen en vorige week kreeg ik ook alweer een 2de. Mogelijk is er wat misgegaan door mijn verhuizing.
Heb het doorgegeven aan de YO! (waar ik NFN lid was) maar er is nog niks veranderd.
Als je wil kan ik mijn 2de wel doorsturen, ik heb hem nog niet opengemaakt.

Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 mei 2006, 18:46

Over modellen gesproken...

Bericht door Marieke » 29 dec 2006, 12:43

Bert en Hans ,
als jullie denken dat het bij de Yo mis gaat zouden jullie dan even de ledenadministratie van de Yo kunnen mailen.
we hebben in laatste paar maanden heel wat problemen opgelost maar zo blijkt er toch nog en en ander nagekeken moet worden.

Alleen jammer dat ik er op deze manier achter moet komen...

Groetjes
Marieke

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Over modellen gesproken...

Bericht door Anja » 29 dec 2006, 18:27

Hoi Karin,

Na enig speurwerk het e-mail adres van de NFN gevonden (stond dus gewoon boven aan de pagina...blond van geest zullen we maar denken ;-)), blijkt dat de NFN-administratie-tent tot 1 januari gesloten is, dus volgende week maar ff mailen.
Bert, bedankt voor het aanbod van het doorsturen van je 2e exemplaar, ik wacht eerst af of mijn mail volgende week zoden aan de dijk zet, zoniet dan maak ik graag van je aanbod gebruik :-)
Grtz

Plaats reactie