[forumspel] 3 woorden...

Kamer om te babbelen
Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 12 jun 2008, 23:24

En? Is er nog iemand die wat leven in dit draadje weet te pompen?
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door TuuronTour » 12 jun 2008, 23:51

De JAN-ners zaten weer lekker al zwetend pimpampet te spelen in de Finse Loyle, alleen werd het bloedstollende gekrijs uit de naastgelegen knaagdierenopvang wel als storend ervaren.

De volgende:
affuit - catan - talgklier

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 18 jun 2008, 08:35

Omdat JAN-ners nou eenmaal erg creatief zijn, zalfs als ze een ontstoken talgklier hebben, en vooral als het moet, want om Catan te kunnen spelen heb je nou eenmaal een tafel nodig, hadden ze een oude deur op een affuit bevestigd, om zo een mooit ondergrond te hebben voor het geweldige spel.


ophokplicht - prittstift - mier

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc » 18 jun 2008, 10:55

Het is nog steeds ieders zijn recht én plicht om op het hok een mier met Pritstift vast te plakken, aldus de rechtbank die de zaak behandelde die Juffrouw Mier had aangespannen namens haar vastgeplakte zuster vs. Bor de Wolf.

Woestijn - Keukenzout - afstandsbediening

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 18 jun 2008, 22:07

In de woestijn waar de wereld in is veranderd door de wens van Martin en Karin zijn geen volle peper- en zoutstelletjes meer te vinden aangezien met de universele afstandbediening op alle slakken een gigantische portie keukenzout is gelegd.

Volgende woorden: lyme - lime - lijm :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door TuuronTour » 18 jun 2008, 23:18

In Lyme Regis (Engeland) treft men de veel voorkomende lime stone aan waarvan men middels een zeer ingewikkelde procedure de welbekende lijm voor de Pritstiften kan maken.

knoflook - midzomernacht - crocs

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marjoleine » 19 jun 2008, 13:54

De knoflook droogt inmiddels uit in mijn keukenkastje daarom kan ik m niet meer gebruiken bij mijn BBQ tijdens Midzomernacht en moet ik mijn paarse Crocs maar op marktplaats zetten....:confused:

streekbus-onkruid-dekbedovertrek

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 19 jun 2008, 14:21

Het onkruid was ondertussen zover het huis binnengedrongen dat het dekbedovertrek met daarop een gezellig motiefje van intercitytreinen en streekbussen geheel onzichtbaar was geworden onder de paardenbloemen en brandnetels.


contemporain - sanguinicus - gerontofilie
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 22 jul 2008, 08:22

Verfafbijtmiddel is akelig duur, en daarom is het goed om te weten dat als je uierzalf vermengd met jeukpoeder, en je dat op de verf smeert die je verwijderd wilt hebben, dit totaal niet het gewenste effect geeft.

zonnebril - baksteen - binnenband

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 23 jul 2008, 10:22

Toen ik gisteren met mijn baksteen aan het spelen was kwam deze ongelukkigerwijs tegen mijn zonnebril aan, maar gelukkig had ik nog een binnenband liggen die, als je hem voor je ogen bindt, ook een goede bescherming is tegen de zon.

* Griekse yoghurt * woody woodpecker * drilhamer *
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door MichelA » 23 jul 2008, 19:37

Nadat woody woodpecker Griekse yoghurt had gehad werd zijn snavel zo slap dat vanaf nu een drilhamer moet gebruiken om gaten in bomen te maken



Zonnevlam - nacht - tijdloos

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 25 aug 2008, 22:07

De nacht was broeierig, maar ook zo romantisch en mooi, dat je zou denken dat het tijdloos was, en dat alles kwam alleen maar door die ene bijzonder roodpaarse plots uit de maan schietende zonnevlam, waar je ogen in verdronken (of was het nou verdampten?).


vlechtscherm - marcraméwerkje - zeepaardje

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 04 sep 2008, 10:16

Om onder water een marcraméwerkje te maken heb je natuurlijk een vlechtscherm nodig, maar aangezien zo'n ding nogal zwaar is, is een zeepaardje ook wel handig om het te vervoeren.

lessenaar - strandbal - spaarlamp
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Robbert65 » 23 okt 2008, 12:13

Een aardrijkskundeleraar die -geslachtofferd door bezuinigingen- een verlichte globe niet meer kon betalen, zette in plaats daarvan op zijn lessenaar een strandbal met een spaarlamp erin. Zodoende werd in zijn lessen nog slechts gerept van witte stranden en palmbomen.

Enschede - Bloot - Tandhalzen

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 26 mar 2009, 17:34

Er was een man die bloot door tandhalzen aan het ploeteren was; natuurlijk kon dat alleen een inwoner van Enschede zijn :)

stationshal - wichelroede - jeukpoeder
▶ ───────🔘────────── 13:37

Peet
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2006, 00:12

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Peet » 26 mar 2009, 21:06

[QUOTE=Marc v G;15843]Er was een man die bloot door tandhalzen aan het ploeteren was; natuurlijk kon dat alleen een inwoner van Enschede zijn :)

stationshal - wichelroede - jeukpoeder[/QUOTE]

Vandaag met veel moeite, maar zonder wichelroede, mijn weg weten te vinden in de stationshal van Utrecht CS om de juiste trein naar Rotterdam(via schiphol:mad:) te vinden, en me nu afvragend welke fetish Marc met jeukpoeder heeft, aangezien hij dit woord op de vorige pagina ook al opgaf;)

Obama-Euro-Diesel

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marten » 27 mar 2009, 19:16

vandaag in het nieuws:Obama is bereid om zijn schuilplaats uit te komen als hij een vliegtuig krijgt op diesel en tegen betaling van 750 miljoen euro.

Lekkeband-ontslag-regen

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Brenda » 27 mar 2009, 21:05

Terwijl ik in de regen mijn ontslag stond te overdenken terwijl ik op de bus wachtte, bedacht ik dat het vandaag zomaar kon zijn dat de veel te late bus een lekke band had.

schemerlamp- oorthermometer-Petunia

DvdL
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 jun 2009, 11:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door DvdL » 24 jun 2009, 11:31

[QUOTE=Marc v G;16003]Toen de Petunia er een beetje belabberd bijstond zette Brenda hem maar onder de schemerlamp en meette ze met een oorthermometer of hij weer wat warmer werd, maar helaas zat er een spaarlamp in de fitting die nooit zo warm wordt als een gloeilamp.

koolzuur - saunasap - operatieveld[/QUOTE]

Zoekend naar een tank met koolzuur, wandelde ik door het operatieveld met een fles saunasap. :confused:

Balpen - Utrecht - Professor Barabas

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 24 jun 2009, 11:56

Hee, leuk, er zit weer leven in dit draadje!

Doordat Suske Professor Barabas zijn teletijdmachine met een balpen te nauwkeurig heeft nagetekend, kon Wiske helaas niet meer tot Utrecht komen aangezien de tekening tot leven is gekomen en Utrecht weer Castellum Trajectum is geworden.

De nieuwe woorden:
- pinpasfraude
- bevruchtingen
- dieselmotor
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 25 jun 2009, 10:53

De onlangs door de politie opgemerkte veel voorkomende pinpasfraude, blijkt un verband te staan met de grote hoeveelheid bevruchtingen van scheelogige 23-jarigen door Japanners en Koreanen, die door de combinatie van de zwangerschapshormonen en de wissselende hoeveelheid oogbolvloeistof de ernstige drang krijgen om zo veel mogelijk auto's met dieselmotoren te bezitten, welke bij gebrek aan voldoende eigen geld middels pinhandelingen van rekeningen van anderen gefinancierd moeten worden.

* schuurvellen
* spruitjesoogst
* zelfbedieningsgroothandel

DvdL
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 jun 2009, 11:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door DvdL » 25 jun 2009, 13:55

[QUOTE=Karin;16809]De onlangs door de politie opgemerkte veel voorkomende pinpasfraude, blijkt un verband te staan met de grote hoeveelheid bevruchtingen van scheelogige 23-jarigen door Japanners en Koreanen, die door de combinatie van de zwangerschapshormonen en de wissselende hoeveelheid oogbolvloeistof de ernstige drang krijgen om zo veel mogelijk auto's met dieselmotoren te bezitten, welke bij gebrek aan voldoende eigen geld middels pinhandelingen van rekeningen van anderen gefinancierd moeten worden.

* schuurvellen
* spruitjesoogst
* zelfbedieningsgroothandel
[/QUOTE]

Doordat de spuitjesoogst dit jaar eindelijk is gelukt, moeten er schuurvellen aan te pas komen om de zelfbedieningsgroothandel veilig te stellen voor agressief publiek!

Vogel - naakt - koffiekop

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Brenda » 28 jun 2009, 10:56

Toen de eerste vogels naakt over het naturistenterrein vlogen, lieten menig mensen toch hun koffiekop uit hun handen vallen.

Motormuis, douchekop, stopcontact

DvdL
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 jun 2009, 11:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door DvdL » 30 jun 2009, 15:05

[QUOTE=Brenda!;16855]Toen de eerste vogels naakt over het naturistenterrein vlogen, lieten menig mensen toch hun koffiekop uit hun handen vallen.

Motormuis, douchekop, stopcontact[/QUOTE]

De motormuis stond onder de douchekop die warm stromend water over zijn lijf liet kletteren, toen hij besloot zijn pink in het stopcontact te doen.

Telefoon - vuurvliegje - sleutelbos

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 01 jul 2009, 10:50

Het vuurvliegje kwam thuis van een lange dag werken toen hij er achter kwam dat hij zijn sleutelbos vergeten was, want die had hij in de telefoon waarvan hij de knop met het groene hoorntje verlicht laten liggen.

winkelhaak - grasspriet - lieveheersbeestje
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 23 jul 2009, 10:37

Het mysterieuze geel met zwart gespikkelde lieveheersbeestje had met een rare spreuk het grasveld betoverd, waardoor de grasspriet waaraan Jan's broek bleef haken een gigantische winkelhaak op z'n kont achterliet.


forensisch - uienmand - laminaat

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 29 jul 2009, 17:39

Omdat de uienmandproducentenvakbondsleider onvindbaar was werd er een groots forensisch onderzoek gestart, waaruit bleek dat de grote een concurrent, namelijk de knoflookpershandgreepplasticfabrieksdirectrice, na het lezen van een artikel over het repareren van gaten in het laminaat zo moest huilen dat het leek alsof ze miljoenen uien had geschild, waarvoor ze duizenden uienmanden voor nodig had, die ze helemaal niet kon betalen, en daarvoor de uienmandproducentenvakbondsleider aansprakelijk stelde, welke ontkende, waarop de knoflookpershandgreepplasticfabrieksdirectrice met een knoflookpers de uienmandproducentenvakbondsleider probeerde te vermoorden, wat natuurlijk nooit lukte omdat de uienmandproducentenvakbondsleider nooit door een knoflookpers paste, waarop de knoflookpershandgreepplasticfabrieksdirectrice nog gekker werd en de uienmandproducentenvakbondsleider maar gewoon op vakantie was gegaan maar dat niemand had verteld, waarop iedereen dacht dat de knoflookpershandgreepplasticfabrieksdirectrice de uienmandproducentenvakbondsleider had vermoord, maar dat natuurlijk helemaal niet waar was, want ze waren tenslotte gelukkig getrouwd. Ofzo.

lijntjespapier - stressballetje - asfalteermachine
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 13 sep 2009, 10:08

Het in wit-blauw lijntjespapier gerolde stressballetje met daarop het logo van de NFN werd in een vingerknip geplet door de op hol geslagen asfalteermachine op de A50.

tuinbroek - TL-buis - maanstof

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 28 dec 2009, 09:12

-schopje- ;)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Wendy » 28 dec 2009, 20:13

Today, om 9.12 uur schrok Karin (een vriendin van JAN nota bene) wakker uit een woeste droom over zwangere zeemeerminnen die allemaal tegelijk haar nieuwe, kerstverse vriendje besprongen en hem met alle versiertrucs die ze in hun glibberige lijfjes hadden probeerden bij Karin weg te lokken, waarop de man reageerde met: rot op idiote viswijven! er is voor mij maar 1 vrouw.. en dat is Karin!!

Karin, die ondertussen de soep uit haar ogen wrijvend haar droom voelde vervagen, begon haar dag zoals gewoonlijk met het in de wc-pot plassen (en/of poepen als er te weinig plas is om de zin af te maken) van haar motto 'het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'..hetgeen ze vurig en vol passie wil naleven..
Echter, op sommige momenten, zoals vandaag, wordt ze een beetje recalcitrant (oke, ik neem die zweep toch maar mee zaterdag) en gooit dan lichtelijk uitdagend een schopje in dit draadje, zodat het weer de aandacht krijgt van nietsvermoedende, zelf zwaar onschuldige poeslieve medejansters.. (vooral die, die zelf absoluut niet baldadig of wispelturig van aard zijn :D ).

poezenhaartjes - lang-leven-de-lol-protocol - bondagetouw (niet rafelend)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 29 dec 2009, 10:06

Werkelijk géén idee hebbend welke woorden en waar vandaan Wendy in bovenstaande reactie gebruikt heeft voor haar 3-woordenspel-zin, veeg ik nog wat poezenhaartjes van de bank, welke achter gelaten zijn door aanloop-poes Noes die inmiddels naar mijn vader is verhuisd en daar het lang-leven-de-lol-protocol bijzonder driftig handhaaft, vooral als ze eens flink tekeer gaat op de met bondagetouw (niet rafelend, maar dat duurt niet lang meer) omwonden krabpaal.

wasmachine - vossenvel - oliebollenmix

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 29 dec 2009, 13:59

Aangezien het weer tegen het eind van het jaar loopt, gaan weer veel mensen op jacht naar oliebollen, die echter zo schuw zijn dat je je beter kan verstoppen achter een vossenvel welke geprepareerd is in een isapparaat; indien er geen isapparaat voorhanden is kan ook de verleden tijd van dit kleinnood gebruikt worden, beter bekend als de wasmachine.

Slaapzak - Werkkamer - Kleinigheidje
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Wendy » 29 dec 2009, 14:10

een kleinigheidje daargelaten (namelijk het feit dat Karin vlak voor ze mijn verzoekje over de vos leest dat beest aan flarden scheurt, maar zichzelf daar nog net uit redt door te vermelden dat het schedeltje toch al verbrijzeld was..) blijf ik me keer op keer voornemen om nu eindelijk eens mijn werkkamer op te ruimen. Sterker nog: dat niet alleen, heb zin om mijn hele huis op zijn kop te zetten zodat ik weer weet wat er huist in mijn huis (inclusief slaapzak die ik graag gebruik om in weg te kruipen als ik kans zie om weer eens met mijn tentje tussen de janners te gaan staan).

droog verhaal - vossenschedel - nattigheid

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 22 jul 2010, 18:15

De eenogige man, met een paarse hoge hoed waaraan een vossenschedel bevestigd zat met diamantjes in de oogkassen, voelde nattigheid, toen hij bezig was naar de clou van een erg droog verhaal toe te werken terwijl hij met zijn ook al erg typische vrienden rond het kampvuur zat.

kassabonnetje - nagellaketui - onderdoorgang

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Jan » 28 jul 2010, 15:01

Ik wilde de nagallaketui van mijn vriendin ruilen, maar was het kassabonnetje vergeten, maar door de tip van de verkoopster, als je via die onderdoorgang bij het spoor gaat, was ik sneller thuis om hem op te halen.

stoeptegel - vogelei - waterput

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door MichelA » 09 aug 2010, 21:07

Toen een stoeptegel een vogelei had geplet werd de rommel schoongemaakt met water uit een waterput.

waterval - bosbrand - stereotoren

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 07 okt 2010, 08:36

Ik baadde in het zweet door de bosbrand die me bedreigde te verslinden terwijl ik op de linker toren van de stereotorens stond te genieten van het uitzicht over de waterval, die toen ik weer wakker werd gelukkig gewoon een opgieting in de sauna was.

kappen
bulkgoederen
vredeshandhaving
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 09 jan 2012, 20:40

Ze moeten nu toch echt kappen met het verzenden van die bulkgoederen met hagelslag naar Irak, want dat is totaal niet goed voor de vredeshandhaving.

vliegen
pindakaaspot
desalniettemin

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 15 mar 2012, 10:46

Als mensen vliegen dan gebruiken ze meestal Redbull om vleugels te krijgen, maar desalniettemin moeten ze veel uit de pindakaaspot snoepen om groot en sterk genoeg te worden om van de grond los te komen.

zon - rolmaat - arceerstift
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door TuuronTour » 15 mar 2012, 18:34

Nu het lente is wordt het tijd om met een rolmaat en arceerstift te markeren tot waar de zon schijnt om zodoende de meest ideale plek voor de stoel vast te stellen

zweven - doling - qat

Plaats reactie