[forumspel] 3 woorden...

Kamer om te babbelen
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[forumspel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 17 apr 2007, 16:47

Weer eens een nieuw spelletje...

Iemand noemt 3 woorden, en de volgende moet daar (liefst een lekker maffe) zin mee maken. Daarna weer 3 woorden noemen voor de volgende.

voorbeeld: boom, vliegtuig, pinda
Door de rondvliegende pinda raakte het vliegtuig de boom.


De eerste 3 woorden:


hangmat, eetstokjes, toiletpapier

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door MichelA » 17 apr 2007, 18:19

Etenr met eetstrokjes in een hangmat, noopt tot het gebruik van toiletpapier (en ieder voor zich mag verzinnen waarom :D )


Drilboor, vuur, lucht.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 17 apr 2007, 19:09

Met een drilboor vuur maken lucht me enorm op.

Fietsbel - Kernreactor - Ontharingscreme
▶ ───────🔘────────── 13:37

marijnD
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 apr 2007, 10:01

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door marijnD » 17 apr 2007, 20:21

Fietsbel - Kernreactor - Ontharingscreme

Die gezochte fietsbel lag in de kernreactor naast de ontharingscreme.

-------------------------------------------------------------------------
Garage - pastasaus - grasmaaier. :) :) :)
-------------------------------------------------------------------------

groet,
Marijn.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door corien » 18 apr 2007, 06:15

Garage - pastasaus - grasmaaier


Op pastasaus vliegt mijn grasmaaier met een noodgang door de garage!



hondedrol , andre hazes cd , vingertopje :D



superleuk spelletje trouwens!!!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 18 apr 2007, 07:00

[FONT="Comic Sans MS"]De enige juiste bestemming van een André Hazes cd is flink weggedrukt in een enorme hondedrol, en als 'ie nog zichbaar is, moet je 'm met je vingertopje even goed aandrukken.


betonpaal, Ruben Nicolai, witte bonen in tomatensaus
[/FONT]

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 18 apr 2007, 08:35

betonpaal, Ruben Nicolai, witte bonen in tomatensaus

Als per ongeluk Ruben Nicolaï in plaats van een betonpaal als heipaal gebruikt wordt zullen witte bonen in tomatensaus een blik lama's opentrekken.

Zimbabwezen, popnagel, Labbestriekschen huulbessem
▶ ───────🔘────────── 13:37

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door corien » 18 apr 2007, 11:40

he damn, daar had ik vast een goeie van kunnen maken ;)
deze sla ik effies over......

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Bert » 18 apr 2007, 19:24

[QUOTE=Marc v G;7144]Zimbabwezen, popnagel, Labbestriekschen huulbessem[/QUOTE]

Toen de Zimbabwezen door de rimboe liepen om de, door Hans en Grietje, uitgestooide popnagels op te ruimen, bleek het snoer van hun nejerwetschen Labbestriekschen huulbessem te kort te zijn en moesten ze eerst en verlengsnoer halen.



Popie Jopie + diep + slagoom

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 19 apr 2007, 07:32

Henk, die zich nogal niet popie jopie voelt omdat hij de Bob is, kan vanavond toch niet autorijden; hij is een beetje misselijk want hij heeft te diep in de slagroom gekeken.

---
Dominomus, De Gouden Kooi, Ontwenningsverschijnselen
▶ ───────🔘────────── 13:37

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door corien » 20 apr 2007, 05:43

Dominomus, De Gouden Kooi, Ontwenningsverschijnselen
_________________In haar gouden kooi zit moeder mus ,hard trillend van de ontwenningsverschijnselen , te wachten op haar zoon 'dominomus' die een jaar geleden even sigaretten zou gaan halen...



salamander , kaarsvet , oh ja!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 20 apr 2007, 05:57

"Oh ja! Dit is het helemaal!" riep de enthousiaste en enigzins beschaamde salamander toen hij ontdekte dat hij het bijzonder aangenaam vond om een duik in een bad vol heet rood kaarsvet te nemen.


* JAN-badlaken * putdeksel * knoflookpers *

marijnD
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 apr 2007, 10:01

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door marijnD » 21 apr 2007, 03:48

* JAN-badlaken * putdeksel * knoflookpers *

Een JAN-badlaken lag over een putdeksel als reclame voor een knoflookpers die er bovenopstond. :)


*Foto's* *zee* *praag*

groet,
Marijn.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Wendy » 22 apr 2007, 00:47

Uit intens verdriet over het missen van de fotoshoot met Spencer Tunick heb ik zelf de stoute schoenen maar aangetrokken en ben aan de kust van Noenoenoenoenoe prachtige foto's gaan maken van een bijzonder soort zeemeermin die in plaats van het gebruikelijke 'cheese' steeds de kreet 'praag' uitstootten toen ze gewillig poseerden voor mij als amateurfotograaf in Eva-kostuum.

Dan niet de 3 nieuwe woorden vergeten:

- betosie (om ouderwets plat brabants te introduceren) - nfn-strandactiepraktijken - bonzaiboompje

Peet
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2006, 00:12

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Peet » 22 apr 2007, 07:41

Na een lange dag nfn-strandactiepraktijken te hebben uitgevoerd, heb ik 's avonds lekker betosie klaar gemaakt. Aangezien dit niet echt 's zomers is viel dit nogal zwaar op de maag en daardoor ben ik helemaal vergeten m'n bonzaiboompje bij te snoeien.

telefoon-Amsterdam-muis

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Bert » 22 apr 2007, 12:47

Toen de kat van huis was in een telefoon-bedrijf in Amsterdam (noem geen namen, maar kan bv UPC zijn), kreeg mijn telefoon allemaal kuren. Toen ik vervolgens, na een kwartier in de wacht te hebben gestaan, door zo'n muis van de helpdesk werd geholpen, zei ze met een piepstemmetje dat ze mij niet kon helpen en dat ik een andere keer maar terug moest bellen:mad: .


marathon-EHBO-Terras

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 22 apr 2007, 23:20

[QUOTE=Bert;7266]marathon-EHBO-Terras[/QUOTE]

Met dat mooie weer van de afgelopen tijd was het weer schering en inslag: allemaal mensen die meededen aan terrasmarathons; 42,195 Liter alcoholhoudende dranken drinken in zo kort mogelijke tijd, wat niet voor iedereen even makkelijk was; hiervoor hebben ze gelukkig de Enige Hulp Bij Overgeven in het leven geroepen die de kwijtgeraakte vochtvoorraad meteen via infusen weer toediende.

(Trouwens leve de puntkomma om van meerdere zinnen mooi 1 zin te maken)

En de volgende woorden: JANner, hamer, kniekous
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Wendy » 23 apr 2007, 06:30

Een JANner genaamd Bert (he Bert! :D ) haalde in zijn bloeiende praktijk zorgvuldig uit met zijn hamer om de knoukies van Ernie met een subtiel gemikte tik te verwijderen en van een nieuwe kroon te voorzien (de kies werd vervolgens in een kniekous gewikkeld en bijgezet in het museum van Sesamstraat).

grootmoedigheid - de stoute schoenen - killerbee

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Bert » 23 apr 2007, 13:32

En bedankt Wendy, voor de eer:) .

Er was een heel klein ventje, dat met zijn helemaal zelf uit de duim gezogen en tevens door ander toebedeelde erg toepasselijke naam, genaamd klein duimpje, dat probeerde met zijn eigengemaakte en zelfverzonnen grootmoedigheid de wereld van al het kwaad te redden totdat hij op een dag oog in oog kwam te staan met een hele grote zwerm enge killerbee zzzzzzzz en besloot hij zn 7 mijls laarzen maar uit te trekken en de stoute schoenen aan, om vervolgens de beestjes extra aggressief te maken en op zijn schoonmoeder af te sturen.



voetfettisch-H.K.H. Trixie-koekhappen

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door corien » 23 apr 2007, 23:09

voetfettisch-H.K.H. Trixie-koekhappen


Thuis bezigt onze vorstin ,H.K.H Trixie genoemd door haar dierbare naasten , hele andere vormen van de oudhollanse spelen die zij zo gewend is voorgeschoteld te krijgen op de verjaardag van haar moeder. Zo heeft zij een hele eigen en tevens geheime manier van 'spijkerpoepen' ontwikkeld. Wat wel bij het grote publiek bekend is is dat zij in haar stulpje niet de oude ambacht koekhappen uitvoert maar het minder bekend koekstampen... Toen Maartje van Weegen in haar interview om opheldering vroeg zei Trixie : ach ja, het is een veilige manier om je foetfettisch te bevredigen.


spam - smurfensnot - lid

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 23 apr 2007, 23:25

spam - smurfensnot - lid

Ik moet zeggen dat ik het soms helemaal niet erg vind, al die spam die in mijn virtuele mailbox terechtkomt, want soms is deze best wel vermakelijk; zie bijvoorbeeld het recente ingeblikte vlees waarin een potje smurfensnot wordt aangeboden, niet om het mannelijke lid te vergrootten - wat Corien natuurlijk wel gehoopt had - maar om een leuk gevecht te houden wanneer er geen bussen slagroom voorradig zijn!

En de volgende set: trekvogel, onderbroekenlol, neushoornhoorn
▶ ───────🔘────────── 13:37

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door corien » 25 apr 2007, 10:41

haha, en zo had ik lid niet eens bedoeld ;)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Wendy » 25 apr 2007, 17:49

weet je dat ik hetzelfde dacht als Marc? :o :p
Zegt iets over onze eigen perceptie van jou..
en van mijn eigen spontane gedachte erover natuurlijk ;)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 25 apr 2007, 20:29

In een zeer groot winkelcomplex, gebouwd in de vorm van een gigantische neushoornhoorn, was de hopeloos verdwaalde Hendrik-Jan de Tuinman (ja, zo heet hij echt), die normaal gesproken altijd in is voor een flink potje onderbroekenlol, al uren op zoek naar de dierenspeciaalzaak omdat hij nou eindelijk zijn lang gekoesterde wens, het houden van een trekvogel in een trekvogelkooitje, in vervulling wou laten gaan.


* kreukelzone * letterbak * muntendrop *

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door corien » 26 apr 2007, 07:25

* kreukelzone * letterbak * muntendrop *


Na een wilde nacht lagen Sjaan en Herman nog volledig in de kreukelzone na te genieten toen Herman, die zijn mond net volgepropt met muntendrop had, plots zei : nouhou, ik heb wel trek in een letterbakkie



ziekenfondspasje - kentekenplaat FL-GX-31 - indianenstamhoofd

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 26 apr 2007, 08:50

ziekenfondspasje - kentekenplaat FL-GX-31 - indianenstamhoofd

Toen Hiawatha weer eens teveel gesnoven had is het indianenstamhoofd als een gek zijn ziekenfondspasje gaan zoeken, die normaal gesproken in het derde laatje van onder in de totempaal ligt, maar op een of andere vreemde manier nu achter de kentekenplaat FL-GX-31, die volgens het RDW helemaal niet bestaat, op de vijfwielige driewieler van de dealer die het witte spul aan Hiawatha heeft verkocht verstopt was.


Sneeuwpop - Pleisterspray - Mijnheer Van Dalen
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Martijn B » 06 mei 2007, 18:34

Bij gebrek aan pleisterspray, gebruikte de heer van Dalen een wortel om de blaar op de hiel van de sneeuwpop te verzorgen.

bellenblaasvloeistof - bonuskaart - cd wisselaar

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 08 mei 2007, 19:32

[FONT="Palatino Linotype"]Omdat het bij de plaatselijke supermarkt al herhaaldelijk was voorgekomen dat de bonuskaarten vervalst werden, met als doel op slinkse wijze een haarontkruller, cd wisselaar of hangmatstandaard te bemachtigen zónder daar eerst 150 pakken waspoeder, 25 bakjes knoflookolijven en 16 osseworsten voor te hebben moeten kopen, had de bedrijfsleider een ingenieus systeem bedacht met een rode lamp, donkere kamer en bellenblaasvloeistof, om de valse bonuskaarten te kunnen traceren. [/FONT]


spatiebalk - tepelpiercing - iglo

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 08 mei 2007, 21:46

Omdat er bij de eskimo's niet meer genoeg ijsblokken zijn om iglo's te bouwen zijn de creatievelingen hun onderkomens gaan bouwen met spatiebalken die in tegenstelling tot de andere toetsen op een toetsenbord een beetje groot en zwaar waren om aan hun tepelpiercing te hangen.

balpen - lange-afstand-wandelpad - avondkaartje
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Wendy » 09 mei 2007, 09:46

Peinzend kauwend op mijn balpen ('stylo' voor de Belgen onder ons) op de 3 ingenieus bedachte woorden van het JAN 3-woordenspel zette ik mijn tocht over het Pieterpad, een welbekend lange-afstand-wandelpad voort op mijn in geitenwollensokken gehulde teva's (waar ik in mijn avondkaartje in verstopt had), maar verder naakt en nadat ik bedacht had dat ik reeds de 3 woorden al lang in een veel te lange, inmiddels behoorlijk saai wordende zin verwerkt had, maakte ik deze zin verder af door er eigenlijk helemaal niks zinnigs meer in te zetten, mijmerend over deze betreffende zin en die welke mijn leven prachtige herfstkleuren geeft,
verlangend naar rustiger oorden zoals deze in welke ik mij nu fictief bevind.

labyrinth - klimaatsverandering - hoop

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 09 mei 2007, 11:37

Iedereen heeft wel een eigen theorie over de klimaatsverandering, maar de enige echte reden, namelijk dat er door de Schotse Hooglanders, je weet wel, die behaarde koeien, zovaak een hoop wordt geproduceert dat er enorm veel vliegen op afkomen die er boven blijven hangen, waardoor de koeien weer tussen die vliegen blijven lopen en alleen daar het gras eten, waardoor op de andere plekken het gras zo hoog groeit dat de koeien niet meer weten waar ze op dat moment zijn, zeg maar een labyrinth, waardoor ze constant op dezelfde plek blijven en daar enorm veel, doordat ze helemaal nerveus worden doordat ze constant op elkaars lip zitten, ademhalen en hierdoor zoveel CO2 in de lucht brengen dat de vliegen die boven de hopen vliegen doodgaan en in de hopen vallen waardoor ze verteren en er warmte wordt gegenereert en uiteindelijk de globale opwarming tot stand komt, heb ik nog niet vaak gehoord.

ANWB - Brandblusser - Lunch
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Bert » 10 mei 2007, 22:46

De alleraardigste en meest behulpzame man van de Aktieve Naturistische Waterspelende Bejaarden club haalde snel zijn brandblusser te voorschijn toen hij zag dat de lunch van de 101 jaar oude deelneemster in vuur en vlam stond.


waterhozen - visjes - magma

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 13 mei 2007, 14:42

Na die mooie dagen in april begon het in mei te regenen, ja, echte waterhozen kwamen uit de lucht, waardoor de visjes in de zee zoals de potvis en de haai zelfs moesten schuilen voor de regen, wat ze natuurlijk deden tussen de magma.

Kantoorhumor - Mineraalwater - Quartzklok
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Martijn B » 13 mei 2007, 16:06

Ondertussen maakten de wielrenners zich op voor de laatste etappe in de vierdaagse van Duinkerken. Anders dan de naam zou doen vermoeden duurde dit evenenment liefst zes dagen.
Aangezien een straffe zuidwesten wind het peloton al meerdere dagen parten speelde leek deze laatste etappe anders te verlopen dan de de voorgaande etappes. Vlak na start leek de voorspelling uit te komen. Om toch maar de wind in de rug te hebben namen de wielrenners plaats op het stuur en fietsten zo achteruit de finish lijn tegemoet. Al snel bleek dat het langzaamste tijdschema niet gehaald te worden, omdat de renners niet zoveel snelheid konden genereren als wanneer ze in de normale positie op de fiets zaten.
Bij het passeren van de eerste revitaliseringspost leek het er al op dat de renners niet voor het donker worden thuis zouden zijn. De parcoursdirecteur zag problemen en besloot om voor de renners ultralichte verlichtingssetjes te regelen om er in ieder geval voor te zorgen dat niemand in het donker van zijn fiets werd gereden. Gestaag vorderde de etappe en na malheur van de leider in de koers werd collectief besloten om eerst het probleem te verhelpen en vervolgens en masse de rit te vervolgen.
Bij de tweede revitaliseringspost werd uitgebreid de tijd genomen om alle repen, koeken en drankjes weer aan te vullen. Ook voor het broodnodige onderhoud werd wat tijd gereserveerd.
De renners zaten nog maar weer net op de fiets of er doemde net na een bocht een gezellige taveerne op. Omdat iedere dag dezelfde energybars met dito drankjes je op een gegeven moment ook de neus uitkomt kregen enkele renners het voor elkaar om het hele peloton over te halen om hier eens een lekkere maaltijd te verorberen.
Ondertussen was de wind wat gaan liggen en konden de renners weer in de normale positie op de fiets plaatsnemen. Weldra bereikte het peloton gemiddeld weer de 35 kilometer aan het uur. Tegen de klok van tienen besloten 4 man het tempo nog verder op te voeren waardoor het peloton op een lint werd gereden. Een breuk was het gevolg. Hoewel men in het peloton kop over kop reed kwamen de vier al snel weg. In de straten van Duinkerken was de voorsprong op gelopen tot dik vier minuten. Na een sur-place van een dikke 3 en een halve minuut werd het toch nog akelig spannend. Uiteindelijk besloot de latere winnaar op de grote molen er vandoor te gaan en als eerste de finishlijn te passeren.
Na de ceremonie-protocolaire sprongen hij en zijn vriendin in de auto op als een bezetene terug naar het vakantiehuisje te rijden waar zij verbleven. Daar aangekomen zag de wielrenner op de koelkast een papiertje hangen, dat door een magneet werd vastgehouden. Op het woordje slechts drie woorden: Kantoorhumor - Mineraalwater - Quartzklok. Wat dat te betekenen had weet de wielrenner en zijn vriendin tot op dit moment nog steeds niet.

Vakantiebrochure - spamkiller - scrubzout

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 13 mei 2007, 19:19

:offtopic: Whahahaaaaa, heb het nog niet eens gelezen en lig nu al dubbel..., wat een lap tekst! :offtopic:

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door corien » 14 mei 2007, 11:56

* proest *

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door MichelA » 15 mei 2007, 21:17

Omdat de spamkiller de vakantiebrochure had tegengehouden wist niemand dat je zelf scrubzout moet menemen op vakantie in de sahara.


Driewieler - keuken - dakraam

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 15 mei 2007, 22:35

Jan, die woorden niet echt goed uit elkaar kon houden, probeerde de trappers te vinden om vooruit te komen op zijn dakraam, terwijl ondertussen zijn keuken zijknat werd van de regen doordat hij zijn driewieler in het dak had gemonteerd.

Andijviestampot - Ontmoedigingsbeleid - Winkelkarretjesstalling
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Karin » 13 nov 2007, 05:29

niemand?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

[Forum Spel] 3 woorden...

Bericht door Marc v G » 13 nov 2007, 10:56

Ok, om het draadje inderdaad maar weer te starten:

Omdat algemeen bekend is dat mensen die voor hun beroep zaklopen veel eten nodig hebben, en de meeste zaklopers Mexicanen zijn en dus altijd taco's met veel bonen eten, laten deze zaklopers nogal vaak winden welke in glazen potjes opgeslagen worden in een paternosterkast, zodat ze later gebruikt kunnen worden voor extra power bij het zaklopen.

En de volgende:
loyle
knaagdierenopvang
pimpampet
▶ ───────🔘────────── 13:37

Plaats reactie