Saunadag zondag 30 januari 2022 - Blue Wellness Leiden

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Saunadag zondag 30 januari 2022 - Blue Wellness Leiden

Bericht door Jos » 27 dec 2021, 21:28

Wanneer:
Zondag 30 januari 2022

Waar:
Blue Wellness Leiden
Bargelaan, 180
2333 CW Leiden
+31 (0) 347 754 760
Informatie: leiden@bluewellness.nl
Website

Vertel!
BLUE Wellnessresort Leiden, het hoogstgelegen wellnessresort van Nederland! Het wellnessresort is gevestigd op de 11e en 12e verdieping midden in de stad Leiden. Geniet van de vele sauna- en wellnessfaciliteiten waarbij het fabuleuze uitzicht centraal staat. Waar je ook bent in het resort, iedere keer heb je een fantastisch uitzicht over de stad Leiden. Ontspannen op uiterst hoog niveau!
Ik kan wel proberen alles te vertellen wat daar zo'n dag te doen is, maar op hun eigen website staat dit veel mooier beschreven.

Kosten:
Alle tarieven vind je hier. Standaard voor de zondag is €33,50 + € 3,- weekendtoeslag.
Met een NFN-kaart kan je korting krijgen, zodat je voor €15,50 naar binnen kunt.
Vind je ergens anders aanbiedingen, meld dit dan hier in dit draadje, misschien dat anderen hier ook iets aan hebben.

De sauna ligt pal naast Leiden-CS, dus is ideaal te bereiken met het openbaar vervoer.
Als je toch met de auto komt, dan is er onderin het gebouw een parkeergarage (zie hier voor de tarieven). Als je gratis wilt parkeren, dan kan dit op zondag in de wijk er tegenover).

Openingstijden:
Daar is op dit moment nog niets over te zeggen.
Als je van de bovenstaande korting gebruik wilt maken, is reserveren verplicht. Daar kan je aangeven hoe laat je komt.
Gezien alle andere mogelijke beperkingen is reserveren sowieso aan te bevelen.

Aanmelden:
Reserveer zelf bij de sauna en geef vervolgens in dit draadje door dat je meegaat en hoe laat je (ongeveer) aanwezig zult zijn. Dan zet ik je naam en de aankomsttijd in de onderstaande lijst erbij.
Als er mensen zijn, die nog niet eerder met JAN meegegaan zijn, dan kunnen we een tijd en plaats afspreken om elkaar te ontmoeten.

Alternatief programma:
Momenteel weet je niet van tevoren of een programma als dit door kan gaan.
Als het onverhoopt toch afgelast moeten worden, dan gaan we een wandeling maken door het Singelpark in Leiden. Zodra we dus iets aan het programma aan moeten passen, dan laten we dit zo snel mogelijk weten.

Aangemeld zijn al:
  1. Jos 11:00 uur
  2. Dree
  3. Koos 13:00 uur


Laatst gewijzigd door Jos op 17 jan 2022, 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dree
Vriend(in) van JAN
Berichten: 158
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:32

Re: Saunadag zondag 30 januari 2022 - Blue Wellness Leiden

Bericht door Dree » 04 jan 2022, 13:51

Ik denk er aan om te komen.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Saunadag zondag 30 januari 2022 - Blue Wellness Leiden

Bericht door Jos » 17 jan 2022, 20:45

Vooralsnog lijkt het erop dat het laatste weekend van januari de sauna's weer open gaan.
Of het zo zal zijn? Ik ben aan het duimen. We wachten af, maar ik hoop jullie weer te zien :-)

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Re: Saunadag zondag 30 januari 2022 - Blue Wellness Leiden

Bericht door Eilko » 24 jan 2022, 09:26

is ons iets te ver weg.. Ik kijk uit naar sauna Swoll in februari :)

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Saunadag zondag 30 januari 2022 - Blue Wellness Leiden

Bericht door Jos » 24 jan 2022, 18:42

Ik wacht nog even de persconferentie van morgenavond af, maar hopelijk komt daar positief bericht uit.
In dat geval zal ik deze week een draadje voor sauna Swol starten.

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

Re: Saunadag zondag 30 januari 2022 - Blue Wellness Leiden

Bericht door Falco » 27 jan 2022, 19:38

Ellen en ik wouden ons aanmelden. Maar helaas de sauna is al vol geboekt... Dus veel plezier iedereen die wel gaat!

Plaats reactie