SANNE: Kampeerweekend Atlanta-Geleen, 8-12 mei

Op stap met JAN!
Gebruikersavatar
Marcelyo
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:47

SANNE: Kampeerweekend Atlanta-Geleen, 8-12 mei

Bericht door Marcelyo » 12 mei 2013, 18:22

Bedankt allemaal voor een geslaagd weekend. Het was gezellig om jullie weer eens te zien. Ook enkele nieuwe gezichten erbij, van harte welkom bij de club. En ondanks de tegenvallende weersvoorspellingen hebben we toch mooie periodes met zon en zeer acceptabele temperaturen gehad, met name op Hemelvaartsdag.

Het grotbiken op vrijdag was een succes en daarna nog even lekker op een terras in Valkenburg gezeten. Op zaterdag met z'n allen naar de sauna in Spaubeek geweest. Erg knus en heel gezellig en niet te vergeten ook nog een prima opgieting mogen meemaken. Lindsay, Dennis, Tom en Joost, leuk dat jullie erbij waren in Spaubeek.

Het terrein van Atlanta bleek een prima basis voor dit weekend, zeer gastvrij allemaal. Bedankt voor de organisatie en tot de volgende keer.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

SANNE: Kampeerweekend Atlanta-Geleen, 8-12 mei

Bericht door Karin » 13 mei 2013, 12:33

Het was inderdaad een heel geslaagd (extra lang) weekend. En dat weer, ach... jammer, maar het mocht de pret en goede sfeer niet drukken. :) Overigens hebben we vooral donderdag nog enorm van de zon genoten, dus het was niet alleen maar bewolking met hier en daar wat regen.

Het grotfietsen was erg gaaf om eens gedaan te hebben! En de helm daarbij zeker niet overbodig. Vooral niet voor mensen die Maurice heten.

Het dagje sauna in Spaubeek was ook heerlijk. Enorm knus en sfeervol, en echt ongelooflijk vriendelijk personeel. We waren ook wel 'the talk of the sauna', want er waren daar relatief veel vaste gasten, en wij waren met z'n 12en zeker 1/3 van het totale aantal gasten aldaar. Leuk gekletst met mensen die bekend waren met het terrein waar we kampeerden, en ook nog een volger van het SANNE-twitteraccount ontdekt. :) Tot slot kregen we nog koffie en gebak gratis.

's Avonds rond de vuurkorf op Atlanta was ook erg gezellig (voor de één nóg gezelliger dan voor de ander, ik denk hierbij aan niemand specifiek hoor, echt niet), en verder was het gewoon een heel leuke groep met prima sfeer.
Top kampeerdagen!

Remco77
Vriend(in) van JAN
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2006, 16:06

SANNE: Kampeerweekend Atlanta-Geleen, 8-12 mei

Bericht door Remco77 » 13 mei 2013, 17:39

Karin, ik sluit me hier graag bij aan. Het was heel gezellig, fijn om even een paar dagen verlost te zijn van het dagelijkse werk.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

SANNE: Kampeerweekend Atlanta-Geleen, 8-12 mei

Bericht door Marjoleine » 13 mei 2013, 20:07

Ik heb wat gemist??? ;-) Nou ja... aankomend weekend weer een nieuwe kans! ;-)

Plaats reactie