JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Op stap met JAN!
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 18 mar 2014, 11:26

LET OP! Het raften gaat gegarandeerd door. Er is nog plek voor twee extra rafters. Als je nog mee wil doen, geef je dan zo snel mogelijk op. Voor deze twee plekken geld: op is op.


Wanneer
donderdag 17 t/m maandag 21 april 2014

Wat
Kamperen in Duitsland, bij Helios nabij Köln

Vertel!
Het is pasen, dus we hebben we een lang 'weekend' van donderdag 17 t/m maandag 21 april!

De AC is op zoek geweest naar een mooi terrein in Duitsland, toch niet te ver over de grens, en dat hebben ze gevonden nabij Köln, FSG Helios.

Het terrein licht op een (flinke) heuvel in een prachtige omgeving met bossen en kabbelende beekjes. Wij mogen onze tentjes opzetten naast het zwembad en vlakbij een sanitairgebouw en de sauna. De caravan(s) en vouwwagen(s) staan iets verderop.

Wat gaan we doen?

Op zaterdag gaan het water op: We gaan raften op de Rijn bij Keulen!

De organisatie zorgt voor onze professionele beveiligingsapparatuur, een theoretische en praktische instructie in het begin, een kleine snack (chocoladewafel of dergelijke) en wat te drinken voor de pauze en een lekkere afscheidsschnaps op de bestemming.

En niet te vergeten genoeg water en splashes om tegen te vechten!

Na de tour worden kosteloos de leukste foto's die tijdens de tocht gemaakt zijn opgestuurd worden.

Tour 1: De "Keulen" Tour
Afstand: 8.5 km
Duur: ongeveer 2,5 uur (20 min pauze)

Deze activiteit wordt grotendeels door JAN gesponsord, maar er wordt wel een eigen bijdrage verwacht van maximaal EUR 17,50 Afhankelijk van het aantal deelnemers kan dit minder zijn.

Zondag is het pasen, en dan moeten we daar natuurlijk wel wat mee gaan doen. De ingredienten voor deze dag? Eieren, creativiteit, fanatisme en lol.

Ook staat er voor de liefhebbers een dagje Köln op de agenda, en we kunnen ook een dagje naar een in de buurt gelegen dorp waarvan ik even de naam kwijt ben, maar wat zeker het bezoeken waard is, ivm de sfeer.

Kosten:
De kosten voor de camping zijn EUR 7 per persoon per nacht.

Adres:
Helios FSG Köln
Lennefer Mühle 1a
51789 Lindlar
Duitsland

Aanmelden:
Stuur een mailtje naar pasen@wijzijnjan.nl
En vermeld:
- a. je naam (namen),
- b. hoe laat je op welke dag denkt aan te komen,
- c. wanneer je weer naar huis denkt te gaan,
- d. of je met de tent, caravan, vouwwagen of camper komt,
- e. of je electriciteit nodig hebt
- f. of je de dag dat je aankomt mee-eet en of je dieetwensen hebt
- g. of je een kortingsbon die je bij je ledenpas hebt gekregen gaat gebruiken. Je kan per weekend maar 1 bon inleveren.
-h. of je meedoet aan het raften.

Voor de activiteit geldt: Aanmelden is betalen. Mocht je later toch afzeggen dan worden er helaas wel kosten voor de activiteit in rekening gebracht.

Contactpersonen:
De contactpersonen voor dit weekend zijn Marc en Falco. Hun telefoonnummers zijn te vinden in de ledenlijst in de leeszaal, en via mail zijn ze voor dit weekend te bereiken via pasen@wijzijnjan.nl.

Aangemeld zijn al:
  • Marc (+ raften)
  • Falco (+ raften)
  • Lindsay (+ raften)
  • Dennis
  • Arthur (+ raften)
  • Kees (+ raften)
  • Karin (+ raften)
  • Kenny (+ raften)
  • Toon (+ raften)
  • Marjoleine
  • Sander
  • Laura (en Merijn)


(gepost door Marc)

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Martijn B » 18 mar 2014, 19:03

Ons eerste kampeerervaring met Thijs willen we iets dichterbij huis proberen. Schade!
Daarnaast hebben we, als de ram zijn vak verstaan heeft, vanaf eerste paasdag kans op lammetjes. Immer Spaß!

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 19 mar 2014, 00:31

Hij staat bij dennis en mij al in de agenda, dus wij zijn er waarschijnlijk gewoon bij, maar zet ons maar even als misschien dan melden we ons nog wel officieel aan later.

Helios bij Keulen, dat was mijn allereerste JAN weekend zo'n 5 jaar geleden. Toen was het kei lekker weer en zijn we nog op de mooie bergen op het terrein een heel eind gaan wandelen, hebben nog geschuild voor hagelstenen van een centimeter groot en moeten wegduiken voor dat hele irritante tornadoding met nog irritantere bromzoem die de hele tijd overgegooid werd en uiteindelijk Arthur raakte omdat hij hem niet aan hoorde komen. Vlaworstelen voor Brenda's verjaardag. Ik had toen echt nog nooit gekampeerd en wist absoluut niet hoe een tent op te zetten en de do en don'ts op een naturistenterrein want daar had ik nog nooit gekampeerd. Tent geleend, kampeerlijstje meegekregen van JAN wat mee te nemen en hulp gehad bij het opzetten van de tent. Onder de vleugels van Jos rustig het naturistenleven verkend, henna gezet bij andere JANners en een enorme overwinning door de Kolners DOM te beklimmen, wat een takke end! [ATTACH=CONFIG]684[/ATTACH] maar we hebben het gehaald he Jos en Arthur, en daarna een terrasje.

Zeker voor herhaling vatbaar dit jaar (dat terrasje bedoel ik, niet de dom toren, hoogtevrees en lui)
en mooi terrein en plekje bij het zwembad... voorstel activiteit: misschien weer een pre-koningsdag feestje zoals de Hollandse party die we toen daar hielden met die (te) gekke beheerder Reiner ofzo. Ik heb kei gave en snelle schminkontwerpen met oranje-rood-wit-blauw voor zo'n feestje. Dus hoor graag wat we gaan doen...

ps. hier het bewijs dat we ook bovenop de domtoren geweest zijn na 509 traptreden heen en helaas ook weer terug :-p...[ATTACH=CONFIG]683[/ATTACH]

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Karin » 19 mar 2014, 11:28

Wat een leuk verslagje Lindsay!!
Als dát mensen die twijfelen niet nog eens extra overhaalt! :D

Trouwens, voor de orgies: ik vind dat we sowieso iets met eieren moeten doen. Wedstrijdje lange-afstand-gooien, zoeken, eten, maken (?), whatever. Maar Pasen = eieren, toch?!!?

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door TuuronTour » 19 mar 2014, 20:30

Leuk om dat terug te lezen, Lindsay. Ik was het bijna vergeten van die donderslag van de tornado. Rainer is er helaas niet meer werkzaam heb ik gehoord van de orgies. Aber ich bin dabei :)

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marc v G » 19 mar 2014, 22:02

Ik weet eerlijk gezegd niet of hij er nog werkt, mijn Duits is net genoeg om met zeer veel moeite het weekend te kunnen reserveren. Hij was er op dat moment niet, maar ik heb geen idee of hij er helemaal niet meer werkt. Misschien is het mij wel verteld, maar dan heb ik het niet verstaan :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 20 mar 2014, 00:38

Weten de orgies dat er een verkeerde datum bij staat boven in de eerste regels? Mei ipv april?

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) kamperen in Duitsland - Helios Köln
Wanneerdonderdag 17 t/m maandag 21 mei 2014


En Thanks karin.Ja het was ook erg leuk daar. Sorry arthur dat ik je aan die trefbal doe herinneren hihi...
Over paaseieren gesproken...in keulen opdrachtjes doen voor een ei? Of zo'n ruilspel te begonnen met een ei?
Of paaseieren verven..konijnenoortjes op...paaseitjes van e domtoren afgooien, choco paaseieren in de sauna meenemen, wat ik ook erm leuk idee vind is een ei uitblazen en klein opgerold briefje erin proppen met iets liefs voor elkaar....of is dat te love en peace en crea? Zie hier een voorbeeld van wat ik bedoel voor bij bv een paasbrunch http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... e9d67c.jpg

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 20 mar 2014, 01:13

Dit leuk voor een paas brunch? http://m.duitang.com/people/mblog/45229603/detail/ of http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... 89ab13.jpg sorry lukt me niet om de foto's in te vorgen dus maar twee linkjes naar de ei ideeen? Of eieren gooien naar elkaar? Of een fotoshoot organiseren met van die pasen probs bv wortel konijnenoren eieren endan fotos maken

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Brenda » 21 mar 2014, 10:51

5 jaar geleden was dat echt een top-weekend. Heerlijk weer, gezellige mensen, met spijkerpoepen, blikgooien en waarvoor had ik ook alweer met hoepels op de motor gezeten? Die gingen ook mee die kant op. Jammer dat we er niet bij gaan zijn, maar veel plezier voor degenen die gaan!

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marc v G » 24 mar 2014, 12:07

Het eerste bericht is uitgebreid, de activiteiten en de prijzen zijn bekend. Let op: Wil je mee raften, meld je dan uiterlijk komende zondag aan!
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Martijn B » 24 mar 2014, 18:56

Dat raften is wel vet cool.

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 24 mar 2014, 22:23

Aangemeld voor raften maar vind het wel spannend. Heb ooit vroeger rescue 911 gezien van een raft dat foutging maar die rivier was ook wel wat heftiger dan deze waarschijnlijk gaat zijn toch? Ze zullen een groep beginners niet op het wildste punt te water laten....dus i'm in. (Gemaild) Dennis houdt niet van raften...kan hij mooi foto's maken en het terrasje na afloop voorverwarmen :-)

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door TuuronTour » 24 mar 2014, 23:51

Zal zeker meevallen, bij Keulen is de Rijn al aardig breed en heeft het niet veel verval meer. Er kunnen natuurlijk wel lokale versnellingen en dipjes zijn.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Karin » 25 mar 2014, 12:32

In het kader van én creatief, én lekker, én koken (of bereiden), is het misschien een idee om een soort Paas-high-tea te bereiden, én te verschalken?! :D

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marc v G » 26 mar 2014, 11:32

Kom op mensen, waar blijven die aanmeldingen? Dit wil je toch niet missen!
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Kees
Vriend(in) van JAN
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 jun 2012, 13:01

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Kees » 27 mar 2014, 08:16

Dit klinkt inderdaad superleuk. Ik meld me hierbij aan voor het raften. Het mailtje komt later, want ik weet nog niet of ik donderdag of vrijdag naar de camping ga.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marc v G » 27 mar 2014, 08:34

Leuk, Kees! Wil je toch alvast een mailtje sturen? De dag dat je aankomt mag je best later nog aanpassen :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Falco » 27 mar 2014, 10:44

Top! Nog vijf te gaan! Kom op mensen meld je aan!

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 27 mar 2014, 21:52

ben ik nou de enige dame die meegaat? dan kan toch niet?! Kom op dames.....die high thea zit vast chocola bij en anders regelen we gewoon een chocolade fondue als einde, dan komen jullie toch wel? :-)
Hoop echt dat het raften doorgaat. dat doe je niet zo snel met z'n tweeen en wel in een groep dus ik heb er zin in! En anders maken we er iets anders leuks van.... high thea, leuk....

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Karin » 28 mar 2014, 21:04

Ik probeer mij enorm aan te mailen, maar mijn smtp-server sputtert als een dolle tegen! Maar de aanmelding komt eraan, mét raften, want ik kan Lindsay niet alleen met al die enge JANnemannen het water op laten gaan natuurlijk!

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marc v G » 28 mar 2014, 21:26

Leuk, Karin. Je staat op het lijstje.

Nog minimaal vier mensen hebben we nodig om het raften door te laten gaan. Wie biedt? Maandagochtend moet ik de reservering bevestigen, dus zondagavond is echt de laatste mogelijkheid om je op te geven voor het raften.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Falco » 29 mar 2014, 07:11

Kom op mensen! Geef je op! Hoop echt dat het door kan gaan!

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marc v G » 29 mar 2014, 15:23

En we zien al op acht deelnemers en zeven avonturiers op het water! Wie zijn de volgende drie?
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 29 mar 2014, 16:30

Ohhh karin...je bent mn held!!!
Maar de chocofondue moet natuurlijk wel mee of het een paasbrunch, high tea of avobdsnack wordt. Kun je nutella ook smelten? Of is dat niet lekker?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Karin » 29 mar 2014, 16:55

Dat kan zeker wel, naar doe mij maar een echte chicoladefondue hoor. :)

Ziet er trouwens goed uit, het forum via de smartfoon!

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 29 mar 2014, 18:21

Ja via smartfoon gaat lekker...

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marjoleine » 29 mar 2014, 19:33

Ja, dat vind ik ook. Het forum via de smartphone gaat goed! :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Karin » 29 mar 2014, 21:10

Nog 3 raftaanmeldingen! Please! Help ons de raftboot in!!

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 29 mar 2014, 21:13

Maar waarom kunnen we als we wat extra betalen niet met zn 8-en raften?
Is dat geen optie?
Ach ja...en anders kijken we daar wel voor kano's...minder spectaculair maar ook leuk. Zo niet, dan troost met taart en/of chocola ;-)
Linksom of rechtsom...ik voel een leuk weekend aan komen (maar neem wel twee extra wollen dekens mee)

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marc v G » 29 mar 2014, 21:41

Omdat ze waarschijnlijk twee boten vol willen hebben. Het zijn de regels van het raftbedrijf, en dat kan ik weinig aan doen. Natuurlijk ga ik het wel proberen te regelen, maar succes is niet gegarandeerd.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Kenny
Vriend(in) van JAN
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jul 2013, 20:39

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Kenny » 30 mar 2014, 13:06

Hoi hoi,

Ik heb me ook aangemeld. In principe rijd ik alleen, maar zou het leuk vinden als er iemand met mij meerijdt of ik met iemand mee kan rijden.

toon
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 nov 2013, 21:17

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door toon » 30 mar 2014, 22:14

Ik heb me ook net aangemeld voor het raften!

Ik rij ook alleen, dus ik kan ook nog wel iemand oppikken. Maar ik vertrek pas vrijdag avond en ga zondag avond terug naar huis. Mijn vertrek plaats is vanuit Antwerpen. Mochten er geïnteresseerden zijn, let me know.

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 31 mar 2014, 00:44

Tja...regels...soms kun je inderdaad toch iets aanpassen. Zij hebben neem ik aan ook liever 8 klanten dan geen.of misschien is er nog een raftverhuurbedrijf waar we wel met 8 terecht kunnen.of kunnen ze een alternatief bieden bv kanoën. Zo niet, dan neem ik wel ons rubber bootje mee en duwen we die de rivier op...hihi.....oh wat ben ik weer heerlijk oplossibgsgericht aan het denken.... zomer in mn bolletje met dit lekkere weer vandaag.
Ps. Leuk toon en kenny dat jullie er ook bij zijn.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marc v G » 31 mar 2014, 10:06

Update: Het raften gaan door! Zaterdagmiddag om 15:00 gaan we het water op.

En er is ook nog plek voor 2 extra rafters, dus als je toch nog mee wil doen kan het nog.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 31 mar 2014, 19:05

Ik heb nog wat leuke crea eetbare ideeen voor de paasbrunch / high thea...food fun maar ik krijg de foto's niet geupload van mn smartfoon dus hierbij de link naar mn prikbord online van pinterest. http://www.pinterest.com/sweetlindsay/food-fun Alles met eieren en pasen staat bovenaan. Vind vooral de worstjes konijntjes en gekleurde gepelde halve eieren leuk. Dus ik neem wel wat voedselkleurstofjes en versierspul mee. Zin in het weekend.

Gebruikersavatar
Kees
Vriend(in) van JAN
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 jun 2012, 13:01

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Kees » 02 apr 2014, 13:53

Ik zou het ook fijn vinden als ik met iemand mee kan reizen voor het laatste deel van de reis. Ik heb een trein-dagkaartje gekocht voor het deel van de reis in Nederland, dus het maakt mij weinig uit vanuit welk station we vertrekken; Rotterdam, Roermond, Amersfoort, ... het doet er niet echt toe.

Ik was van plan donderdag naar de camping te gaan, want ik ben die dag vrij. Ergens tussen 11:30 en 20:00 kan ik op een station aanwezig zijn.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Marc v G » 02 apr 2014, 17:05

Kees, ik vertrek op donderdag vanaf Athena Geleen, wat mij betreft rijd je vanaf Geleen mee. Ik neem ergens komende week nog wel contact op over de tijd.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Kees
Vriend(in) van JAN
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 jun 2012, 13:01

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Kees » 03 apr 2014, 10:23

Top! Ik denk dat het dan het handigst is om bij station Sittard af te spreken. Ik kan daar op zijn vroegst om 13:32 zijn, maar ik kom liever later op de dag.

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Nieck » 06 apr 2014, 19:00

Daar kunnen zeker geen Sanne-leden aan meedoen..

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN: do 17 t/m ma 21 april: (Pasen) RAFTEN en kamperen in Duitsland - Helios Köln

Bericht door Lindsay » 06 apr 2014, 21:54

Helaas nieck het is een JAN weekend dus geen Sanne leden zoals je weet maar 2-4 mei gaan we gezellig met JAN EN SANNE samen kamperen in brabant he. Maken we der dan nog een tof weekend van!

Ps. Dennis gaat mee naar keulen dus we komen samen vrijdagavond. Onze officiële aanmeldmail gaat zo de deur uit nu de aankomsttijd ongeveer bekend is. :-) en nee alleen ik ga mee raften.... neemt iedereen zn konijnen oortjes en staartjes mee voor de paasbrunch? Hop hop hop....

Plaats reactie