JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 09 mei 2014, 20:13

Een extra lang en daarom dubbel zo gezellig weekend voor zowel JANners en SANNErs! Of je dit seizoen, of überhaupt, nou al mee geweest bent of niet: haal je tent van zolder, stof je slaapzak af, en meld je aan!

Wanneer:
Van woensdag 28 mei t/m zondag 1 juni 2014

Waar:
Berkenwoude (Zon & Leven)
Achterbroek 27a
2825 ND Berkenwoude
Telefoon: 06-14 76 27 39
GPS: 51.962921, 4.694845
http://www.zon-en-leven.nl/terreinen/berkenwoude/

Vertel!
De website van Berkenwoude vertelt ons:
Midden in het buurtschap Achterbroek ligt ons terrein “Berkenwoude”. Omzoomd door houtwallen vind je er een oase van rust.
Op enkele delen van het terrein kunnen caravans, vouwwagens en campers een plaats vinden. Een aantal plaatsen daar zijn voorzien van een stroomaansluiting. Op een groot deel van het terrein mogen tenten geplaatst worden. Twee geheel ingerichte vierpersoons blokhutten kunnen tijdens het kampeerseizoen gehuurd worden.
Het dagverblijf “De Berk” bevat onder meer een keuken, een rustruimte en de garderobe die aansluit op een ruime, nieuwe sauna. Voor de houtgestookte sauna bevinden zich toiletten en douches.
Er is een bescheiden toiletgebouw met toiletten, douches en aan de buitenzijde een mogelijkheid om af te wassen. Daar is ook warm water beschikbaar.
Voor de jeugd is er onder meer een skelter, een zandbak, een trampoline, een tafeltennistafel en een ruim jeugdhonk.
In het centrum van het terrein ligt een grote vijver voorzien van steigers. In de vijver mag je varen. Binnen en buiten het terrein zijn veel sloten. Daarin kun je met onze kano’s varen.
Er is een jeu de boulebaan.
Voor de kampeerders zijn een wasmachine met centrifuge en een koelkast beschikbaar.
Op dit terrein mag niet gerookt worden, dus daarvoor zul je een wandelingetje naar buiten de poort moeten maken.

Wat gaan doen:
We gaan dit weekend weer eens lekker los met een feestje! Het thema is zwart/wit, en het zou leuk zijn als je je outfit daarop aanpast! De drie meest originele/mooie/populairste (kortom: met de meeste stemmen) wint een prijs!

Donderdag valt er weer eens iets creatiefs te doen. Met behulp van gutsjes, mesjes en gummen kunnen er stempels gemaakt worden. Denk dus vast na over wat je zou willen maken. Een leuke afbeelding van je initialen, een smiley, iets wat met een hobby te maken heeft, je kan het zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt. Print eventueel wat ideeën en voorbeelden uit voor jezelf. Voor de materialen wordt gezorgd.

Vrijdag gaan we Gouda verkennen en wellicht onveilig maken middels een hilarische scavengerhunt met analoge camera's (jaja, die met een film erin dus). Wie scoort de meeste punten met de leukste foto's? We weten het pas nadat de foto's afgedrukt zijn (wat gelukkig in Rotterdam nog bij een één-uurs-service kan, dus we hoeven geen weken te wachten op de uitslag). Voor de camera's en film wordt gezorgd.

Omdat onze adrenaline ook wel weer eens aan een optater toe is, gaan we zaterdag vanaf maarliefst 100 meter hoogte abseilen van de Euromast!! Meld je hiervoor op tijd aan, want het zou wel eens een populair weekend kunnen zijn voor de Euromast, en vol is natuurlijk vol. Voorwaarden abseilen Euromast

En natuurlijk kunnen we van de sauna op Berkenwoude genieten, en (als het goed is) van hun kano's gebruik maken.

Vrijdagavond om 20.00 uur zal de Algemene Ledenvergadering gehouden worden.

Kosten:
Kamperen:
  • per kampeermiddel per nacht: € 2,50
  • Per persoon per nacht: € 7,50
  • Per kind per nacht (6 t/m 17 jaar): € 2,00
  • Kinderen onder de 6: gratis
  • Elektra per nacht: € 2,50
  • Plus nog de toeristenbelasting.

Activiteiten:
  • Abseilen (mag vanaf 16 jaar):
    • € 37,50 voor JANners en SANNErs
    • € 52,50 voor niet-leden
    • Ga je niet abseilen maar wil je wel mee de Euromast op (er zit een brasserie waar we na afloop wat drinken):
    • gratis voor JANners en SANNErs
    • € 9,25 voor niet-leden (50% korting via optimel)
    • € 5,90 voor kinderen 4 t/m 11 jaar (50% korting via optimel)
  • Stempels maken: gratis
  • Scavengerhunt: gratis
  • Feestje: gratis (maar regel je eigen outfit. ;) )

Voor de gezamenlijke avondmaaltijden betaal je de kostprijs.
Ontbijt- en lunchspullen, drinken en snaai- en snackspul mag je zelf regelen.

Aanmelden:
Aanmelden doe je door een mailtje te sturen naar dit e-mail adres; hemelvaart@wijzijnjan.nl

Geef daarin aan:
  1. Dat het om het hemelvaartweekend gaat
  2. Je naam,
  3. Je mobiele nummer (zodat we je kunnen bereiken als we wachten met eten of zo),
  4. Hoe laat je woensdag (of een andere dag) denkt aan te komen,
  5. Of je woensdag mee wilt eten rond 18.30 uur (tegen kostprijs),
  6. Of je met de tent, caravan of vouwwagen komt,
  7. Of je stroom nodig hebt,
  8. Of je van de tegoedbon die je bij je NFN pas gekregen hebt, gebruik gaat maken (max. 1 bon per weekend in te wisselen, en vergeet 'm niet mee te nemen),
  9. Of je deelneemt aan het abseilen, AANMELDEN = BETALEN *!* (aub aanmelden vóór 22 mei, zodat we iedereen in hetzelfde tijdsvak kunnen boeken)
  10. Als je niet wilt abseilen, of je wel mee de Euromast op gaat, *!*


*!* Meld je je aan, en ga je toch niet mee, dan moet je het bedrag voor niet-leden betalen, tenzij het bestuur vindt dat de reden dusdanig gerechtvaardigd is dat je (als lid) alleen het JAN/SANNE-tarief hoeft te betalen. Er kan nog geannuleerd worden t/m zondag 25 mei 12.00 uur. (klinkt wat streng, maar in het verleden is er een paar keer op zo'n manier onnodig verenigingsbudget verspild, en dat willen we graag voorkomen door mensen goed na te laten denken over hun deelname en/of reden om op het laatste moment af te zeggen)

:!: Als je NIET komt kamperen, maar wel vrijdagavond naar de ALV komt, laat het dan ook even weten, dan weten we dat we je kunnen verwachten. :!:

Contactpersonen:
Karin & Maurice

Gepost door Karin.

Aangemeld zijn al:
  1. Karin
  2. Maurice
  3. Jos
  4. Marc
  5. Arthur
  6. Guus
  7. RJvdW
  8. André
  9. Remko
  10. Jan
  11. Marjoleine
  12. Nieck
  13. Geert
  14. Kees
  15. Kenny
  16. Brenda
  17. Martijn
  18. Eilko
  19. Hilda



Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Jos » 10 mei 2014, 12:57

Het zal wel even slikken zijn om de eerste stap te zetten, maar dat abseilen lijkt mij wel gaaf.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Marc v G » 10 mei 2014, 13:26

Mij ook. Ik heb mijn aanmelding net verstuurd.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Karin » 10 mei 2014, 14:27

Ik heb nog even wat aangepast in de activiteiten! :)

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door TuuronTour » 10 mei 2014, 15:28

Ik heb ook een mail gestuurd

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Brenda » 10 mei 2014, 22:08

Dat ziet er erg leuk uit, Orgies!
Dat abseilen is echt heel erg leuk! Ik heb het zelf 2x gedaan. Echt een aanrader! En mocht je het toch wat eng vinden..... in 8 seconde ben je beneden en is het voorbij :-). En ja Jos, de eerste stap over de rand was het engst (vond ik), verder was het puur genieten.

Hopelijk ga ik dat feestje halen. Ik heb die avond eerst andere verplichtingen.
Ik laat het nog even van de weersvoorspelling afhangen of ik/we met Thijs komen kamperen.

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Brenda » 11 mei 2014, 21:24

[QUOTE=Brenda!;29061]Dat ziet er erg leuk uit, Orgies!
Dat abseilen is echt heel erg leuk! Ik heb het zelf 2x gedaan. Echt een aanrader! En mocht je het toch wat eng vinden..... in 8 seconde ben je beneden en is het voorbij :-). En ja Jos, de eerste stap over de rand was het engst (vond ik), verder was het puur genieten.

Hopelijk ga ik dat feestje halen. Ik heb die avond eerst andere verplichtingen.
Ik laat het nog even van de weersvoorspelling afhangen of ik/we met Thijs komen kamperen.[/QUOTE]

O nee, dat was tokkelen. Ook heel leuk!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Karin » 13 mei 2014, 13:29

Op zoek naar korting vond ik op de reguliere entreeprijs 50% korting via Optimel. Voor de niet-leden (en evt. kinderen van leden) die mee gaan vast interessant.

Heb je zelf geen optimel-account? Ik heb punten in overvloed, dus ik kan makkelijk extra bonnen bestellen. Laat maar weten.

RJvdW
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 apr 2014, 14:47

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door RJvdW » 13 mei 2014, 16:29

Karin,

Dank voor de tip. Gelijk bestellen. Heb ook nog wat van die punten.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Karin » 14 mei 2014, 22:00

We hebben toestemming van Zon en Leven voor het feestje (dat was nog even twijfelachtig, haha)!! Het moet wel om 23 uur stil zijn, dus we beginnen gewoon lekker vroeg, en de mensen die bang zijn niet te kunnen slapen vanwege de herrie hoeven zich ook geen zorgen te maken.
Iedereen blij!! :D

Nu nog op zoek naar een leuke zwart-wit-outfit! :hoed:

Verder, tenzij je zelf per fiets wilt gaan dauwtrappen of op een andere dag op de fiets weg wilt, hoeven er geen fietsen meer mee. Die vraag is dus verwijderd bij de aanmeldvragen.
:JAN: :SANNE: :JAN: :SANNE: :JAN: :SANNE: :JAN: :SANNE: :JAN: :SANNE:

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Bregje » 19 mei 2014, 12:34

Wij twijfelen nog of we komen, maar gaan sowieso niet mee abseilen. Als we meer duidelijkheid hebben over werk en weer dan laten we het meteen weten.

Voor wie er naar Rotterdam gaat: Volgens ketelbinkie koffie bestel je op deze manier een zwarte koffie: "Doet mijn een lekker bakkie pleur met een kakie en verders zonder niks."

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Jan » 19 mei 2014, 19:03

Mijn aanmeldingsmail is net de (virtuele) deur uit gegaan.
Abseilen heb ik al ene keer eerder gedaan. Toen vanaf een brug. ALs je bijna beneden was moest je evne je benen intrekken want de rafters kwammen onder de brug door. De Euromast is wel een stukje hoger dan die brug.

Als er ruimte over is in mijn auto neem ik misschien mijn sax mee. Zijn er nog meer muzikanten op het weekend aanwezig?

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Nieck » 20 mei 2014, 23:54

Dan neem ik mijn triangel mee! :-)

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Bregje » 21 mei 2014, 20:18

Wij hebben besloten dit weekendje te bezuinigen en gaan in plaats hiervan bij vrienden naast de caravan kamperen. Dat hadden we ze al een tijd beloofd dus maken we van de nood een deugd ofzo :)

Veel plezier allemaal!

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Jan » 21 mei 2014, 20:24

He Nieck leuk dat je ook komt kamperen.
Welke nummes kan je spelen op je triangel?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Karin » 22 mei 2014, 21:48

Sjonge jonge, 15 mensen!
Als ik het niet vergeet zal ik m'n gitaar weer eens meenemen. Maar ik heb lang niet gespeeld, dus beware!!!

Gebruikersavatar
Guus67
Vriend(in) van JAN
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 jan 2014, 14:54

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Guus67 » 27 mei 2014, 07:23

Gaaf dat wij met een grote groep zijn. Het abseilen lijkt mij super tof en verheug mij al op het zeer lange weekend morgen.

André, Marc en Jan het zou mooi zijn als jullie enige ebook meenemen om uit te wisselen.

Tot morgen en groetjes.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Karin » 27 mei 2014, 09:41

Ik neem m'n laptop mee, daar staan ook 1000+ e-books op.
Verder vertrek ik zo al richting Berkenwoude, eens even een mooi kampeerplekje voor ons uitzoeken (lees: toegewezen krijgen ;) ).
Tot morgen! (en overmorgen en vrijdag)

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Falco » 27 mei 2014, 18:36

Besloten niet de komen. Geen zin in het zon en leven regime.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Karin » 27 mei 2014, 21:11

Wat klinkt dat lekker positief Falco! ;) Tot nu toe alleen vriendelijkheid hier. (en geen rook van rokers, heerlijk :P )

Nou (ik ben er al), volgens mij is er rond dat jeugdhonk (waar we ook het feestje houden) plek zat voor de tenten, dus ik probeer nog te regelen dat we daar mogen staan, dan kunnen we zo lang het regenachtig is lekker daar binnen zitten, en ook eventueel 's avonds als het afkoelt. Ik hoor het morgen! *spannend*

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Jan » 27 mei 2014, 21:49

ALs we het jeugdhonk mogen gebruiken, hebben we de party tent dan nodig?
Dit zou mij veel sjouw werk schelen :)

RJvdW
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 apr 2014, 14:47

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door RJvdW » 28 mei 2014, 11:48

Even de laaste dingen regelen hier en dan vertrekken. Hoop wel op wat beter weer.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Eilko » 28 mei 2014, 13:18

Hilda en ik komen vrijdagavond voor de ALV, en blijven 1 nacht kamperen.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Jos » 01 jun 2014, 21:36

Zo, we hebben dit weekend wel weer een aantal uitersten gehad: warm / koud / hoog / laag.

We hadden een hele leuke groep bij elkaar, niet alleen mensen die de gehele tijd bleven slapen, maar ook die 1 - 2 -3 of 4 nachtjes korter bleven. We stonden met z'n allen rond het jeugdhonk, waar we ook gebruik van konden maken. Regelmatig tot 2 - 3 uur 's-nachts lekker rond de houtkachel gezeten, waarbij alle wereldproblemen opgelost zijn.

Volgens het KNMI was het met hemelvaart de koudste '29 mei' sinds 1901: moeten wij net weer hebben. Gelukkig hadden ze de sauna opgestookt, dus hadden we het toch lekker warm.
Op vrijdag hebben we in Gouda een scavengerhunt gehouden. Met een analoge camera moesten de resultaten van allerlei (hilarische) opdrachten worden vastgelegd. Jan kan het nu nog niet verkroppen, dat zijn team niet meer in staat is om met technieken te werken, die inzicht, voorstellingsvermogen, een vaste hand en vertrouwen in de uitkomst vereisen: met filmrolletjes kan je niet direct meer het resultaat zien, je moet zelf de belichting instellen en niet bewegen, want anders is echt niet op de foto te zien wat je hebt willen vastleggen. Ik geef toe, 3 man, die de witte vlakken van een zebrapad schoonlikken is hilarisch, maar die haalt het nog niet bij Guus, die midden in de V&D poseert in een galajurk.

Zaterdag was de bestijging van de Euromast toch wel het hoogtepunt van het weekend, vooral ook, omdat 7 personen niet op de "normale" manier weer naar beneden gingen, maar abseilend. Ik geeft toe, dat het wel even slikken was, toen het touw aan m'n tuigje werd vastgemaakt, maar daarna was het kicken. Ontzettend gaaf, om rustig aan het touw jezelf naar beneden te laten zakken.
's-Avonds waren we maar net op tijd terug voor de feestavond met als thema zwart/wit. De terechte winnaar hiervan was Conchitta-Kees. Toch wil ik ook Kenny niet vergeten: bedankt voor de muziek.

Vandaag moesten we allemaal weer naar huis, maar dankzij het mooie weer zijn er toch een aantal tot 18:30 gebleven.

Ik kijk al weer vol verlangen uit naar het volgende weekend.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Jos » 01 jun 2014, 21:40

Nog even een paar huishoudelijke mededelingen:

1) Guus: ik heb jouw zwarte vest meegenomen, die was blijven liggen. Ik zal 'm de volgende keer meenemen.

2) Ik ben m'n lepel kwijt (volledig metaal). Weet iemand, bij wie dit ding uit logeren is gegaan?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Karin » 02 jun 2014, 11:06

Ik vond het ook echt een rits heerlijke dagen! Het begon nogal regenachtig, maar dankzij het jeugdhonk en natuurlijk onze eigen eventshelter was dat drama wel te overzien. En omdat ze op Berkenwoude echt elke dag dat we er waren de sauna gestookt hebben, konden we ons opwarmen wanneer we wilden. ;-)

Het abseilen van de Euromast was echt SuperGaafGeweldigVet!!! Maar sjonge, wat is 100 meter hoog als je aan een touwtje hangt! Ik heb wel nog steeds spierpijn in beide armen, toch een beetje krampachtig vastgehouden misschien? Maar dat maakt helemaal niet uit, wat een ervaring!

Verder ben ik ook nog best verbaasd geweest over de creatieve geest die velen blijken te hebben, toen we stempels gingen maken m.b.v. gummen en gutsen en mesjes. Daar zijn erg leuke dingen uit voort gekomen.

En over creativiteit gesproken... wat een hilarische foto's zijn er tevoorschijn gekomen na de scavengerhunt! En heerlijk ook hoe sommige opdrachten opgepakt en in beeld gebracht zijn. Ik scan de foto's nog in voor de liefhebbers!

Maar toch wil ik nog even rechtzetten (jaja, ik heb ook m'n eer), dat ik de meeste stemmen had voor de leukste zwart-wit-outfit, maar dat ik het raar vond de (door mijzelf gekochte en gemaakte) eerste prijs in ontvangst te nemen. Zo kreeg Kees dus de eerste prijs, terwijl hij 2e was, en Marjoleine kreeg de 2e prijs terwijl ze 3e was. :)


Edit: zojuist ontving ik nog dit mailtje van Berkenwoude:

Beste Karin,

Ik wilde je nog even laten weten dat we de aanwezigheid van de JAN en SANNE zeer op prijs hebben gesteld. We waren aanvankelijk een beetje bezorgd dat jullie te weinig ruimte zouden hebben maar we kunnen ons goed voorstellen dat jullie rondom het jeugdhonk bij elkaar wilden staan. Fijn dat jullie zaterdagavond ook rekening hebben gehouden met de wens om het na 23:00 uur stil te laten zijn op het terrein en dat jullie zo goed omgingen met de ruimte en de gebruiken op ons terrein. We hopen dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad en tevens nog dank voor de gulle gift van 25 Euro.

Met vriendelijke groet en mogelijk tot ziens, ook namens het hele bestuur,


Penningmeester Zon en Leven Berkenwoude.

andre1
Vriend(in) van JAN
Berichten: 138
Lid geworden op: 10 apr 2014, 10:43

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door andre1 » 02 jun 2014, 11:31

Ten eerste wil ik de orgies bedanken voor de leuke en goed georganiseerde dagen.

Ondanks dat het weekend wat regenachtig begon.
Werd dit vanaf vrijdag ruim gecompenseerd.
De zon scheen zo lekker dag er verschillende mensen tot laat in de middag bleven.

Ook van mijn kant nog even een huishoudelijke mededeling:
Ik mis nog een mes met een blauw handvat.
De andere messen en vorken zijn nu ontroostbaar.
Haar aanwezigheid wordt erg gemist.

Tot snel te Darp

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Jan » 07 jun 2014, 07:44

Het was eenpracht weekend, het weer werd steeds beter :)

Ik ben heel nieuwsgierig naar de abseilfoto's die gemaakt zijn vanuit het restaurant. Staan ze al bij Ruerd op de server voor download?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Karin » 10 jun 2014, 16:14

Ik zal de foto's die ik heb via WeTransfer mailen aan de mensen die erop staan (iedereen krijgt wel gewoon alle foto's hoor, gooi zelf maar weg wat je niet wilt :) ).

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

JAN & SANNE - Berkenwoude, woe 28 mei t/m zo 1 juni 2014 - Hemelvaart

Bericht door Jan » 10 jun 2014, 17:44

Thanks

Plaats reactie