Boerengolf, BBQ, Karaoke avond en wijnproeverij

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis33
Berichten: 51
Lid geworden op: 07 apr 2011, 17:25

Boerengolf, BBQ, Karaoke avond en wijnproeverij

Bericht door Dennis33 » 16 jul 2014, 22:27

Op zaterdag 26 juli houden we wederom een karaoke avond bij Hart van Brabant - De Reeshof.
Het thema is dit keer: Leef je lekker uit!!!

Zaterdagmiddag is er eerst vanaf 13:00u een Boerengolf Toernooi, daarna gezellig met z'n allen BBQ-en om aansluitend de stembanden aan het werk te zetten tijdens een super gezellige karaoke-avond!

Zondag 27 juli is er vanaf 15:00u de mogelijkheid om verschillende wijnen te proeven tijdens de wijnproeverij. Er zullen 8 verschillende wijnen te proeven zijn met uiteraard deskundige begeleiding en uitleg.

Kosten:
Boerengolf - Gratis deelname
BBQ - zelf vlees verzorgen en 1 euro bijdrage voor hout/kolen
Karaoke - Gratis deelname
Wijnproeverij - tussen de 5 en 7,50 euro - opgeven nodig --> zie de web-site: http://www.hart-van-brabant.nl.

Plus natuurlijk de kosten van het kamperen.

Als je zin hebt om hierbij te zijn, dan zul je wel zelf even een plekje moeten reserveren om te kamperen. Reserveren is mogelijk door bijgevoegd reserveringsformulier in te vullen en te mailen naar hvb.hart-van-brabant@tele2.nl (vermeld er dan ook even bij dat je van JAN bent). Voor tarieven en meer informatie zie de web-site: http://www.hart-van-brabant.nl.

We hopen dat er een leuke vertegenwoordiging van JAN en SANNE aanwezig zal zijn!!

Groetjes,

Dennis en Lindsay

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Boerengolf, BBQ, Karaoke avond en wijnproeverij

Bericht door Lindsay » 17 jul 2014, 09:42

Goed geschreven schatje, ons plekje is daar al gereserveerd en leuk dat wij samen de karaoke verzorgen die avond. Voor zusterverenigingen is het kampeergeld geloof ik 5 euro p.p.p.n. ipv 6 dus kijk dat even na als je wilt komen. Als je zegt dat je van JAN bent, zet Theo (de terreinbeheerder) ons lekker dicht bij elkaar dus als je apart wilt staan...zeg vooral niet dat je van JAN bent en vraag een plekje aan de andere kant van het terrein haha...

wil je geen muziek horen in de late zaterdagavond, misschien kun je dan beter oordopjes meenemen of met een formeel JAN weekend meegaan, want 25/26/27 juli wordt het tot in de late uurtjes gezellig...
wij zijn er die vrijdag rond ca 19.00 op je op te vangen, maar zoals dennis zegt, zelf aanmelden daar blijven wij tussenuit. De rest van de vereniging vind de laatste karaoke samen erg leuk, vandaar dat wij weer met zn allen bij deze via ons uitgenodigd zijn door het bestuur en hun Activiteitencommissie.

Misschien tot dan?!

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Boerengolf, BBQ, Karaoke avond en wijnproeverij

Bericht door Lindsay » 20 jul 2014, 09:43

Hey janners en sanneners.
Ik vraag me af waarom er nog niemand gereageerd heeft op ons forumberichtje. Meestal komt er wel een reactie op ieders bericht al is het maar "leuke uitnodiging maar ik kan niet" of "helaas ik hou niet van karaoke". Wel wat appjes gehad van leden die erover denken te komen maar voor zover ik gehoord heb nog niets concreets.
Vertel...whats going on?

Wij zijn gister in elk geval even lekker twee uurtjes gaan zonnen en zwemmen bij ons andere clubje in tilburg en een heleboel leden daar zijn sowieso van de partij inclusief wij twee. Ook niet nfn leden kunnen als onze introducee komen kennismaken.

Hieronder een foto van het kampvuur wat al brandde smiddags voor de bbq die elke week gehouden wordt met dat rooster erboven en daarna weer met kampvuur tot ??? uur tijdens de karaoke volgende week.

De weersvoorspelling stond net op vrijdag zon en max 29 graden, zaterdag ook zon en max 29 graden en zondag kans op regen maar ook 28 graden voorspeld. Dus wij zijn er vrijdag rond 19.00 uur voor het weekend en de wijnproeverij kan bij een bui gewoon in het clubhuis doorgaan o.l.v. wijnclub tilburg voor wie wil. Zwembad was ook warm en lekker vandaar een spontane aqua fun aerobics met muziekboxen op zondag 11.00 uur. Niks hoeft maar er is dus vanalles gaande....

Jan en sanne zijn via ons uitgenodigd door het bestuur en wat vaste gasten, zoals vorig jaar.
Dus ... iemand die overweegt om mee te gaan of al ingeschreven heeft bij Theo van het terreinbeheer?


Lieve groetjes Lindsay

www.hart-van-brabant.nl

[ATTACH=CONFIG]695[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]696[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]697[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]698[/ATTACH]

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Boerengolf, BBQ, Karaoke avond en wijnproeverij

Bericht door Karin » 22 jul 2014, 20:26

Waarschijnlijk omdat het overgrote deel van de actieve JANners en SANNErs enorm actief aan het zijn was tijdens een enorm leuk kampeerweekend in Darp....?

En ik heb al andere plannen komend weekend. Maar veel plezier!

JB22
Vriend(in) van JAN
Berichten: 52
Lid geworden op: 28 mei 2006, 00:15

Boerengolf, BBQ, Karaoke avond en wijnproeverij

Bericht door JB22 » 27 jul 2014, 14:15

Als ik via een forum (van wat voor 'n club of hobby dan ook) wordt uitgenodigd en ik kan of ik wil niet.
Dan reageer ik ook niet.
(Behalve als ik betrokkene goed ken, dan zal ik wel eens in een persoonlijk berichtje [op dit forum heet dat een 'privébericht'] reageren.)

Op dit forum zitten 482 (al dan niet slapende) leden. Als vijf mensen in een forumdraadje op een uitnodiging reageren met 'leuk, maar ik heb iets anders, te ver weg' e.d.; dan begin ik me al te ergeren van 'Dat hoef ik niet allemaal te weten!'.
We hebben allemaal ons eigen agenda met werk, sport, hobby's, smaak, voorkeur, humeur, vakantie, klussen in huis en tuin, reistijd, reisafstand, familie, vrienden e.d. Ik kan daar respect voor opbrengen zonder dat ik weet wat en waarom.
Op een ander forum dat ik lees, is zelfs de afspraak om niet te reageren als je niet komt om wat voor reden dan ook.
Ik vind dat een gemiddelde forumlezer zich niet verantwoordelijk hoeft te voelen naar een topicstarter/ organisator als hij (m/ v) niet kan of wil.

Blijf ons uitnodigen, maar verwacht niet teveel.
Je hebt je best gedaan!

Met vriendelijke groet,
Joost
[QUOTE=Lindsay;29319]Hey janners en sanneners.
Ik vraag me af waarom er nog niemand gereageerd heeft op ons forumberichtje. Meestal komt er wel een reactie op ieders bericht al is het maar "leuke uitnodiging maar ik kan niet" of "helaas ik hou niet van karaoke". Wel wat appjes gehad van leden die erover denken te komen maar voor zover ik gehoord heb nog niets concreets.
Vertel...whats going on?
...

Lieve groetjes Lindsay[/QUOTE]

Plaats reactie