SANNE: Kampeerweekend 8 t/m 10 mei nieuw Moscow

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

SANNE: Kampeerweekend 8 t/m 10 mei nieuw Moscow

Bericht door Eilko » 12 apr 2015, 11:02

Wanneer:
vrijdag 8 mei - zondag 10 mei 2015

Waar:
Nieuw Moscow
Zuideropgaande 129
7913 TL Hollandscheveld

Vertel!
De website van Nieuw Moscow vertelt ons:
Camping Nieuw Moscou is naast een geklede camping ook voorzien van een gescheiden naturisten deel. Als lid van de NFN bezoeken jaarlijks tientallen naturisten onze camping. Hierbij staan diverse faciliteiten ter beschikking opgesteld in een prachtige en ontspannen omgeving. Beleef de rust en harmonie om weer bij te komen van de dagelijkse beslommeringen. Onze camping biedt u als bezoeker de mogelijkheid zelf uw tent, caravan, of camper te plaatsen. U kunt ook bij ons een stacaravan huren.

Wat gaan doen:
Er zijn dit weekend 2 mogelijkheden:
Fierljeppen *of* koe-knuffelen

Fierljeppen of polsstokspringen betekent letterlijk ver springen. Met de polsstok springt u over diverse sloten in het mooie Lemsterland-Delfstrahuizen aan het Tjeukemeer.

Heerlijk en relaxt koeknuffelen met een Friese koe. Dat kan bij Boerderijrecreatie. Niet alleen de koe geniet van deze gebeurtenis want de ademhaling en de hartslag van een koe heeft een bewezen ontspannen effect op de mens. Je kunt je dan ook helemaal overgeven aan Sjoukje, Hiltsje, Baukje, Bertha of Sytske.

Voor koeknuffelen zijn minimaal 6 deelnemers vereist, voor fierljeppen minimaal 4 deelnemers.
Voor meer informatie over koeknuffelen zie : http://www.boerderijrecreatie.nl/activi ... felen.html

Voor meer informatie over fierljeppen zie :
http://www.boerderijrecreatie.nl/activi ... sport.html

Als voor beide activiteiten voldoende deelnemers zijn, kunnen we beide activiteiten organiseren. Je kunt niet aan beide meedoen.


Kosten:
SANNE: Fierljeppen : € 7.50
SANNE: Koeknuffelen : € 12.50
JAN/introducee's : Fierljeppen : 12.50
JAN/introducee's : Koeknuffelen : € 17.50

Voor de SANNE leden: Als je je voor 23 april aanmeldt krijg je 5 euro extra korting op het kampeertarief. Deze kun je dus in combinatie met je kampeerbon (van 10 euro) gebruiken!


Voor de gezamenlijke avondmaaltijden betaal je de kostprijs.
Ontbijt- en lunchspullen, drinken, snacks en snaaigoed mag je zelf regelen.

Aanmelden:
Aanmelden doe je door een mailtje te sturen naar dit e-mail adres; nieuwmoscow@wijzijnsanne.nl

Geef daarin aan:
  1. Dat het om dit weekend gaat ("Nieuw Moscow" graag in het onderwerp van het mailtje)
  2. Je naam,
  3. Je forumnaam (hiermee kom je in het aanmeldlijstje te staan, tenzij je aangeeft dat het wat anders moet zijn),
  4. Je mobiele nummer (zodat we je kunnen bereiken als we wachten met eten of zo),
  5. Hoe laat je vrijdag denkt aan te komen,
  6. Of je vrijdag mee wilt eten rond 18.30 uur (tegen kostprijs),
  7. Of je met de tent, caravan of vouwwagen komt,
  8. Of je stroom nodig hebt,
  9. activiteiten, 1e voorkeur (fierljeppen of koeknuffelen),
  10. activiteiten, 2e voorkeur (als er voor je 1e voorkeur onvoldoende belangstelling is)
  11. Of je van de tegoedbon die je bij je NFN pas gekregen hebt, gebruik gaat maken. (en vergeet 'm niet mee te nemen! zonder bon geen korting)

    Als je je aanmeldt voor een activiteit en die activiteit gaat door, dan word je geacht te betalen! De standaard regeling is van toepassing.


Contactpersonen:
Jos en Eilko

Gepost door Eilko.

Aangemeld zijn al:
  1. Jos Fierljeppen
  2. Eilko
  3. Hilda
  4. Guus67 Fierljeppen
  5. André
  6. Karin Koeknuffelen
  7. Geert Koeknuffelen
  8. Dree Fierljeppen
  9. Jan Fierljeppen
  10. Pieter
  11. Brenda
  12. Martijn Fierlejeppen



Gebruikersavatar
Guus67
Vriend(in) van JAN
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 jan 2014, 14:54

SANNE: Kampeerweekend 8 t/m 10 mei nieuw Moscow

Bericht door Guus67 » 13 apr 2015, 20:34

Ik ben van de partij. Mag wel aannemen dat je 2015 bedoeld bij wanneer.

Groetjes Guus:cool:

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

SANNE: Kampeerweekend 8 t/m 10 mei nieuw Moscow

Bericht door Karin » 14 apr 2015, 20:01

Sjongejonge... het eerste :JAN:-weekend moet nog komen, en nu alweer aangemaild voor deze! Ik hoop dat de koeien er klaar voor zijn! :D

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

SANNE: Kampeerweekend 8 t/m 10 mei nieuw Moscow

Bericht door Jan » 19 apr 2015, 09:10

Ik ben er bij. Eindelijk weer kamperen :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

SANNE: Kampeerweekend 8 t/m 10 mei nieuw Moscow

Bericht door Karin » 01 mei 2015, 21:40

Omdat het het vorige kampeerweekend niet gelukt is, hier nogmaal mijn oproepje: :D


KOFFIE-oproep! (voor het komende SANNE-weekend)

Is er iemand die graag de Nescafé oplos-cappuccino drinkt, en mij ervan af wil helpen?
Ik heb 18 zakjes (recent gekochte) Nescafé oplos-cappuccino, en wil die graag ruilen voor 2 pakjes á 8 zakjes oplos-latte-macchiato van Nescafé of Buisman (zie plaatje).

Wie oh wie kan en wil mij blij maken met deze ruil?! :D

Plaats reactie