JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 25 jan 2016, 20:25

[HR][/HR]Let op: Wil je meedoen met het buggyrijden en/of de grafittiworkshop, geef je dan uiterlijk 23 april op. Daarna kunnen we niet meer garanderen dat je met deze activiteiten kan meedoen.
[HR][/HR]
Jubileumweekend
JAN 10 JAAR

[IMG]http://www.karinwel.nl/afb/logo-10 jaar-JAN-250x250.jpg[/IMG]

Wanneer:
Woensdag 4 t/m zondag 8 mei 2016

Waar:
Chamavi
Lijsterweg 4
1358 CB Almere
http://www.chamavi.nl/


Vertel!
Op de aanvangsdag van dit extra lange kampeer'weekend' is het exact 10 jaar geleden dat de statuten van JAN officieel bij de notaris zijn vastgelegd.
Al 10 jaar lang kamperen we wat af in voorjaar, zomer en najaar, en hebben we al heel wat saunacomplexen van binnen bekeken.
We gaan nu dus ons 11e seizoen alweer in, en dat doen we met dit geweldige jubileum-weekend!

We hopen op veel leden die dit met ons mee komen vieren, en dit feestweekend nodigen we ook oud-leden uit die actief zijn geweest bij de vereniging. En ook je eventuele partner, NFN-lid of niet, is welkom!
Dus meld je snel aan! Niet alleen voor de vroegboekkorting, maar ook omdat je de organisatoren enorm helpt door tijdig te laten weten dat je komt.

Over Chamavi
Chamavi heeft een zwembad voor volwassenen en een peuterbad. De baden zijn verwarmd waardoor het zwemseizoen aanzienlijk wordt verlengd. Zwemmen is gratis.
De Sauna gaat minimaal twee maal per week open, op woensdag en zaterdag. Maar als er genoeg liefhebber zijn, kan deze eigenlijk altijd aan. Je kunt kiezen uit een droge, hete sauna of een infraroodsauna.
Men kan gratis warm douchen en afwassen in de twee sanitaire units. Op de ligweide kunnen gasten en leden, maar ook dagrecreanten heerlijk zonnen en genieten. Er is gratis WiFi op het hele terrein. Voor de kinderen zijn er diverse speeltoestellen, hutten en een eigen plaats in het Lijsternest.

Wat gaan doen:
We hebben natuurlijk maar 1 keer een 10-jarig jubileum, dus we gaan dit weekend extra vol activiteiten proppen!

Woensdag komen we aan en houden we een doe-het-zelfbuffet. Neem hiervoor een éénpersoonsportie van een (liefst zelfgemaakt) makkelijk deelbaar gerecht mee, of lekkere kleine hapjes á la tapas of pintxos. Wanneer iedereen dit doet ontstaat er vanzelf een groot buffet met allerlei verschillende gerechten.

Donderdag gaan we gelijk lekker spectaculair aan de gang, want we gaan buggyrijden in Voorthuizen!
Niet alleen is de omgeving te gek, ook het Buggy rijden zelf zorgt voor een adrenalineshot! Een buggy is een soort Go Kart, dan wel skelter waarmee je op de openbare weg mag rijden. Leuke eigenschappen van de buggy zijn, dat ze eigenlijk net als een kart, redelijk spartaans rijden en sturen. Dankzij de open constructie rij je volledig in de open lucht en kan je genieten van de zon op je gezicht en de wind door je haren. Cabrio gevoel ten top! De buggy’s zijn voorzien van een 250cc motor en halen een topsnelheid van 65 km per uur.
Ook mensen zonder rijbewijs kunnen mee, want je zit met z'n tweeën in een buggy.

Voor het avondmaal op deze hemelvaartsdag stoken we de barbecues op, en zetten we eventueel de hapjes die over zijn van woensdag op tafel.
Maar het is deze dag óók bevrijdingsdag. Mocht je nog een uitstapje naar een bevrijdingsfestival willen maken, hou daar dan rekening mee voor je je opgeeft voor de barbecue.

Vrijdag gaan we Almere in voor een verrassende architectuur-wandel-foto-puzzeltocht door het centrum. Hou je oren en ogen goed open, denk vooruit, en zet je puzzelvermogen op sterk, want dat zal wel nodig zijn!

's Avonds gaan de JANners en SANNErs even een uurtje serieus doen tijdens de Algemene Ledenvergadering, en daarna kunnen we bijkomen van de zakelijkheid in de sauna!

Zaterdag gaan we creatief aan de gang, maar wel op een enorm stoere manier, want we gaan ons onderdompelen in de kunst van het spuitbusspuiten tijdens een heuse graffitiworkshop! Het kunstwerk dat je uiteindelijk zelf maakt, van 70 x 120 cm, mag je natuurlijk mee naar huis nemen.
Als het weer het toelaat, vindt deze workshop op de camping plaats.

Qua eten kunnen we kiezen voor 'de vette bek', want de frituur gaat aan op de camping. En daarna gaan we feesten! Want bij een jubileum hoort een feestje!
We hebben besloten te gaan voor het thema van het allereerste JAN-feestje ooit: FOUT met ZILVER en GOUD! En we verwachten dan ook dat iedereen wat moeite doet om een thema-feestoutfit bij elkaar te harken.

Zondag is het alweer de laatste dag van dit feestweekend. We kunnen lekker uitslapen, nagenieten, de boel opruimen (hulp bij het opruimen van de feestruimte en ons eigen kampterrein is zeer gewenst), hopelijk nog van het heerlijke weer genieten, en dan weer richting huis reizen.

Kosten:
Kamperen:
Per persoon per nacht: € 9,-
Stroom: € 2,50
Dagbezoek: € 3,- (09.00-19.00 uur)

Buggyrijden:
Vrienden van JAN/SANNE: € 22,95
Anderen: € 33,75

Graffity-workshop:
Vrienden van JAN/SANNE: € 27,50
Anderen: € 35,-

Barbecue:
Kostprijs, waarschijnlijk niet duurder dan € 8,-

Architectuur-wandel-foto-puzzeltocht:
Helemaal gratis!

Fout met zilver en goud!-feest:
Helemaal gratis, als je maar je best doet voor een outfit in thema!

Sauna:
Los kaartje: € 4,-
Een vijfbadenkaart: € 15,- (niet persoonsgebonden)

Helaas moeten we het even melden, voor de duidelijkheid en om eventuele verontwaardiging te voorkomen, maar als je je ergens voor aanmeldt, moet je dat ook betalen. Ook als je om wat voor reden dan ook toch niet mee doet. Dit omdat wij vooraf voor jou kosten gemaakt hebben, omdat we tijdig mensen aan moeten melden voor activiteiten bij externe partijen.

Voor de gezamenlijke avondmaaltijden betaal je de kostprijs.
Ontbijt- en lunchspullen, drinken, snacks en snaaigoed mag je zelf regelen.
De vereniging heeft het één en ander aan keukengerei, maar géén gastoestellen. Heb je die zelf, dan wordt het gewaardeerd als je die meeneemt, zodat niet altijd dezelfde mensen hun spullen aan de groep lenen.

Vroegboekkorting:
Als je je uiterlijk 27 maart aanmeldt krijg je 5 euro korting op dit weekend! (dit geldt enkel voor JANners en SANNErs)

Aanmelden:
Dat kan je met dit formulier doen. (per persoon een nieuw formulier invullen)

Contactpersonen/organisatoren:
Karin, Brenda en Marc
Te bereiken via jubileumcommissie@wijzijnjan.nl en mobiel (nummers in de ledenlijst en in de laatste infomail). Echter zijn wij vanaf dinsdag al op de camping, dus het kan even duren voor je reactie krijgt).
Gepost door Karin


Aangemeld zijn al:
:cool: = Doet mee met buggyrijden
:what: = Doet mee met graffiti-workshop

  1. Marc v G :cool: :what:
  2. Karin :cool: :what:
  3. Brenda :cool:
  4. Arthur :cool: :what:
  5. Marcel :cool: :what:
  6. Dree :cool: :what:
  7. André
  8. Marjoleine :cool: :what:
  9. Jos :cool:
  10. Nathan :cool:
  11. Jacob :cool:
  12. Guus :cool: :what:
  13. Remko :cool:
  14. Joost :cool:
  15. Tom :cool:
  16. Jan :cool:
  17. Falco :cool: :what:
  18. Geert :cool: :what:
  19. Lindsay :what:
  20. Dennis
  21. Ellen :cool: :what:
  22. Kees :cool: :what:
  23. Maurice :cool:
  24. Kenny :cool:



Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Marc v G » 27 jan 2016, 16:42

Dat gaat goed zo, de aankondiging is nog geen 2 dagen oud en we hebben al 8 deelnemers :)

Maar, we hebben geen maximum, en er kunnen dus nog véééél meer mensen mee op dit bijzondere weekend!
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Lindsay » 28 jan 2016, 07:05

leuk leuk leuk program en terrein. tis dat mijn 3dubbele werkagenda echt even op zn kop ligt maar als we gaan zsm kijken waar dennis en ik bij kunnen zijn en officieel opgeven. we komen sowieso. gaan voor de 25 man en 25 graden net als vorig jubileum.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Marjoleine » 30 jan 2016, 07:12

Ik vind het ook leuk om 1 jaar terug in de tijd te gaan.....😜

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Marc v G » 30 jan 2016, 09:52

Scherp, Marjoleine. Ik heb er een jaartje bij opgeteld, want negen jaar is geen jubileum :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door jacob » 01 feb 2016, 19:38

Ik heb mij inmiddels ook al aangemeld. :) Nu toch maar eens echt werk gaan maken van de carvan lol

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Falco » 02 feb 2016, 20:42

Verlofaanvraag ingediend aangezien het eerder een week dan een weekend betreft. Als ik goedkeuring heb meld ik me aan.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Karin » 03 feb 2016, 11:52

De donderdag is Hemelvaartsdag Falco, ik neem aan dat je dan sowieso al vrij bent. En bij veel bedrijven heb je de vrijdag dan ook al, of kan je 'm makkelijk erbij krijgen.
Maar sowieso: succes!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Karin » 20 feb 2016, 18:08

We zijn al met z'n 15en, gaaf!!

Edit: 16. :D

Gebruikersavatar
Falco
Vriend(in) van JAN
Berichten: 198
Lid geworden op: 15 sep 2012, 12:40

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Falco » 28 feb 2016, 20:31

En ook ik ben aangemeld:) zin in klaar met de winter

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Lindsay » 29 feb 2016, 19:58

wij komen ook maar dan i.v.m afspraken een half weekend. zaterdagochtend komen en zondagavond naar huis. aanmelding is nu onderweg. ps. alleen ik doe mee met graffitiworkshop. top programma! hopelijk is de sfeer net zo. ;-)

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door jacob » 17 mar 2016, 18:28

Ik kan niet wachten om achter het stuur van een buggy te kruipen:maf:

Gebruikersavatar
Kees
Vriend(in) van JAN
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 jun 2012, 13:01

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Kees » 27 mar 2016, 12:55

Ja, buggyrijden klinkt best geinig.

Ik heb ook super zin in dat feest met zilver en goud; Ik heb nog niks, maar ik hoop op Koningsdag wat leuke troep bijeen te harken voor mijn outfit.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Marc v G » 29 mar 2016, 16:39

Ik overweeg overigens op de maandag volgend op het jubileumweekend nog een dagje naar Thermen La Mer te gaan. Daar is de Zwerfkaart van Select Welness (Thermen & Beautygroep) ook geldig. Lijkt me wel een mooi einde van het jubileumweekend (en een mooi begin van mijn vakantie).
▶ ───────🔘────────── 13:37

nathan
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 mei 2014, 11:26

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door nathan » 06 apr 2016, 13:10

Wie wie graag buggyrijden?
Iemand die heel graag aan de knoppen, nou beter gezegd zijn stuurmanskunsten wil uitleven dus aan het stuur wil zitten, ik wil liever niet rijden. Het kost 22,95.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Marc v G » 11 apr 2016, 13:47

Leuk, er zijn al 24 aanmeldingen. Dat gaat een gezellig jubileum worden!

Meteen even een vraagje: Wie heeft er een grote (houtskool)barbecue en wil die meenemen naar Chamavi? We hebben we een barbecue van de vereniging, maar dat is dit weekend niet voldoende.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Jan » 11 apr 2016, 17:30

Had je mijn BBQ nog op het lijstje staan?

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Marc v G » 11 apr 2016, 18:12

Als je die wil meenemen, graag, Jan.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door jacob » 11 apr 2016, 23:45

[QUOTE=nathan;31124]Wie wie graag buggyrijden?
Iemand die heel graag aan de knoppen, nou beter gezegd zijn stuurmanskunsten wil uitleven dus aan het stuur wil zitten, ik wil liever niet rijden. Het kost 22,95.[/QUOTE]

Ja ik ga rijden. Ben wel fan het wilde gooi en smijt werk met zo apparaat :peace:

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Brenda » 12 apr 2016, 12:52

@Jacob: Ik denk niet dat het betere gooi- en smijtwerk er in zit deze keer, aangezien we gewoon op de openbare weg rijden.
Voor het ruigere werk zul je zelf een keer een off-roadtrip moeten boeken (en ja, dat lijkt mij ook ontzettend leuk!)

@Nathan: Wil je helemaal niet mee, of wil je alleen niet zelf rijden?

Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 12 apr 2016, 14:51

Let op: Wil je meedoen met het buggyrijden en/of de grafittiworkshop, geef je dan uiterlijk 23 april op. Daarna kunnen we niet meer garanderen dat je met deze activiteiten kan meedoen.

nathan
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 mei 2014, 11:26

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door nathan » 21 apr 2016, 22:08

[QUOTE=Brenda!;31148]@Jacob: Ik denk niet dat het betere gooi- en smijtwerk er in zit deze keer, aangezien we gewoon op de openbare weg rijden.
Voor het ruigere werk zul je zelf een keer een off-roadtrip moeten boeken (en ja, dat lijkt mij ook ontzettend leuk!)

@Nathan: Wil je helemaal niet mee, of wil je alleen niet zelf rijden?[/QUOTE]
Nou Brenda ik zou wel graag bij een buggy mee willen rijden. Zijn er nog verstandige chauffeurs:p nee als het even kan wel idd

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Marc v G » 22 apr 2016, 00:03

Dat gaat goed komen, Nathan. Er zijn meer mensen die wel meegaan maar niet willen of kunnen rijden.
▶ ───────🔘────────── 13:37

nathan
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 mei 2014, 11:26

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door nathan » 01 mei 2016, 21:01

Op het Hollandse af moet ik zeggen dat ik liever mee ga om te kijken. Maar dat had ik eerder moeten bedenken ( beetje dom :P )
Het is namelijk even moeilijk de eigen boontjes te doppen financieel. Ik zag dat Maurice en Dennis de enigen zijn die niet op de lijst 'buggyrijden' staan klopt dat?

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Eilko » 03 mei 2016, 09:52

Wij gaan het helaas niet redden om er bij te zijn, we hebben te veel dingen hier die tegelijk moeten gebeuren... Veel plezier allemaal, mooi dat het zo'n grote groep is geworden :)

Hilda en Eilko
p.s.s onze website is af: http://www.paardeweide.nl

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Karin » 03 mei 2016, 10:22

Jammer Eilko en Hilda! Kunnen jullie ook niet voor een paar uur heen en weer voor de gezelligheid?!

Ik heb snel even de site bekeken, en ik heb wel wat op- en aanmerkingen. Maar dat komt wel een keer, misschien tijdens een spontane kampeeractie op De Paardeweide? :D

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Jan » 09 mei 2016, 18:42

Het was een te gek weekend. Leuke activiteiten en natuurlijk heerlijk weer.
Mijn dank aan de orgi.

PS.
Als jullie de foto's en videos naar mij sturen. Als ik alles binnen heb stuur ik ze naar iedereen door. De Foto's van Mark heb ik al.

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door jacob » 10 mei 2016, 17:28

Hier ook een heerlijk weekend gehad op een incident na dan. Maar voor de rest heerlijk genoten van het weer, sauna, zwembad en de activiteiten natuurlijk. Als mensen nog foto's hebben waar ik op sta zou ik die graag willen hebben.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Eilko » 10 mei 2016, 18:10

Mooi dat het een te gek weekend was!

't Is inderdaad niet gelukt om een paar uurtjes langs te komen, zelfs mams heeft ons moeten missen op moederdag ... Vertellen we wel een keer :)

Gebruikersavatar
Dazz
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 apr 2006, 07:26

JAN & SANNE - Jubileumweekend 10 jaar JAN - 4 t/m 8 mei 2016 - Chamavi Almere

Bericht door Dazz » 11 mei 2016, 14:21

Dag allemaal,

Allereerst: nog van harte gefeliciteerd met het 10-jarig bestaan van JAN !!! :-) :-) :-)
Wat is de tijd voorbij gevlogen !
Ik zie net dat ik inmiddels ook ruim 10 jaar geregistreerd ben op deze site, 20 april 2006,
als een van de eersten ;-)
Leuk om te horen dat het een gezellig (extra lang) weekend is geweest !

Wie weet tot ziens bij een NFN- of andere naturistische activiteit komende tijd !
(Ik weet eigenlijk niet eens of ik nog officieel lid ben, want ik krijg nog wel ieder jaar de NFN-pas in de brievenbus)

Hartelijke groeten,

D.

Plaats reactie