GEANNULEERD: WEEKEND 21 - 24 MEI 2021: VRIJE VOGELS

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

GEANNULEERD: WEEKEND 21 - 24 MEI 2021: VRIJE VOGELS

Bericht door Jos » 10 apr 2021, 16:14

Deze week hebben wij een inschatting moeten maken, of het kamperen tijdens het pinksterweekend wel door zou kunnen gaan.
Heel voorzichtig lijkt het eind van de tunnel in zicht te komen, maar op dit moment zijn we er nog niet en onze inschatting is, dat we er ook over 6 weken nog niet zijn.
Hopelijk worden over 2 weken een paar maatregelen verlicht, maar wij schatten in dat dit voor onze kampeerweekenden nog niet voldoende zal zijn. Kijk eens op https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -nederland, dan zie je welke regels er voor ons gelden, maar ook voor de terreinen om te handhaven.

Welke weekenden hebben we nog verder op de planning staan:
  • Half juni heel misschien een mini-volleybaltoernooi op de Wilgenborgh, maar zet hier nog wel een heel groot vraagteken bij;
  • 2 -4 juli, Ossendijk te Merselo (L). Dit was op de Dwingelderhof, maar daar lukt het niet om contact mee te krijgen;
  • 6 - 8 aug, Abtswoudsehoeve te Delft;
  • 21 - 22 aug. NFN-volleybaltoernooi, Atlanta te Ossendrecht;
  • 10 - 12 sept, Aamsveen te Enschede

MvdW1986
Vriend(in) van JAN
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mei 2020, 14:44

Re: GEANNULEERD: WEEKEND 21 - 24 MEI 2021: VRIJE VOGELS

Bericht door MvdW1986 » 13 apr 2021, 08:36

Yes, op NON Aamsveen! Leuk leuk!

Alleen dat de planning is verschoven van mijn opleidingsdagen, o.a. naar 10 en 11 september is wat minder dan... In de avonden ben ik er sowieso bij, maar zal eens kijken wat er mogelijk is. Als ik iets voor de organisatie commissie kan betekenen hoor ik het graag!

Plaats reactie