SAUNADAG ZATERDAG 9 APRIL 2022 - BLUEWELLNESS ETTEN-LEUR

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

SAUNADAG ZATERDAG 9 APRIL 2022 - BLUEWELLNESS ETTEN-LEUR

Bericht door Jos » 13 mar 2022, 20:31

Wanneer:
Zaterdag 9 april 2022

Waar:
SPA TRIVIUM
Trivium 72
4873 LP Etten-Leur
+31 (0) 347 754 760
Informatie: trivium@bluewellness.nl
Klik hier voor de Website

Vertel!
Dit wordt een dag om nooit te vergeten! Bij BLUE Spa Trivium kom je gegarandeerd volledig tot rust. Door de kleinschaligheid en persoonlijke aandacht ervaar je direct een ‘thuis-gevoel’. Waan je je in de wondere wereld van wellness en ontdek de verschillende sauna- en wellnessfaciliteiten.
Op hun eigen website staat heel mooi beschreven wat hier allemaal te beleven is.

Kosten:
Alle tarieven vind je hier. Standaard voor de zondag is €17,50 + € 3,- weekendtoeslag.
Met een NFN-kaart kan je korting krijgen, zodat je voor €15,50 (€12,50 + € 3,- weekendtoeslag) naar binnen kunt.
Vind je ergens andere aanbiedingen, meld dit dan hier in dit draadje, misschien dat anderen hier ook iets aan hebben.

Openingstijden:
Dagelijks van 10:00 tot 23:00 uur.
Als je van de bovenstaande korting gebruik wilt maken, is reserveren verplicht. Daar kan je aangeven hoe laat je komt.
Gezien alle andere mogelijke beperkingen is reserveren sowieso aan te bevelen.

Aanmelden:
Reserveer zelf bij de sauna en geef vervolgens in dit draadje door dat je meegaat en hoe laat je (ongeveer) aanwezig zult zijn. Dan zet ik je naam en de aankomsttijd in de onderstaande lijst erbij.
Als er mensen zijn, die nog niet eerder met JAN meegegaan zijn, dan kunnen we een tijd en plaats afspreken om elkaar te ontmoeten.

Aangemeld zijn al:



CoenB95
Vriend(in) van JAN
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 aug 2018, 00:17

Re: SAUNADAG ZATERDAG 9 APRIL 2022 - BLUEWELLNESS ETTEN-LEUR

Bericht door CoenB95 » 31 mar 2022, 23:06

Beetje weinig animo voorlopig, zacht uitgedrukt. Voor mij moet dit prima te doen zijn, maar het zou leuk zijn te weten dat er anderen ook zijn voordat ik reserveer :P

Plaats reactie