SAUNADAG ZATERDAG 18 FEBRUARI 2023 - DE HEUVELRUG VEENENDAAL

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

SAUNADAG ZATERDAG 18 FEBRUARI 2023 - DE HEUVELRUG VEENENDAAL

Bericht door Jos » 24 jan 2023, 22:09

Wanneer:
Zaterdag 18 februari 2023

Waar:
Sauna de Heuvelrug
Dijkstraat West 189
3906 WR Veenendaal
telefoon: 0318 - 520321
Informatie: info@saunadeheuvelrug.nl
Website: https://www.saunadeheuvelrug.nl/

Vertel!
Kruidensauna, zoutsteen-sauna, saunaquarium, verwarmd binnenzwembad met geïntegreerde whirlpool, stoombad, kruidentempel, scrubruimte, infraroodcabine, droge buitensauna, hooibergsauna en kelosauna (speciaal ontworpen voor de Finse Löyly), verwarmd buitenzwembad, hot whirlpool, dompelbad en uitgestrekte ligweide. Elke dag meerdere Finse Löyly’s. Ook is er een beautysalon, massage en hamam mogelijk.
Ik kan wel proberen alles te vertellen wat daar zo'n dag te doen is, maar op hun eigen website staat dit veel mooier beschreven.

Kosten:
Alle tarieven vind je hier. Standaard voor het weekend is € 36,50 + € 2,- weekendtoeslag.
Via de NFN kan je een kortings voucher krijgen van 25% (oftewel € 24,50 staat op de site, maar ik zie daar niets over de weekendtoeslag staan).
Vind je ergens anders aanbiedingen, meld dit dan hier in dit draadje, misschien dat anderen hier ook iets aan hebben.

Openingstijden:
Reguliere openingstijden van de sauna is van 10.00 tot 23.00 uur, maandag tot en met zondag.
Reserveren met een begin- en eindtijd is verplicht, zodat de gastenaantallen gereguleerd kunnen worden. Jij kan als gast hierdoor genieten van ultieme ontspanning in alle rust en ruimte.

Aanmelden:
Reserveer zelf bij de sauna en geef vervolgens in dit draadje door dat je meegaat en hoe laat je (ongeveer) aanwezig zult zijn. Dan zet ik je naam en de aankomsttijd in de onderstaande lijst erbij.
Als er mensen zijn, die nog niet eerder met JAN meegegaan zijn, dan kunnen we een tijd en plaats afspreken om elkaar te ontmoeten.

Aangemeld zijn al:




Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Re: SAUNADAG ZATERDAG 18 FEBRUARI 2023 - DE HEUVELRUG VEENENDAAL

Bericht door Marc v G » 25 jan 2023, 09:00

Een fijne sauna, helaas een weekje te laat voor mij vanwege vakantie.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Dree
Vriend(in) van JAN
Berichten: 158
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:32

Re: SAUNADAG ZATERDAG 18 FEBRUARI 2023 - DE HEUVELRUG VEENENDAAL

Bericht door Dree » 12 feb 2023, 13:36

Het gaat goed met de reacties hier. Gaat er dan niemand?

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Re: SAUNADAG ZATERDAG 18 FEBRUARI 2023 - DE HEUVELRUG VEENENDAAL

Bericht door Eilko » 13 feb 2023, 15:44

Wij gaan niet, agenda te vol...

BeeApis
Vriend(in) van JAN
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2018, 22:44

Re: SAUNADAG ZATERDAG 18 FEBRUARI 2023 - DE HEUVELRUG VEENENDAAL

Bericht door BeeApis » 13 feb 2023, 17:04

Ben bang dat ik er ook deze keer niet bij zal zijn. Ik vermoed dat het volgende eens kan gelden voor meer mensen. Alles is duurder of duur tegenwoordig. Dus moet men kiezen. Een saunadagje kost ook aardig wat geld. De entree, de benzine (zo een tank voor een ver-weg-sauna), het eten en drinken tussendoor. We betalen ons voor veel zaken al blauw, dus zijn zulke luxe zaken een eerste ding dat zal afvallen. Of men kies daardoor voor de sauna in de buurt. Waarschijnlijk dus geen onwil, maar noodzakelijk? En ja een volle agenda is vaak ook een reden lijkt mij.

CoenB95
Vriend(in) van JAN
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 aug 2018, 00:17

Re: SAUNADAG ZATERDAG 18 FEBRUARI 2023 - DE HEUVELRUG VEENENDAAL

Bericht door CoenB95 » 16 feb 2023, 23:45

Aardig ver voor mij, voornamelijk elektrisch laden lijkt uitdaging. Niet onmogelijk met OV (zeker met een lift van/naar station), maar dan nog lijk ik als enige te zijn dan. Echt niemand interesse?

Plaats reactie