De Brongaard - Hellevoetsluis

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN

De Brongaard - Hellevoetsluis

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 04 aug 2024, 22:45

Beste leden,

We naderen alweer de allerlaatste kampeerweekend op 6 t/m 8 September voor dit jaar 2024 :'(
Hierna gaan we zoals jullie gewend zijn over tot de saunadagen.

Voor de geïnteresseerden is er een BONUS kampeerweekend in Oktober! Dit omdat wij benaderd zijn door FSG -Jugend NRW. Dit zijn de Duitse JNVN om er een beeld bij te geven.

De vereniging vraagt ons om met hun op 11 Oktober 2024 t/m 13 Oktober 2024 en je kunt ook kiezen voor 1 week met hun te verblijven. Je tent kun je thuis laten want je kunt dat weekend met hun verblijven in de super de luxe huisjes van FlevoNatuur. Noteer deze datum voor als je mee wilt! Hier later meer over.

De Brongaard
Even kort over de camping.
Camping de Brongaard is het verenigingsterrein van de Naturisten Vereniging Hellevoetsluis.

Van een kaal stuk weiland, zo’n vier en twintig jaar geleden aangekocht, is het inmiddels door hard werken van de leden omgetoverd in een natuurparadijs. Er is ruimte en groen, een zwemvijver en een natuurvijver. En daaromheen ligt een aantal van de 60 vaste plaatsen voor de leden.

De kantine met terras bij de zwemvijver is een belangrijke ontmoetingsplek. Met name in de weekends worden regelmatig grote en kleine activiteiten georganiseerd, voor jong en oud, voor leden en uiteraard de gasten. Op vrijdag avond wordt vaak de sauna opgestookt om behaaglijk te kunnen ontspannen en een frisse duik te nemen in het natuurlijke zwem water van onze vijver.

kijk op hun website voor overige informatie zoals route, voorzieningen en andere details.
https://www.brongaard.nl/

Kosten
Laagseizoen
€ 25,00
per overnachting
Toeristenbelasting € 1,23
inclusief elektra en WiFi
inclusief 2 volwassenen en 2 kinderen

Activiteiten
Er is als activiteit gekozen voor Blokarten. De prijs voor deze activiteit is nog in bespreking. Hier later meer over. Als je mee wilt doen met deze activiteit geef dit aan in de aanmelding graag.

Vroegboekkorting:
Deze is tot 21 augustus 2024.

Aanmelden
Aanmelden doe je door een mailtje te sturen naar ac@wijzijnjan.nl graag ook even jezelf aanmelden op de site van de Brongaard. Bij het vakje Reserveren -
Contactformulier.

Aanmelden kan tot 1 september 2024

Geef daarin aan:
Onderwerp van het mailtje: De Brongaard
    • Je naam,
      Je forumnaam (hiermee kom je in het aanmeldlijstje te staan, tenzij je aangeeft dat het wat anders moet zijn),
      Je mobiele nummer (zodat we je kunnen bereiken als we wachten met eten of zo),
      Wanneer en hoe laat je denkt aan te komen,
      Of je met de tent, caravan, camper of vouwwagen komt,
      Of je een eigen stroomaansluiting wilt hebben (eigenlijk niet nodig, voor het opladen van telefoons is een stroompunt aanwezig),
      Of je vrijdag mee wilt eten rond 18.30 uur (tegen kostprijs),
      Of je nog speciale dieet-vereisten hebt.
Aangemeld zijn:
  • NganjiP :beach:
  • Truus & junior truus :beach:
  • Jos :beach:
  • Maikel :beach:
  • Karin & Quentin :beach:
  • Quinn :beach:
  • Alexander :beach:
  • Jan
  • Remco77 :beach:
  • Dree :beach:
  • Geert :beach:
  • Brenda :beach:
  • CoenB95 :beach:
Laatst gewijzigd door Activiteiten Commissie JAN op 05 sep 2024, 12:25, 23 keer totaal gewijzigd.

Truus
Vriend(in) van JAN

Re: De Brongaard - Hellevoetsluis

Bericht door Truus » 05 aug 2024, 12:06

Wij zijn erbij. Truus junior heeft er zin in! Wordt wel blokarten en geen kitebuggy. 😉
👣430a 👣

Ellen
Vriend(in) van JAN

Bericht door Ellen » 06 aug 2024, 21:55

Leuke activiteit. Ooit op Texel gedaan en dat is goed bevallen

Karin
Vriend(in) van JAN

Bericht door Karin » 10 aug 2024, 19:32

Aangemaild! (samen met mijn niet-perse-naturistische vriend, dus dit is nieuw voor hem)
Zin in!
Toffe activiteit ook, erg leuk! :blush:

Karin
Vriend(in) van JAN

Bericht door Karin » 14 aug 2024, 13:12

Zojuist belde ik met De Brongaard of het een probleem is dat mijn vriend geen NFN-pas heeft (nee, gelukkig), en ze vertelde me o.a. dat iedereen zich persoonlijk aan moet melden via hun website, voor het nachtregister van de gemeente.
(als je met z'n 2en in een kampeermiddel slaapt, dan is één aanmelding genoeg waarin je dan zet dat je met 2 personen bent)

Zet bij 'Bericht' dat je bij de JAN-groep hoort.

https://www.brongaard.nl/reserveren/

.

Jan
Vriend(in) van JAN

Bericht door Jan » 14 aug 2024, 19:51

Ik heb mij net opgegeven (bij JAN) maar het is nog met een groot vraagteken.
Als ik mij op geef bij de Brongaard hoe zeker is het dan? zit ik eraan vast?

Karin
Vriend(in) van JAN

Bericht door Karin » 15 aug 2024, 13:35

Jan schreef:
14 aug 2024, 19:51
Ik heb mij net opgegeven (bij JAN) maar het is nog met een groot vraagteken.
Als ik mij op geef bij de Brongaard hoe zeker is het dan? zit ik eraan vast?
Nee, dat denk ik niet. Ik sprak dus gisteren met iemand van de Brongaard, en ze gaan een groepsprijs maken en ons op een veld zetten. Het is dus niet zo dat je zelf een eigen plek boekt door dat formulier in te vullen (wel vermelden dat je bij JAN hoort). Ze moeten aan de gemeente doorgeven hoeveel mensen er overnachten, en als je je vlak van tevoren weer afmeldt, dan strepen ze je gewoon door.

Zelf heb ik gereserveerd van vrijdag t/m maandag, maar bij de opmerkingen gezet dat het bij slecht weer t/m zondag wordt. Dat kreeg ik ook zo bevestigd. Ze zijn dus flexibel genoeg, lijkt me.

Het zou leuk zijn om je daar te zien Jan!

Remco77
Vriend(in) van JAN

Bericht door Remco77 » 17 aug 2024, 16:24

Ik heb me net aangemeld, ik heb er zin in!

Plaats reactie