Vakantiebeurs 2008

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Vakantiebeurs 2008

Bericht door Marjoleine » 27 dec 2007, 22:35

Hallo Allemaal,

Wie heeft er zin.. om met mij?? een paar dagen ( ik ga alleen vrijdag) op de vakantiebeurs te staan in het NFN Pavaljoen?? (lastig woord.. verkeerd gespeld??)
Daar moet je dan de NFN promoten en foldertjes uitdelen. Ik ga het zelf nu al voor het 3de jaar doen...

Groetjes,
Marjoleine

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Vakantiebeurs 2008

Bericht door Eilko » 28 dec 2007, 08:27

[QUOTE=Marjoleine;10658]Hallo Allemaal,

Wie heeft er zin.. om met mij?? een paar dagen ( ik ga alleen vrijdag) op de vakantiebeurs te staan in het NFN Pavaljoen?? (lastig woord.. verkeerd gespeld??)
Daar moet je dan de NFN promoten en foldertjes uitdelen. Ik ga het zelf nu al voor het 3de jaar doen...

Groetjes,
Marjoleine[/QUOTE]

Heb ik vorig jaar ook gedaan, is heel leuk om te doen. Maar t wordt wel door de NFN gecoordineerd, zij stellen een rooster samen op basis van verwachte drukte, beschikbaarheid van mensen en beschikbaarheid van speciale toegangskaarten voor medewerkers. Dit jaar blijf ik thuis, maar mocht je mee willen doen; neem dan even contact op met de NFN (office@nfn.nl)

/Eilko

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Vakantiebeurs 2008

Bericht door Karin » 28 dec 2007, 09:16

Ik heb het 2 jaar gedaan, maar dit jaar 'vriendelijk' bedankt omdat ik na mijn ervaringen van afgelopen jaar met de NFN er even niet zoveel zin in heb.

Bedenk me nu wel dat we nog even moeten informeren of er nog voldoende JAN-visitekaartjes zijn daar, anders moeten we die nog even aanleveren...

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Vakantiebeurs 2008

Bericht door Wendy » 28 dec 2007, 13:48

Ik ben er op de woensdag te vinden (met een slag om de arm ivm de vele veranderingen steeds hier), omdat ik van 13.00 tot 17.00 ongeveer mee ga masseren met Touch Natuur. Druk bezig dan, dus weinig tijd om te babbelen.. ook omdat ik meteen daarna alweer een trein terug naar huis moet nemen om hier weer op tijd te zijn. Ik meen dat ik nog ergens JAN-visitekaartjes heb liggen, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Waar zou ik die kunnen droppen? Bij een algemene balie van de nfn?

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Vakantiebeurs 2008

Bericht door Marjoleine » 28 dec 2007, 17:14

Karin, als je wilt... mag je wel wat JAN-kaartjes... (de kosten van de postzegels.. wil ik eventueel wel betalen) naar mij opsturen??

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Vakantiebeurs 2008

Bericht door Karin » 28 dec 2007, 20:32

[QUOTE=Wendy;10665]Ik meen dat ik nog ergens JAN-visitekaartjes heb liggen, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Waar zou ik die kunnen droppen? Bij een algemene balie van de nfn?[/QUOTE]

Vorige jaren had de NFN een stand waar allemaal folders van alle vereniging liggen en in rekken staan.
Voor JAN had ik een visitekaartdoosje aan een rek bevestigd, waar natuurlijk de kaartjes in stonden. Ook lagen er nog kaartjes los op de tafel.
Ik denk dat ze dit jaar wel weer zoiets hebben.

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Vakantiebeurs 2008

Bericht door Wendy » 09 jan 2008, 20:13

Nog net op de valreep (vlak voordat ik zo rond 5 uur vanmiddag weg ging uit het paviljoen, toen ik de JAN-kaartjes in mijn tas tegenkwam) heb ik aan mijn beloofde plicht voldaan vandaag en liggen de JAN-kaartjes naast de Yo kaartjes op de tafel van de NFN. Ze werden al gemist door de bemanning achter de tafel.

Was een aparte dag en maf voor mij om weer eens zo lang van huis te zijn. Naast mensen van verschillend pluimage gemasseerd te hebben nog wat bekenden uit de natu-wereld gezien, zelfs een eigenaresse van een Nieuw-Zeelands terrein waar ik in 2003 was. Apart om die ineens achter een balie te zien staan ;-) Kom ik nu i.p.v. totaal gebodypaint in massage-houding in een Nieuw-Zeelandse naturistenblad (tis weer eens wat anders).

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Vakantiebeurs 2008

Bericht door Marjoleine » 09 jan 2008, 20:37

Klikt leuk... Wendy!
Fijn dat de kaartjes van JAN er ook liggen!!!
Ik ga vrijdag maar ff een kijkje nemen op de Vakantiebeurs!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Vakantiebeurs 2008

Bericht door Karin » 10 jan 2008, 13:48

[QUOTE=Wendy;10855]heb ik aan mijn beloofde plicht voldaan vandaag en liggen de JAN-kaartjes naast de Yo kaartjes op de tafel van de NFN. Ze werden al gemist door de bemanning achter de tafel.[/QUOTE]

Fijn!
Maar wel raar, want vorig jaar waren er zeker 2 doosjes met kaartjes over gebleven, en voor zover ik weet wordt dat bewaard voor het jaar erop.
Wat daar dan mee gedaan is... ??
Maargoed, we liggen er weer. :)

Plaats reactie