NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Met JAN naar landelijke evenementen
Peet
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2006, 00:12

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Peet » 11 jun 2008, 17:44

Dank jullie wel allemaal voor de reacties:duimop:
Het viel/valt allemaal gelukkig wel mee.
De auto zag me niet, en reed mij schuin van achter tegen me achterwiel aan. Hij reed gelukkig niet hard. Daardoor viel ik, en helaas op zo'n ongelukkige manier dat ik boven op een stoeprand viel.
Ben in ieder geval al lang blij dat ik niet op m'n hoofd/gezicht ben gevallen.

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Martin » 11 jun 2008, 19:42

Vragen ons af wie er vrijdags allemaal komen en is er iets geregeld met eten of zorgen we voor onze eigen hapje.

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Vanessa » 11 jun 2008, 20:31

Ik niet,

Vrijdag een heel mega spektakel van het concert gemaakt... Eerst Sylvan Stoet van Radio Veronica, dan van Velzen en dan wedstrijd kijken in de arena op groot scherm... en dan Eindelijk BON JOVI... dus ik slaap vrijdag nog ff in mijn eigen bedje.. hoop dat ik zaterdag wakker genoeg ben om een bal te raken.. hihi

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Marc v G » 11 jun 2008, 21:32

Ik kom aan 't eind van de middag vanuit mijn werk. Ik werk die dag in Delft, dus dat is normaal gesproken niet echt lang rijden.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Karin » 12 jun 2008, 08:13

Ik kom ook vrijdag, halverwege de middag ergens,... met de vouwwagen!! :D
Marktplaats is geweldig. :)

Robbert en Michiel komen in ieder geval pas zaterdagochtend, dat weet ik dan toevallig ook weer.
Overigens, Martin & Karin, ik heb Michiel gevraagd aan jullie slaapzak te denken (eh, niet alleen denken, ook meenemen), en 'm gedreigd niet net als vorig jaar helemaal niet meer tekomen... :D

Eej, ik zie Henri ineens als supporter staan in het namenlijstje... waarom speelt hij niet mee??

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Anja » 12 jun 2008, 21:06

Ja hoor, ben ik weer met mn off topic reacties :D

Ka een vouwwagen?? Tsss...je kunt je kont ook niet keren of er gebeurt weer van alles...waar gaat dat toch heen in deze wereld:p

[FONT="Arial"](sorry mensen, ben net thuis van mn werk, heb behoorlijk lang doorgewerkt, typen en nu kennelijk niet meer geheel voor rekening vatbaar;))[/FONT]

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Martin » 12 jun 2008, 21:31

[QUOTE=Karin;12571]Ik kom ook vrijdag, halverwege de middag ergens,... met de vouwwagen!! :D
Marktplaats is geweldig. :)

Robbert en Michiel komen in ieder geval pas zaterdagochtend, dat weet ik dan toevallig ook weer.
Overigens, Martin & Karin, ik heb Michiel gevraagd aan jullie slaapzak te denken (eh, niet alleen denken, ook meenemen), en 'm gedreigd niet net als vorig jaar helemaal niet meer tekomen... :D[/QUOTE]

Nou, nou met de vouwwagen, nou dat slaapt heerlijk hoor Karin en een ruimte die je krijgt. Zou bijna vragen wat voor één maar zien we morgen wel.
En bedankt dat je Michiel hebt helpen herinneren.
Tot morgen, wij zullen er hopelijk tegen een een uur of vier zijn als er niet al te veel file's staan

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Bert » 12 jun 2008, 22:18

Hoi volleyballers
het plan is er om morgen avond gezamelijk eten te maken! Als je mee wilt eten of niet, laat dit dan even weten via sms aan Bert.
Nr krijg je via de JAN mail (voor diegene die het nog niet hebben!)

Tevens moeten we voor zaterdag ook zelf iets te eten maken of halen!
Ze hebben alleen patat en fricandel/kroket...
We kunnen ook gezellig bij de, voor sommige bekende, pizaria gaan eten:eek:
Of bedenk iets en dan koken we lekker zelf!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Karin » 12 jun 2008, 22:51

Huh?
Geen georganiseerde gezamenlijke maaltijd? Ik val van mijn bank...
Nouja, komt ook wel weer goed.

Martin & Karin: het is een heule oude (25 jaar ofzo) vreselijk JAN-oranje Holtkamper, met echt retro (maar dan echt) bruin-oranje gordijntjes enzo.

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Martin » 12 jun 2008, 22:59

Karin, we nemen de skottelbraai wel mee kunnen we een grote maaltijd ingooien om toch de gezellige gezamelijke maaltijd te nuttigen.
En wat zijn wij benieuwd naar die retro-JAN-vouwwagen.

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Martin » 16 jun 2008, 23:38

[QUOTE=Brenda!;12672]'K was al benieuwd hoe lang het zou duren voor er iemand zou happen!
Niet lang dus.:D[/QUOTE]

ja, Brenda dat had je wel gedacht he, wie anders dan ik zou er nu reageren.
Komt door de Lyme, maar misschien met de beachvolley revance hoewel wij natuurlijk supersterk zullen zijn met Arthur erbij. Zal voor mij wel goed gekleed moeten want vandaag de tweede kuur begonnen met antibiotica en gelijk 16 dagen lang dus zonlicht verboden op de blanke huid.

ps. marc goed gefloten hoor, dat kratje palm komt eraan.:)

Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 jun 2008, 22:08

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Rene » 17 jun 2008, 09:13

[QUOTE=Brenda!;12666]Beide JAN- teams hebben ontzettend goed hun best gedaan. Daardoor werd er een finalewedstrijd gespeeld tussen JAN 1 en JAN 2!
[/QUOTE]


Jammer dat ik deze finalewedstrijd gemist heb maar vond het leuk er zaterdag bij te kunnen zijn. En JAN natuurlijk gefeliciteerd met de overwinning. Tot een volgende keer!

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 910
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Jos » 17 jun 2008, 10:11

Behalve dan, dat de wedstrijd tussen JAN en JAN ging, met onze enige echte JAN-supporter als (on)partijdige JAN-scheids was onze JAN-deserteur nog invaller bij beide JAN-teams. Kan het nog JANniger?

Voor degenen, die dol zijn op cijfertjes: JAN is geëidigd op de vijfde en zevende plek, en Martin, dat is niet een na laatste!

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Martin » 17 jun 2008, 12:11

[QUOTE=Jos;12686]Behalve dan, dat de wedstrijd tussen JAN en JAN ging, met onze enige echte JAN-supporter als (on)partijdige JAN-scheids was onze JAN-deserteur nog invaller bij beide JAN-teams. Kan het nog JANniger?

Voor degenen, die dol zijn op cijfertjes: JAN is geëidigd op de vijfde en zevende plek, en Martin, dat is niet een na laatste![/QUOTE]

weer die Lyme haha

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Karin » 17 jun 2008, 16:39

5e en 7e! Ach, dat klinkt al veel beter dan dat 13e en 15e wat ik in mijn hoofd had. (van de in totaal 17 teams, welke de 2e dag opgesplitst werden in een competitie-poule en een recreanten-poule, en van die laatste zijn we dus 5e en 7e blijkbaar)

Het was weer leukheuk!!! :D

Op naar het beachvolley over 2 weken. :)

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Brenda » 17 jun 2008, 18:15

@Martin: Sterkte dan maar in de kleren! Fijn voor jou dat het de rest van de week slechter weer wordt. Is er in ieder geval íemand blij mee :(.
P.s. Nog in 't oranje op je werk verschenen?

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Martin » 17 jun 2008, 20:37

ja, in het oranje gekomen en gelijk mijn bureau ook maar oranje versierd, nemen die belgen me toch niet helemaal in dank af. haha

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 910
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Jos » 17 jun 2008, 23:37

[QUOTE=Karin;12694]5e en 7e! Ach, dat klinkt al veel beter dan dat 13e en 15e wat ik in mijn hoofd had.[/QUOTE]

Dat is het leuke met cijfertjes en statistieken: je kunt er elke waarheid uithalen die je maar wilt :D

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

NFN Volleybaltoernooi 2008 - De Bessenhof te Reeuwijk

Bericht door Bert » 20 jun 2008, 00:43

[QUOTE=martin&karin;12706]ja, in het oranje gekomen en gelijk mijn bureau ook maar oranje versierd, nemen die belgen me toch niet helemaal in dank af. haha[/QUOTE]

zullen ze wel helemaal gedacht hebben: die heeft de lyme gekte!

Maar heel veel sterkte komende tijd!
Ik ben nog steeds een beetje zongevoelig (of ben ik gewoon een gevoelig typje:confused:) en was bekaf voor, tijdens en na t weekend. De kuur heeft er bij mij flink ingehakt! Of was het LYME?

Plaats reactie