Naturistendag 2009

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
woelratje
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 mar 2009, 08:36

Naturistendag 2009

Bericht door woelratje » 09 mar 2009, 11:52

Ik las ergens dat op 7 juni 2009 de jaarlijkse naturistendag wordt gehouden. Omdat ik nieuw ben in deze wereld heb ik wat vraagjes.

1. Aan wat voor activiteiten moet ik dan denken?
2. Als bezoeker van de opendag mag je dan ook lekker naakt rond kijken?

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Naturistendag 2009

Bericht door Brenda » 09 mar 2009, 17:33

Op de jaarlijkse naturistendag zijn bijna alle naturistencampings/ naturistenterreinen vrij toegankelijk. Je kunt dan rondkijken of een dagje doorbrengen op zo'n terrein / camping.
Het verschilt per terrein/camping of ze hieraan meedoen en wat voor een activiteiten er dan zijn. Dit is tegen die tijd te vinden op de website van de NFN.
Tot nu toe heb ik geen bijzondere activiteiten meegemaakt op de open dag. Wel kan je gratis een terrein bekijken en vaak krijg je er een rondleiding bij.

Niemand heeft er denk ik bezwaar tegen als je die dag naakt rond wil lopen :D. Op een terrein zie je altijd wel naakte mensen, weer of geen weer.
Bij mooi weer is dat inderdaad erg prettig!

Iemand anders nog aanvullingen?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Naturistendag 2009

Bericht door Karin » 09 mar 2009, 21:29

Ik zeg: goed verwoord Brenda. :)

JAN heeft overigens (tot nu toe) nog nooit zelf iets georganiseerd op deze dag. We hebben natuurlijk ook geen eigen terrein, en alhoewel het een goede dag zou zijn om onszelf ergens te promoten, zijn veel JAN-ners dan (natuurlijk) ergens een terrein aan het bekijken. :D

Plaats reactie