Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Karin » 15 mei 2011, 10:24

Zoals je misschien al gelezen hebt, is Spencer Tunick zaterdag 9 juli in Belgie, in de buurt van Brussel, voor een fotoshoot.

Dát weekend is er een JAN-kampeerweekend, waarvan de lokatie Gelre is, in Eerbeek, bij Apeldoorn.
Om te bekijken of het de moeite waard is om de lokatie te wijzigen naar een terrein in de buurt van Brussel, is deze poll ontstaan.

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door PeterH » 15 mei 2011, 10:52

De optie: 'Ja, en maar ik woon al in de buurt, maar kom af als er toch een groepsactiviteit is' ontbreekt nog. ;-)

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Eilko » 15 mei 2011, 14:53

Valt gewoon onder de eerste 'ja' denk ik :) "kom af" begrijp ik overigens niet.. Maar ik ben dan ook een eenvoudige groninger...

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door PeterH » 15 mei 2011, 15:14

"Afkomen wordt in België vaak in plaats van langskomen, op bezoek komen gebruikt."
Sorry, is dialect blijkbaar :-)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Karin » 15 mei 2011, 20:52

Ik heb serieus nog even over jouw situatie nagedacht PeterH, maar het gaat er eigenlijk om of we wel of niet de accomodatie van het weekend aan gaan passen of niet.
Dus in dat geval leek me voor jou dit het beste antwoord: 'Ja, en ik zou het handig vinden als JAN dat weekend in de buurt van Brussel kampeert.', of gewoon niet stemmen, omdat het voor jou niet uitmaakt waar het weekend is, als je toch niet zou willen komen kamperen. Maar oké, dan is mijn vraagstelling niet helemaal correct...

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door TuuronTour » 16 mei 2011, 01:21

Als kartograaf zijnde wil ik toch wel even een beetje "zeuren" ;), Gelre ligt he-le-maal niet bij Apeldoorn maar op de Veluwe. Als je toch een indicatie wilt geven, het ligt ongeveer halverwege tussen Apeldoorn en Arnhem in.

Ik heb geen idee wat ik wil stemmen, daar ga ik nog een nachtje over slapen... :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Karin » 16 mei 2011, 10:09

Je hebt best wel erg gelijk Arthur... Ik ben geboren en getogen in Apeldoorn, en voor mijn gevoel was Eerbeek altijd 'in de buurt', nu klopt dat ook wel, maar op de kaart zie ik inderdaad dat het zo'n beetje midden tussen Apeldoorn en Arnhem ligt. Qua omschrijving was dat duidelijker geweest ja... Sorry sorry sorry!

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Nieck » 16 mei 2011, 20:48

Graag wil ik het een keer meemaken :)
En het lijkt me handig dat het kampeer weekend daar ook in de buurt is, anders moet je te ver rijden voor een dagje..
Hopelijk wordt het warm weer en dan lang in de auto zitten heb ik geen zin in.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door TuuronTour » 16 mei 2011, 23:54

Voor ja gekozen. Nu vol spanning afwachten of het (M)Eerbeek met of zonder M wordt, dun dun duuunn... :D

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door PeterH » 17 mei 2011, 14:11

Praktisch gezien is in de buurt kamperen ook wel handig; de meeste shoots zijn heel erg vroeg in de ochtend.

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Martijn B » 21 mei 2011, 12:29

We hebben ons ook opgegeven. Eea is nog wel afhankelijk van of dat we worden uitgekozen.

Eerlijk gezegd vind ik wel, dat we het niet kunnen maken tegenover Gelre, dat we ons weekend 'even' verzetten.
Mijn keuze zou dan ook zijn; Gewoon kamperen op Gelre en mensen die naar Spencer willen, kunnen dat op eigen gelegenheid doen. Voor mijzelf zou ik zaterdag na de shoot naar Gelre afreizen...

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Karin » 21 mei 2011, 14:43

Lijkt mij een kwestie van vragen. Als Gelre het geen punt vindt dat we een andere keer komen, waarom dan niet?

(zelf dacht ik trouwens aan Gelre verplaatsen naar augustus, en Zonnelust laten vallen, en dus daarvoor in de plaats in juli naar Belgie (beiden zuidelijk))

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Nieck » 22 mei 2011, 12:42

[QUOTE=Martijn B;22495]We hebben ons ook opgegeven. Eea is nog wel afhankelijk van of dat we worden uitgekozen.

Eerlijk gezegd vind ik wel, dat we het niet kunnen maken tegenover Gelre, dat we ons weekend 'even' verzetten.
Mijn keuze zou dan ook zijn; Gewoon kamperen op Gelre en mensen die naar Spencer willen, kunnen dat op eigen gelegenheid doen. Voor mijzelf zou ik zaterdag na de shoot naar Gelre afreizen...[/QUOTE]

Dat van Spencer Tunick komt onverwachts en kun je niet plannen van te voren. Zoals Karin zegt, kun je het altijd vragen.
Lange tijd in de auto zitten met mooi weer is ook niets..

Ik hoop dat het verplaatst kan worden

Eveline
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 feb 2011, 09:55

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Eveline » 05 jun 2011, 22:48

AAAAAHH, ik zat even te zoeken naar de lokatie voor het volgende weekend, maar Belgie is echt nog te ver voor mij....dat is 2 keer de afstand tot Den Bosch, dus dat wordt dan 6 uur in de auto als ik weer de verkeerde afslag neem.... Dat gaat hem niet worden, dus als ik nog zou mogen kiezen, dan liever ergens tussen apeldoorn en arnhem...

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Karin » 06 jun 2011, 09:27

Misschien is het een idee, als het toch Brussel wordt, dat je vanaf een bepaald punt met iemand meerijdt? (scheelt ook weer in de kosten)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wil je de fotoshoot van Spencer Tunick meemaken op zat 9 juli?

Bericht door Karin » 08 jun 2011, 18:52

Gezien de uitslag van de poll, is er wat rondgemaild en gedaan, en bleek de boel verplaatsen bij geen enkel terrein een punt...

Dus 8 t/m 10 juli zitten we in Meerbeek (B), bij Athena Helios en 5 t/m 7 aug op Gelre in Eerbeek.
In 2012 gaan we alsnog bij Zonnelust op bezoek.

Plaats reactie