"Nature night" in Amersfoort"

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

"Nature night" in Amersfoort"

Bericht door Marjoleine » 19 sep 2012, 10:06

In het Sporfonsenbad kan je elke maandag van 18.00u -21.00u naturistisch zwemmen.
Het Aquadroom is dan open.

De entree voor zo'n avond is 7,15 euro en daarvoor kan je ook in de sauna.

Ik ben er afgelopen maandag voor het eerst geweest en het bevalt goed.
Nu is er nog niet veel animo. Dat zal wel veranderen als het buiten wat kouder gaat worden.

Als je zin en tijd hebt, en het is niet te ver weg, kom gerust een keertje kijken.

Gebruikersavatar
Dazz
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 apr 2006, 07:26

"Nature night" in Amersfoort"

Bericht door Dazz » 23 sep 2012, 01:52

Ik ben afg. seizoen ca. 4 keer geweest en ben zeker van plan dit seizoen weer te gaan!
Zeer relaxte sfeer, met name ook door zeer vriendelijk personeel (dat regelmatig gezonde versnaperingen als fruit rondbrengt etc.) Helaas werd het steeds rustiger en nam het aantal 'jongeren' (dertigers en jonger) navenant af.
Wellicht een idee om een keer met meer mensen van JAN/SANNE af te spreken?

Gebruikersavatar
Boukert
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 sep 2012, 14:12

"Nature night" in Amersfoort"

Bericht door Boukert » 02 okt 2012, 14:45

Ik ben gisteren even gaan kijken in sportfondsenbad Amersfoort. Ik kwam toch langs Amersfoort na een bezoek aan mijn ouders.

We hadden een goede deal 2 voor de prijs van 1 (was alleen op 3 okt). Leuke sfeer en zeer vriendelijk badpersoneel. Er werden zelfs gezonde hapjes uitgedeeld door de badmeesters, ze maken er meteen een babbeltje bij en promoten de avond. Goed te zien dat ze er wat van proberen te maken. De sfeer is goed, er is makkelijk een praatje te maken en de leeftijd is gevarieerd.

Toch als kanttekening het echt het subtropische gedeelte van een zwembad. Dus als je een beetje wilt spelen in het zwembad, hangen in de whirpool (die wel een beetje koud was), onder de warmtelampen wil zitten en even de sauna in dan is het een hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik zou zelf in het vervolg sneller voor een echte sauna kiezen, omdat je er toch wel meer voor krijgt (maar ook meer voor betaald). Kan me wel voorstellen dat het leuk is om met een groep af te spreken. Niettemin een zeer geslaagde avond.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

"Nature night" in Amersfoort"

Bericht door Marjoleine » 02 okt 2012, 17:40

Klopt. Het is leuk.
Het water van het aquadroom is wel koud. dat vind ik ook. Dat is jammer.
die hapjes.. dat is lekker en gezond.

Plaats reactie