Naaktzwemmen in Nederland

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
saunaboyke86
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mei 2012, 11:36

Naaktzwemmen in Nederland

Bericht door saunaboyke86 » 21 nov 2012, 11:11

Hoi naturisten,

Ik zou graag eens gaan naaktzwemmen ergens in nederland, via de naaktzwemkalender kan je dan op verschillende plaatsen terecht. heeft er iemand van jullie hier ervaringen mee of is dit niet de moeite om er eens aan deel te nemen?

ik dacht er aan om ook mee te gaan naar het tikibad maar ben helaas die dag bezet :(

groetjes!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Naaktzwemmen in Nederland

Bericht door Karin » 21 nov 2012, 13:51

Misschien kan je wat specifieker zijn over welke zwembaden je informatie wilt. Daar valt in het algemeen niks over te zeggen, want het één wordt door het zwembad zelf geregeld, het ander door een vereniging. Verder is ieder zwembad weer anders, de sfeer ook, het soort bezoekers ook. En bij de één kan je alleen een uurtje naaktzwemmen op een bizar vroeg of laat tijdstip, bij de ander kan je je innerlijke kind compleet loslaten en/of is er een sauna en/of zijn er hapjes en drankje verkrijgbaar.

Jammer dat je de dag van het Tikibad niet mee kan, daar mis je echt wat aan! (als je tenminste van glijden houdt ;) )

saunaboyke86
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mei 2012, 11:36

Naaktzwemmen in Nederland

Bericht door saunaboyke86 » 21 nov 2012, 15:14

hoi karin,

ja tikibad lijkt me ook het leukste, en hou dus wel van glijden maar nog nooit naakt gegleden. :)
hier kan je warschijnlijk toch ook geen kaarten meer voor krijgen enkele dagen van tevoren?
ik wil misschien eens proberen in hellevoetsluis, dit is ook suptropisch toch?

thx!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Naaktzwemmen in Nederland

Bericht door Karin » 22 nov 2012, 12:25

Als er nog kaarten zijn een paar dagen van tevoren, dan kan je ze wel kopen. Maar het is ook wel eens uitverkocht geweest geloof ik.

En in Hellevoetsluis heb ik nog nooit gezwommen. Iemand anders?

Plaats reactie