NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 326
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 18 apr 2013, 20:44

Wat:
Het NFN Volleybaltoernooi 2013

Elk jaar organiseert een vereniging het NFN Volleybaltoernooi. Dit jaar is dat de ZHLB op hun terrein De Bessenhof in Reeuwijk. Ieder jaar zijn JAN en SANNE met 1 of meerdere teams present, en dat willen we dit jaar ook weer doen!

Het is telkens weer een gezellig weekend. Zowel met JAN en SANNE onderling, maar ook samen met andere teams.

In elk team moet minstens 1 vrouw zitten. Verder maakt het niet uit of je kan volleyballen of niet (echt niet!). Het gaat vooral om het plezier.

Wanneer:
vr 14 juni t/m zo 16 juni 2012

Waar:
Bessenhof
Schinkeldijk 42A
2811PB Reeuwijk
http://www.zhlb.nl/

Wat info over De Bessenhof:

Het terrein is een typisch voorbeeld van een veengebied: een langgerekte strook land, doorsneden met een aantal sloten. Het is ongeveer 12 minuten lopen van voor naar achter.

Direct bij binnenkomst zie je het gardarobegebouw d' Entree, hierin is de receptie gevestigd en er zijn toiletten, kleed- en doucheruimtes.

Even verder aan de linkerkant ligt het gezellige en volledig gerenoveerde Clubhuys "De Groote Waard" waar je terecht kunt voor koffie/thee, soep, frisdranken, bier en allerlei versnaperingen. De openingstijden staan op de deur vermeld.

Er zijn schommels en een trampoline en een petanquebaan. Ook is er een zwembad en een sauna.
Het zwembad gaat ieder jaar op 30 april open en omstreeks 15 september wordt het weer gesloten. Naast het zwembad ligt een beachvolleybalveld, een minitennisbaan en een handboogbaan.Voor de kleintjes is er een veilig en overzichtelijk (verwarmd) spartelbadje geplaatst.

Er zijn 159 plaatsen met elektriciteit (waarvan 125 vaste plaatsen). Voor de tentkampeerders zijn er ook moderne voorzieningen: elektra (6 Amp) op de plaats en een koelkast en vrieskist op een centrale plaats. Er is tevens een wasmachine en droger aanwezig.

Halverwege de kampeerplaatsen ligt het toiletgebouw dat de Thermen heet. Hier kun je gratis douchen en er is een lavet en een babywasruimte. Vlak ervoor is een klein kinderspeeltuintje en een zandbak.

Tenslotte is er nog de Wonne: een stuk terrein waar rust en eenvoud de kernwoorden zijn. Hier mag je alleen met de tent kamperen en er zijn geen voorzieningen. Voor de back-to-basic-kampeerder een waar paradijs!

Op het terrein mag gefietst worden. De auto is alleen toegestaan op het terrein als je aankomt en vertrekt (uitzondering daargelaten; dit ter beoordeling van het bestuur).

In het Clubhuys en in de Steene hut kun je met je laptop draadloos (WiFi) internet ontvangen.

Op het terrein zijn 2 AED apparaten aanwezig (automatische externe defibrillator) en er lopen diverse up-to-date opgeleide leden rond die de reanimatiecursussen steevast volgen en ook dit apparaat hebben leren bedienen.

Helemaal achteraan het terrein kun je via een smal loopbruggetje de polder in om te vissen (vergunning noodzakelijk).

Tot slot een wat minder prettig bericht voor de dierenliefhebbers: huisdieren zijn niet toegestaan op het terrein.

Kosten:
- € 5,- voor kamperen vanaf vrijdag 14 juni na 12.00 uur tot maandag 17 juni tot 12.00 uur.
- Buiten deze periode geldt het gastentarief.

Bijzonderheden:
- Alleen personen in bezit van een geldige NFN-kaart hebben toegang tot het terrein.
- Het plaatsen van luifels/voortenten is niet toegestaan.
- Aanwezigen dienen zich te houden aan de voor deze vereniging geldende terreinregels.
- Geen huisdieren.
- Parkeren slechts toegestaan op het aangewezen parkeerterrein.
- Fotograferen is niet toegestaan anders dan bij de eigen tent cq caravan.
- Het gebruik van de mobiele telefoon buiten het eigen kampeeronderkomen is verboden. (Dit i.v.m. het mogelijk kunnen maken van foto’s zonder toestemming van leden en/of NFN.)

Spelsysteem en wedstrijdreglement, opzet volleybalevenement:
In het kort de opzet van het evenement.
1. Er is één toernooi dat over twee dagen wordt verspeeld, dus op zaterdag en zondag.
2. De uitslagen van de speelronden van dag één maken uit welke teams naar het hoofdtoernooi en welke naar het troosttoernooi gaan.3. Het hoofd – en troosttoernooi kennen elk een 1e, een 2e en een 3e plaats.
4. Deelnemende teams worden namens en door één vereniging aangemeld.
5. Per vereniging mogen meerdere teams meedoen.
6. Een team mag zijn samengesteld uit spelers en speelsters afkomstig van verschillende
verenigingen.
7. Er moet altijd een team van 6 personen in het speelveld staan waarvan minimaal 1 vrouw.
8. De spelreglementen zoals bijgevoegd zijn van toepassing.

Aanmelden:
Aanmelden doe je door uiterlijk 30 mei een mailtje te sturen naar dit e-mail adres; volley2013@wijzijnjan.nl

Geef daarin aan:
- Dat het om het volleybalweekend gaat,
- Je naam,
- Welke dagen je denkt te komen (de wedstrijden zijn op zaterdag en zondag, start om 10 uur)
- Of je als volleyballer komt, of als supporter
- Hoe goed kan je volleyballen? slecht / gemiddeld / goed
Eventueel mag je overige informatie ook meteen doorgeven:
- Hoe laat en op welke dag je denkt aan te komen,
- Of je vrijdag mee wilt eten (tegen kostprijs, ongeveer 18.30 uur),
- Of je met een tent, caravan of vouwwagen komt,

Contactpersoon:
Karin
Gepost door Karin

Wie doen er mee:
  • Karin
  • Pieter (alleen zaterdag)


Als supporter gaan mee:
  • -


Gebruikersavatar
piieter
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 jul 2009, 17:47

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door piieter » 10 mei 2013, 16:40

BAM! aangemeld

Gebruikersavatar
piieter
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 jul 2009, 17:47

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door piieter » 10 mei 2013, 16:42

Ow, toch niet, want ik krijg de mail terug...

Volgens mij ligt het aan jullie.

[QUOTE]The mail system

: host server49.firstfind.nl[85.158.203.44] said:
550 5.1.1 ... User unknown (in reply to RCPT
TO command)
[/QUOTE]

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Marjoleine » 11 mei 2013, 08:24

ooh.. Pieter... dat is minder prettig...@ Mail terugkrijgen... ;-)
Ik denk er nog ff over na... maar heb wel het idee om mee te gaan als supporter vanaf zaterdagavond. Ja, ik kan niet ALLE JAN/SANE/Volleybal weekenden vrij vragen... :-*(.

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Martijn B » 12 mei 2013, 12:22

Da's tijdens de luchtmachtdagen... Ik denk dat ik weer niet ga volleyballen dit jaar.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Karin » 21 mei 2013, 11:04

Het e-mailadres moest zijn volley2013@wijzijnjan.nl. Beetje slordig van me, sorry!! :)

Laat de aanmeldingen nu maar binnen stromen! (voor zowel JANners als SANNErs hè!)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Karin » 29 mei 2013, 16:15

Gaan we serieus geen team bij elkaar krijgen dit jaar....?

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Eilko » 29 mei 2013, 16:16

't Is ons te ver weg, en ik heb eind juni een paar zware vlieg-tentamens...

Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 jun 2011, 15:43

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Richard » 29 mei 2013, 17:32

Helaas, Dat weekend kan ik niet. Succes!

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Bregje » 29 mei 2013, 19:54

Wij denken er over om te komen supporteren. Moet de aanmelding daarvoor ook uiterlijk morgen of is dat alleen als je komt volleyballen?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Karin » 29 mei 2013, 22:28

Nou, het mag 31 mei ook nog wel... maar ik moet het voor 1 juni doorgeven. Ook de niet-volleyballende kampeerders. Maar zoals het er nu uit ziet, valt er weinig te supporteren. Nouja, op zich genoeg, maar geen JAN/SANNE-team dus.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Karin » 31 mei 2013, 11:25

Oké... hoe triest dan ook... geen team dus dit jaar.
Maar misschien (na kort overleg met Sander ;) ) wel supporters! (als het mooi weer is, gok ik)

Dus ik meld toch wat kampeerders aan, want dan wordt er in ieder geval rekening met ons gehouden. En dan kan ik altijd de boel weer afmelden als het rotweer wordt en er niemand komt.
Maken we er gewoon een leuk eigen weekend van, met af en toe een blik op het volleybal. :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Karin » 01 jun 2013, 11:03

Een nieuw draadje voor als je toch wilt kamperen dit weekend: http://forum.wijzijnjan.nl/forum/showth ... f-Reeuwijk

Gebruikersavatar
Dazz
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 apr 2006, 07:26

NFN Volleybaltoernooi 2013 - 14 t/m 16 juni - Bessenhof Reeuwijk

Bericht door Dazz » 07 jun 2013, 13:16

Ik kom zeker even langs, wrsch samen met mijn vriendin; we wonen er niet ver vandaan.
Zal niet kamperen maar wel kijken naar de volleybalwedstrijden op zaterdag of zondag.
Vrijdag eerst skinnydippen in Zandvoort ! :-)

Plaats reactie