NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 26 apr 2016, 21:14

Wat:
Het NFN Volleybaltoernooi 2016


Elk jaar organiseert een vereniging het NFN Volleybaltoernooi. Dit jaar is dat op het terrein ’t Vinkel van de vereniging Hertogstad in de buurt van Rosmalen. We hopen minstens één team bij elkaar te krijgen.
Het is telkens weer een gezellig weekend. Zowel met JAN en SANNE onderling, maar ook samen met andere teams.

In elk team moet minstens 1 vrouw zitten. Verder maakt het niet uit of je kan volleyballen of niet (echt niet!). Het gaat vooral om het plezier.


Wanneer:
vr 17 juni t/m zo 19 juni 2016
(de wedstrijden zijn op zaterdag en zondag, maar vanaf vrijdag ben je welkom om te kamperen)

Waar:
Weteringstraat 1
5248 NP Rosmalen

www.hertogstad.nl

Kosten:
- € 10,- per kampeermiddel vanaf vrijdag 17 juni 2016 na 12.00 uur tot maandag 20 juni 2016 tot 12.00 uur.
- Buiten deze periode geldt het gastentarief.
- Vooraanmelden voor het kamperen is verplicht.
- Aansluiten op stroom is tegen betaling mogelijk.


Bijzonderheden:
- Alleen personen in bezit van een geldige NFN-kaart hebben toegang tot het terrein.
- Het plaatsen van luifels/voortenten is niet toegestaan.
- Aanwezigen dienen zich te houden aan de voor deze vereniging geldende terreinregels.
- Parkeren slechts toegestaan op het aangewezen parkeerterrein.
- Fotograferen en gebruik mobiele telefoon is niet toegestaan.
- Wifi is vanwege werkzaamheden niet aanwezig.
- Wij wijzen jullie erop dat de EHBO slechts aanwezig is voor acute blessures, die tijdens het evenement ontstaan. Men dient zelf voor een standaarduitrusting EHBO te zorgen


Catering tijdens dit weekend

- Zaterdag en zondag is er catering
- Vrijdagavond muziek , verzorgd door de NFN-jongeren
- Zaterdag feestavond
- Zaterdagavond 18 uur Chinees buffet voor 12,50 euro p.p.


Spelsysteem en wedstrijdreglement, opzet volleybalevenement:
In het kort de opzet van het evenement.
1. Er is één toernooi dat over twee dagen wordt gespeeld, dus op zaterdag en zondag.
2. De speelronden van dag één maken uit welke ploeg naar het hoofdtoernooi en welke naar het troosttoernooi gaan.
3. Het hoofd- en troosttoernooi kennen elk een 1e, een 2e en een 3e plaats.
4. Deelnemende teams worden namens en door één vereniging of groep NFN-leden aangemeld.
5. Per vereniging of groep NFN-leden mogen meerdere teams meedoen.
6. Een team mag zijn samengesteld uit spelers en speelsters afkomstig van verschillende verenigingen.
7. Er moet altijd een team van 6 personen in het speelveld staan waarvan minimaal 1 vrouw.
8. De spelreglementen, zoals bijgevoegd, zijn van toepassing.


Aanmelden:
Aanmelden doe je door uiterlijk 22 mei een mailtje te sturen naar dit e-mail adres volleybal@wijzijnjan.nl
Je hoeft geen lid van JAN of SANNE te zijn, maar je moet wel een NFN-pas hebben.


Geef daarin aan:
  • Dat het om het volleybalweekend gaat,
  • Je naam,
  • Naam waarmee je in het onderstaande lijstje wilt staan,
  • Ben je JANner, SANNEr of nog geen lid? (in het laatste geval: heb je wel een NFN-pas?)
  • Welke dagen je denkt te komen (de wedstrijden zijn op zaterdag en zondag, start om 10 uur),
  • Of je als volleyballer komt, of als supporter,
  • Hoe goed kan je volleyballen? slecht / gemiddeld / goed
  • Hoe laat en op welke dag je denkt aan te komen,
  • Of je met een tent, caravan of vouwwagen komt,
  • Of je gebruik wilt maken van het Chinees buffet op zaterdagavond


Contactpersoon:
Dree (telefoonnummer te vinden in de ledenlijst)
Gepost door Arthur
Wie doen er mee:
  • Dree
  • Nathan
  • Marc J.
  • Jacqueline
  • Jos
  • Jacob
  • Jan
  • Guus (reserve)


Wie komen er als supporter:

  • Guus


Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 11 mei 2016, 22:43

Antwoord op veelgestelde vraag:
Nee, je hoeft niet zelf contact op te nemen met het terrein voor een kampeerplek. Dree meldt iedereen in 1 keer aan bij de toernooi-organisatie. De groep krijgt een plek op een van de kampeervelden toegewezen.

Gebruikersavatar
Dree
Vriend(in) van JAN
Berichten: 158
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:32

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Dree » 19 mei 2016, 15:34

Ik heb het sterke idee dat het dit jaar weer gaat lukken om een team op de been te krijgen. Ik ben nog bezig met een paar mensen en ik hoop dat daar ook nog wat uitkomt.
Wat willen jullie met het buffet? Ikzelf wil wel graag deelnemen in ieder geval. Als jullie dat nog even laten weten dan gaat het goed komen. We gaan er een mooi weekend van maken.
Laten we hopen dat het weer net zo is als met het jubileumweekend. Als iemand een goede connexie heeft met boven kan je dan een goed woordje doen?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Karin » 19 mei 2016, 20:22

Misschien kom ik dit weekend nog wel even kijken, maar dat hangt af van andere afspraken, die al toegezegd zijn maar nog vaag (ja, handig hè?). Verder is als ik het goed begrepen heb Wendy ook op 't Vinkel dit weekend, en die wou geloof ik ook wel eventueel een balletje mee slaan.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Marjoleine » 20 mei 2016, 20:40

Ik kom als supporter!

Wendy75
Vriend(in) van JAN
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 jul 2013, 11:06

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Wendy75 » 22 mei 2016, 00:17

INderdaad, het plan is om eventueel het VInkel een dag(deel) te bezoeken, met JUlian die dat weekend met me mee reist naar Nederland (en Tristan die ik op zondagmiddag/avond ook weer bij me heb). Ik heb nog geen flauw idee hoe ik op het VInkel, dat nogal achteraf ligt, ga komen met mijn kleine jongen (geen reactie gekregen op mijn oproep om een lift) en het is nog niet helemaal duidelijk of ik op zaterdag of zondag kan komen, maar op dit moment lijkt zaterdag ergens in de middag de beste optie. Maar dus ook andere afspraken en zien wat er lukt. Ik ben altijd in voor een blootloopmogelijkheid, en ik ben toch in de buurt van Rosmalen, dus leek me dit een mooie combinatie :) maar durf dus niks te beloven over mee doen met de wedstrijden (niveau: 'voor spek en bonen', lang niet gevolleybalt..), voorwaarde is ook dat Julian niet continu aan mijn been hangt en 'oppas' accepteert.. sensitief mannetje dat tijd nodig heeft om de situatie in te schatten (Vooral met een hopo vreemde mensen), maar wie weet :) dus als ik kom, kom ik (graag met wat hulp) en zie wel wat er gebeurt..

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Eilko » 22 mei 2016, 18:40

Wij gaan het niet redden, om meerdere redenen.. Jammer, we hadden graag oude bekenden weer gezien :)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Marjoleine » 31 mei 2016, 20:13

Hallo,

Ik ga toch niet mee met het volleybal-weekend. Voor mij is het daar te druk met zoveel mensen en bovendien speel ik ook niet mee dus dat is niet leuk.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Karin » 03 jun 2016, 12:50

Wat een boel J's onder de deelnemers! :D Maar super dat er weer eens een team van :JAN: & :SANNE: mee doet! Ik wens jullie alvast veel plezier!

Gebruikersavatar
Dree
Vriend(in) van JAN
Berichten: 158
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:32

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Dree » 06 jun 2016, 11:24

Wie heeft de JAN polo's in bewaring? Kan geregeld worden dat iemand die a.s. weekend meeneemt naar de mierenhoop. Dit i.v.m. het volleybaltoernooi op het vinkel 18 en 19 juni. Bedankt alvast.

Gebruikersavatar
Dree
Vriend(in) van JAN
Berichten: 158
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:32

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Dree » 06 jun 2016, 11:27

Dankjewel Karin xit gaat een top weekend worden aan ons zal het niet liggen. We hebben er zin an.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Marc v G » 06 jun 2016, 17:30

Ook al op fb gezet, maar ik heb de poloshirts in ieder geval niet. Ik weet niet wie ze wel heeft.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door TuuronTour » 07 jun 2016, 23:52

De poloshirts zijn inmiddels boven water! Pfoe :oh:

Nog maar anderhalve week te gaan - spannend! Heb je plotseling zin/tijd om mee te doen als extra teamlid of supporter? Meld je dan gauw aan via het mailadres! Vrouwen zijn extra welkom, dan kan er beter afgewisseld worden in het team.

Kenny
Vriend(in) van JAN
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jul 2013, 20:39

NFN Volleybal 2016 - 17 t/m 19 juni - 't Vinkel Rosmalen

Bericht door Kenny » 12 jun 2016, 14:05

Hoi Hoi,

Als het weer mooi is, kom ik zaterdag overdag nog even langs om jullie aan te moedigen en een duik in het zwembad te nemen. Dit besluit ik in de loop van de week.

Misschien tot zaterdag dan!

Plaats reactie