NFN Volleybal 2017

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

NFN Volleybal 2017

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 21 mei 2017, 18:27

Wat:
Het NFN Volleybaltoernooi 2017


Elk jaar organiseert een vereniging het NFN Volleybaltoernooi. Dit jaar is dat op het terrein Ossendrecht van de vereniging Athena in de buurt van Ossendrecht. We hopen minstens één team bij elkaar te krijgen.
Het is telkens weer een gezellig weekend. Zowel met JAN en SANNE onderling, maar ook samen met andere teams.

In elk team moet minstens 1 vrouw en 1 man zitten. Verder maakt het niet uit of je kan volleyballen of niet (echt niet!). Het gaat vooral om het plezier.


Wanneer:
vr 16 juni t/m zo 18 juni 2017
(de wedstrijden zijn op zaterdag en zondag vanaf 10.00 uur, maar vanaf vrijdag ben je welkom om te kamperen)

Waar:
Zandvlietseweg 15
4641 SR Ossendrecht

Website Athena Ossendrecht

Kosten:
- € 10,- per kampeermiddel (vanaf vrijdag 16 juni 2017 na 12.00 uur tot maandag 19 juni 2017 tot 12.00 uur)
- Buiten deze periode geldt het gastentarief.
- Vooraanmelden voor het kamperen is verplicht, dit wordt door Dree geregeld
- Aansluiten op stroom is tegen betaling mogelijk (4 euro per nacht)


Bijzonderheden:
- Alleen personen in bezit van een geldige NFN-kaart hebben toegang tot het terrein.
- Het plaatsen van luifels/voortenten is niet toegestaan.
- Geen huisdieren.
- Aanwezigen dienen zich te houden aan de voor deze vereniging geldende terreinregels.
- Parkeren slechts toegestaan op het aangewezen parkeerterrein.
- Fotograferen en gebruik mobiele telefoon is niet toegestaan rond de speelvelden en het zwembad.
- Wifi is gratis en aanwezig rond het clubhuis/kantine.
- Wij wijzen jullie erop dat de EHBO slechts aanwezig is voor acute blessures, die tijdens het evenement ontstaan. Men dient zelf voor een standaarduitrusting EHBO te zorgen


Catering tijdens dit weekend

Er kan gekozen worden uit de volgende opties:
- Zaterdag en zondag ontbijt om 08.00 uur voor 5 euro p.p.
- Zaterdagavond om 18 uur een BBQ of vegetarische maaltijd voor 12,50 euro p.p.
- Op zaterdag en zondag zijn er van 12.00 – 14.00 uur snacks te koop

NB: De keuze voor wel/geen catering moet al bij het aanmelden gemaakt worden, tijdens het weekend kan je die keuze niet meer maken.


Spelsysteem en wedstrijdreglement, opzet volleybalevenement:
In het kort de opzet van het evenement.
1. Er is één toernooi dat over twee dagen wordt gespeeld, dus op zaterdag en zondag.
2. De speelronden van dag één maken uit welke ploeg naar het hoofdtoernooi en welke naar het troosttoernooi gaan.
3. Het hoofd- en troosttoernooi kennen elk een 1e, een 2e en een 3e plaats.
4. Deelnemende teams worden namens en door één vereniging of groep NFN-leden aangemeld.
5. Per vereniging of groep NFN-leden mogen meerdere teams meedoen.
6. Een team mag zijn samengesteld uit spelers en speelsters afkomstig van verschillende verenigingen en/of individuele NFN leden.
7. Er moet altijd een team van 6 personen in het speelveld staan waarvan minimaal 1 vrouw en 1 man.
8. De spelreglementen, zoals bijgevoegd, zijn van toepassing.


Aanmelden:
Aanmelden doe je door uiterlijk 30 mei een mailtje te sturen naar dit e-mail adres volleybal@wijzijnjan.nl
Je hoeft geen lid van JAN of SANNE te zijn, maar je moet wel een NFN-pas hebben.


Geef daarin aan:
  • Dat het om het volleybalweekend gaat,
  • Je naam,
  • Naam waarmee je in het onderstaande lijstje wilt staan,
  • Ben je JANner, SANNEr of nog geen lid? (in het laatste geval: heb je wel een NFN-pas?)
  • Of je als volleyballer komt, of als supporter,
  • Hoe laat en op welke dag je denkt aan te komen,
  • Of je wilt mee-eten op vrijdagavond,
  • Of je met een tent, caravan, camper of vouwwagen komt,
  • Of je gebruik wilt maken van de catering (ontbijt/BBQ/vegetarisch maal)


Contactpersoon:
Dree (telefoonnummer te vinden in de ledenlijst)
Gepost door Arthur
Wie doen er mee:

  • Dree
  • KaiH
  • Nathan
  • Jan
  • Job
  • Jacob
  • Hamid
  • Elselotte
  • Guus (zaterdag)
  • Jos (reserve)




Wie komen er als supporter:

  • Jos (reserve)


Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

NFN Volleybal 2017

Bericht door Jos » 21 mei 2017, 19:51

Ik kom. Mail is onderweg.

Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

NFN Volleybal 2017

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 22 mei 2017, 20:28

Even ter verduidelijking: De keuze voor de catering van Athena moet al voor de inschrijfdatum gemaakt zijn, op het weekend kan die keuze niet meer gemaakt worden.

Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

NFN Volleybal 2017

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 27 mei 2017, 14:12

Er begint zolangzamerhand een team te ontstaan :). Maar waar blijven de vrouwen?? Kom op nou, JAN needs YOU! :tevree:

Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

NFN Volleybal 2017

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 07 jun 2017, 17:24

Het is op het laatste moment weer gelukt een gemengd :JAN:/:SANNE:-team te vormen! We wensen alle spelers en supporters een gezellig en sportief weekend toe :)

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

NFN Volleybal 2017

Bericht door Jos » 18 jun 2017, 22:59

In de regel een oproep aan iedereen, om z'n eigen spullen weer mee terug te nemen en volgt er nu een lijstje met alle vergeten zaken. Nu wil ik het eens omdraaien:
Wie heeft sinds vanmiddag (zondagmiddag) mijn vork in z'n uitzet zitten? Ik heb deze vanmiddag nog aan tafel gebruikt, maar nu kan ik 'm niet meer vinden.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

NFN Volleybal 2017

Bericht door Jos » 18 jun 2017, 23:27

Zo, nu kan er een verslagje volgen van onze activiteiten:
Iedereen heeft waarschijnlijk wel gemerkt, hoe onwaarschijnlijk mooi het weer dit weekend was :). Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat er toch wel een aantal mensen zullen zijn, die gedacht zullen hebben "Ik zou willen, dat ik er ook bij was".
Ik kan jullie dus aanraden, kom over 2 weken naar het :SANNE:-weekend op Kuikseind, of in juli naar het :JAN:-weekend bij de Vrije Vogels in Midwoud.
Een reden temeer om te komen, is dat je nooit weet, wanneer het de laatste keer is, want wanneer het aan de NFN ligt, kunnen wij nooit meer naar een NFN-volleybal toernooi gaan, want per 31/12 wordt de sportcommissie opgeheven en organiseert de NFN geen sporttoernooien meer.
Er is een petitie rondgegaan, die door vrijwel alle aanwezigen getekend is, waarin wordt gevraagd om dit te heroverwegen. Misschien dat ons bestuur dit in de NFN-ledenraad nog zou kunnen aankaarten.

Zo, nu alle zakelijke beslommeringen zijn afgehandeld, ons weekend. Wat hebben wij gedaan? Natuurlijk zoals je van ons kunt verwachten hebben we heel veel gekletst, lekker in de zon gelegen, nog wat meer gekletst, niet alleen met :JAN:ners en :SANNE:rs, maar ook met heel veel anderen. We moesten wel, want onze dame had geen vrij kunnen krijgen, dus we moesten voor elke wedstrijd weer dames regelen. Dit is wonderwel gelukt. Het leuke hiervan was toch ook wel, dat we met heel veel anderen in gesprek kwamen en dit was eigenlijk altijd heel leuk.
In totaal deden er 20 teams mee (waaronder 5 jongeren-teams :duimop: : NFN: hoe bereik je de jeugd?) verdeeld over 4 groepen.
Zoals je van ons mocht verwachten speelden we op zaterdag zo tactisch, dat we 3e van onze poule werden, zodat we voor het tweede deel van het toernooi in het gedeelte terecht kwamen, waar we nog iets konden bereiken, want zondagmiddag bleken wij dus tweede van onze poule geworden te zijn, zodat we nog 2 wedstrijden extra mochten spelen voor de medailles. Tijdens de eerste wedstrijd bleek, dat wij terecht tweede geworden waren, want de uitkomst hiervan was dus, dat we om het brons mochten gaan strijden en wel tegen de YO!
Dit werd een hele mooie pot. Als ik het zelf zeg, speelden we hier toch wel onze beste wedstrijd van het toernooi. Dit vertaalde zich wel uit, want de eerste set wonnen wij met 4 punten verschil. Over de uitkomst van de tweede set bestaat nog enig verschil van mening: wij vinden, dat de laatste opslag pas plaats vond, NADAT het sein voor "Einde wedstrijd" al geklonken had, dus dat dat punt niet zou mogen gelden. De YO! was hier toch echter heel blij mee, maar dat zij dus de tweede set met 1 punt verschil wonnen maakt niet uit, want wij zijn

D E R D E

Vele anderen gingen daarna snel inpakken en naar huis, maar wij niet. Wij hebben nog heerlijk nagekletst en toen we in het zwembad "poetshandjes" ontdekten, kan je je wel voorstellen wat er toen gebeurde: watergevecht :) :) :)
En niet alleen :JAN: en :SANNE: deden mee, maar ook opa Leen met z'n kleinkinderen en een stel leuke meiden. Het viel mij wel op, dat na 5 minuten het zwembad toch wel een stuk leger was, maar we hadden wel lol.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybal 2017

Bericht door Karin » 19 jun 2017, 14:41

Superleuk verslag Jos! Dankjewel daarvoor! En gefeliciteerd met de medaille!

Plaats reactie