NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Dordrecht (niet Almere dus)

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Dordrecht (niet Almere dus)

Bericht door Karin » 26 mar 2018, 18:56

Ik zie 'm niet in de agenda's van :jan: en :sanne: staan, maar hij is er toch echt weer in 2018: het NFN volleybaltoernooi.
Dit jaar is Chamavi in Almere de gastheer (-vrouw?). (edit, het is Dordrecht geworden)

Dus zet 'm in je agenda, blok dat weekend (de wedstrijden zijn op zaterdag en zondag, maar vanaf vrijdag kan je je tent / caravan / camper / whatever op/neer komen zetten.

Het is altijd een super gezellig weekend. Of je nou mee speelt of niet. Of je nou kan volleyballen of niet.

Misschien ook leuk, alvorens de officiële aanmelding gedaan kan worden, om vast aan te geven of je denkt erbij te zijn of niet.

Ondanks geklooi met knieën en schouders, denk ik wel één van de broodnodige dames te kunnen zijn die een balletje mee mept.
Wie volgt?!

Gebruikersavatar
Bas Hollander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:04

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Almere

Bericht door Bas Hollander » 26 mar 2018, 23:50

Naakt volleyballen op een mooie zomerse dag staat hoog op mijn bucketlist. Dus ik laat deze kans niet voorbijgaan.

Hoe kan ik mij hiervoor opgeven, trouwens. Ik heb geen UIT! ontvangen. Dus als de procedure daar in staat, ben ik niet op de hoogte.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Almere

Bericht door Karin » 27 mar 2018, 10:15

Dat gaat via de vereniging. De officiële aankondiging en hoe je je aan kan melden volgt nog. Even geduld dus. :)
Wellicht staat er in de UIT! wel hoe je je aan kan melden, maar dat is voor mensen die niet via een vereniging meedoen, dus dat kon je sowieso negeren. ;)

Stuur de secretaris even een mailtje als je die UIT! wel graag wilt. Ik kan me zo voorstellen dat je misschien nog niet zo lang lid bent, en de verzendlijst voor de UIT! al klaar was, toen jouw lidmaatschap bij de NFN aangemeld werd. Ze kunnen er vast wel eentje nasturen.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Almere

Bericht door Marjoleine » 27 mar 2018, 16:25

Ik ben er niet bij.
Ga zaterdag naar een Yoga Festival en heb dan zondag en maandag een rustdag nodig voordat ik dinsdag naar Oerol vertrek....!!

-verwijderd-

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Almere

Bericht door -verwijderd- » 09 apr 2018, 08:43

Karin schreef:
27 mar 2018, 10:15
Dat gaat via de vereniging. De officiële aankondiging en hoe je je aan kan melden volgt nog. Even geduld dus. :)
Wellicht staat er in de UIT! wel hoe je je aan kan melden, maar dat is voor mensen die niet via een vereniging meedoen, dus dat kon je sowieso negeren. ;)

Stuur de secretaris even een mailtje als je die UIT! wel graag wilt. Ik kan me zo voorstellen dat je misschien nog niet zo lang lid bent, en de verzendlijst voor de UIT! al klaar was, toen jouw lidmaatschap bij de NFN aangemeld werd. Ze kunnen er vast wel eentje nasturen.
Karin
moet je lid zijn van nfn om UIT te ontvangen?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Almere

Bericht door Karin » 09 apr 2018, 11:55

wipneus schreef:
09 apr 2018, 08:43
Karin
moet je lid zijn van nfn om UIT te ontvangen?
Nee, je kan er ook een abonnement op nemen voor 18 euro per jaar, zie hier: https://www.nfn.nl/uit/
Maar voor een ruime 10 euro meer ben je ook lid van de NFN, met de bijbehorende voordelen (zoals: https://www.nfn.nl/ledenvoordeel/ ) en natuurlijk de belangenbehartiging van naaktrecreatie in het algemeen.

Ook bestaat er het blad 'Bloot!', ook uitgegeven door de NFN, inmiddels 1 x verschenen, dat in de winkel te koop is. NFN-leden ontvangen dat ook. Ik denk niet meer dat het nog in de winkel ligt, maar het is wel via de webshop van de NFN nog te bestellen.

-verwijderd-

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Almere

Bericht door -verwijderd- » 09 apr 2018, 23:44

Karin schreef:
09 apr 2018, 11:55
wipneus schreef:
09 apr 2018, 08:43
Karin
moet je lid zijn van nfn om UIT te ontvangen?
Nee, je kan er ook een abonnement op nemen voor 18 euro per jaar, zie hier: https://www.nfn.nl/uit/
Maar voor een ruime 10 euro meer ben je ook lid van de NFN, met de bijbehorende voordelen (zoals: https://www.nfn.nl/ledenvoordeel/ ) en natuurlijk de belangenbehartiging van naaktrecreatie in het algemeen.

Ook bestaat er het blad 'Bloot!', ook uitgegeven door de NFN, inmiddels 1 x verschenen, dat in de winkel te koop is. NFN-leden ontvangen dat ook. Ik denk niet meer dat het nog in de winkel ligt, maar het is wel via de webshop van de NFN nog te bestellen.
Dank je wel Karin
voor je uitleg

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Almere

Bericht door Eystaring » 11 apr 2018, 19:22

Heb er zeker zin in maar aangezien mijn werk nog steeds veel last minut is zal definitief opgeven er voorlopig nog niet inzitten

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Almere

Bericht door Karin » 04 mei 2018, 11:50

Ik geloof niet dat veel mensen er nog in geloofden, als ik de gesprekken afgelopen kampeerweekend zo hoorde, máár! Het gaat zowaar door!
Het NFN-volleybaltoernooi zal dit jaar plaats vinden op het terrein van Goed Af in Dordrecht!
Zie hier de info op de site van de NFN: https://www.nfn.nl/volleybal/

Ik neem aan dat de aanmeldinformatie snel naar de vereniging gemaild zullen worden, zodat we een team (of teams) kunnen gaan samenstellen. :)

Gebruikersavatar
Bas Hollander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:04

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Dordrecht (niet Almere dus)

Bericht door Bas Hollander » 05 mei 2018, 13:10

Ik ben blij dat het doorgaat.

Bij de aanmeldinformatie zie ik staan:
- Formulier vooraanmelding kamperen: ammoniet@goedaf.nl
- Formulier broodjes/barbecue kantine@goedaf.nl

Moeten we deze aanmeldingen individueel doen of gaat dit ook via JAN?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: NFN Volleybal 2018 - 16 en 17 juni in Dordrecht (niet Almere dus)

Bericht door Karin » 07 mei 2018, 10:22

Ook dat gaat via JAN.
Als het goed is heeft Dree (die de organisatie vanuit JAN en SANNE op zich neemt) de stukken inmiddels in zijn mailbox, dus binnenkort staat er een draadje online met de relevante info, en hoe aan te melden.

Plaats reactie