memebers list

Vragen en opmerkingen over het forum kun je hier kwijt
Plaats reactie
Maurice
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2008, 09:13

memebers list

Bericht door Maurice » 08 mei 2008, 19:41

Hoi,

Gisteren heb ik mij in de rubriek even voorstellen voorgesteld. Nu zie ik dat het mogelijk is om een foto te plaatsen. (Nog geen idee hoe) Maar waar ik mee zit is dat deze lijst niet alleen te zien is door de mensen die lid zijn van JAN. Dus ook nieuwsgierigen op de site zien hier het eea. Wat mij betreft hoeft niet iedereen te weten dat ik van naturisme houdt. Dus het weerhoudt mij er op dit moment van om een foto te plaatsen, terwijl dit toch iets meer zegt. Is hier geen oplossing voor?

Groetjes

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

memebers list

Bericht door Marc » 08 mei 2008, 19:45

Heej Maurice,

Als je Vriend van JAN bent (dus betalend lid) dan kan je in het afgeschermde gedeelte van het forum komen. Dit is alleen toegankelijk voor de Vrienden van JAN. Daarin is een rubriek waar je naturistische foto's kwijt kan.

Succes!

Maurice
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2008, 09:13

memebers list

Bericht door Maurice » 08 mei 2008, 20:37

wel jammer dat ik eerst betalend lid moet zijn. Opzich sta ik open voor JAN, maar om meteen lid te worden weet ik niet. Zal waarschijnlijk eerst een keer mee gaan. Toch jammer dat ik niet vooraf al een foto kan plaatsen. Opzich heb ik daar geen probleem mee om een naturistische foto van mij te plaatsen.

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

memebers list

Bericht door Marc » 08 mei 2008, 20:42

Maurice,

Het is een afgeschermd deel, juist ter voorkoming dat iedereen er in kan.
Wil je een foto plaatsen die iedereen kan zien dan kan je dat bij je bericht hier plaatsen.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

memebers list

Bericht door Karin » 14 mei 2008, 10:49

Juist.
Of als avatar of profile-picture. :)

Plaats reactie