Naam draadje 'last post' weghalen

Vragen en opmerkingen over het forum kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Naam draadje 'last post' weghalen

Bericht door Karin » 25 mei 2006, 09:06

Kan in de kolom 'last post' misschien de naam van het draadje worden weggehaald waar het laatst gepost is, maar de naam (en datum) van de persoon die in dat hoofdstuk het laatst gepost heeft laten staan?

Zelf merk ik dat ik vanuit het complete overzicht vaak klik op dat draadje wat je ziet, waar dus het laatst gepost is.
Na dat gelezen te hebben keer ik terug naar het complete overzicht, maar zo 'vergeet' ik dus te kijken of er in dat hoofdstukje ook nog pas in andere draadjes gepost is.

Als de naam van dat draadje weg is in het overzicht, kan je daar dus niet meer op klikken, en moet je wel naar het overzicht van dat hoofdstukje, waar je dan meteen ziet waarin er onlangs nog geschreven is.

(is het te begrijpen waar ik het over heb eigenlijk? :confused: )

Herkennen mensen dit, of ben ik de enige 'dombo' die op deze manier nog wel eens reacties en actieve draadjes over het hoofd ziet? :p

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Naam draadje 'last post' weghalen

Bericht door corien » 25 mei 2006, 10:59

ik snap wat je bedoelt maar ik klik zelf altijd, als er nieuwe posts zijn in een onderwerp op het onderwerp zelf, dus een vakje eerder zeg maar. Dan zie je meteen hoeveel draadjes er zijn met nieuwe posts omdat die er zo uitzien , dan vergeet je het niet snel....;)

Gebruikersavatar
MichielD
Berichten: 150
Lid geworden op: 01 apr 2006, 21:51

Naam draadje 'last post' weghalen

Bericht door MichielD » 26 mei 2006, 19:55

:confused: Ik snap er nix van ... je moet het maar eens een keer laten zien Karin :confused:

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Naam draadje 'last post' weghalen

Bericht door Karin » 27 mei 2006, 13:34

Haha, ik was er al bang voor dat het niet zo duidelijk was...
Ik zag trouwens ook dat ik dit eigenlijk in het verkeerde hoofdstukje begonnen heb, maarja.
Ik laat het wel een keer zien, wat ik bedoel. Het is ook geen ramp, meer een fout in mijn eigen manier van omgaan met het forum.

Plaats reactie