vraagje

Vragen en opmerkingen over het forum kun je hier kwijt
Plaats reactie
-verwijderd-

vraagje

Bericht door -verwijderd- » 10 apr 2018, 08:33

hallo beheerder

is het een idee / mogelijkheid om een spelletjes groep te maken?

als je naar Babbelbox gaat en je wilt een leuk gesprekje ( waar babbelbox voor staat dacht ik zo )
dan kom je alleen maar spelletjes onderwerpen tegen.
persoonlijk vind ik dat erg storend en vrij onoverzichtelijk

groetjes
wipneus

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: vraagje

Bericht door Karin » 10 apr 2018, 10:06

Op zich is dat mogelijk, we kunnen het forum zo inrichten als we willen. Maar de babbelbox wordt eigenlijk voor weinig anders gebruikt dan spelletjes.

De meeste mensen (voor zover ik weet) checken het forum via 'nieuwe berichten' (bovenaan in de donkere balk), en dan verschijnen dus alle berichten die je nog niet gezien hebt, en maakt het eigenlijk geen bal uit in welk subforum het staat.

Zelf zie ik dus direct de meerwaarde niet, maar wie weet denken anderen daar anders over. Dus benieuwd naar verdere reacties.

-verwijderd-

Re: vraagje

Bericht door -verwijderd- » 11 apr 2018, 07:56

Karin schreef:
10 apr 2018, 10:06
Op zich is dat mogelijk, we kunnen het forum zo inrichten als we willen. Maar de babbelbox wordt eigenlijk voor weinig anders gebruikt dan spelletjes.

De meeste mensen (voor zover ik weet) checken het forum via 'nieuwe berichten' (bovenaan in de donkere balk), en dan verschijnen dus alle berichten die je nog niet gezien hebt, en maakt het eigenlijk geen bal uit in welk subforum het staat.

Zelf zie ik dus direct de meerwaarde niet, maar wie weet denken anderen daar anders over. Dus benieuwd naar verdere reacties.
dank u wel voor het antwoord
zoals u wellicht kunt zien ben ik hier pas enkele dagen actief
eindelijk het forum gevonden waar ik al wat langer naar opzoek was.
als u het zo omschrijft gebruik ik waarschijnlijk het forum ( nog ) verkeerd
en dus kom ik steeds uit op de keuze groepen die er zijn
maar omdat ik dan steeds die groepen zag ging ik altijd even kijken in de babbelbox en kom dan steeds die spelletjes tegen.
maar als ik het zeggen mag vind ik dat een forum er niet moet zijn voor spelletjes ( mijn mening )
een forum is toch bedoelt om met elkaar samen te komen en te bespreken wat je bezig houd en wat je leuk en fijn vind.
maar ik begrijp uw uitleg
bedankt

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: vraagje

Bericht door Karin » 11 apr 2018, 10:29

Dit forum is een onderdeel van een vereniging, maar ook niet-leden van de vereniging zijn welkom op dit forum.
Als je écht inspraak wilt hebben, moet je lid worden van de vereniging, dan mag je meebeslissen. :)

Een forum kan voor van alles en nog wat zijn, er zijn fora zat waar ook spelletjes op voorkomen, en fora waar dat niet zo is. Hier is dat wel zo. Maar je hoeft daar niks mee te doen. De keuze is aan jezelf op welk onderwerp je reageert, en op welke niet. Je mag vinden dat spelletjes er niet thuishoren, maar we gaan er niks aan veranderen. ;)

Ken je dit forum al? Ook een hele goed (vind ik), en algemeen. Niet gelinkt aan een vereniging: http://naturisten-forum.nl/forum/

Plaats reactie