Rare member-namen

Vragen en opmerkingen over het forum kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rare member-namen

Bericht door Karin » 01 dec 2006, 07:52

Het valt me de laatste tijd wel eens op dat er wel eens rare member-namen bijkomen, die overigens ook nooit iets posten op het forum... Zoals dubdbuu, yvt450, JuM, KanaomiSS...

Zouden dat wel 'echte' mensen zijn, of zou één of andere bot dat doen? En waarom dan?

Of zouden het wel echte mensen zijn die hopen door member te worden meer (spannende?) dingen te zien dan ze zien als niet-member?? (wat overigens niet zo is, je ziet pas meer als je Vriend van JAN bent, voor wie er ook met een rare naam member wilde gaan worden ;) )

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Rare member-namen

Bericht door Bert » 02 dec 2006, 00:22

Sorry, kan er ook niks aan doen. Heb die naam ook maar gekregen!:D

Ik vermoed dat die mensen, door in te loggen, toch dieper in de JAN-site hopen te komen. Dat ze puur daarvoor even een gekke naam opgeven om niet herkend te worden. Het is natuurlijk ook gratis om het openbare-forum te betreden en je moet je registreren om iets te kunnen posten.

Misschien wil iemand met een echt apparte naam (die geen JAN-vriend(in) is)hier nog wel op reageren. Ben ook wel benieuwd.

Gebruikersavatar
MichielD
Berichten: 150
Lid geworden op: 01 apr 2006, 21:51

Rare member-namen

Bericht door MichielD » 02 dec 2006, 17:44

Karin, ik heb je een lijst gestuurd met alle forumleden en hun activiteiten.
Heb je daar wat aan?

Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 apr 2006, 19:36

Rare member-namen

Bericht door Dirk » 03 dec 2006, 07:06

[QUOTE=Bernd;5116]Karin, ik heb je een lijst gestuurd met alle forumleden en hun activiteiten.
Heb je daar wat aan?


Omdat mensen een vreemde username hebben,moeten er gelijk al Stasi-maatregelen worden genomen?
ik vind dit een enge ontwikkeling.[/QUOTE]

Hoi Bernd,

Ik persoonlijk vind dit absoluut geen enge ontwikkeling. Het is dan ook bedoeld om het forum te vrijwaren van kwaadwillende gebruikers. Ook kan het zo zijn dat deze vreemde namen door een bot gegenereerd zijn. Door deze lijst, als bestuur, te bekijken kun je de gedragingen nagaan van een bepaald forumbezoeker en weet je dus wat meer. Om dit nu meteen Stasi praktijken te noemen gaat me echt te ver.

Dirk

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rare member-namen

Bericht door Karin » 03 dec 2006, 09:49

Toevallig heb ik zojuist (maar al een paar keer eerder sinds het bestaan van dit forum) een bericht van een wazig type verwijderd met allerlei links naar penisvergrotende- en gewichtsverliezende middelen. Geen idee welke JAN-ner daarop zit te wachten, maar als er al JAN-ners zijn die daar interesse in hebben dan verwijs ik ze graag naar Google....

Dát soort members wil ik dus wel graag verwijderd zien, of het nou van een bot vandaan komt of niet. Lijkt me logisch.

En verder doe ik op zich niks met de rare forum-namen, al moeten we het er misschien eens over hebben of we members die na eenmaal lid te zijn geworden nooit meer terug zijn gekomen niet na een x-tal maanden eens moeten verwijderen (na ze een mailtje gestuurd te hebben bijvoorbeeld). Op zich heb ik er geen last van, maar (vooral als ze een normale naam hebben) ze zouden bijvoorbeeld een naam bezet kunnen houden van iemand die wel regelmatig het forum wil bekijken en er wil posten.

Overigens vind ik de term 'Stasi-maatregelen' erg ongepast...

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Rare member-namen

Bericht door Maarten de Vries » 03 dec 2006, 10:09

[QUOTE=Bernd;5116]Karin, ik heb je een lijst gestuurd met alle forumleden en hun activiteiten.
Heb je daar wat aan?


Omdat mensen een vreemde username hebben,moeten er gelijk al Stasi-maatregelen worden genomen?
ik vind dit een enge ontwikkeling.[/QUOTE]

Berd,

Zie dat je een bezoerker bent en volgens eigen opgave, 42 jaar. Dus de oorlog niet meegemaakt. Nu heb ik deze ook niet meegemaakt, maar denk intussen wel zoveel over de oorlog te weten dat ik jouw vergelijk tussen de vrijwilligers die veel tijd in JAN steken en de Stasi aanmerkelijk beroerder vind dan de uiterst nette omschrijving van "ongepast"

Hoop dat je dit na een heroverweging van je eigen woorden ook vind. (ik heb zelf ook wel eens iets opgeschreven wat ik niet zo bedoeld heb en in tegenstelling tot de Statsi is niets menselijks mij vreemd)

Groet, Maarten

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Rare member-namen

Bericht door Marc » 03 dec 2006, 11:47

De bezem zo nu en dan door een forum halen is niks mis mee. Zeker als iemand een profiel aangemaakt heeft en er maanden niets mee doet.

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Rare member-namen

Bericht door Maarten de Vries » 03 dec 2006, 15:16

Bernd,

Toch jammer dat je met de feedback over de Stasie niet verder komt dan het niets met de oorlog te maken heeft. Ik heb het woord niet opgezocht in de oude van Dale. Maar naar mijn idee heeft de stasie bij veel mensen een dusdanig negatief gevoel dat ik nog steeds vind dat dit niet behoort bij JAN.

Maarten

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rare member-namen

Bericht door Karin » 03 dec 2006, 15:24

[QUOTE=Bernd;5144]Wel, dan heb ik er een andere mening over. Met als gevolg dat ik mij met deze ontwikkeling niet gelukkig voel: dan maar weg bij Jan (was toch enkel bezoeker ;) [/QUOTE]

Persoonlijk vind ik het nogal vreemd dat je omwille van een andere mening een forum verlaat.
Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar vreemd genoeg hebben in deze wereld mensen nou eenmaal andere meningen...

Daarbij: er is helemaal niks gebeurd... Die vreemde namen zijn nog steeds member. Dus ik begrijp er even helemaal niks van.
Maar als iemand graag nooit meer op dit forum terug wil komen, zal ik ze niet tegenhouden...

Enne... als je écht iets in de melk te brokkelen wilt hebben wat betreft dit forum, word lid van de vereniging en voor nog meer bemoeienis: join the internetcommissie... :)

Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 apr 2006, 19:36

Rare member-namen

Bericht door Dirk » 03 dec 2006, 21:51

[QUOTE=Bernd;5144]Wel, dan heb ik er een andere mening over. Met als gevolg dat ik mij met deze ontwikkeling niet gelukkig voel: dan maar weg bij Jan (was toch enkel bezoeker ;) dus zo dramatisch is dat ook weer niet).
Trouwens, Stasi heeft niks met de oorlog te maken......[/QUOTE]


Hmm, erg vreemd, ik durf in twijfel te trekken of Bernd zelf wel weet waarover hij praat ?? De Stasi was de Oost-duitse geheime dienst ten tijde van de koude (en niet de tweede wereld) oorlog. De Stasi is officieel onbonden toen de Berlijnse muur in 1989 platging. Onofficieel bestaat de Stasi echter nog, echter nu als spionnen voor Rusland. Bernd, heb je ooit van de term Stasihoeren gehoord ?

Hoe ik dit weet, wel eenvoudig, ik was toen de muur omging in Berlijn en heb het meegemaakt en ook aan zien komen. Verder heb ik momenteel Duitse werknemers in dienst die vroeger verplicht (!) bij de Sasi zaten.

Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 apr 2006, 11:42

Rare member-namen

Bericht door Rik » 04 dec 2006, 09:09

Vanochtend vond ik in mijn mailbox een mail van bezoeker YVT450.
Een vaag voorstel in het Engels om elkaar eens te ontmoeten. Linea recta in de vuilnisbak dus!

Dit is een voorbeeld van een bezoeker die niet thuishoort op het forum.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rare member-namen

Bericht door Karin » 04 dec 2006, 09:33

Goed dat je me er ook over gemaild heb (met bewijs, zeg maar), en actie is al en wordt nog ondernomen.

Kijk... dáár zitten we dus niet op te wachten, en dáárom is het handig de boel een beetje in de gaten te houden... :D

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 jul 2006, 06:49

Rare member-namen

Bericht door Peter » 04 dec 2006, 17:46

[QUOTE=Rik;5167]Vanochtend vond ik in mijn mailbox een mail van bezoeker YVT450.
Een vaag voorstel in het Engels om elkaar eens te ontmoeten. Linea recta in de vuilnisbak dus!

Dit is een voorbeeld van een bezoeker die niet thuishoort op het forum.[/QUOTE]

Ik had eenzelfde mailtje van haar gekregen.
Volgens mij is dat weer zo'n iemand uit nigeria ofzo die contact zoekt en je daarna probeert over te halen om even een paar duizend euro voor te schieten zodat ze advocaat kan betalen ofzo om de ervenis van haar rijke vader te claimen. en die ervenis (paar miljoen) wil ze dan natuurlijk wel delen met je.

Ik zou zeggen, gewoon bannen. Je komt dat soort mensen jammer genoeg op erg veel sites tegen. Jammer genoeg nu ook hier.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rare member-namen

Bericht door Karin » 04 dec 2006, 18:27

Je bent nummer 3 waarvan ik hoor dat ze je gemaild heeft. Dikke kans dat alle mannen op dit forum die hun mailadres erop hebben staan zo'n mailtje gehad hebben. Ik niet namelijk... :rolleyes:

Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 apr 2006, 19:36

Rare member-namen

Bericht door Dirk » 04 dec 2006, 18:41

yvt450
Bezoeker Join Date: Dec 2006
Posts: 0

Hello

--------------------------------------------------------------------------------

Hello

My name is Yvette,I saw your post on on this site and will like to meet you,alittle about me,i'm a girl who goes with each day as it comes.Much ready for the real affection,Full of faith and i know i shall find it.Please do write me back or i prefer you write me back through my private mail address. luv_skpm2002@yahoo.com I'll be waitting to read from you. kiss u.....
Yvette.

Die Yvette toch :-) Wat een kwats zeg, het spamfilter hield zelfs het mailtje van JAN tegen :-) Werkt goed zeg :-)

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

Rare member-namen

Bericht door MichelA » 04 dec 2006, 19:00

Geen mail gezien...

Dus niet alle mannen zijn gemailt.
Maar ik ben dan ook erg zuinig op mijn e-mail adres.

Jan G
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 sep 2006, 09:56

Rare member-namen

Bericht door Jan G » 04 dec 2006, 21:11

Ook ik heb de twijfelachtige eer gehad een mail van haar te mogen ontvangen.

Groeten, Jan

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Rare member-namen

Bericht door Maarten de Vries » 04 dec 2006, 21:18

Niets gezien. Dus niet alle mannen of ze ziet niet alle mannen als een man

Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 apr 2006, 19:36

Rare member-namen

Bericht door Dirk » 04 dec 2006, 23:14

Shit er zijn echt veel meer die een mailtje van "haar" hebben gekregen....zo bijna jaloers worden :) Whoehahahahaha. Ik heb expres het mailtje en het emailadres even hier op het forum geploft, is leuk als een bot dit ziet....:-)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Rare member-namen

Bericht door Bert » 05 dec 2006, 02:36

Ik heb hem ook niet gehad, vast niet mans genoeg:rolleyes: .
(komt vast door mn uiterlijk:confused: )

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Rare member-namen

Bericht door corien » 05 dec 2006, 11:16

( vissen naar compimentjes Bert ???? ) hahahaha

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Rare member-namen

Bericht door Martijn B » 05 dec 2006, 18:45

Aan deze zijde ook nog niets ontvangen...

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Rare member-namen

Bericht door JanK » 05 dec 2006, 22:50

Ik heb die mail ook gehad. En die is linea recta de vuilnisbak ingegaan. In de Memberslist staat ook een foto van een donkere vrouw bij het account van yvt450 geplaatst. Je moet er wel even voor inloggen.


Jan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rare member-namen

Bericht door Karin » 06 dec 2006, 07:44

Leuke foto eigenlijk...

Grappig trouwens dat ze terug is gekomen op het forum, dat had ik dan weer niet verwacht van iemand die het forum gebruikt om eh... waarom... ik gok een partner te zoeken met eventueel de kans op een verblijfsvergunning ofzo...

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Rare member-namen

Bericht door Maarten de Vries » 06 dec 2006, 11:06

Inderdaad een leuke foto. Dat had ik niet gezocht achter die vage PB tjes.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Rare member-namen

Bericht door Bert » 06 dec 2006, 12:07

[QUOTE=corien;5229]( vissen naar compimentjes Bert ???? ) hahahaha[/QUOTE]
Nee hoor, zo ben ik niet. Wie ziet er nou iets in bert van sesamstraat.

[QUOTE=Maarten de Vries;5248]Inderdaad een leuke foto. Dat had ik niet gezocht achter die vage PB tjes.[/QUOTE]
Ziet er idd leuk uit, als zij het tenminste is?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rare member-namen

Bericht door Karin » 06 dec 2006, 14:18

[QUOTE=Bert;5249]Nee hoor, zo ben ik niet. Wie ziet er nou iets in bert van sesamstraat.[/quote]

Nou, als die Bert uit Sesamstraat dyslectisch was, wist ik het wel!! :D (voor wie het helemaal niet meer snapt nu, zie dit draadje)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Rare member-namen

Bericht door Bert » 06 dec 2006, 17:30

en bedankt;)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rare member-namen

Bericht door Karin » 06 dec 2006, 19:39

Dat ik Bert uit Sesamstraat een lekker ding vind?

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Rare member-namen

Bericht door Bert » 06 dec 2006, 22:07

Ja, zeer waarschijnlijk is hij nog dystectis ook. Ik hem nog nooit iets zien schrijven, ga je je toch afvragen:confused: .

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Rare member-namen

Bericht door corien » 07 dec 2006, 09:51

ik moet zeggen dat ik persoonlijk ernie toch aantrekkelijker vind hoor.........

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Rare member-namen

Bericht door Karin » 07 dec 2006, 10:40

Ja, is ook wel zo. Bert is zo serieus...
Maar wat dacht je dan van Pino? Zo'n lekkere grote stevige vogel die je kan beschermen tegen de grOOte bOOze wereld... :D

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Rare member-namen

Bericht door Bert » 07 dec 2006, 17:25

[QUOTE=corien;5291]ik moet zeggen dat ik persoonlijk ernie toch aantrekkelijker vind hoor.........[/QUOTE]
ben t met je eens, ziet er leuker uit. Bert heeft zo'n grote gele punthoofd als een banaan.

[QUOTE=Karin;5292]Ja, is ook wel zo. Bert is zo serieus...
[/QUOTE]
Hij mag soms wel eens wat losser worden, iets speelser.

Vindt Tommy leuk, lekker zacht hondje om mee te knuffelen.
Nu ik er over na denk, is volgens mij Ieniemienie het enigste vrouwtje in sesamstraat? En Ieniemienie is voor mij ietsiepietsie te ieniemienie:confused: , een knuffel en ze zegt geen piep meer.

Plaats reactie