Kortingsbon Zwaluwhoeve in UIT!

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Kortingsbon Zwaluwhoeve in UIT!

Bericht door Marjoleine » 11 sep 2007, 07:38

Hallo Lieve JAN-ers,

Ik ben afgelopen week naar de Zwaluwhoeve geweest... best wel een leuke sauna! En over die UIT..... dat is idd net een reclameblad... ik vind m ook niet zo erg leuk... en weet je? De NFN verstuurd de UIT! nu met Select Mail ofzo.... vind je het gek dat ie niet op tijd komt??? TNT Post is veeeeeeeeeeeeeeeel beter..............;) Ik werk daar....!!! :rolleyes: Vroeger werd Naturisme gewoon door de TNT Post bezorgd en kreeg je m netjes in de brievenbus op de eerste zaterdag van de maand dat hij UIT! moest komen....!

Maar hoop dat de Saunadag op 7 oktober doorgaat.. ik ga wel ff naar die Poll....

Groetjes,
Marjoleine

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Kortingsbon Zwaluwhoeve in UIT!

Bericht door corien » 11 sep 2007, 10:29

nou ik ben er eens voor gaan zitten en vind de UIT! toch wel erg leuk om te lezen hoor! Krijg er spontaan zin van in zon en vakantie ( nou ja, dat heb ik eigenlijk altijd wel, haha )

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kortingsbon Zwaluwhoeve in UIT!

Bericht door Karin » 12 sep 2007, 07:19

Ik ben het daar wel mee eens. De artikelen die erin staan vind ik toch van betere kwaliteit dan wat ik in Naturisme las.
En op zich vind ik het juist wel een goede ontwikkeling dat het niet een 100% naturistenblaadje is, ik denk (hoop) dat deze aanpak er wellicht voor zorgt dat het naturisme niet zo'n apart wereldje blijft lijken, maar dat het ook gewoon bij de geklede wereld hoort. Alsjebegrijptwatikbedoel.
En natuurlijk staat er reclame in, in welk tijdschrift nou niet? Maar aan de andere kant staat er in UIT! meer reclame die mij boeit, want ook informatief, dan in vrijwel alle andere tijdschriften.

Plaats reactie