Wie gaat er naar...

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Wie gaat er naar...

Bericht door Marc » 02 mei 2008, 10:43

De Maat (Zon en Leven terrein) aan het eind van deze maand? Ik moet zeggen dat ik erg aan het twijfelen ben. Er is een rookverbod aldaar. Nou ben ik geen verstokte roker, maar meer een gezelligheidsroker. En op een JAN weekend is het best gezellig. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat als ik van een wijntje aan het genieten ben ik betutteld wordt door mensen die zeggen dat ik niet mag roken. Ook al val ik daar niemand mee lastig. Snap best dat mensen er last van hebben maar als ik gewoon voor mun tentje zit te genieten (dan eigenlijk niet) vind ik dat erg jammer. Respect voor elkaar hebben betekend ook in mijn ogen dat iemand mag genieten van een sigaret. (Valt me overigens al mee dat er geen drankverbod is want dat is/was ook altijd op een Zon en Leven terrein). Maar goed....

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Wie gaat er naar...

Bericht door Martijn B » 02 mei 2008, 11:17

Geen idee hoe ze daar er tegenover staan. Wel weet ik dat het hele rigide ook bij Zon en Leven een beetje aan het verdwijnen is.
Van mij hoef je niet te roken, maar als niemand er last van heeft (en dat is wat anders dan bezwaar) dan is er in mijn ogen niet zoveel aan de hand.

Zal nog wel vervolgd worden. ( Niet strafrechtelijk ;-) )

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Wie gaat er naar...

Bericht door Marc » 02 mei 2008, 11:27

:-) Tja er is daar een rookverbod, en als ik er naar toe ga dan ga ik niet stiekum roken voor mun tent. Het zijn hun regels en daar heb ik me aan te houden.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Wie gaat er naar...

Bericht door corien » 04 mei 2008, 21:32

Misschien heeft de A.C. hierover wel andere afspraken gemaakt met de vereniging Marc , volgens mij was dat wel de bedoeling ( om bijv. een rookplekje te maken ) maar voor meer info moet je bij de ac-tjes zijn.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Wie gaat er naar...

Bericht door Anja » 05 mei 2008, 17:23

[QUOTE=corien;11892]Misschien heeft de A.C. hierover wel andere afspraken gemaakt met de vereniging Marc , volgens mij was dat wel de bedoeling ( om bijv. een rookplekje te maken ) maar voor meer info moet je bij de ac-tjes zijn.[/QUOTE]

Ware het niet dat de AC nog een weekje in Frankrijk vertoeft (ijs en weder dienende;))

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Wie gaat er naar...

Bericht door Marc » 05 mei 2008, 17:54

Frankrijk? Het is hier ook warm hoor!!!

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Wie gaat er naar...

Bericht door Martin » 05 mei 2008, 18:25

Hey, Marc.

Ook wij zien hier erg tegenop, wij zijn wel een beetje verstokte rokers en het lijkt ons erg moeilijk om daar een heel weekend van af te zien. Volgens de geluiden is er inderdaad een hoekje waar we mogen roken dus dat is voorzien.
Gaan we gezellig een peukje roken met alle rokers. (klein groepje)
Nu willen wij ook nog mooi weer voorspeld hebben voor we met zekerheid kunnen zeggen dat we komen.
Dus we zijn nog niet helemaal overgehaald.

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

Wie gaat er naar...

Bericht door Robbert65 » 05 mei 2008, 19:17

Nu willen wij ook nog mooi weer voorspeld hebben voor we met zekerheid kunnen zeggen dat we komen.
Dus we zijn nog niet helemaal overgehaald.

Reply With Quote

Mijn ervaring is, dat ondanks het feit, dat apart gezet worden onbehoorlijk is, het bijkomend effect van ergens ver weg roken erg gezelligheidsverhogend werken kan. Op het weer heb ik geen invloed, maar ik kan je wel beloven dat ik gezellig meerook als je komt, kee???

Dus.... Tot dan!? :-)

Robbert

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

Wie gaat er naar...

Bericht door Vanessa » 05 mei 2008, 21:51

ik niet ik mag met Mandy mee naar t duikweekend in zeeland... :D

dus daar ben ik te vinden met de hele Flash Gorgone vereniging:D:D:D

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Wie gaat er naar...

Bericht door Martijn B » 06 mei 2008, 08:48

[QUOTE=Vanessa;11904]dus daar ben ik te vinden met de hele Flash Gorgone vereniging:D:D:D[/QUOTE]


Een wàt voor vereniging?

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Wie gaat er naar...

Bericht door Lindsay » 07 mei 2008, 09:31

hey vanessa,

ik ga ook op duikweekend, maar dan in luxemburg. we gaan in de onderwater geklopen mijnen duiken door de tunnels. wel een beetje eng maar blijkbaar heel gaaf en archeologisch.

dus veel plezier en tot op een volgend weekend.

ik ga dus niet mee aankomend weekend. misschien ga ik op de abtswoudse hoeve ion delft wel mee, maar ik zie nog.
ben nog aan het bijkomen avn afgelopen weekend. Jeetje, wat is dat wennen zeg in zo;n tent.
Nog leren hoe ik moet ontspannen tijdens het kamperen :o want ik heb echt last van mijn rug.

al met al was het super gezellig he luitjes?:D
en lekker zonnig :cool: (meerendeel van de tijd, buiten de hagelbui om;))

tot snel
en anders tot na mijn vakantie in Curacaou en Bonaire op het volleybal weekend in reeuwijk/bessenhof

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Wie gaat er naar...

Bericht door TuuronTour » 07 mei 2008, 22:19

Het staat ook in mijn agenda. Gelukkig rook ik niet ;)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wie gaat er naar...

Bericht door Karin » 14 mei 2008, 10:55

Al dat geduik... Is er misschien een markt voor een naturistische duikvereniging?? :D

Wat betreft de regeltjes van Zon en Leven: het alcoholverbod is er al jaren geleden afgeschaft, en er zijn ook terreinen waar de discussie over het afschaffen van het rookverbod regelmatig oplaait.
Als vereniging gaan wij niet naar een terrein waar niet gerookt mag worden, omdat we dan een aantal van onze eigen leden buiten zouden sluiten. Dat kan natuurlijk niet, laat staan op een weekend waar ook een ALV is.
Dus is er wel de mogelijkheid om te roken op De Maat, maar niet overal, slechts op 1 plek.
Zie het maar net als bv afgelopen kampeer'weekend' in Duitsland, waar we binnen niet rookten, dan ga je gewoon even (gezellig met een clubje) naar buiten om toe te geven aan je onbedwingbare behoefte.

Concreet: ook rokers kunnen gewoon komen! :D

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Wie gaat er naar...

Bericht door Martin » 14 mei 2008, 19:59

nou Karin, dan nog ff de goede plek regelen voor ons en je hebt ons overgehaald, bij fris weer zit er nog wel wat brandstof in de kachel.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Wie gaat er naar...

Bericht door Marc v G » 14 mei 2008, 22:34

Ik verwacht er ook wel heen te gaan, misschien wel weer helemaal op de fiets.

Het is bijna dezelfde afstand als afgelopen kampeerweekend, toen was het 150 km, nu toch zeker wel 23 :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Wie gaat er naar...

Bericht door Martin » 14 mei 2008, 22:43

[QUOTE=Marc v G;12043]Ik verwacht er ook wel heen te gaan, misschien wel weer helemaal op de fiets.

Het is bijna dezelfde afstand als afgelopen kampeerweekend, toen was het 150 km, nu toch zeker wel 23 :)[/QUOTE]

is geen uitdaging he Marc, moet minstens via Venlo gaan.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Wie gaat er naar...

Bericht door TuuronTour » 14 mei 2008, 23:21

Of je doet die 23 km voor een keer te voet ipv te fiets. Is ook een leuke uitdaging :p

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Wie gaat er naar...

Bericht door Marc v G » 15 mei 2008, 00:23

[QUOTE=TuuronTour;12045]Of je doet die 23 km voor een keer te voet ipv te fiets. Is ook een leuke uitdaging :p[/QUOTE]

Dat ga ik komende zondag al doen, maar dan bij Zeewolde :)

(Misschien 's avonds nog even een baantje trekken bij Flevonatuur?)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Wie gaat er naar...

Bericht door Marc » 15 mei 2008, 09:23

23 km wandelen val wel mee hoor... Ligt er alleen aan hoeveel je meesleept. :-)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wie gaat er naar...

Bericht door Karin » 15 mei 2008, 09:46

[QUOTE=martin&karin;12039]nou Karin, dan nog ff de goede plek regelen voor ons en je hebt ons overgehaald, bij fris weer zit er nog wel wat brandstof in de kachel.[/QUOTE]

Jullie weten het hè, naast mij (maar of dat een goede plek is...) en met stroom, had ik beloofd. Hoe dan ook, als jullie komen regel ik dat. :)

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Wie gaat er naar...

Bericht door Martin » 17 mei 2008, 09:04

Nou ff wachten op het officiele aanmelddraadje en dan zullen we eens kijken of je een mooi plekje kan versieren voor ons, als het op hetzelfde veldje is als de rest met electriciteit zijn we al dik tevreden. Dan zorgen we 's morgens voor de warme koffie en thee.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wie gaat er naar...

Bericht door Karin » 17 mei 2008, 10:16

Nou Martin en Karin, ik denk dat het andersom wordt, dat jullie een plekje voor mij vrij moeten houden, want ik kom denk ik pas zaterdagochtend. Vrijdagavond heb ik nog 4 volleybalwedstrijden waar ik eigenlijk wel fanatiek aan mee wil ballenmeppen... :D

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Wie gaat er naar...

Bericht door Marc » 17 mei 2008, 11:36

Is er iemand die met de caravan gaat en een slaapplek overheeft? Mijn rug is weer naar de filistijnen. Heb nog twee weken te gaan maar wil me alvast indekken....

Thanx!

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

Wie gaat er naar...

Bericht door Vanessa » 17 mei 2008, 17:39

Beetje aan de late kant..

Marcel wil op den duur wel meer adverteren met Naturistisch duiken.. Dus... wie weet..

Hij is ook een pasje aan t maken, voor dat naturistisch duiken.. en mss kom ik daarop te staan..:D met een foto die in Gennep is gemaakt..:cool:

Dus nog ff geduld.. of bestook marcel met vragen over Naturistisch duiken... :):p

groetjes

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Wie gaat er naar...

Bericht door TuuronTour » 17 mei 2008, 20:36

[QUOTE=Vanessa;12097]
Dus nog ff geduld.. of bestook marcel met vragen over Naturistisch duiken... [/QUOTE]

Komt Marcel dan wat erover vertellen op de Maat? Anders is het misschien handig om er een apart onderwerp voor te maken en daar nieuwe ontwikkelingen te posten.

Gaat het overigens om echte buitenduiken? Persoonlijk lijkt een wetsuit me dan toch praktischer ivm enige bescherming tegen scherpe dingen onderwater. Tot nu toe was Nemo33 de enige keer dat ik met slechts een zwembroek aan had gedoken. (Nemo33 is een tropisch duikbad in Brussel waar je tot 33 m diepte kan duiken. vandaar de naam)

Plaats reactie