19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Robbert65 » 24 sep 2008, 13:39

Ja, ik weet nog hoe ik kwijlend en tegelijkertijd lichtbetraand toekeek hoe Brenda, met punt-van-tongetje-uit-de-mond en al, langzaam het grote grasveld over schreed, de prachtige net nieuw verworven zetel zeulend op de heup, het hoofd wat schuins maar o-zo gedecideerd. Er was duidelijk niets meer aan te doen, eerst stond hij nog zo mooi te wezen in de verte, daar waar Erik en Anja een plekje kozen, dicht bij de tent van Martin en Karin, die van ieder Jan-weekend een feest weten te maken voor iedereen door een soort van natuurlijk thuis te vormen. Geen mens zat die hele zondag op de glimmende zwarte stoel, die na latere nadere bestudering zowaar nog winkelsporen vertoonde, zoals slecht afgekrabde stickertjes en een labelkoordje. In de schaarse zonnestralen zagen wij hem van verre schitteren. Tot het moment, dat Wendy-met-de mooie-lange-haren (sorry Anja, trek het je niet aan, dit wordt op een gegeven moment ook voor mij saai, maar het is voorlopig niet te voorkomen, ik zit nog in het begin van mijn rouwproces) het koude gras als zitplaats beu was, zich verhief, een onderrok aantrok en naar de zwarte zetel schreed, de haren in de bries. Met haar natuurlijke gratie, de typische elegantie van meisjes met lange haren kwam ze terug met dit voorbeeld van toegepaste kunst. De glimmers zijn niet overdreven, de matheid van het zwart precies genoeg. De kunst zit hem vooral ook in de opvouwbaarheid van al dit moois.

Martijn,
je had het mee moeten maken,
toen Wendy haar dunverpakte billen op die zetel neerlee,
een siddering ging door ons heen,

Zij stond hem mooi......

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Brenda » 24 sep 2008, 15:16

[QUOTE=Martijn B;13974]Iemand nog een alleraardigste zwarte stoel overgehouden aan dit weekend?[/QUOTE]

Zoals je hierboven al kunt lezen, Martijn, is het niet onopgemerkt gebleven, dat ik de stoel in mijn auto heb gewurmd en mee naar huis heb genomen. K vond dat mijn stoel wel een maatje voor de koude wintermaanden kon gebruiken. Ze staan nu gezellig tegen elkaar aan in mijn mooie ruime schuurtje.
Mocht er over een poosje per ongeluk een schuurfeestje of iets dergelijks georganiseerd worden, dan mag jíj natuurlijk best even op je mooie glimmende stoel zitten.:D

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Wendy » 24 sep 2008, 20:22

hihi.. (en van binnen bulderend van het lachen),

Robbert,
Dank je voor je complimenteuze verhaal (maar het mag ook wel iets minder .. he shit, het 'bloos'-smiletje is nergens te vinden).
Ik vergat zelf zowaar dat het om een stoel ging toen ik je relaas las :D
Maar, fijn dat je genoten hebt en tot een andere keer!

Ik gooi der misschien nog een keer een saunadag voorstel met Eilko tegenaan binnenkort. Hopen dat dan minstens een paar gezellige mensen zin hebben om mee te gaan.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Anja » 24 sep 2008, 21:27

Het is je vergeven hoor Robbert. Het doet jou duidelijk meer pijn dan mij:D
Als ik dat had geweten had ik de haren voor je laten inpakken met een mooie rooie strik erom en had je ze mogen hebben:p, maar helaas...opperdepop...de kapster heeft alles bij elkander geharkt en tja..wat er daarna mee gebeurd is zal wel altijd een mysterie blijven (net zoals de vraag of sommige pokerspelers nu werkelijk zulke goede kaarten hadden als ze wilden doen geloven;))

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Marjoleine » 24 sep 2008, 21:38

Is mij nou niet eens opgevallen dat je nu korte haren had... niet heel kort blijbaar... of teminste.. het heeft geen indruk gemaakt.

En ja.. ook ik heb tijdens het zondagse ontbijt op de grote zwarte stoel gezeten. maar omdat opeens iemand om een stoel vroeg van hem/haar ben ik ook maar een ander plekje gaan zoeken en was de grote zwarte stoel weer leeg...

Hoop dat ie een gezellige tijd heeft samen met de stoel van Brenda...:D

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Robbert65 » 24 sep 2008, 22:54

[QUOTE=Wendy;13986]hihi.. (en van binnen bulderend van het lachen),

Robbert,
Dank je voor je complimenteuze verhaal (maar het mag ook wel iets minder .. he shit, het 'bloos'-smiletje is nergens te vinden).
Ik vergat zelf zowaar dat het om een stoel ging toen ik je relaas las :D
Maar, fijn dat je genoten hebt en tot een andere keer!

Ik gooi der misschien nog een keer een saunadag voorstel met Eilko tegenaan binnenkort. Hopen dat dan minstens een paar gezellige mensen zin hebben om mee te gaan.[/QUOTE]

Laten we verzwijgen dat ik eigenlijk met mijn rug nar je toe zat toen je de stoel ging halen, maar potdomme, die zondagmiddag was best een herbeleving waard :-)

En niet blozen hoor, draag de dos met trots! :D

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Robbert65 » 24 sep 2008, 22:56

[QUOTE=Anja;13987]Het is je vergeven hoor Robbert. Het doet jou duidelijk meer pijn dan mij:D
Als ik dat had geweten had ik de haren voor je laten inpakken met een mooie rooie strik erom en had je ze mogen hebben:p, maar helaas...opperdepop...de kapster heeft alles bij elkander geharkt en tja..wat er daarna mee gebeurd is zal wel altijd een mysterie blijven (net zoals de vraag of sommige pokerspelers nu werkelijk zulke goede kaarten hadden als ze wilden doen geloven;))[/QUOTE]

Ja, daar ga je in ieder geval niet via dit forum achterkomen:-)

Serieus Anja, jou staat toch alles! mooi lang of mooi kort haar, het is om het even :-)

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Robbert65 » 24 sep 2008, 23:02

[QUOTE=Karin;13977]
klapkarinventaris (extra spel: zoek de naam in dit woord) :D[/QUOTE]

Euhm, je duidde op IKEA productnamen?
apka
klapka
klapk
inventa

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Marjoleine » 25 sep 2008, 20:46

Ik denk dat Robbert gelijk heeft...
de Ikea inventaris... er zitten genoeg namen in van de Ikea....;):D

Gebruikersavatar
karinvds
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:09

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door karinvds » 25 sep 2008, 21:53

Martijn, je had zeker gehoopt dat wij je stoel hadden meegenomen? Had je een reden gehad om bij ons langs te komen. Helaas is het mislukt. Volgende keer beter. Maar je bent , ook zonder dat je iets komt halen, altijd welkom.

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

19 t/m 21 september 2008 - Achter ut huus te Beers (NB)

Bericht door Lindsay » 26 sep 2008, 22:03

interessant om te zien hoe jullie middag is verlopen zondagmiddag..:)
Bij mij ging die dus heel anders....

bedankt Karin, Brenda, Marc en Robbert dat jullie binnen 5 minuten al mijn zooi in mijn achterbak hebben gegooid. Daardoor was ik slechts 10 minuten te laat op plaats van bestemming, waar de andere danseressen nog aan hun kopje koffie en thee zaten.

het optreden verliep wel aardig. de organisatie was bar slecht, waardoor het leek dat er maar 4 man in de theaterzaal zat. Uiteindelijk bleken ze in de verkeerde zaal te zitten.... :confused: hoe dat kan...na ja...
maar de kostuums waren mooi, de belichting kon beter (amateur, die lichttechnicus! jeetje.....:mad:) maar we hebben weer 70 man en vrouw blij gemaakt met een mooie klassieke orientaalse dans.

Bij deze nog: bedankt iedereen voor het fijne weekend. Ik heb heel erg genoten ook met pokeren. we hadden een heel leuk groepje en een mooie locatie vond ik. dat pony''tje Antje was ook zooo klein en schattig.

bijzondere dank aan bovengenoemd viertal, die een extra knuf verdiend hebben door hun bliksemoptreden...haha...:p

tot snel!
maar dan in de sauna

Plaats reactie