Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Bericht door Eilko » 11 dec 2008, 21:59

Geen rare vraag hoor. Het naturistisch park Elsendorp ligt in het dorp Elsendorp.

Je vindt het park hier:

Den Heikop 18
5424 SW Elsendorp

Meer info: www.elsendorp.nl
Groetjes en tot morgen/overmorgen!

/Eilko.

Gebruikersavatar
roderick83
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 jun 2008, 20:19

Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Bericht door roderick83 » 11 dec 2008, 22:05

Navi heb ik gister al ingesteld:D

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Bericht door Marjoleine » 11 dec 2008, 22:29

ja.. en die auto met de bovengenoemde navi staat morgen bij mij voor de deur... :D

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Bericht door Anja » 14 dec 2008, 09:29

Zoooo...nou ben eiiiiindelijk weer een beetje boven "jan"....heb de laatste dagen alleen maar liggen zieltogen op de bank, voelde net als een flinke griep maar dan zonder de koorts. Pfff...hopelijk blijft het nu wat beter gaan.

Maarrrr....vertel!!! Hoe was het Elsendorp weekend?? En ik wil ALLES weten, alle smeuiige details! ;)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Bericht door Maarten de Vries » 14 dec 2008, 09:42

Hoi Anja, van mij nog even geen smeuige details. Maar jullie wel van harte gefeliciteerd !!!!!

Monique en Maarten

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Bericht door Eilko » 14 dec 2008, 19:02

Hoi Anja,

Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat! Misselijk zijn lijkt me maar niks, zelfs als je weet dat het tijdelijk is.

Ik vond het een leuk weekend. Vrijdagavond was iedereen er zo'n beetje wel. Robbert kan heerlijk koken, dat heeft ie vrijdagavond wel bewezen :) Daarna gingen we in de vrieskou een gevaarlijke puzzeltocht met hindernissen doen. Zaterdag heeft iedereen zijn uitslaap-oefeningen gedaan, op een enkeling na die met behulp van een wekker een poging deed om het opgestelde dagprogramma te volgen. Het schaatsen was leuk. Wel een beetje ver weg, maar dat zijn we in Emmen wel gewend dat een schaatsbaan ver is.....

's Avonds gegourmet. Belangrijke tip als je met een grote groep gaat gourmetten: check vooraf hoeveel stroom je eigenlijk beschikbaar hebt. Of neem reserve-zekeringen mee. En kaarsen, is ook heel gezellig :) (gelukkig had de meterkast automatische zekeringen)
Daarna was het gala-feest. Helaas was de groep feestgangers vrij klein...

Zondag heeeerlijk gebrunched, en 's middags een ALV. En dat was het eigenlijk. Ik had me voorgenomen om een leuk weekend te hebben, mn eigen gedoe een beetje te vergeten, en dat is grotendeels gelukt. Er is veel gepraat, veel gezegd, en wat mij betreft een goed, nuttig en toch ook leuk weekend geweest. Bedankt!


/Eilko.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Bericht door Marjoleine » 15 dec 2008, 20:06

Hoi Hoi!

Nou, ik sluit me helemaal bij Eilko aan...!! Het was een leuk weekend en ik heb veel lol gehad....!!!

Bij het schaatsen gingen er maar weinig mensen mee.. maar dat kwam omdat het best wel ver rijden was en we konden maar kort schaatsen.....

Ja, en er doken vrijdagavond ook opeens nog 3 kerstmannen op.... die zichzelf ook nog opbliezen.... :) dat was wel lachen....!!!

Het creadorp was leuk versierd en de kerstbrunch en het gourmetten goed verzorgd... en ja.. er was idd wat geklooi met de electra maar daar moet je mij niet verder naar vragen want daar heb ik geen verstand van....

Groetjes,
Marjoleine

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Bericht door Martin » 15 dec 2008, 23:13

Ja, wat kan ik hier nog aan toe voegen? Het was voor ons een ander weekend als andere afsluitweekenden.
Karin A werd helaas ziek dit weekend, Anja en Erik waren er dus niet en ook Ruben was helaas verhinderd en we merkten toch ook wel dat wij en ook enkele anderen vermoeider waren dan anders. Lag het aan de tijd van het jaar? We weten het niet.

In ieder geval had de orgie een leuk weekend in elkaar gezet met een echt dienstrooster voor corveedienst en een keurig programmaoverzicht.
Maar het bleek dat wij JANners daar nog wel even aan moeten wennen dat er voor bepaalde zaken dan tijden zijn. :D

In ieder geval was het inderdaad toch een leuk weekend met een prachtig versierd creadorp, heerlijke vuurkorven, lekker eten en goed gezelschap.

Volgend jaar verwachten we allleen toch dat iedereen gezellig weer meegaat want het is toch waar. "hoe meer zielen hoe meer vreugd."

Gebruikersavatar
roderick83
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 jun 2008, 20:19

Afsluitweekend 2008 - Kerst met JAN

Bericht door roderick83 » 04 jan 2009, 22:22

Hoi Janners,

Het is een beetje laat, dat ik nu pas reageer, maar toch nog even een berichtje van mij:)

Ik heb afgelopen JAN weekend zeker na m'n zin gehad en vond het super leuk. Zeker de activiteiten op vrijdagavond (vond ik erg orgineel!!!) en het schaatsen op zaterdag vond ik heel leuk om te doen.

De sfeer was erg gezellig, ook al was het karaoke iets in het water gevallen voor mijn gevoel.

Het eten was erg lekker.

Ik heb eigenlijk alleen maar hele gezellige mensen leren kennen en heb de JAN nu een keer van binnen kunnen zien.

Toch heb ik besloten voorlopig (nog) geen lid te worden. Dat heeft verder niks met de JAN te maken, maar vooral met wat andere buitenliggende redenen:

- Ik ben 4 jaar lid geweest van de JNFN en ben momenteel voor mijn gevoel even klaar met het verenigingsleven.
- Ik ben ook komende tijd erg druk met m'n werk, ik zou daardoor weinig weekenden kunnen en daardoor vind ik het ook een beetje zonde van m'n geld om daar een compleet lidmaatschap aan te besteden.

Ik neem voor dit jaar in ieder geval een "normaal" NFN lidmaatschap en kijk dan volgend jaar weer even verder. Misschien dat ik dan alsnog besluit lid te worden, hangt ook beetje vanaf wat m'n vriendin wil:)

Voor de rest wil ik iedereen binnen de JAN een gelukkig en gezond 2009 toewensen en heel veel succes met de verniging!

Groetjes en wieweet tot ziens,

Roderick.

Plaats reactie