Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 26 dec 2008, 15:48

Terwijl de kerstkransjes ons de neus uitkomen en het recept voor oliebollen alweer opgezocht wordt, denkt de AC alweer een tijdje na over de nieuwjaarsreceptie.

Het JAN-jaar van 2009 openen we deze keer weer in Apeldoorn alwaar we van 14.15 tot 17.45 uur kunnen zwemmen, bubbelen en sauneren in De Sprenkelaar.

Daarvoor gaan we om 12.30 (gewijzigd) uur gezellig brunchen bij Stadscafé Van Kinsbergen
De brunch is op eigen kosten, maar je maakt het zo duur of goedkoop als je zelf wilt.

JAN betaalt de entree voor het zwembad. Wil je ook van de sauna's gebruik maken, dan moet je zelf de meerkosten betalen (€ 3,50).

Aub aanmelden, zodat we genoeg tafels kunnen reserveren bij het eetcafé, en het juiste aantal kaartjes kopen voor het zwembad.
Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar AC@wijzijnjan.nl.

Stadscafé Van Kinsbergen
Nieuwstraat 295
7311 BP Apeldoorn
055-5767175
http://www.vankinsbergen.nl

De lunchmenukaart staat niet op de website, maar er zijn vers gebakken belegde broodjes gezond, beenham, zalm e.d. tussen de € 5,- en € 7,50, uitsmijters vanaf € 5,80, omelet vanaf € 7,-, salades vanaf € 6,50, club sandwiches vanaf € 7,- en tosti's vanaf € 3,50.

Parkeren is het handigst in 'Q-Park Museum Centrum', Roggestraat 133, Apeldoorn (achter de brandweerkazerne).


De Sprenkelaar:
Laan van Zevenhuizen 381
(parkeerplaats vanaf Aristotelsstraat)
7323 AW Apeldoorn
Getypt door: Karin (gesouffleerd door Brenda)of Martijn B
Aangemeld zijn al:
  • Brenda
  • Karin
  • Eilko
  • Marten
  • Marjoleine
  • Martijn B
  • Robbert + zoontje
  • Nieck
  • Maurice
  • Peter
  • Jos
  • Henri
De lokatie voor de lunch is gewijzigd, en ook de verzameltijd aldaar (half uur eerder)!!!

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Nieck » 28 dec 2008, 20:07

Bij deze heb ik me ook aangemeld!!

Groeten en een fijne jaarwisseling,
Nieck:)

mwj
Vriend(in) van JAN
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:04

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door mwj » 28 dec 2008, 21:47

Ik kom ook langs. Lijkt me leuk om iedereen weer te zien!

Groetjes,

Maurice

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 jul 2006, 06:49

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Peter » 29 dec 2008, 12:56

Gezellig.

Ik kom natuurlijk ook.

Net ook even officieel aangemeld :)

Fijne jaarwisseling allemaal
en tot de nieuwjaarsbruch,
Peter

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Karin » 29 dec 2008, 16:06

Beste allemaal,

De lokatie en tijd voor de brunch is gewijzigd, de geplande lunchroom is gesloten....
Zie de originele posting bovenaan! :)


Routebeschrijving naar Stadscafé van Kinsbergen

Vanuit de richting Deventer / Zutphen / Enschede
Vanaf de Deventerstraat rijd je rechtdoor tot de stoplichten op het kruispunt Deventerstraat/Regentesselaan/Stationsstraat. Herkenbaar aan het gemeentehuis (het grote witte gebouw, voor je aan de linkerkant van het kruispunt).
Hier sla je rechtsaf de Regentesselaan in. Doorrijden tot de Canadalaan en daar linksaf (de vierde weg links), doorgaand verkeer volgen. Aan het eind van de Canadalaan sorteer je links voor bij het eerste stoplicht en slaat dan bij het tweede stoplicht ook echt linksaf. Je bent nu op de Vosselmanstraat. Na ongeveer 300 meter verschijnt aan de linkerkant parkeergarage Q-park Museum Centrum.

Vanuit de richting Zwolle
Vanaf de A50 neem je afslag Apeldoorn Noord. Deze weg rij je volledig uit tot in Apeldoorn. Daar ga je bij het 2e stoplicht rechts (Edisonlaan). Dan linksaf bij het 4e stoplicht (Zwolseweg). Vervolgens het 2e stoplicht links (Loolaan) en deze weg volgen tot de Grote Kerk. Hier ga je bij de stoplichten rechtdoor, de Vosselmanstraat in. Na ongeveer 300 meter aan de linkerkant is parkeergarage Q-park Museum Centrum.

Vanuit de richting Amersfoort
Vanaf de A1 neem je afslag Apeldoorn / Hoenderloo. Bord Apeldoorn volgen, de Europaweg in. Deze weg volg je richting het centrum. Bij het derde stoplicht ga je linksaf en rij je vervolgens onder het spoorviaduct door (Koning Stadhouderlaan). Na 2 stoplichten ga je bij de T-splitsing rechtsaf, de Vosselmanstraat in. Als je nu de eerste links gaat ben je aangekomen bij parkeergarage Q-park Museum Centrum.

Vanuit Arnhem/A50
Vanaf de A50 afslag Beekbergen, Arnhemseweg. Vanaf hier alsmaar rechtdoor ook als u in Apeldoorn aankomt. Deze weg t/m het spoorwegviaduct volgen. Spoorwegviaduct volgen (Koning Stadhouderlaan). Na 2 stoplichten, bij T-splitsing rechtsaf, de Vosselmanstraat in. Als je nu de eerste links gaat ben je aangekomen bij parkeergarage Q-Park Museum Centrum.


Vanaf Parkeergarage Q-Park Museum Centrum:
Als u de garage uitloopt gaat u rechtsaf tot aan de splitsing. Hier gaat u linksaf. Stadscafé van Kinsbergen bevindt zich na 50 meter aan uw rechterzijde.

Openbaar Vervoer
Vanaf het Station is het 10 minuten lopen – u loopt de Hoofdstraat helemaal door tot aan de
Van Kinsbergenstraat, hier slaat u linksaf. Aan het einde van de Van Kinsbergenstraat is de Nieuwstraat – aan uw rechterhand ligt Stadscafé Van Kinsbergen.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Jos » 31 dec 2008, 10:47

IJs en weder dienende kom ik ook.

Jos

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Brenda » 31 dec 2008, 10:57

Ik zie dat de klok van slag is. 'T is opeens een uurtje later. :D

Hé, nu weer niet. Heb ik zo scheel gekeken dan?

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Marten » 04 jan 2009, 20:19

Hallo janners
lang naar uitgekeken maar 4 jan dan toch mijn eerste activiteit meegmaakt.
eerst geluncht en kennis gemaakt met de gene die ik nog niet kende.
Na de lunch naar het zwembad en wie raakte er verdwaalt? ondanks de tom tom ik dus.
Kwam als laatste binnen en heb mij prima vermaakt.
Met zijn allen gelummelt(bal spel)eerst gekeken en toen meegedaan saunaatje gedaan.
Dus kortom een geslaagde dag waarvoor bedankt

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Marjoleine » 04 jan 2009, 20:33

Hoi Hoi!!

Ja.. het was idd een leuke dag...!!

Ik heb mij ook goed vermaakt en dat Broodje Carpaccio was heerlijk.
Enne.. oja.. die Jodenkoeken.. op de tafel.. die waren ook errug lekkerrrr..!!
Bert kwam aan het einde nog aan met snoepkettingen... jeugdsentiment voor mij... maar eeh.. Bert... ben je op zoek naar nieuwe clienten ofzo??? :D

In het zwembad was het ook lachen met dat lummelen met de bal en een sauna erbij was prettig.

Groetjes,
Marjoleine

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Karin » 04 jan 2009, 22:54

Bruuawaaah.... breek me de bek niet open van de snoepkettingen.... Zo'n heel ding achter elkaar wegknagen is toch enigzins misselijkmakend. :o En het is niet eens chocola, tssss.

Maar ik had zeker ook de indruk dat het een geslaagde meet was!! Lekker gegeten en bijgekletst in een erg oké eetcafé, en verder heerlijk gezwommen, met een noodvaart van de glijbaan gegleden (hoe vaak ben je nu geweest Marjoleine?), gesaunaa't (nieuw Nederlands), gebald, gedoken, gebubbeld, gewaterstraald, enz.
Volgens mij heeft iedereen zich wel vermaakt.

Op naar de volgende keer maar weerrrrr!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Marjoleine » 05 jan 2009, 11:32

1x... van die glijbaan.. want Jos zat mij te plagen... ;) die zei: Ik kom er aan hoor.. toen ik net weg was.. in die buis...
Nee.. hij ging voor mij te hard... nu snap ik waarom iedereen vroeger zijn zwembroek of badpak omhoog haalde... :o

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Jos » 06 jan 2009, 16:43

Ik jou plagen op de glijbaan???????????? Ik zou niet durven!!!!!!!!!!!!

Ja, ik zat je wel te plagen, maar dat was op de bubbelbank met de beproefde methode voor het vangen van hazen (zout op de staart leggen, dan kun je ze zo pakken). Werkt ook heel goed op konijnen trouwens. Dit is gemakkelijk om te weten voor de kerst :)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Marjoleine » 07 jan 2009, 20:52

:DEeh.. Jos... ook dit is niet het juiste draadje om het over konijnen te hebben...;)

Je bent al de 2de... na Nieck.. die het onderwerp "Konijnen met kerst..." errug leuk vind....!!!

Moet ik een apart draadje openen met als onderwerp "Konijnen met Kerst" :D

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Nieuwjaars'receptie'-brunch 4 januari 2009

Bericht door Brenda » 08 jan 2009, 18:14

Wilde ik net gaan voorstellen, maar je was me al voor :D!

Plaats reactie